Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Podwawelska 2013-08-09 o godz. 15:48
0

oczywiście sen mam jeszcze na oczach :D
chodziło mi o znajomą Marci a nie Blutki

Odpowiedz
Podwawelska 2013-08-09 o godz. 15:46
0

Blutka napisał(a):Zależy z czym były te czopki. ;)

Jeśli glicerynowe, to nic się nie stanie. Jeśli z jakimiś lekarstwami, to te leki raczej za dobrze nie zadziałają plus podrażnienie/zapalenie dróg rodnych w prezencie. lol
dokładnie, zależy jakie czopki
jeżeli przeciwzapalne to nic się nie stanie

moja znajoma podczas kuracji połykała takbletki dopochwowe więc Twoja znajoma Blutko to i tak mały pikuś bo 'tylko' dziury pomyliła :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-09 o godz. 15:42
0

Zależy z czym były te czopki. ;)

Jeśli glicerynowe, to nic się nie stanie. Jeśli z jakimiś lekarstwami, to te leki raczej za dobrze nie zadziałają plus podrażnienie/zapalenie dróg rodnych w prezencie. lol

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie