Quantcast
  • DobraC odsłony: 1352

    Jak gotować na parze?

    W zwiazku z przemysliwaniem nad pewna powazna decyzja (chyba zaloze o tym watek na forum bo potrzebne bedzie kilka slow stawiajacych do pionu) - chcialabym zapytac jakie macie parowary. co mozecie polecic. na co zwrocic uwage w czasie zakupu. co jest opcja zupelnie nieprzydatna a co niezbedna. jesli kupowalybyscie ponownie - to wybralybyscie ten sam?do tej pory moje gotowanie na parze polegalo na posiadaniu specjalnej wkladki do brytfanki. calkiem fajne ale malo miejsca na jedzenie.chetnie tez poznam jakies fajne "parowe" pary ;) i polaczenia oraz przepisypodzielcie sie prosze

    Odpowiedzi (2)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-27, 18:27:34
    Kategoria: Kulinaria
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
DobraC 2013-09-27 o godz. 18:27
0

cholercia
przepraszam.
mozna zamknac ;) ide do tamtych watkow..

czemu mi nie przyszlo na mysl ze to juz moze byc? taka niby "łorginalna" chcialam byc? lol

Odpowiedz
Gość 2013-09-27 o godz. 18:25
0

8)

http

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie