Quantcast
  • agata4444 odsłony: 1464

    Czy po tabletkach jest problem z zajściem w ciąże?

    Jestem nowa na forum, nie bardzo wiem jeszcze jak mogę do wszystkich się zwrócić, ale może się uda... ;) od 2 miesięcy przestałam brać tabletki antykoncepcyjne, ponieważ pragniemy dziecka. mimo, że nie zawsze uważamy - nie jestem jeszcze w ciąży. czy ktoś wie czy po tabletkach są problemy z zajściem ? proszę osoby, które mają podobne doświadczenia o poradę i uspokojenie, bo zaczynam się martwić. z resztą wszystkie rady mile widziane, bo jestem "zielona" ;)

    Odpowiedzi (3)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-05-18, 14:18:49
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
agata4444 2013-05-18 o godz. 14:18
0

dzięki za linka, serdecznie pozdrawiam. ps. szczęściarze z Was, mam nadzieję, że my też długo nie będziemy musieli czekać ;)

Odpowiedz
Gość 2013-05-12 o godz. 15:05
0

witaj :)

Odpowiedz
Gość 2013-05-12 o godz. 15:03
0

witam
po pierwsze owocnych i przyjemnych ;) starań
po drugie poczytaj wątek http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=22487

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie