Quantcast
  • Aleks24 odsłony: 17242

    Który rowerek na prezent dla dziecka polecacie?

    Mam dylemat, chcę kupić wspólnie z rodzicami prezent zaległy na chrzest i z okazji zbliżającego się roczku dla synka mojej znajomej. Jonaszek ma teraz 11 miesięcy,więc stwierdziliśmy że fajny będzie rower, tylko taki który ma zabezpieczająca barierkę, podest na nóżki i takie trzymadło z tyłu. No i mój wybór padł na te dwa(cena też gra rolę):1.http://imageshack.ushttp://imageshack.us2.http://imageshack.ushttp://imageshack.usZastanawilismy się jeszcze nad jeżdzikiem,ale to chyba mniej praktyczne niż rower, bo na rowerze dłuzej pojeżdzi co?Macie jakieś doświadczenia z tymi rowerami? Dziecko którejś z Was używa(ło)?Doradźcie cos proszę...

    Odpowiedzi (188)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-29, 08:20:30
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-10-29 o godz. 08:20
0

Mad witaj w klubie :) tez wlasnie kupilismy Magica, tylko, ze rozowego ;) I tez raczki nie da sie chyba dokrecic inaczej ;) Ola smiga jak szalona :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 08:18
0

Wyciągam. Nasza wiewiórka przeszła do historii (a tyle się zastanawiałam przed jej zakupem) - od tygodnia Piotruś jezdzi na magicu łańcuchowym :)
Poza beznadziejną rączką do pchania (albo mój mąż nie umie jej solidnie skręcić, co też jest możliwe) jest super.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 08:17
0

O dokladnie o tym o czym pisze Madeleine pomyslalam :D Dla mnie to byłby problem gdyby zaistnial więc wolalam się zabezpieczyć ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 08:16
0

jak dziecko ma długie nogi, a nie obsługuje jeszcze pedałów, to mu nogi z podstawki spadają i szura nimi po ziemi. Z dużej tacki aż tak łatwo same nie spadną.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 08:14
0

Madeleine napisał(a):matylda_zakochana napisał(a):Alexa napisał(a):Oglądalam takie tylko chlopięce i się zastanawialam czy malemu nozki nie będą spadac z tych malutkich podnozkow dlatego szukalam z większym podnozkiem :hm:
Alexa, ale wymyślasz ;)
Nie wymyśla, z podnóżków tego typu faktycznie dzieciom często nogi spadają ;)
I co się z nimi dzieje?
Frankowi z pedałów nie spadają, to co za problem jest z podnóżkami?

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-29 o godz. 08:13
0

matylda_zakochana napisał(a):Alexa napisał(a):Oglądalam takie tylko chlopięce i się zastanawialam czy malemu nozki nie będą spadac z tych malutkich podnozkow dlatego szukalam z większym podnozkiem :hm:
Alexa, ale wymyślasz ;)
Nie wymyśla, z podnóżków tego typu faktycznie dzieciom często nogi spadają ;)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 08:11
0

marcia15 napisał(a):Matylda chyba Twój Franek ma rowerek bomiko tylko inny model (dobrze kojarze?)-solidnie jest on wykonany?
Tak, tylko inny model i chyba bardzo solidny, solidna metalowa rama i świetne, piankowe koła. I skręca się nim fantastycznie, można z łatwością pod krawężnik podjechać (tylko najpierw trzeba troszkę poćwiczyć, żeby dziecka nie zrzucić ;)).
Ale to jest inny model, nie wiem czy wszystkie tak mają ;)

Odpowiedz
marcia15 2013-10-29 o godz. 08:10
0

Alexa nie masz coś szczęścia do tego Olikowego rowerka ;) Coo do rowerka to o tych podpórkach nie pomyslałabym...
Mnie też się podoba bardziej ten pierwszy, za drugim zaś przemawiają te piankowe kółka i kolor (bardzo lubie czerwony) za to ten baldachim mnie jakos odrzuca...
Matylda chyba Twój Franek ma rowerek bomiko tylko inny model (dobrze kojarze?)-solidnie jest on wykonany?

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 08:08
0

Alexa napisał(a):Oglądalam takie tylko chlopięce i się zastanawialam czy malemu nozki nie będą spadac z tych malutkich podnozkow dlatego szukalam z większym podnozkiem :hm:
Alexa, ale wymyślasz ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 08:07
0

Oglądalam takie tylko chlopięce i się zastanawialam czy malemu nozki nie będą spadac z tych malutkich podnozkow dlatego szukalam z większym podnozkiem :hm:
(ten pierwszy ładniejszy wizualnie :yawinkle: )
A tak w ogole to mnie trafi coś zaraz - nie mam tego pokazanego rowerku z mojego linku bo w magazynie zepsul się podnośnik, nie mają jak ściągnąc rowerkow z najwyższej półki niby i czekają na serwis do podnosnika - tak przynajmniej twierdzi pan - to paranoja jakaś :bad:

Odpowiedz
Reklama
marcia15 2013-10-29 o godz. 08:05
0

juwo napisał(a):My mamy ten pierwszy i jest rewelacyjny.Lekki ,zwrotny i do tego solidnie wykonany.
Mały dostał na roczek i śmiga ...
Juwo, dzięki wielkie tylko napisz mi jeszcze jakie on ma kółeczka? gumowe? piankowe?

Odpowiedz
juwo 2013-10-29 o godz. 08:04
0

My mamy ten pierwszy i jest rewelacyjny.Lekki ,zwrotny i do tego solidnie wykonany.
Mały dostał na roczek i śmiga ...

Odpowiedz
marcia15 2013-10-29 o godz. 08:02
0

Dziewczyny doradźcie mi proszę. Moja córeczka (prawie roczna) ostatnio piszczy na widok rowerków więc babcia zaoferowała się że kupi jej na urodziny. Ja nie mam pojęcia za bardzo co wybrać.
Jak myślicie-który będzie lepszy?
http://www.allegro.pl/item393050005_sliczne_rowerki_bomiko_fun_z_pozytywka_.html

czy taki http://www.allegro.pl/item392922791_interaktywne_sterowane_rowerki_truskawki_baldachim.html

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 08:00
0

Kilkanascie dni temu spotkalam panią na miescie z rowerkiem, jak juz wiem ze tamtego pokazanego nie kupię szukalam innego i ten jej mi się spodobał bo prosty, wyglądal na solidny i mial zamykany koszyk na klamoty ;)
Co ja się go znowu naszukalam - dzisiaj wchodzę na allegro i są :D :D takze ten pomarańczowo - szary będzie nasz tylko kupuję i odbieram go jutro osobiscie na miejscu u nich :D
http://www.allegro.pl/item391950620_rowerek_skuter_3_kolowy_sterowanie_kolyska.html

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:58
0

ewerla napisał(a):
Ostatnio Grover Globtroter 8) o nich mowil. lol
Też oglądałam ;)

Też się zastanawiam dla dzieci w jakim wieku taki rowerek się nadaje rzeczywiście.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:57
0

Nat, ile wzrostu ma Twoja Ania?

Zaczynam dojrzewać do kupienia roweru z pedałami. Do wyboru mam:
- magica
- 10" (słabo dostępny)
- 12".

W 12" Pitu dosięga spokojnie nogami do pedałów, ale coś ciężko widzę ich używanie, bo jednak siły to wymaga dużo więcej niż w małych kółkach. Z kolei obawiam się, że magic albo 10" za rok będą cokolwiek przymałe

No i co robić? Najchętniej kupiłabym używanego magica, ale coś upolowac nie mogę

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:56
0

Akna74 napisał(a):Dziewczyny a ja mam pytanko czy któras z was ma takie cos
http://www.allegro.pl/item391102778_rower_jezdzik_do_nauki_jazdy_i_rownowagi_hamulec.html

słyszałam ze w Holandii i niemczech dzieci wlasnie na tym ucza sie utrzymac rownowage a nie na dołączqnych kółkach. Znalazłam w niemczech w sklepie i zastanawiam sie czy ma to sens? czy lepiej jednak rowerek +2 kółeczka?. Narazie mamy taki do pchania z kaczuszka...
Ostatnio Grover Globtroter 8) o nich mowil. lol

W Holandii rzeczywiscie sa popularne. Tu nigdy nie widzialam ale moze za slabo sie przygladalam.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:55
0

matylda_zakochana napisał(a):Alexa, kup jakiś inny, na pewno też będzie fajny, a małemu pewnie każdy sprawi kupę radochy ;)
Koniec końców na pewno kupię inny tylko jak ja się na coś uprę to nie ma zmiłuj się - chcialam ten
ale fakt małemu pewnie to obojętne będzie ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:53
0

Akna74 takie rowerki sa tez u nas, widziałam juz kilka razy dzieciaki z takimi pojazdami i jakos sobie radziły bezproblemu
ale napewno to dla takich starszych dzieci ok 4 lat jakos młodszego dziecka sobie nie wyobrażam a może się mylę

http://www.allegro.pl/item392506954_kettler_do_nauki_jazdy_bez_pedalow_warszawa.html
http://www.allegro.pl/item388196187_rower_jezdzik_do_nauki_jazdy_drewno_nowy.html
http://www.allegro.pl/item391666803_mini_viper_jezdzik_do_nauki_utrzym_rownowagi.html
http://www.allegro.pl/item390680759_rowerek_jezdzik_marki_bellelli_dla_dzieci_2_5_lat.html

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:52
0

Alexa, kup jakiś inny, na pewno też będzie fajny, a małemu pewnie każdy sprawi kupę radochy ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:50
0

Alexa napisał(a):
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :chlip: :chlip: :chlip:
Nie ma go nigdzie - nawet importer twierdzi ze nie ma i miec raczej juz nie będzie mial :chlip:
i co ja mam teraz kupic malemu? :(
kurczaki a na 12 lipca chcialam mieć i jestem w kropce :|

Odpowiedz
Akna74 2013-10-29 o godz. 07:49
0

Dziewczyny a ja mam pytanko czy któras z was ma takie cos
http://www.allegro.pl/item391102778_rower_jezdzik_do_nauki_jazdy_i_rownowagi_hamulec.html

słyszałam ze w Holandii i niemczech dzieci wlasnie na tym ucza sie utrzymac rownowage a nie na dołączqnych kółkach. Znalazłam w niemczech w sklepie i zastanawiam sie czy ma to sens? czy lepiej jednak rowerek +2 kółeczka?. Narazie mamy taki do pchania z kaczuszka...

Odpowiedz
Mała 2013-10-29 o godz. 07:47
0

LenkaB napisał(a):Czy potraficie doradzić na co zwrócić uwagę przy wyborze rowerka dla około 3,5 letniego dziecka? Zapewne będzie musiała sama się do niego przymierzyć ale nawet nie wiem na jakie rowerki spojrzeć a które na wstępie odrzucić. Na razie przeglądam sklepy internetowe żeby coś podglądnąć.
Ale o co konkretnie pytasz?
Z oczywistosci do glowy przychodza mi:
- regulowana wysokosc siodelka i kierownicy
- pedaly pod siodelkiem a nie w przednim kole (o ile dla wiekszych dzieci w ogole sa z pedalami w przednim kole)
- czterokolowy (z mozliwoscia odkrecenia dodatkowych kolek w przyszlosci)
- kola, nie wiem, 12-calowe?

Odpowiedz
LenkaB 2013-10-29 o godz. 07:46
0

Czy potraficie doradzić na co zwrócić uwagę przy wyborze rowerka dla około 3,5 letniego dziecka? Zapewne będzie musiała sama się do niego przymierzyć ale nawet nie wiem na jakie rowerki spojrzeć a które na wstępie odrzucić. Na razie przeglądam sklepy internetowe żeby coś podglądnąć.

Odpowiedz
Rumcajsówna 2013-10-29 o godz. 07:45
0

Tysia ja mam ten pierwszy i jestem z niego bardzo zadowolona. Dobrze się prowadzi małej wygodnie się siedzi (ona mna długie nogi i inne rowerki miały z wysoko te podesty pod stopy) ogólnie lubi w nim jeździć.

Odpowiedz
:Tysia: 2013-10-29 o godz. 07:44
0

Dziewczyny macie może któryś z tych rowerków Będę wdzięczna za opinie :D

http://www.allegro.pl/item373783132_rowerek_sterowany_grajacy_trojkolowy_baldachim.html

http://www.allegro.pl/item374937560_kup_masywny_rower_gruba_rama_swiatla_muzyka.html

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:42
0

ewasia napisał(a):Mad - zdjecia napewno beda bo cos mi sie wydaje, ze to bedzie hit na dworze.
tadam 8)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:42
0

Klaksony są w Decathlonie, w innych sklepach tego typu też powinny być.
Dzwonek też pewnie można dostać :)

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 07:40
0

Matylda gdzie kupiłaś klakson?? Bo też poszukuję :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:39
0

matylda_zakochana napisał(a):
Nasz rowerek nie ma dzwonka, ale ostatnio dokupiliśmy do niego klakson i faktycznie zabawa przednia lol Tylko po spacerze uszy bolą
A no właśnie szkoda że te rowerki nie mają dzwonka
Na razie to Antek robi za dzwonek ;) jedzie i się drze dyń dyń dyń i do tego klaszcze w łapki ;)
Ale muszę jakiś dzwoneczek poszukać a może faktycznie klakson - Matylda jaki macie ??

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:38
0

Świetny ten rowerek! :D
Ja właśnie oglądałam go na allegro, ale drogi faktycznie. W ogóle ta firma robi fajne rowerki z tego co widzę :)
Gratuluję zakupu :) taka okazja!

Nasz rowerek nie ma dzwonka, ale ostatnio dokupiliśmy do niego klakson i faktycznie zabawa przednia lol Tylko po spacerze uszy bolą

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 07:37
0

To ja się też opowiem - kupiliśmy Jackowi rowerek. I pewnie Matylda się ucieszy, bo Radio Flyer. Przywlekliśmy go z USA, ale warto było.
Wypatrzyliśmy go całkiem przypadkiem ostatniego dnia zakupów przed odlotem tuż przed 22 w dużym markecie, więc nic z takich tam "specjalnie-dla-dzieci" sklepów. Po prostu, stał w pudle i wydawał się fajny. I metalowy cały, więc wzbudzał zaufanie. No i to sterowanie. Uznaliśmy, że 49$ przy dzisiejszym kursie da się przeboleć jakby co. Nieświadomi, że to firma od pokoleń i że mają taki wybór (katalog ma kilkanaście przeróżnych modeli, robią nie tylko rowerki, jeszcze takie wózki do pchania, wszystko co chcesz.
I wiecie co? Jest fantastyczny!!! Sterowanie super, rączka jest wysoko, więc mój wielki małżonek pierwszy raz się schylać nie musi, nawet normalnie prowadzi. Kształt rączki ułatwia prowadzenie. Jacek nie kuma o co chodzi z pedałami, ale stara się trzymać nóżki na pedałach (wtedy je blokuje) i jeździmy. Ma jeszcze drobne problemy ze schodzeniem, bo zahacza nogą, ale nauczy się na pewno niebawem. No i ma super dzwonek, to go cieszy jak nie wiem co. I nas też, bo rower wygląda jak rower a nie jak paskudztwo cyrkowe. No i wygląda też na taki, co to dla drugiego wytrzyma, więc generalnie jesteśmy zadowoleni bardzo.

A teraz portret:
http://radioflyer.com/trikes/trikes_53.html

Cena Radio Flyerów na allegro, jak widzicie, ma się nijak do tego, co jest w USA. Inny model, który jest dostępny na allegro za 319 zł. ( http://allegro.pl/item374530579_radio_flyer_2_w_1_rower_rowerek_i_chopper_od_2_7_l.html ) kosztował w sklepie jakieś 80-90$, więc różnica jest porażająca.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:36
0

Justa napisał(a):Już jest ok - wujek na szybko montował rowerek i źle skręcił kierownice i coś tam jeszcze
Teraz już jest ok - pedały podczas jazdy się nie kręcą kiedy Młody trzyma na nich nóżki :)
To życzę udanych spacerków :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:35
0

Już jest ok - wujek na szybko montował rowerek i źle skręcił kierownice i coś tam jeszcze
Teraz już jest ok - pedały podczas jazdy się nie kręcą kiedy Młody trzyma na nich nóżki :)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:33
0

Justa napisał(a):matylda_zakochana napisał(a):
On ma taki mechanizm, że jak dziecko trzyma nóżki na pedałach, to one się nie kręcą. Franek ma rok i cztery miesiące i bardzo szybko załapał o co chodzi.
No to mamy Bomiko dzisiaj przyszła paczka
I albo rower jest źle skręcony albo nie wiem o co chodzi bo mimo że Antek trzyma nóżki na pedałach to one się kręcą i wtedy Młody automatycznie nogi podnosi do góry
To może faktycznie jest coś nie tak, bo u nas działa prawidłowo.
Sterować jedną ręką oczywiście się da, da się też fajnie tym kijem podnosić przednie koło, żeby podjechać pod krawężnik, bo dziś widziałam, że pani musiała wnosić wiewiórkę na stopień :|

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:33
0

matylda_zakochana napisał(a):
On ma taki mechanizm, że jak dziecko trzyma nóżki na pedałach, to one się nie kręcą. Franek ma rok i cztery miesiące i bardzo szybko załapał o co chodzi.
No to mamy Bomiko dzisiaj przyszła paczka
I albo rower jest źle skręcony albo nie wiem o co chodzi bo mimo że Antek trzyma nóżki na pedałach to one się kręcą i wtedy Młody automatycznie nogi podnosi do góry

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:32
0

matylda_zakochana napisał(a):Justa napisał(a):matylda_zakochana napisał(a):A BOMIKO TURBO? Ma pedały bliżej siedzenia i może być kierowany przez rodzica. Nam się świetnie sprawdza.
To ten co wkleiłam na poprzedniej stronie - niby mi się podoba ale rowerki te nie mają blokady pedał - i tak sie zastanawiam czy jak dziecko które nie ma pojęcia o pedałowaniu, trzyma nóżki na tych pedałach które same się obracają to czy to nie przeszkadza w jakiś sposób dziecku

On ma taki mechanizm, że jak dziecko trzyma nóżki na pedałach, to one się nie kręcą. Franek ma rok i cztery miesiące i bardzo szybko załapał o co chodzi.
A jak to jest ze sterowaniem rowerka - da się łatwo sterować jedną ręką ?

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:30
0

matylda_zakochana napisał(a):ewasia napisał(a):
Juz teraz na placu zabaw "kradl" rowerki innym dzieciom ;)
Ja musiałam kupić z tego samego powodu :)
takie małe OT

ja chyba muszę kupić lalkę i wózek :o
moje dziecko jak widzi różowy wózek z lalą to świra dostaje
a jak już dorwie to czego chce spierdziela ile sił w nogach :D

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:29
0

ewasia napisał(a):
Juz teraz na placu zabaw "kradl" rowerki innym dzieciom ;)
Ja musiałam kupić z tego samego powodu :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:28
0

Mad - zdjecia napewno beda bo cos mi sie wydaje, ze to bedzie hit na dworze.

Juz teraz na placu zabaw "kradl" rowerki innym dzieciom ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:27
0

Ono jest małe - jak dla mnie, mało się nadaje do pedałowania (po pierwsze siła, po drugie pozycja), ale na osiedlu dzieci na takich jeżdżą i pedałują.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:25
0

A te wiewiórki nie mają za małego tego przedniego koła? Wydaje mi się, że to może właśnie utrudnić naukę pedałowania.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:23
0

Justa, Bomiko jest o niebo lepszy od tego Haucka!
A w rowerkach z baldachimami, wiewiórach itp. można przesunąc siedzisko do przodu - nie wiem, czy we wszystkich modelach. Na pewno w najniższej pozycji w magicu dziecko ma bliżej do pedałów niż w popularnych trójkołowcach.

Ewasia, zdjęcie syna wklej w pojezdzie lol

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:21
0

ewasia napisał(a):Ja w koncu ten kupilam

Berchet Baby Driver


Uzywany na ebayu za 15 euro. Nawet jak posluzy tylko przez najblizsze letnie miesiace nie bede rozpaczac.
Dzis go odebralam. Niezly to byl wyczyn z drugiego miasta autobusem, tramwajem i dwoma pociagami jechac z Olafem na nim i z zlozonym Questem w reku ale sie udalo.
Kierownice mozna zablowowac tak ze mi nie skrecal nigdzie i moglam spokojnie prowadzic, pedaly zablokowac tez mozna. Olaf trzymal na nich nozki i bylo OK.

Jestem zadowolona a Olaf jeszcze bardziej. Ale mu sie oczy smialy jak na niego wsiadal.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:20
0

Justa napisał(a):matylda_zakochana napisał(a):A BOMIKO TURBO? Ma pedały bliżej siedzenia i może być kierowany przez rodzica. Nam się świetnie sprawdza.
To ten co wkleiłam na poprzedniej stronie - niby mi się podoba ale rowerki te nie mają blokady pedał - i tak sie zastanawiam czy jak dziecko które nie ma pojęcia o pedałowaniu, trzyma nóżki na tych pedałach które same się obracają to czy to nie przeszkadza w jakiś sposób dziecku

On ma taki mechanizm, że jak dziecko trzyma nóżki na pedałach, to one się nie kręcą. Franek ma rok i cztery miesiące i bardzo szybko załapał o co chodzi.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:18
0

matylda_zakochana napisał(a):A BOMIKO TURBO? Ma pedały bliżej siedzenia i może być kierowany przez rodzica. Nam się świetnie sprawdza.
To ten co wkleiłam na poprzedniej stronie - niby mi się podoba ale rowerki te nie mają blokady pedał - i tak sie zastanawiam czy jak dziecko które nie ma pojęcia o pedałowaniu, trzyma nóżki na tych pedałach które same się obracają to czy to nie przeszkadza w jakiś sposób dziecku

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:16
0

A BOMIKO TURBO? Ma pedały bliżej siedzenia i może być kierowany przez rodzica. Nam się świetnie sprawdza.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:14
0

matylda_zakochana napisał(a):Justa, Twój synek ma już prawie dwa latka, naprawdę w żadnym trójkołowcu nie dosięga do pedałów? Patrzyłaś na te najprostsze rowerki, bez baldachimów?
Ponieważ rowerek chcę zamawiać na allegro to poszłam dzisiaj przymierzyć Antka do tych wiewiórek, kogutów po to by mieć jako tako pojęcie do jakiego rowerka mój syn dorósł.
I myślę że jeśli rowerek będzie miał regulowane siodełko to będzie ok

I nasz typ na tą chwilę to:

http://www.allegro.pl/item362766604_rowerek_hauck_prema101_dostawa_24h_certyf_2kolory.html

Rowerek nie ma tutaj jedynie możliwości sterowania przez rodzica - ale może jakoś sobie poradzimy - ważne że inne kryteria spełnia :)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:13
0

Justa napisał(a):Alexa napisał(a):Justa a jaka to przyzwoita? ;) Te wszystkie wiewióry, koguty itp to nie spelniają tych kryteriów? bo nie jestem tylko punktu 3 pewna w ich przypadku ;)
ha !!!! zapomniałam o najważniejszym kryterium - rowerek musi wyglądać 8) a więc te wiewióry i koguty są zdyskwalifikowane za sam wygląd - dla mnie to istny cyrk na kółkach ;)
A jakie w takim razie oglądałaś?

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:12
0

Alexa napisał(a):Justa a jaka to przyzwoita? ;) Te wszystkie wiewióry, koguty itp to nie spelniają tych kryteriów? bo nie jestem tylko punktu 3 pewna w ich przypadku ;)
ha !!!! zapomniałam o najważniejszym kryterium - rowerek musi wyglądać 8) a więc te wiewióry i koguty są zdyskwalifikowane za sam wygląd - dla mnie to istny cyrk na kółkach ;)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:10
0

Justa, Twój synek ma już prawie dwa latka, naprawdę w żadnym trójkołowcu nie dosięga do pedałów? Patrzyłaś na te najprostsze rowerki, bez baldachimów?

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:09
0

Justa a jaka to przyzwoita? ;) Te wszystkie wiewióry, koguty itp to nie spelniają tych kryteriów? bo nie jestem tylko punktu 3 pewna w ich przypadku ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:07
0

Dzisiaj mierzyłam Antka do tych najpopularniejszych rowerków z baldachimami i kurcze Młody nie dostaje do pedałów które są przy przednim kole, tak więc oprócz tego że musimy mieć rowerek z pasami to jeszcze musimy mieć regulowane siodełko aby Młodego przysunąć do tych pedał bo nie wyobrażam sobie żeby dziecko jechało z dyndającymi nogami - no ewentualnie jakieś podnóżki musiałyby być ;)

I tak sobie teraz myślę że nasze wymagania co do rowerka to:

1. Pasy bezpieczeństwa
2. Regulowane siedzenie lub podnóżki na nóżki
3. Możliwość blokady pedał i kierownicy
4. Możliwość sterowania rowerkiem przez rodzica

i chyba nie znajdę rowerka w przyzwoitej cenie spełniającego wszystkie te kryteria

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 07:07
0

Madeleine napisał(a):Mi się tak w ogóle jeszcze ten podoba:
http://www.allegro.pl/item365293389_radio_flyer_orginalny_rower_rowerek_10_2_6.html

Ale to dla dziecka już samodzielnie pedałującego - taka alternatywa dla magica.
Świetny jest :) Właśnie na ten będę polowała jak Franek nauczy się pedałować i młodszy zabierze mu jego rowerek ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:06
0

O fakt - bardzo fajny :D
a ten widzialyscie?
http://www.allegro.pl/item365771421_trojkolowiec_chopper_radio_flyer_rowerek.html

albo taki
http://www.allegro.pl/item363259180_little_tikes_rowerek_3_kola_nowy_od_1_zl_bcm.html

a tu pojazd francja elegancja lol
http://www.allegro.pl/item369892012__bmw_baby_racer_.html

albo to
http://www.allegro.pl/item364679748_mega_hit_plasma_car_nowosc_promocja_.html

o tym chyba byla juz mowa wczesniej
http://www.allegro.pl/item370284832_new_8w1_rowerek_jezdzik_swiatla_gumowe_kola_.html

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:05
0

Mi się tak w ogóle jeszcze ten podoba:
http://www.allegro.pl/item365293389_radio_flyer_orginalny_rower_rowerek_10_2_6.html

Ale to dla dziecka już samodzielnie pedałującego - taka alternatywa dla magica.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:04
0

Wszystkie sugestie jeszcze mile widziane lol ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:03
0

Alexa tylko nie ten pierwszy. Na dwór się zupełnie nie nadaje. I zdecydowanie nie jest warty swojej ceny Ciesze się, że udało mi się go już sprzedać ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:01
0

Bluemendale napisał(a):Chce kupić Mikołajowi rowerek na dzien dziecka bo on uwielbia rowerki (żadnemu wolnostojącemu nie przepuści lol ) no i mam dylemat bo nie wiem który kupić

najbardziej skłaniam się ku temu:
http://allegro.pl/item365054939_rowerek_magic_naped_lancuchowy_kurier_0zl_w_wa_.html

ewentulanie ku takiemu : http://allegro.pl/item364247821_rowerek_kross_zula_12_spraw_radosc_dziecku_.html

najmniej ku temu: http://allegro.pl/item360495886_rowerek_hauck_2_kolory_green_blue_oraz_pink_espa_2.html

nie wiem tylko czy 2 pierwsze nie są dla niego "za dorosłe" i czy ten 3 nie byłby najlepszy chociaż jakoś do mnie przednie pedały nie przemawiają.
Z tych trzech wybrałabym ten ostatni
Kilka dni temu mierzyłam Antka do rowerka podobne w pierwszych dwóch linkach i tak do pedałów dostaje bez problemów, rączki trzyma na kierownicy ale musi sie mocno pochylić a po za tym strasznie sie kiwał
Dlatego wiem że moje dziecię musi mieć rowerek jeszcze z pasami
Ten z 3 linku jest ok ale rodzic sterować nim nie może jedynie co to pchać

Natomiast ten ma możliwość sterowania przez rodzica

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:59
0

To dzięki raz jeszcze - będzie pewnie ten :D
On mi się na tych waszych "zywych" fotkach podoba bardziej niz na tych sklepowych - mam nadzieję ze na zywo też tak będzie :D ;)

Meggien a ty kupowalaś w sklepie czy w necie?
znalazłam go na allegro - ale akurat netraul i negatyw w komentarzach dotyczą dostawy tego rowerka
http://www.allegro.pl/item365864473_rowerek_ster_siedzenie_z_wkladka_dla_maluszka.html

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 06:58
0

Alexa, można, można. My go nawet nie montowaliśmy. Dowód ( http://img144.imageshack.us/img144/9083/rowerekip0.jpg )

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:56
0

Martusia napisał(a):Wcześniej miał takiego gdzie pedały były przy przednich kółkach. O ile przy tych przednich kółkach radził sobie tak sobie,
ewasia napisał(a):Ja w koncu ten kupilam

Berchet Baby Driver
no właśnie ten miał wcześniej :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:54
0

meggien napisał(a):Tutaj go znalazłam:

http://www.krainadzieci.pl/index.php?products=product&prod_id=130
Dzięki :D

Madeleine cena porownywalna do Houcka więc już ją "przebolalam" lol ;)

Potwierdzcie mi jeszcze tylko ze ten baldachim mozna demontować bo nie wyczytalam tego nigdzie ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:52
0

Ja w koncu ten kupilam

Berchet Baby Driver


Uzywany na ebayu za 15 euro. Nawet jak posluzy tylko przez najblizsze letnie miesiace nie bede rozpaczac.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:50
0

Alexa, ten pierwszy nie nadaje się do jeżdżenia po dworze, bo nie ma skrętnych kółek, a w ogóle one są małe i plastikowe.
Drugi - jak najbardziej. Zresztą w kategorii "pojazdy, które imitują rowerki, a służą do pchania przez rodzica", on wg mnie wygrywa. Ma tylko jedną wadę - cenę (jak na zabawkę na jeden sezon - bo za rok to już normalne pedały).

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 06:50
0

Tutaj go znalazłam:

http://www.krainadzieci.pl/index.php?products=product&prod_id=130

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 06:48
0

Tak, tym granatowym rodzic może skręcać.

Drugiego nie widziałam na żywo ale na pewno kółka na dworze dadzą radę.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:48
0

Przenoszę się tu z tematu innego bo ten typowo o rowerkach -

to moj post stamtąd zeby bylo wiadomo o co biega lol

"Ja wiedzialam ze kupno roweka to będzie taki sam "problem" jak kupnow a raczej wybór wielu innych rzeczy
Bo rozum jedno a serce i oko drugie
Olo jest spory to obawiam ze się jednak będą mu te nozki się obdzierać wisząc zanim dosięgnie do pedalow - chyba ze wizualnie to tylko tak daleko wygląda
Tak naprawdę to potrzebny mi rowerek ktorym maly faktycznie jeździć sam nie będzie po to zebym mogla go pchać na dworzu ja - czyli najlepszym wyborem akurat do tego byłyby pewnie te wszystkie kogutki itp ale moje oko ich nie trawi
Chyba ze przymknę oko dla dobra malego bo i barierkę ma zeby nie wypadl i podporki pod nozki i pchając go mogę sterować jednoczesnie kierunkami - teoretycznie jak zamknę oko plusy
Za to Houck wizualnie bomba i wychodzi na to ze co z tego - bo nie na teraz"

i teraz moje dalsze pytania ;)

Ten do mnie przemowił


faktycznie te kolory są jeszcze do zaakceptowania po zdjęciu baldachimu ;) tylko na allegro w tym kolorze nie widzialam - same wściekle zielenie i pomarańcze przejrzę jeszcze raz
a powiedzcie czy on ma tą funkcję ze jak rodzic pcha to i skręcać tym rowerkiem moze?


a tak jeszcze pytanie odnoscie tego wyzej? na dworzu nim pojeżdżę? kola dadzą radę?
no i wiecie moze czy mozna je gdzieś kupić? ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:47
0

problem z rowerkiem sam sie rozwiązał - dziadkowie kupili Mikołajowi na dzien dziecka rowerek podobny do tego http://allegro.pl/item364247821_rowerek_kross_zula_12_spraw_radosc_dziecku_.html
jak sie okaże, że on jednak jeszcze jest na niego zaduży kupie mu magica.
dzieki dziewczyny za rady!

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:45
0

Blue, ten pierwszy jest super. Moim zdaniem powinnaś wybrać ten właśnie, plus rączka do pchania na początek.
Pedały przy przednim kole sprawdzają się tylko, kiedy kółko jest duże. Wtedy łatwiej się pedałuje.
Myślę, że magic posłuży Mikołajowi lepiej i dłużej.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:44
0

Maciek ma takiego Magica którego wkleiłaś. Wcześniej miał takiego gdzie pedały były przy przednich kółkach. O ile przy tych przednich kółkach radził sobie tak sobie, o tyle przy Magicu od razu wsiadł i pojechał.
Ja bym wybrała Magica ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:43
0

Jak chcesz czterokołowy, to jeszcze możesz pomyślec o 10 calach - będzie ciut niższy, nie wiem, czy 12 cali nie okaże się na razie za wysoki. Magic powinien byc ok. Z tymi rowerkami jest jeden wspólny problem, że rodzic nie ma sterowania. Ale to już pewnie kwestia kilku miesięcy i IMO szkoda byłoby pchac kasę w wiewiórę &co.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:42
0

Chce kupić Mikołajowi rowerek na dzien dziecka bo on uwielbia rowerki (żadnemu wolnostojącemu nie przepuści lol ) no i mam dylemat bo nie wiem który kupić

najbardziej skłaniam się ku temu:
http://allegro.pl/item365054939_rowerek_magic_naped_lancuchowy_kurier_0zl_w_wa_.html

ewentulanie ku takiemu : http://allegro.pl/item364247821_rowerek_kross_zula_12_spraw_radosc_dziecku_.html

najmniej ku temu: http://allegro.pl/item360495886_rowerek_hauck_2_kolory_green_blue_oraz_pink_espa_2.html

nie wiem tylko czy 2 pierwsze nie są dla niego "za dorosłe" i czy ten 3 nie byłby najlepszy chociaż jakoś do mnie przednie pedały nie przemawiają.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:41
0

Ten z Krakowa to chyba ten jedyny który w Świecie Dziecka jest.

Przy tym łańcuchowym jest napisane, że nadaje sie od 1,5 roku, czy takie dziecko już może troszkę łapać o co w pedałowaniu chodzi? Bo Franek dosięga do pedałów, ale teraz jeszcze niekoniecznie chce pedałować.

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:39
0

matylda_zakochana napisał(a):Pucia, a o jakiś konkretny wózek Ci chodzi? Czy chcesz różne poprzymierzać?
Ja szukałam konkretnego modelu, popatrzyłam po sklepach internetowych i okazało się, że zaraz obok mnie jest mały sklepik w którym akurat ten jeden model mają dostępny.
Mi chodzi o rowerek, ale niestety nie wiem, jaki model, bo chciałabym właśnie pooglądać sobie parę modeli, żeby wybrać te najfajniejsze. Jakieś takie, co pokazywałaś, taki ten z krakowa, co miał baldachim (granatowy w głównej mierze)... Te "zwierzaki" w szalonych kolorach nie podobają mi się...

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:38
0

Pucia, a o jakiś konkretny wózek Ci chodzi? Czy chcesz różne poprzymierzać?
Ja szukałam konkretnego modelu, popatrzyłam po sklepach internetowych i okazało się, że zaraz obok mnie jest mały sklepik w którym akurat ten jeden model mają dostępny.

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:36
0

Decathlon może?

albo coś typowo rowerowego jeśli celować w wyższą półkę.

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:34
0

matylda_zakochana napisał(a):Jojka napisał(a):Pucia napisał(a):I jeszcze jedno pytanie mam do Warszawianek po stronie zachodniej - gdzie jest spory wybór rowerków, tak żeby przymierzyć i zobaczyć, jak się mały sprawuje, co mu pasuje?
A jak bardzo zachodnia strona Cię interesuje? Generalnie to "Smyki" - Krucza, Wola Park, albo "Wszystko dla dziecka" np. w Tesco przy Górczewskiej
W tesco przy Górczewskiej jest tylko Świat Dziecka i rowerek tam jest tylko jeden. W Wola Parku to też chyba nie ma za bardzo?
Otóż to, pamiętam, że w Świecie Dziecka na Towarowej wybór największy dotyczył wózków a nie rowerków. Kojarzę takie miejsca w Alejach Jerozolimskich, gdzieś w okolicy sprzedaży pelargonii jest stanowisko z rowerami i dziecięcymi też. Potem drugie na Dźwigowej we Włochach, ale jakiś sklep??

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:33
0

Jojka napisał(a):Pucia napisał(a):I jeszcze jedno pytanie mam do Warszawianek po stronie zachodniej - gdzie jest spory wybór rowerków, tak żeby przymierzyć i zobaczyć, jak się mały sprawuje, co mu pasuje?
A jak bardzo zachodnia strona Cię interesuje? Generalnie to "Smyki" - Krucza, Wola Park, albo "Wszystko dla dziecka" np. w Tesco przy Górczewskiej
W tesco przy Górczewskiej jest tylko Świat Dziecka i rowerek tam jest tylko jeden. W Wola Parku to też chyba nie ma za bardzo?

Odpowiedz
Jojka 2013-10-29 o godz. 06:32
0

Pucia napisał(a):I jeszcze jedno pytanie mam do Warszawianek po stronie zachodniej - gdzie jest spory wybór rowerków, tak żeby przymierzyć i zobaczyć, jak się mały sprawuje, co mu pasuje?
A jak bardzo zachodnia strona Cię interesuje? Generalnie to "Smyki" - Krucza, Wola Park, albo "Wszystko dla dziecka" np. w Tesco przy Górczewskiej

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:30
0

Generalnie idzie mi o jakieś pasy ;)

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:29
0

Pucia napisał(a):matylda_zakochana napisał(a):Pucia napisał(a):Mnie to jeszcze jedna rzecz zastanawia - te "doroślejsze" nie mają już żadnej asekuracji na siodełku a mój mały jeszcze nie jest taki pewny na siedzeniu. na karuzeli i na huśtawkach czasem się przechyla na boki, więc wolałabym taki z pasami albo z obręczą, jakoś sobie go nie wyobrażam jeszcze bez oparcia i bez asekuracji ;) moim zdaniem - grzmotnąłby 8)
Chodzi ci o coś jak tu?
http://allegro.pl/item345415690_super_rowerek_trojkolowy_berchet_voyager_be_fun_.html

Te starsze, bez żadnej asekuracji ze zwykłym siodełkiem są od dwóch lat, więc do tego czasu się pewnie jeszcze nauczą ;)
No właśnie takie. Wiesz, idzie mi o pasy albo jakieś "wspomaganie". Jacek się kiwo i kiwo na huśtawkach, nie sądzę, żeby bez asekuracji się utrzymał, więc raczej czeka mnie zakup takiego właśnie. nawet jeśli potem czyli za chwilę odpuszczę mu pasy, na początek dla spokoju matki (a ten też jest potrzebny ;) ) cóś musi być :D
Ten co wkleiłam ma pasy, ale tylko te dolne i mi się wydaje, że wystarczą. Franek wczoraj na placu zabaw na takim jeździł i wcale nie wyglądał jakby miał wypaść. Zresztą jakby raz spróbował spaść, to pewnie szybko by się nauczył czego robić nie wolno ;)

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:27
0

I jeszcze jedno pytanie mam do Warszawianek po stronie zachodniej - gdzie jest spory wybór rowerków, tak żeby przymierzyć i zobaczyć, jak się mały sprawuje, co mu pasuje?

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:26
0

matylda_zakochana napisał(a):Pucia napisał(a):Mnie to jeszcze jedna rzecz zastanawia - te "doroślejsze" nie mają już żadnej asekuracji na siodełku a mój mały jeszcze nie jest taki pewny na siedzeniu. na karuzeli i na huśtawkach czasem się przechyla na boki, więc wolałabym taki z pasami albo z obręczą, jakoś sobie go nie wyobrażam jeszcze bez oparcia i bez asekuracji ;) moim zdaniem - grzmotnąłby 8)
Chodzi ci o coś jak tu?
http://allegro.pl/item345415690_super_rowerek_trojkolowy_berchet_voyager_be_fun_.html

Te starsze, bez żadnej asekuracji ze zwykłym siodełkiem są od dwóch lat, więc do tego czasu się pewnie jeszcze nauczą ;)
No właśnie takie. Wiesz, idzie mi o pasy albo jakieś "wspomaganie". Jacek się kiwo i kiwo na huśtawkach, nie sądzę, żeby bez asekuracji się utrzymał, więc raczej czeka mnie zakup takiego właśnie. nawet jeśli potem czyli za chwilę odpuszczę mu pasy, na początek dla spokoju matki (a ten też jest potrzebny ;) ) cóś musi być :D

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:25
0

Pucia napisał(a):Mnie to jeszcze jedna rzecz zastanawia - te "doroślejsze" nie mają już żadnej asekuracji na siodełku a mój mały jeszcze nie jest taki pewny na siedzeniu. na karuzeli i na huśtawkach czasem się przechyla na boki, więc wolałabym taki z pasami albo z obręczą, jakoś sobie go nie wyobrażam jeszcze bez oparcia i bez asekuracji ;) moim zdaniem - grzmotnąłby 8)
Chodzi ci o coś jak tu?
http://allegro.pl/item345415690_super_rowerek_trojkolowy_berchet_voyager_be_fun_.html

Te starsze, bez żadnej asekuracji ze zwykłym siodełkiem są od dwóch lat, więc do tego czasu się pewnie jeszcze nauczą ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:23
0

no właśnie - te " doroślejsze " rowrki to już raczej dla takich ok. 2latków :)

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:22
0

Mnie to jeszcze jedna rzecz zastanawia - te "doroślejsze" nie mają już żadnej asekuracji na siodełku a mój mały jeszcze nie jest taki pewny na siedzeniu. na karuzeli i na huśtawkach czasem się przechyla na boki, więc wolałabym taki z pasami albo z obręczą, jakoś sobie go nie wyobrażam jeszcze bez oparcia i bez asekuracji ;) moim zdaniem - grzmotnąłby 8)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:21
0

hm... pewnie zależy od dziecka , moim zdaniem jak dziecko potrafi jezdzic na takim rowerku ,który ma pedały na przednim kółku to będzie potrafiło też pojechac na "normalnym"
a ten rowerek Baghery jest dosyc wysoki, pozycja jaką wymusza jest bardziej podobna do takiej na " normalnym" rowerku niż na plastikowych rowerkach ( głównie mam na myśli te zabudowane pchacze ).

Odpowiedz
Pucia 2013-10-29 o godz. 06:19
0

matylda_zakochana napisał(a):Agness27l napisał(a):zapomniałam , że z allegro to nie tak łatwo ;)
link:
http://www.allegro.pl/item315188133_orginalny_rower_rowerek_10_radio_flyer_0d_3_.html
Śliczny ten rowerek, ale taki to może za dwa latka, jak braciszek ten zabierze ;)
Ja też tak myślę, że dla mojego za wysokie progi. On nigdy nie miał takiego odpychacza-jeździka, to chyba teraz czas na takie plastikowe.

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:18
0

Agness27l napisał(a):zapomniałam , że z allegro to nie tak łatwo ;)
link:
http://www.allegro.pl/item315188133_orginalny_rower_rowerek_10_radio_flyer_0d_3_.html
Śliczny ten rowerek, ale taki to może za dwa latka, jak braciszek ten zabierze ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:16
0

zapomniałam , że z allegro to nie tak łatwo ;)
link:
http://www.allegro.pl/item315188133_orginalny_rower_rowerek_10_radio_flyer_0d_3_.html

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:15
0

taki :



10calowy - myślę , że na jesienki Kornel już zacznie powoli uczyc się pedałowac a do tej pory będzie śmigał na jezdziku i takim 3kołowym , plastikowym rowerku po starszej siostrze :)

( tyle, że ja mam chyba trochę inne oczekiwania bo ja nie chcę kupowac rowero-wózka , nie podobają mi się i nie lubię 8) )

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:13
0

Agata strasznie mi się podoba ten Wasz rowerek. Masz jakieś namiary?

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:12
0

Agness27l napisał(a):świetny - ja kupiłam Kornelowi podobny - teraz bryka jeszcze bardziej na jezdziku a kolejny plastikowy rowerek do odpychania się , jakoś wydał mi się bez sensu...
Podobny? A mogłabyś pokazać jaki? Może warto jednak wcześniej odrobinę kupić, chociaż na pedałowanie to pewnie za wcześnie?

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:10
0

świetny - ja kupiłam Kornelowi podobny - teraz bryka jeszcze bardziej na jezdziku a kolejny plastikowy rowerek do odpychania się , jakoś wydał mi się bez sensu...

Odpowiedz
matylda_zakochana 2013-10-29 o godz. 06:09
0

A ja zastanawiam się nad takim rowerkiem:
http://allegro.pl/item345817176_baghera_rowerek_trojkolowy_klown_1_3lat_metal.html





Wiem, że to już dla troszkę starszych dzieci, ale już na zimę byłby dla nas akurat ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 06:07
0

no i mamy nasz rowerek
jest super
Maja uwielbia na nim jeździć narazie po domu bo choroba uniemozliwiła nam wypróbowanie na dworze
jest większy od tych rowerków wiewiórek , króliczków itp
Maja jest zachwycona
http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 06:05
0

Rowerek z krakowa dotarł, skręciliśmy go bez baldachimu. Jest rzeczywiście bardzo fajny, Kuba kompletnie oszalał na jego punkcie :D Niech tylko w końcu się ociepli!

Odpowiedz
nusia20 2013-10-29 o godz. 06:04
0

http://www.allegro.pl/item322933524_najlepszy_na_rynku_rowerek_trojkolowy_z_pasami_.html

my dzisiaj taki kupiliśmy 8)

Odpowiedz
meggien 2013-10-29 o godz. 06:02
0

Zamawiam dzisiaj ten z Krakowa, mam nadzieje, że będziemy - a w zasadzie, że Kuba będzie zadowolony :) Niedługo zdam relacje.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie