Quantcast
  • Ghija odsłony: 20045

    Co jest lepsze studium czy kursy fryzjerskie?

    Witam Was wszystkie serdecznie...doradzcie mi prosze ..mam 27lat ... wyksztalcenieekonomiczne.Z zamilowania zajmuje sie kosmetyka i pazurkami. Wymarzylo mi sie teraz ,by sie zajacfryzjerstwem. Nie wykluczam ,ze chcialabym otworzyc niebawem wlasna dzialalnosc zwiazana wlasnie z ta branza.Jak sie dotego zabrac ? ... z tego co sie orientowalam ... to mam do wyboru:- studium dwuletnie ( tytul: technik usł.fryzjerskich)- kursy roczne- kursy parotygodniowe organizowane przez prywatne firmy- kurs w ZDZ ( konczacy sie tytulem czeladnika ).... jakie wedlug Was jest najlepsze wyjscie ?Najchetniej korci mnie uzyskanie tytulu technika,ale 2lata cykania co dwa tygodnie na zajecia ... szkoda mi troche na to czasu . Bardziej mi odpowiada cos bardziej intensywego i nie rozlozonego zbytnio w czasie.Czy jest sens isc na kurs konczacy sie zwyklym certyfikatem ? ... czy jest ryzyko ,ze po jakims czasie UE wprowadzi jakis przepis i uniewazni takie certyfiakty zostawiajac mnie bez praw wykonywania zawodu?Napiszcie prosze jaka forme nauki byscie wybraly .Jestem z Wroclawia,wiec jezeli macie do polecenia jakies szkoly to tez z niecierpliwoscia czekam na wszelkie info :)

    Odpowiedzi (25)
    Ostatnia odpowiedź: 2016-06-04, 18:25:36
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
dragonica 2016-06-04 o godz. 18:25
0

Ja zdecydowanie polecam profesjonalne kursy. W studium spędzisz kupę miesięcy, a i tak w konsekwencji będziesz musiała zrobić jakiś dobry kurs. Ja skończyłam trzy kursy w akademii Gnatyshyn, jeden podstawowy i dwa specjalistyczne. Naprawdę warto było wyłożyć kasę na tak profesjonalne szkolenie. Przedtem skończyłam szkołę o profilu fryzjerskim i kompletnie nic się tam nie nauczyłam. Dopiero po tych specjalistycznych prowadzonych przez naprawdę utytułowanych i znających się na fachu stylistów, wiem że mogę nazywać się fryzjerką.

Odpowiedz
Katarzyna Karbowska 2013-11-17 o godz. 12:49
0

Nieważne jakie kursy ukończysz,ważne czy to czujesz,czy umiesz strzyc itd. Ja mam swój salon od 8 lat ,ukończyłam tylko kurs fryzjerski,ale strzygłam jak miałam 12 lat.! Więc jak widzisz nie dyplomy zrobią z Ciebie fryzjerkę. Oczywiście dokształcać się można cały czas,ale coś już trzeba miec.........to coś to nie papaiery

Odpowiedz
Katarzyna Karbowska 2013-11-17 o godz. 12:51
0

pozdrawiam i zycze pomyślności

Odpowiedz
kaczucha799 2013-11-12 o godz. 17:19
0

Ja zrobiłam kurs roczny w Europejskiej Akademii Szkoleniowej w Koszalinie i pracuje teraz w zawodzie jako fryzjer. Polecam jakąs roczną szkołe bo tak naprawde tylko w takiej masz bardzo dużo praktyki, uczysz sie pracowac z klientami itp.

Odpowiedz
ilonik 2013-11-12 o godz. 17:19
0

Ja zaczęłam od skończenia szkoły fryzjerstwa. Potem przeszłam kilka kursów, praktyki, staże, popracowałam ponad rok w jednym zakładzie i założyłam własny biznes :) Łatwo nie ma, ale jak się chce to da się wiele osiągnąć.

Odpowiedz
kilio 2013-11-12 o godz. 17:19
0

jetem ciekawa, jak Twoje marzenia o byciu fryzjerką?? Mam nadzieję, że udało Ci się je spełnić, ale wiesz tak sobie pomyślałam, że jeśli masz podstawy w ścinaniu włosów, zrobiony jakiś kurs, czy skończone studium to możesz się rozglądać za stażami, kursami etc. Ja na facebooku znalazłam informacje, że Akademia Stylizacji M.P. Babicz będzie organizować kurs.

Odpowiedz
Reklama
pati1988 2013-11-12 o godz. 17:19
0

Cześć dziewczyny

Ja też jestem zapisana do Select na fryzjerstwo od czerwca. Powiem wam że długo szukałam jakiegoś kursu ale zrobiłam jedną bardzo ważną rzecz. Odwiedziłam ich i po tej wizycie nie miałam już wątpliwości że to najlepsze miejsce na naukę. Przedtem byłam jeszcze w dwóch warszawskich szkołach ale odmówili pokazania sal, zniechęciłam się....

Odpowiedz
julka22 2013-11-12 o godz. 17:19
0

myślę, że właśnie dobrze zacząć od jakichś kursów czy studium żeby wiedzieć co i jak, a potem tylko praktyka.

Odpowiedz
kingawawa 2013-11-12 o godz. 17:19
0

Ja również od dawna myślałam o fryzjerstwie. Wydaje mi się , ze mam do tego dryg:-) Co prawda jestem w tym temacie jeszcze "zielona" , ale zapisałam się na kurs fryzjerski do szkoły Select w Warszawie i mam nadzieję ze po jego ukończeniu będę mogła stawiać pierwsze kroki jeśli chodzi o pracę z klientem:) Moja koleżanka jakiś czas temu robiła tam kursy z fryzjerstwa i wizażu i była bardzo zadowolona, nawet pracuje w salonie urody i całkiem dobrze sobie radzi. szkoła zapewnia dużo zajęć praktycznych, a mnie o to właśnie chodzi.

Odpowiedz
odeta 2013-11-12 o godz. 17:19
0

Ja też zaczynam, ale mieszkam w okolicach Warszawy, więc wybór miasta był prosty. Zdecydowałam się na kurs, poczytałam w internecie o różnych szkołach i wybrałam select. Już się zapisałam, teraz czekam na rozpoczęcie kursu. Wiele osób go poleca więc chyba warto, ale o tym napisze jak już będę po:)

Odpowiedz
marcinDM 2011-09-05 o godz. 15:09
0

Magda131=powodzenia :D

Odpowiedz
Reklama
Magda131 2011-09-01 o godz. 17:06
0

Dzięki marcinDM ...jest tylko jeden problem...to musi być kurs lub szkolenie ponieważ z tego co mnie poinformowano w urzędzie pracy to nie pokryją mi szkoły i dlatego pilnie poszujuje kursu....ale dzięki :)

Odpowiedz
marcinDM 2011-09-01 o godz. 15:45
0

co wybrac?hmm ciezko jest naprawde,niechce sie tracic czasu na nauke w szkole bo to rozlegle w czasie jest prowadzone ale trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy chcemy zajmowac sie salonem jako kierownik ktory czasem strzyze czy osoba ktora pracuje z klientem caly czas....wiec jesli to drugie to polecam technikum zaoczne i odrazu praktyka w salonie.dlaczego ?....niejestes w stanie po kursie byc dobrym fryzjerem....ja koncze szkole zaoczna 2 lata o od ponad roku w salonie na prakcie,-to moje skromne zdanie pozdrawiam wszystkich uczacych sie tego zawodu

Odpowiedz
Magda131 2011-09-01 o godz. 07:28
0

:D witam...jestem nowa noa forum:)staram się o kurs w urzędzie pracy ale terminy odlegle :( może ktoś z Was orientuje się o kursach i szkoleniach w mojej okolicy???(Zabrze)woj.ślaskie bardzo proszę o podpowiedzi bo bardzo mi zależy(podjęlam próbe spełnienia marzeń z mojej młodości :D )dzięki bardzo za wszelkie namiary

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-06 o godz. 18:28
0

Agausia napisał(a):
Chciałam sie dowiedzieć bo jeżeli byś miałą praktyki gdzieś w Krakowie to bym się chętnie w twoje ręce oddała.

nad tym bym sie radzila zastanowic

a praktyki bede miec u wujka w zakladzie tu na miejscu...ale jakos mi sie odechciewa...

Odpowiedz
Agausia 2011-01-06 o godz. 18:04
0

girljusta, dziękuję za odpowiedż i kasienkaaa, tobie też.
Chciałam sie dowiedzieć bo jeżeli byś miałą praktyki gdzieś w Krakowie to bym się chętnie w twoje ręce oddała.
Ale teraz już sama nożyczki w ręce wziełam

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-06 o godz. 18:02
0

girljusta napisał(a):Agausia, jeśli się nie mylę, to Kasienkaaa jest z Kraśnika.
Zapamietalas

tak dokladnie stad jestem, jakby ktos nie wiedzial gdzie to jest, to tak ok.50km od Lublina (a szkole mam w Lublinie)

Odpowiedz
girljusta 2011-01-05 o godz. 17:07
0

Agausia, jeśli się nie mylę, to Kasienkaaa jest z Kraśnika.

Odpowiedz
Agausia 2011-01-05 o godz. 15:53
0

kasienkaaa, a można by było się dowiedzieć skąd jesteś?

Odpowiedz
olunia 17 2011-01-05 o godz. 15:35
0

gihija a nie orientujesz sie jak wyglada ten kurs w rzemiesnictwie

Odpowiedz
Ghija 2010-12-26 o godz. 07:33
0

dziekuje Kasienkaaa lol
w tym momencie jestem raczej nastawiona na kurs w Izbie Rzemieslniczej.
Zajecia sa 4x w tyg. (system wieczorowy) ...pozniej moge podejsc do egzaminu na czeladnika.
Jezeli z jakis powodow kurs niewypali ,to wybiore sie na studium 2 letnie .

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-26 o godz. 04:49
0

Ghija, co dwa tygodnie mamy zajecia praktyczne.w soboty mamy 6 godzin teorii a w niedziele 6 godz teorii+6 godzin pracowni gdzie cwiczymy.
napewno wydaje mi sie ze moglabym szybciej przyswoic teorie..bo to sie latwo zapamietuje
ale jesli chodzi o praktyke to jest gorzej, bo naprawde trzeba duzo cwiczyc zeby dojsc do wprawy...tam sie wszystko liczy..jak trzymasz palce,jaki kąt cięcia ma być,jaka technika...jak wymieszac farbe zeby otrzymac dany kolor,zeby nie spalic wlosow ani zeby nie wyszly zolte czy zielone. nawet trzeba wycwiczyc jak ciąć nozyczkami zeby nie pociąc palcow.a przede wszystkim DOBRA ANALIZA STANU WLOSOW. bo jak zle rozpoznasz to mozesz zostawic klientke lysą.
teraz od 3 semestru zaczynaja nam sie praktyki w salonach fryzjerskich.

Odpowiedz
Ghija 2010-12-24 o godz. 10:25
0

kasienkaaa, duzo zajec praktycznych macie Nie masz wrazenia ,ze np. zjazdy co 2 tyg. sa zbyt rozlegle w czasie i ze moglabys przyswoic szybciej umiejetnosci ( nie tracac na jakosci ) ?

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-21 o godz. 08:49
0

Ghija, ja jestem na dwuletnim studium i nie narzekam fajne jest :)

Odpowiedz
Ghija 2010-12-12 o godz. 05:21
0

żabcia ... z tej opcji chyba nie moge skorzystac,bo ja nie jestem osoba zarejestrowana w Urzedzie Pracy ( czyt. nie jestem bezrobotna ). Yhm .... z drugiej strony myslalam juz nawet o tym by zrezygnowac z pracy i dostac wtedy dofinansowanie na kurs

Odpowiedz
zabcia69 2010-12-11 o godz. 11:53
0

Ghija, nie wiem jak to jest ale wiem ze mozesz jechac na bezplatne szkolenie na 3-4 miesiace z urzedu miasta...
jest to szkolenie dla osob ktore chca wlasnie otworzyc wlasna dzialalnosc gospodarcza...
szkolenie w firmie gabriella

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie