-
Gość odsłony: 9056
Filmy, które nigdy się nie nudzą to:
Też tak macie,że możecie jedne i te same filmy oglądać po kilkanaście razy i oglądać i oglądać i...i Wam się nie nudzą? Znacie wszytskie sceny, teksty a i tak za każdym razem, albo ronicie łezke ukrdkiem,albo boicie się w tym samym momecie co zawsze,albo smiejecie po raz eny z tego samego gagu?
ja tak mam.
Pierwsze miejsce mojej listy otwiera :
1 Dirty Dancing ( film dla nie nie do zdarcia, zaraziłam męża)
2 Szkoła Uczuć
3 Shrek cz.I i II ( III nie powaliła mnie na kolana)
4 Hercules( bajka Disneya)
5 Piotruś Pan ( bajka Disneya)
--------------------------------------------------------------------------------
Ha :
1 Seksmisja
2 Vanilla Sky (piękny film o miłości i nie tylko, poza tym lubię takie klimaty ala Dick (autor s-f) :D
3 Miś
4 Zielona Mila
5 Forest Gump
6 Łowca Jeleni
7 Zapach Kobiety
8 Lot Nad Kukułczym Gniazdem
9 Amelia
10 nie śmiać się-Star Wars (wszystkie)
no i od metra innych ale to moje Top10
Love Actually - taniec Hugha :lizak: i śpiewanie "Pana Darcego" :P
Notting Hill
Bridget Jones
Duma i Uprzedzenie - ale serial, ten z Panem Darcy Bridgetowym:-)
Dżwięki Muzyki
Seksmisja (dialogi oczywiście na pamieć, na śpiąco, na wyrywki)
Życie jest piękne - cudo
5 Element
i Ania z Zielonego Wzgórza - nawet sobie nagrałąm na kasetę z telewizji jak ostatnio leciały wszystkie częsci (mama mi kupiła na płytkach bo w gazecie były - zna moją miłość )
"kogel mogel"
"alo alo"
"kevin sam w domu"
"pieniądze to nie wszystko"
"ania z zielonego wzgórza"
"gladiator" i wiele innych :)
"Szkoła uczuć"
"Harry Potter..."wszystkie sfilmowane części
"Notebook"
"Diry Dancing"
"Pearl Harbor"
"Wyjście Awaryjne"z Bożeną Dykiel
"Jak rozpętałem II wojnę światową"(za sprawą mojego męża)
A u mnie ranking wyglada nastepujaco
1. Filadelfia ( zawsze palcze na koniec obojetnie ile razy ogladam )
2. Dirty Dancing
3. Dzungla ( to wprawdzie bajka ale przeciez w kazdym z nas jest cos z dziecka :)
Pucka napisał(a):To właśnie miłość (Love Actually) - normalnie kocham ten film i jak nie mam czasu, to mogę oglądać nawet na wyrywki
zupełnie jak ja
najczęściej puszczam od " Golden Oldie for Golden Oldie"
Gwiezdne Wojny- ze szczególnym uwzględnieniem starej trylogii
To właśnie miłość (Love Actually) - normalnie kocham ten film i jak nie mam czasu, to mogę oglądać nawet na wyrywki
Indiana Jones - wszystkie 3 części
Władca Pierścienia - wszystkie 3 części (co ja mam z tymi trylogiamii???? :D )
A z polskich:
Czterej pancerni i pies - za każdym razem, gdy leci w TV, oglądam
Seriale i filmy Barei (zwłaszcza Zmiennicy i Alternatywy4)
Sami Swoi
Va Bank I i II (jakby to była trylogia, to pewnie też bym uwielbiała)
Duuużo jest takich, które mogłabym oglądać wiele razy. Z polskich produkcji w tej chwili przychodzą mi do głowy takie tytuły: "Poranek kojota" i "Chłopaki nie płaczą". Lubię też stare horrory 8)
Odpowiedz
Władca 3 części + wszystkie dodatki- dla mnie to majsterztyk
Dirty Dancing (za marzenie każdej nastolatki)
Przeminęło z wiatrem
5 element- za scenę w operze, za kostiumy i za muzykę !!!
i jeszcze 3 seriale:
Allo Allo,
Alternetywy 4
Hotel Zacisze
natalia25 napisał(a):Film , który oglądałam ze dwadzieścia razy i obejrzę pewnie jeszcze nie raz to " STalowe Magnolie"
Nie mam pojęcia dlaczego lol
to tak jak ja
mam swoj prywatny ranking filmów, i ten jest w pierwszej piątce.
bo wzrusza, bo ma świetną obsadę, bo temt jest uniwersalny
do tego jeszzce dodałabym "Czułe słówka", "Skrawki życia" i "Małe kobietki"
Dirty Dancing
Grease
Przeminęło z wiatrem
Walk the line
bez końca i w kółko mogę:
- Cinema Paradiso
- Co się wydarzyło w Madison County
- Skazani na Shawshank
- Ja Cię kocham, a Ty śpisz
- Nie ma róży bez ognia
- Breaveheart
- Vabanki
- Pod słońcem Toskanii
i gdybym tak nie wyła za każdym razem, pewno częściej oglądałabym życie jest piękne
Wczorajsza emisja mi przypomniała (jak mogłam zapomnieć - z tego filmu wybraliśmy piosenkę na pierwszy taniec ;)
"Francuski pocałunek"
No i
"Miasto aniołów"
"Miłość jak narkotyk"
- Absolwent
- Trzy dni bez wyroku
- Dirty dancing
- Potwory i Spółka
Z seriali:
- Sąsiedzi ( lol )
- Co ludzie powiedzą
- Pan wzywał milordzie
milion tysięcy razy mogę oglądać:
Armagedon
Adwokat Diabła
Forest Gump
Leon zawodowiec
Powrót do przeszłości- wszytskie części
Psy 1 i 2
Miś
Rozmowy kontrolowane
Nie lubię poniedziałku
Poszukiwana, posuzkiwany
Co mi zrobisz jak mnei złapiesz
( a więc cały zestaw Barejowy)
z seriali oczywiście- Friends- wielka fanka
Seks w wielkim mieście
amelani napisał(a):3. Co się zdarzyło w Madison County (uwielbiam torturować się tym filmem )
5. Przed wschodem/Przed zachodem słońca (ze wskazaniemna ten pierwszy)
Też uwielbiam :love:
"Hydrozagadka"
Monty Pythony
"Nieśmiertelny", głównie pierwsza część
"Diuna" w reżyserii Lyncha
"Poszukiwany poszukiwana"
"Rejs"
"Przeminęło z wiatrem"
"Dirty Dancing"
"Ghost in the Shell 1"
"http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/128127" z Foremniak, ale to raczej dla muzyki i koncepcji świata (nie mówiąc o reżyserze), a nie głębi filmu
Matrix cz.I
Constantine
Rzymskie wakacje
Joe Black
Love actually
Miasto aniołów
Indiana Jones
Władca pierścieni
Gwiezdne wojny (stare)
4 wesela i pogrzeb
Człowiek w ogniu
i Friends, znam na pamięć 8)
Małgoś napisał(a):"
"Duma i uprzedzenie" (serial BBC)
ojej, jak mogłam o nim zapomnieć
i jeszcze wszelkie powtórki serialu "Robin of Sherwood" z piękną muzą Clannad :love: K2 8) :usciski:
"To właśnie miłość" (Love actually)
"Garden State"
"Joe Black"
"Dirty Dancing" i "Dirty Dancing - Havana Nights"
"Śniadanie u Tiffanny'ego"
"Znachor" (nawet nie zliczę, ile razy oglądałam)
"Duma i uprzedzenie" (serial BBC)
"Leon zawodowiec"
...i na pewno jeszcze coś mi się przypomni :D.
Sylvana napisał(a):
wichry namiętności
.
Jak mogłam zapomnieć!!!
Dawno nie widziałam lol
Zasadniczno nie lubię oglądać filmów kilkakrotnie.
Wyjątek stanowią musicale od "Goraczki sobotniej nocy", "Grease", poprzez "Dirty Dancing" do "Moulin rouge".
Uwielbiam.
Lexa napisał(a):
- Ja cię kocham, a ty śpisz (tylko tytuł mnie dobija ;) )
/quote]
Ale za to widziałam chyba z 25 razy i jeszcze mi sie nie znudził ;)
na szybko:
- W imię ojca
- Love Actually
- Przeminęło z wiatrem
- Waterloo Bridge
- Zabić drozda
- Ja cię kocham, a ty śpisz (tylko tytuł mnie dobija ;) )
- Practical Magic (z sympatii dla aktorek i uwielbienia dla ścieżki dżwiękowej)
- Ostatni Mohikanin
- Dom Dusz
...
Mogę bez konca ogladać
Garfield cz1
Love actually
Amelia
Pulp fiction :love:
Ciekawe, ze naprawdę dobre i "ambitne" filmy nie nadają sie do ogladania wiecej niz 1-2razy lol Wyjatkiem jest Kieślowski- tam za kazdym razem odkrywa się coś nowego :D
Amelia
Bardzo długie zaręczyny
Tańcząc w ciemnościach
Pociąg życia
1. prawie wszystko Bareji + cykl Samych swoich
2. Godziny (Lilian przypomniałaś mi, że "dawno" nie oglądałam 8) )
3. Co się zdarzyło w Madison County (uwielbiam torturować się tym filmem )
4. Cinema Paradiso (zawsze czuję się jak dziecko i tęsknię za dzieciństwem oglądając ten film)
5. Przed wschodem/Przed zachodem słońca (ze wskazaniemna ten pierwszy)
większość polskich filmów z lat 70-tych i 80-tych od komedii Bareji począwszy po seriale (np. Czterdziestolatek, Daleko od szosy)
poza tym
Amelia
Trzy kolory
Pulp Fiction
Noc na ziemi
Chłopaki nie płaczą
Matrix cz. I
...
to tak na szybko ale lista jest na pewno dłuższa :)
Dirty Dancing już mnie niestety nudzi choć pamiętam jak chyba 17 lat :o temu wyszłam z kina zapłakana po seansie lol
Anu napisał(a):Sława
ooo! byla taki serial!! uwielbialam go! :lizak:
przypomniało mi sie jeszcze : "Jak rozpętałem II wojne światową" - Franka Dolasa mogę oglądac przy okazji każdych świat lol
Odpowiedz
1. dirty dancing
2. grease
3. czasem slońce czasem deszcz
4. filmy z MM
- Włatcy Móch
- Miś + Bareja w całości
- Dzień Świra
- Chłopaki nie płaczą
- Testosteron
- filmy z Costnerem
przyomnialo mi sie, ze zapomnialam o:
Druzynie pierscienia
Dwoch wiezach
Powrocie krola
8)
no i stara trylogie Star Wars!
Moja lista:
Rzymskie wakacje
Smażone zielone pomidory
Dom dusz
Małe kobietki
"Biały labirynt"
"Między słowami"
"Godziny"
"Przekleństwa niewinności"
"Matrix" (I cz.)
"Ukryte pragnienia"
i wszystkie te komedie romantyczne z Meg Ryan w roli głównej 8)
Gladiator
Gwiezdne Wojny
Ojciec chrzestny
Bondy ;)
Ja cię kocham a Ty spisz
Niemal kazdy film ogladam kilka razy. Zajechane na śmierc to:
Dracula
Indiana Jones
Obcy :love: :love:
i dopoki mi nie zabrali tasmy Maximum overdrive i Blob
Kajko napisał(a):no i oczywiście Dirty Dancing - piętno tych z lat 70tych ;)
a ja z lat 80tych i też baardzo lubię :) i Grease jeszcze. I: Miś, Poszukiwany poszukiwana, SAMI SWOI -zawsze i wszędzie - uwielbiam. A poza tym: To właśnie miłość, Shrek (I i II na pewno, III też pewnie parę razy zobaczę). I próbuję jakiś "poważny" film znaleźć :| i nie wiem :o no,może np. Szklana pułapka 8)
"Dirty Dancing" i "To właśnie miłość" :)
Nie oglądam filmów za często, ale jeśli już mam obejrzeć to może być to jeden z tych dwóch :)
Wiekszośc tytułów juz padla:
Między słowami -
Zkazani na Showshank
Miasto aniołów - wystarczy spojrzeć na mój awatar ;)
Zielona mila
Frida - moja idolka
Pulp fiction i KillBille - w wykonaniu Tarantiono uwielbiam krwawe jatki
...o rany - mogłabym baardzo wydłużyc listę
a na wesoło:
Seksmija i VaBanki i Dzień Świra
Shrek I
no i oczywiście Dirty Dancing - piętno tych z lat 70tych ;)
Dirty Dancing (nie do zdarcia)
Miś (zarażona przez męża)
Zakonnica w przebraniu 2 (zawsze śpiewam i płaczę)
Z głupkowatych, które uwielbiam na poprawę humoru:
The sweetest things - z Cameron Diaz lol lol
widziałam już kilkadziesiąt razy i mało mi
"Joe Black"
"Co z oczu to z serca"
"Moje wielkie greckie wesele"
"Czterty pokoje" i inne Tarantino
"Nieśmiertelny" - wszystkie części
"Gwiezdne wojny" - stara trylogia
"Chicago" - musical
Mis
Hydrozagadka
Ojciec chrzestny 1,2
Jackie Brown (i wszystkie Tarantino)
i jeszcze pare innych, o ktorych teraz nie pamietam
"Pulp fiction"
"Big Lebowski"
"Wszystko o mojej matce"
"Między słowami"
"Ukryte pragnienia"
Podobne tematy