Quantcast
  • monika-o2 odsłony: 1886

    Dobry endokrynolog może znacie....

    Witam, jestem "nowa" i kiepsko poruszam się po forum ale spróbuję napisac o sobie :)
    Parę lat temu sama sobie zleciłam badania w kierunku hashimoto (stwierdzono u mojej mamy, więc ja sobie zrobiłam przy okazji).Wizyta u lekarza była mocno olewcza. Skoro TSH ,T3 , T4 było ok, to pan dr stwierdził że podwyższone o ponad 400 razy TPO i kilkanaście razy TG nic nie znaczy.Zamknęłam ten temat...Skoro "nic z tym pani nie zrobi", no to i ja olałam. Ale...zaczeły się problemy...Depresja, nerwica lękowa, bóle stawów i mięsni, kołatanie serca, wychudłam na wiór(tego akurat nie żałuję :) )Samopoczucie-koszmar. wizyty u lekarzy spełzły na niczym, leczono mnie na nerwicę i deprechę a ja miałam juz totalny zjazd...Wspominałam o hashi ale nikt nie łaczył tego z moim samopoczuciem.Wyjechałam nad morze, psychicznie poczułam się ok fizycznie też, tyle tylko że przytyłam 6 kg."Depresja" też minęła...Zaczęło się podsypianie i sflaczenie umysłowe.I tak to sobie na przemian trwało parę lal. Aż wpadłam na to, że jednak hasimoto jest pzryczyna tych wahań wagi i nastroju, złego samopoczucia.wizyta nad morzem "przestawiła" tarczycę.Idę jutro prywatnie zrobic badania i mam zamier udać się do jakiegoś dobrego endo.Poczytałam o braniu hormonu i o tym, że hashi się "leczy".Tzn. wyrównuje nad albo niedoczynność. Zapewne mam któreś jak w banku...
    Czy któraś z Was może polecić lekarza w wawie?Musze jak najszybciej zacząć leczenie bo czuję się fatalnie,jestem chaotyczna, nie mogę sklecić zdania, waga zwariowała- 8kg na plusie w ciągu 3 mieś.Zastanawiam się czy nie zrobić USG i mimo dużego wydatku, nie stawić się z kompletem badań u lekarza...
    Jeszcze raz proszę o namiary na kogos solidnego....

    pozdrawiam forumowiczów :D

    Odpowiedzi (1)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-12-12, 19:54:23
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2010-12-12 o godz. 19:54
0

Kilka tematow ponizej na tej samej stronie jest watek pt http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=53632

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie