Quantcast
  • Gość odsłony: 29007

    Mamy w Niemczech :)

    Juz od dawna myslalam o takim watku.
    Mysle, ze moze sie nam przydac :)
    Grono mam po tej stronie Odry nam sie powieksza - lada moment dolacza kolejne mamusie.
    Pomozmy sobie troche.

    Tyle ciekawych rzeczy polecaja dziewczyny na forum niestety my do nich nie mamy dostepu - np Oilatum jest tylko w Polsce a moze tu jest jakis odpowiednik o ktorym nie wiem.

    Taki maly kacik porad stworzmy.

    Odpowiedzi (286)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 18:26:06
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Nimfe 2013-11-12 o godz. 18:26
0

Hej mieszkam w niemczech i dopiero odkrylam to forum :) szkoda ze tak pozno bo widze ze dawno tutaj nikt nie pisal :(

Odpowiedz
Ginka 2012-06-28 o godz. 22:21
0

kometa, ten kombinezon bedzie dostepny w sklepach tchibo od przyszlego wtorku, online juz go mozna kupic.


swoja droga, niezla cene na allegro dali... Tu kosztuje 29,90 €...

Odpowiedz
Gość 2012-06-27 o godz. 08:30
0

Dziewczyny, a czy w niemieckim Tchibo byly juz kombinezony? Takie jak ten (niby najnowszy jest).

http://www.allegro.pl/item430961993_nowosc_swietny_kombinezon_98_104_tcm_tchibo.html

Bo moja mama jedzie 4.10 do Niemiec i chcialam ja poprosic o zakup byc moze.

Odpowiedz
Gość 2012-06-27 o godz. 06:30
0

melduje, ze tez ostatnio zaczelam uzywac majteczek z DM, bo do tej pory tylko pampers, ale jednak za drogo. ku mojemu zaskoczeniu z tych z DM jestem bardzo zadowolona, nawet lepiej sie je rozrywa niz pampersy.

Odpowiedz
joolita 2012-06-26 o godz. 23:10
0

Witam wszystkie mamusie i dzidziusie :)
mieszkam w niemczech na stałe od roku w Berlinie ,mam dwie corki i prawie ze dwuletniego synka który urodził sie w niemczech :)
podczytuje was czasmi i nie ukrywam ze jestem zwiazana z gimla juz dłuzszy czas

pozdrawiamy serdecznie

ide czytac zaległosci ostatniu brak czasu mi doskwiera :)


joolita napisał(a):Witam wszystkie mamusie i dzidziusie :)
mieszkam w niemczech na stałe od roku w Berlinie ,mam dwie corki i prawie ze dwuletniego synka który urodził sie w niemczech :)
podczytuje was czasmi i nie ukrywam ze jestem zwiazana z gimla juz dłuzszy czas

pozdrawiamy serdecznie

ide czytac zaległosci ostatniu brak czasu mi doskwiera :)
asia22 pozdrawiam cię mocno jak twój synek i co bedzie drugie ???

Odpowiedz
Reklama
Isialina 2012-06-25 o godz. 21:27
0

Ginka, wyprobuje dzis ten twoj sposob ;)

Odpowiedz
Ginka 2012-06-25 o godz. 19:16
0

ja przetestowalam pieluchy z rosmanna, müllera, pampersy i z dm i z tych jestem b. zadowolona i im wierna!

Olejuszke stosowalam, ale Julce nic nie pomogla, smarowalam na noc jej glowke zwyczajna oliwa z oliwek na noc + czapeczka i rano czesanie - po paru dniach bylo po sprawie.

Odpowiedz
Gość 2012-06-25 o godz. 07:01
0

Czesc dziewczyny :)
jestem mama 4-letniej Wiktori :)
mieszkam Frankfurcie nad Menem :)

Odpowiedz
Isialina 2012-06-24 o godz. 21:44
0

no wlasnie dzwonilam i maja lol mama kupi i wysle nam ;)

Odpowiedz
Gość 2012-06-24 o godz. 21:15
0

Ja w aptece kupowalam. Jak nie maja na stanie to zawsze moga sciagnac na zamowienie.

Odpowiedz
Reklama
Isialina 2012-06-24 o godz. 20:52
0

cholera, tu to nigdy nic nie ma dobrego

ta Olejuszka widze, ze rzeczywiscie dobra. moze mi mama z polski przysle. ciekawe, czy mozna ten olejek tez w aptece kupic, wiecie moze??? ;)

Odpowiedz
Aleala 2012-06-24 o godz. 20:40
0

ewerla napisał(a):Na ciemieniuche mialam z Polski Olejuszke

Pampers kupuje Pampersa. W promocji z kuponami
Podpisuje sie pod ewerla :)

Odpowiedz
Gość 2012-06-24 o godz. 19:12
0

Konkretnie na ciemieniuche nie znam ale do wrazliwej, podraznionej skory jest szampon Linoli. Mam, uzywam do mycia olafowych wlosow.
[img[http://www.eu-versandapotheke.com/dokumente/artikel/FotoGross/0683565.jpg

Na ciemieniuche mialam z Polski Olejuszke

Pampers kupuje Pampersa. W promocji z kuponami 8)


Odpowiedz
Isialina 2012-06-24 o godz. 18:58
0

ja potrzebuje newborn jak na razie, jestem tych ze Schleckera zadowolona :D

A znacie moze jakis dobry szampon tutaj na ciemieniuche?????????????????????????????????????????????

Pozdrawiam z Lubeki! ;)

Odpowiedz
chipmunk 2012-06-24 o godz. 17:38
0

Witam.. jakie pampersy kupujecie?
Polecam te z Lidla.. uzywam od 6 lat i sa swietne i nie drogie.
Najpierw cora w nich biegala teraz synek.

Odpowiedz
Ginka 2012-06-24 o godz. 17:00
0

od przyszlego czwartku w Aldi Sued:
http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/angebote_ab_do-18kw3808.htm

Odpowiedz
Gość 2012-05-24 o godz. 15:42
0

Za tydzien w tchibo :

http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/EUR/TdTchBrowseCatalog-Start;sid=c5mbm2GLMqubgCkqbpuR_2IRxFQQEOr51Sg=?CategoryName=preview&source=NAVI

Odpowiedz
Gość 2012-05-21 o godz. 21:18
0

Pucci - nie mam pojecia.

W Pennym od poniedzialku jeast mnostwo rzeczy dla dzieci. Fisher Price, Chicco i inne.

Odpowiedz
Gość 2012-05-16 o godz. 21:17
0

Wiecie moze do jakiego rozmiaru sa body w h&m? Sa wieksze niz 86?

Odpowiedz
Gość 2012-05-10 o godz. 03:23
0

no wlasnie ja tez dzis dostalam ;)
zwariowali chyba - po cholere tyle tym razem. Ale plus jest taki ze tym razem mozna 1 male opakowanie kupic i 3 euro zaoszczedzic. Czyli 6 euro na jumbo. Fajnie 8)

Odpowiedz
Gość 2012-05-10 o godz. 01:50
0

ewerla napisał(a):dziewczyny - wiecie moze gdzie sa teraz promocje pampersow? Ale nie Jumbo tylko takie pojedyncze, te po 40 (plus minus) sztuk.
dostalam mnostwo kuponow ze znizka na pampersy i chyba sama ich nie zuzyje, jeszcze troche ? ;)

Odpowiedz
Gość 2012-05-09 o godz. 22:27
0

dziewczyny - wiecie moze gdzie sa teraz promocje pampersow? Ale nie Jumbo tylko takie pojedyncze, te po 40 (plus minus) sztuk.

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 17:16
0

Ja mialam ukonczone szczepienie Infrarixem i karmie ciagle a mimo to chcialam Olafa zaszczepic.

Wierze w szczepionki. Fakt, moga wystapic objawy poszczepienne ale powiklania poodrowe na przyklad sa koszmarne.
Na zadna szczepionke Olaf nie zareagowal. Ostatniej nawet nie zauwazyl :o

Odpowiedz
Ginka 2012-04-01 o godz. 16:06
0

Julka byla szczepiona na odre+swinke+rozyczke i do tego ospe wieczna 2 tyg temu, przy okazji U6 (Priorix). W tym tygodniu niezle to odchorowala - byla jeczaca i miala temp 39,6st.
Slyszalam, ze niektorzy lekarze nie szczepia dopoki dziecko jest karmione piersia - ze niby ma dalej ochrone. Moja pediatra wie, ze jeszcze karmie, ale szczepila, nawet mimo, ze nie mamy jeszcze skonczonego pierwszczego szczepienia (6fach) - ostatnie bedzie za 2 tyg, a potem po 4 tyg chyba powtorka Priorixa - tu mam nadzieje, ze Jul lepiej to zniesie...

Odpowiedz
Aleala 2012-04-01 o godz. 05:45
0

ja jeszcze nie szczepilam mojej cory na odre-swinke i rozyczke. Moj lekarz uwaza, ze lepiej poczekac do 2 roku zycia, chyba ze dziecko idzie do zlobka to wtedy wg kalendarza.

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 05:38
0

Gumiś napisał(a):Hmm czytam i czytam i wychodzi mi, że pierwsza dawka jest między 11. a 14. miesiącem życia a druga między 15. a 23. miesiącem, a później już nie ma dawek przypominających. Zgadza się?
no tak wynika z tabelki, co mi wlasnie uzmyslowilo, ze musze termin u lekarza robic

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:45
0

Hmm czytam i czytam i wychodzi mi, że pierwsza dawka jest między 11. a 14. miesiącem życia a druga między 15. a 23. miesiącem, a później już nie ma dawek przypominających. Zgadza się?

A według naszego kalendarza (z polskiej Wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Kalendarz_szczepie%C5%84) pierwsza dawka między 13. a 14. miesiącem a później przypominające w 10. roku.

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:27
0

ewerla napisał(a):
nie sadze zeby tu jeszcze ktokolwiek szczepil mmr-em
ale pewna nie jestem, musialabym poczytac

Tu szczepionbki dla dzieci sa darmowe, Nikt nie pyta czym zaszczepic, jak leci szczepia najnowszymi.

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:22
0

wiki

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Bild:DGK-impfkalender_03_2007.jpg&filetimestamp=20071007160907

nie sadze zeby tu jeszcze ktokolwiek szczepil mmr-em

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:20
0

A czy znacie może jakąś dobrą stronę z niemieckim kalendarzem szczepień? Może być po niemiecku. :prayer:

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:15
0

ewerla napisał(a):
Odra/swinka/ rozyczka leci wg kalendarza po skonczonym 11 miesiacu zycia. Zwylke razem z ospa - Priorixem Tetra. Ja szczepilam po ukonczonym 13 miesiacu.
Dzięki. Czyli MMR-em w ogóle u was się nie szczepi?

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 04:05
0

Nie szczepi sie tu dzieci w szpitalu po urodzeniu. Na nic.
No chyba ze matka jest wzw pozytywna to wtedy tak.
Pierwsze szczepienie wogole dziecko ma gdy ukonczy dwa miesiace zycia. Zwykle Infrafixem Hexa oraz dodatkowao Prevenar.

Odra/swinka/ rozyczka leci wg kalendarza po skonczonym 11 miesiacu zycia. Zwylke razem z ospa - Priorixem Tetra. Ja szczepilam po ukonczonym 13 miesiacu.

Odpowiedz
Gość 2012-04-01 o godz. 03:53
0

Mam pytanie. :) Czym i w jakim wieku szczepi się dziecko na odrę-świnkę-różyczkę w Niemczech. Oraz czy według was istnieją duże różnice między polskim a niemieckim kalendarzem szczepień?

Odpowiedz
Gość 2012-03-30 o godz. 05:28
0

Od nastepnego wtorku dla dzieci w tchibo :

http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/EUR/TdTchBrowseCatalog-Start?CategoryName=preview&source=NAVI&Variant=V4

Odpowiedz
Gość 2012-03-10 o godz. 16:56
0

Ginka napisał(a):
PEKIP trwa od ok. 3 miesiaca do ukonczenia roku - nasz kurs sie lada chwila konczy... ale chcemy z dziewczynami dalej sie spotykac, wlasnie szukamy odpowiedniego lokalu ;) (bo obawiamy sie o nasze mieszkania, jak 8 sztuk niebawem juz biegajacych dzieci zaszaleje!)


a my z dziewczynami dalej idziemy do Krabelgruppe :) i w srode porazd rugi idziemy wieczorem cos zjesc i poplotkowac ;)

Odpowiedz
atomicwildcat 2012-03-10 o godz. 15:06
0

Gabingo napisał(a):Ginka napisał(a):
Ja chodze jeszcze na Babymusikgarten - ale chyba juz nie zapisze sie na nastepny kurs...
opowiedz co tam robicie ? czy to tez dla chlopca ? bo moj Max to prawdziwy facet, aktion musi byc i najwazniejszy, zeby mogl swobodnie i sam latac ;)


ja jakas bardzo niekumata dzis jestem, bo przeczytalam, ze to do mnie, tzn. sie zastanawialam, czy PEKiP ma byc tylko dla prawdziwych facetow lol , w sumie sama nie wiem co ja przeczytalam lol
Szkoda, ze przestalam pic kawe, chyba by sie przydala dzis rano lol Czas wrocic do starych, dobrych nalogow.

Odpowiedz
Ginka 2012-03-10 o godz. 14:56
0

atomicwildcat napisał(a):
Czyli, mowicie, ze na PEKiP od trzech miesiecy mozemy sie zapisac, musze sie rozejrzec. A ile to trwa, tzn. do jakiego wieku mozna to pociagnac? Gabi, Ginka Wy nadal chodzicie?


PEKIP trwa od ok. 3 miesiaca do ukonczenia roku - nasz kurs sie lada chwila konczy... ale chcemy z dziewczynami dalej sie spotykac, wlasnie szukamy odpowiedniego lokalu ;) (bo obawiamy sie o nasze mieszkania, jak 8 sztuk niebawem juz biegajacych dzieci zaszaleje!)

Gabingo, Musikgarten to takie spiewanie, tancowanie i troche zabaw ruchowych. Na pierwszym kursie Julka byla jeszcze lezacym betonem, teraz jestem na Musikgarten II, Jul znowu jedna z mlodszych, ale reszta dzieci (same chlopaki) juz biegaja i rozrabiaja na calego - czasem nie "rytm muzyki", ale zabawa jest. Julce sie bardzo podoba, ale chyba nie do konca spiewy, tylko te starsze, latajace dzieciaki! Tylko problemem sa prowadzace - na pierwszym kursie niesmiala szara mysz, na drugim troche bardziej smiala, ale dalej szara mysz ;) A mnie sie marzy prowadzaca z tzw jajem - zeby miala wiecej energii i poweru!

Odpowiedz
atomicwildcat 2012-03-10 o godz. 14:16
0

Dziekuje dziewczyny za odpowiedzi :D

Gabingo, Vicki chlopcem nie jest ;) , ale aktywna jak najbardziej, wiec moze jej sie spodobac. Max, z tego co widac na fotkach, wyraznie zadowolony :P

Czyli, mowicie, ze na PEKiP od trzech miesiecy mozemy sie zapisac, musze sie rozejrzec. A ile to trwa, tzn. do jakiego wieku mozna to pociagnac? Gabi, Ginka Wy nadal chodzicie?

Moge z Victoria zostac w domu tylko do czasu, az skonczy roczek. Potem musze wracac do pracy :( a Malutka do zlobka. Dlatego mysle nad tym, zeby sie juz teraz towarzysko pozaprawiala ;) moze wtedy pojscie do zlobka bedzie dla niej latwiejsze.

Odpowiedz
Gość 2012-03-09 o godz. 22:48
0

Ja sie nie wypowiadam bo na nic nie chodzila. Taki ze mnie leniuch byl

Olaf za to teraz zaprawia sie towarzysko w piaskownicy ;)

Odpowiedz
Gość 2012-03-09 o godz. 22:22
0

Ginka napisał(a):
Ja chodze jeszcze na Babymusikgarten - ale chyba juz nie zapisze sie na nastepny kurs...
opowiedz co tam robicie ? czy to tez dla chlopca ? bo moj Max to prawdziwy facet, aktion musi byc i najwazniejszy, zeby mogl swobodnie i sam latac ;)

PEKiP to zabawy, ktore wspomagaja rozwoj dziecka. na poczatku niezbyt sie dzieje, jakies lustro na podlodze, zabawki sie turlaja po nim, kilanie piorem, dotykanie jedwabna chusteczka, taniec z dziecmi i spiewanie piosenek, wyliczanek itp.
dla mnie to relaks, siedze sobie z dziewczynami i gadu-gadu, a mlody zajmuje sie doba :D zobacz w galerii Maxa sa zdjecia z tych zajec.

Odpowiedz
Ginka 2012-03-09 o godz. 21:55
0

Te ksiazke Babymassage z GU tez mialam, ale jakos nie moglam sie zebrac do masowania. Kolezanka mnie wyciagnela na kurs i tak mnie wciagnelo, ze przez pare miesiecy masowalam Julke. Ale tak szczerze, to duzo nowego nie wniosl, tylko mnie bardziej zmotywowal do masowania (bo jak juz wydalam pieniadze, to teraz "musze" masowac ;))

Babyschwimmen i PEKIP tez bardzo polecam - choc po pierwszych PEKIP bylam troche rozczarowana, ze tam sie tak malo dzieje (chyba oczekiwalam wiecej Action ;)), ale jak sie juz przyzwyczailam, ze to chodzi tez i o to, zeby sobie pogadac o dzieciach, to juz mi sie bardziej podobalo ;)

Ja chodze jeszcze na Babymusikgarten - ale chyba juz nie zapisze sie na nastepny kurs...

Odpowiedz
atomicwildcat 2012-03-09 o godz. 19:20
0

Gabingo, dzieki za odpowiedz. Wlasnie o to mi chodzilo, by wiedziec, czy na takich zajeciach jest cos wiecej niz w ksiazce.

O szczegoly Babyschwimmen popytam jeszcze pozniej ;) jak dostaniemy juz konkretne miejsce.

No i fakt, ze zapomnialam o PEKiP-ie. Vicki ma narazie jednego kolege, ktorego z uwaga sobie ogladala, jak nagle znalazl sie obok niej w jej koszyku do spania lol Wiec kontakt z rowiesnikami moze byc calkiem fajny.

Gabingo mozesz dokladniej napisac co na tych zajeciach z Maxiem robicie?

Odpowiedz
Gość 2012-03-09 o godz. 18:39
0

atomicwildcat napisał(a):Hej Mamusie, wyciagam watek, bo niecale dwa meisiace temu dolaczylam do Waszego grona. I od razu mam pytanie 8)
Czy chodzilyscie ze swoimi Maluszkami na zorganizowane Babymassage? Ja kupilam sobie wczoraj ksiazke Babymassage z GU i chcemy zaczac domowe masowanie, bo moja Victoria, jak prawdziwa kobietka uwielbia wszelkie zabiegi pielegnacyjne lol W domu czas masazu moge dostosowac do humoru Malej, no i zastanawiam sie czy warto pojsc na takie zorganizowane zajecia.

Za jakis czas chce tez wybrac sie na Babyschwimmen. Od jakiego wieku moze to byc fajne dla Malutkiej?

Pozdrawiam i ostrzegam, ze jako najmlodsza stazem mama, bede Was pewnie jeszcze nie raz zasypywac pytaniami ;)
Babymassage bym odradzala, nic wiecej niz w ksiazce nie bylo, 4-5 miejsc masowania i tyle, a kosztuje

Babyschwimmen fajna sprawa, od 3 miesiecy mozna, tak samo PEKiP, a dzieci maja duzy kontakt z rowiesnikami, poznaja juz piosenki, inne zabawy. dla Maxa to najlepsze co moze byc, intensywnie delektuje sie tam kazda minuta lol

Odpowiedz
atomicwildcat 2012-03-09 o godz. 17:41
0

Hej Mamusie, wyciagam watek, bo niecale dwa meisiace temu dolaczylam do Waszego grona. I od razu mam pytanie 8)
Czy chodzilyscie ze swoimi Maluszkami na zorganizowane Babymassage? Ja kupilam sobie wczoraj ksiazke Babymassage z GU i chcemy zaczac domowe masowanie, bo moja Victoria, jak prawdziwa kobietka uwielbia wszelkie zabiegi pielegnacyjne lol W domu czas masazu moge dostosowac do humoru Malej, no i zastanawiam sie czy warto pojsc na takie zorganizowane zajecia.

Za jakis czas chce tez wybrac sie na Babyschwimmen. Od jakiego wieku moze to byc fajne dla Malutkiej?

Pozdrawiam i ostrzegam, ze jako najmlodsza stazem mama, bede Was pewnie jeszcze nie raz zasypywac pytaniami ;)

Odpowiedz
Gość 2012-03-01 o godz. 17:49
0

Jesli kupujecie sloiczki lub soki z alete ,warto powycinac kody

http://www.babyservice.de/Main/Aktuell/Aktionen/alete_sparbuch_2008.htm?sid=4e9f2750-20d0-4465-8863-d21404fab21e

Odpowiedz
Gość 2012-02-25 o godz. 03:19
0

Ja mialam Nivee z filtrami mineralnymi i to byla katastrofa. Wole nie eksperymentowac z innymi tego typu kremami wiec penateny itd odpadaja.

Zrobilam runde po aptekach, pozbieralam probki i teraz bedziemy probowac. Mam Avene, Ladival, La roche i Vichy.

Odpowiedz
Gość 2012-02-24 o godz. 21:27
0

Ewasia, znam jeszcze Vichy i Eucerin ( w aptece) i Lavera ( w Reformhaus).

Ja ostatnio kupilam Penaten Baby Sonnenmilch LSF 40 i narazie wszystko ok.
Ale podobno te tanie mleczka i kremy z dm, rossmanna czy aldi sa bardzo dobre.

Odpowiedz
Gość 2012-02-24 o godz. 21:14
0

BasiaZ napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie. Z Hipp-a przyszedł mi Gutchein na 20e odnośnie Banku Dresdner Bank- Filiale. O co właściwie z tym chodzi?

I Jeszcze informacja dla matek, które mają problemy z ulewaniem u swoich pociech.
Oprócz mleka jest jeszcze proszek, który można dodawać do mleka. NESTAGREL z Nestle - koszt około 12e za opakowanie 125g
tez dostalam ten Gutschein, ale nie skorzystalismy. chodzi o to, zeby zalozyc konto oszczednosciowe dla dziecka :D

Odpowiedz
Gość 2012-02-24 o godz. 19:52
0

Dziewczyny jakie znacie dobre marki (nie Nivea np. bo po niej Olafa wysypalo, ze hej ) produkujace kremy p/sloneczne dla alergikow?

Ladival, Avene, La roche i jeszcze cos jest?
Bo chce napisac do nich o probki bo musze najpierw wyprobowac jak Olaf zareaguje zanim kupie duza flache za 15 euro.

Odpowiedz
BasiaZ 2012-02-13 o godz. 03:07
0

Dzięki za pomoc :D

Odpowiedz
Gość 2012-02-10 o godz. 03:49
0

Co do pierwszego Twojego postu - nie mam pojecia co to za gutschein do banku. Nie pamietami niczego takiego.
W temacie mlek tez nie jestem zorientowana bo me dziecie cycowe jest.

A Gutschein z MyToys tylko do zrealizowania przez net jest i tylko na pierwszy zakup ( ale to mozna ominac 8) )

Odpowiedz
BasiaZ 2012-02-10 o godz. 03:42
0

i kolejne pytanie czy gutchein z My Toys można zrealizować w sklepie czy tylko zamawiając przez internet

Odpowiedz
BasiaZ 2012-02-10 o godz. 01:35
0

Mam jeszcze jedno pytanie. Z Hipp-a przyszedł mi Gutchein na 20e odnośnie Banku Dresdner Bank- Filiale. O co właściwie z tym chodzi?

I Jeszcze informacja dla matek, które mają problemy z ulewaniem u swoich pociech.
Oprócz mleka jest jeszcze proszek, który można dodawać do mleka. NESTAGREL z Nestle - koszt około 12e za opakowanie 125g

Odpowiedz
Gość 2012-02-09 o godz. 18:16
0

Duzo roznych jest. Ale jak powiesz, ze chcesz jakis Antipilzmittel to CI doradza.

Odpowiedz
BasiaZ 2012-02-09 o godz. 17:13
0

ale to dla mnie nie dla dziecka. Termin lekarza mam na koniec Maja i nie ma szans żebym prędzej pojechała, bo mój mąż pracuje- chodzimy do polskiego lekarza, a on jest kawałek od nas.

Odpowiedz
Gość 2012-02-09 o godz. 16:33
0

Idz do lekarza - wypisze recepte bedziesz miec za darmo ;)

Odpowiedz
BasiaZ 2012-02-09 o godz. 05:37
0

hej
Jestem tutaj nowa
Mam pytanie co poradziłybyście na pleśniawki, co można kupić w aptece?

Odpowiedz
Gość 2011-11-21 o godz. 02:49
0

W C&A sa przeceny. Dzis kupilam Olafowi pajace za 3 euro i czapke za 1 euro 8)

Odpowiedz
Gość 2011-11-14 o godz. 07:12
0

Popularne sa.
Ja jednak gustuje w sportowych butach. Jesienia chodzil w adidasach, teraz ma zimowe Nike a na wiosne znow ma adidasy.

Odpowiedz
Gość 2011-11-14 o godz. 05:50
0

Co myslicie albo kupowalyscie juz Elefanten buty w Deichmanie? Warto je kupic?

Odpowiedz
Gość 2011-10-27 o godz. 18:03
0

W Plusie od 17.01

http://www.plus.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Plus-PlusDE-Site/de_DE/-/EUR/ShopViewStandardCatalog-Start?CatalogCategoryID=kE4KAYCLCzYAAAEXb3Jt719Z&Navigation=top

Odpowiedz
Gość 2011-09-22 o godz. 04:01
0

http://www.plus.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Plus-PlusDE-Site/de_DE/-/EUR/ShopViewStandardCatalog-Start?CatalogCategoryID=bBUKAYCLxUYAAAEWYSJXZKs4&Navigation=top

Odpowiedz
Gość 2011-08-26 o godz. 05:30
0

no wlasnie, zapisze sie, ja widze tylko plus, pomijajac ze zblazniam sie spiewajac te beznadziejne niemieckie pioseneczki
dzisiaj poraz pierwszy zauwazylam, ze Max ma juz normalny kontakt z innymi dziecmi, ze reaguje i zaczepia ;) dzisiaj usilnie zabieral starszemu koledze zabawke, a ten jemu, ta zabawka drugiego zawsze fajniejsza ;)

poza tym Max jest pozniej tak wymeczony, ze pozniej dlugo spi ;)

Odpowiedz
Gość 2011-08-26 o godz. 04:39
0

Mysle nad tym od kilku tygodni. Bo widze jak Olaf reaguje na inne dzieci. Musze poszukac.

Odpowiedz
Gość 2011-08-26 o godz. 03:49
0

Ewasia zapisz sie na Krabbelgruppe. Ja chodze i jestem bardzo zadowolona. Hubert ma kontakt z dziecmi w jego wieku. Sa tam tez dzieci juz chodzace. Fajna sprawa.

Odpowiedz
Gość 2011-08-26 o godz. 01:56
0

Nie chodze.

Ale z Olafem chce sobie pospiewac zeby potem w przedszkolu nie byl do tylu.

Kilka juz znam (wlasnie kilka z tych o ktorych pisala Pucci) Olin ma takiego spiewajacego stwora z FP i tam wlasnie sa te piosenki.

Odpowiedz
Gość 2011-08-25 o godz. 22:50
0

ewasia napisał(a):Moje drogie, znacie moze jakies popularne kolysanki/wierszyki/rymowanki/wyliczanki? Jakich uczy sie tutaj dzieci?

Nie zalezy mi na wszystkich bez wyjatku bo tak to sobie moge w necie znaklezc. Ale ktore z nich sa takie najpopularniejsze. Tak jak np "Ach spij kochanie" czy "Warzyla sroczka kaszke"
Ewa a Ty nie chodzisz na PEKiP ? tam spiewamy mnostwo roznych piosenek takich krociutkich ;)

Odpowiedz
Gość 2011-08-23 o godz. 23:35
0

Takie najpopularniejsze to sa:

-La le lu
-Hänschen klein
-Kommt ein Vogel geflogen
-Alle meine Entchen
-Backe, backe Kuchen

Odpowiedz
Gość 2011-08-23 o godz. 05:12
0

Moje drogie, znacie moze jakies popularne kolysanki/wierszyki/rymowanki/wyliczanki? Jakich uczy sie tutaj dzieci?

Nie zalezy mi na wszystkich bez wyjatku bo tak to sobie moge w necie znaklezc. Ale ktore z nich sa takie najpopularniejsze. Tak jak np "Ach spij kochanie" czy "Warzyla sroczka kaszke"

Odpowiedz
Gość 2011-08-21 o godz. 03:39
0

w tchibo

http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/EUR/TdTchBrowseCatalog-Start;sid=8EWMti1zl8CN-WpAvDCG0i70ACmo5OH8WL4=?CategoryName=phase_-1

Odpowiedz
Gość 2011-07-13 o godz. 23:01
0

Od 8.10 w Lidl

http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c.o.20071008.index.ar13

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 17:55
0

Gabingo napisał(a):ewasia napisał(a):pucci napisał(a):Dzieki dziwczyny za odp.
Wiec raczej bede musiala jechac do miasta i skoczyc po bodziaki do h&m ;)
albo C&A

jakis czas temu byly w takich duzych koszach po 3 euro
u mnie jeszcze sa. jak dla mnie super cena i zawsze dokupuje pare sztuk ;)
no :) dla mnie tez OK. I jeszcze widzialam fajne pajace za 5 euro (na wieszakach, bo w koszach sa za 7)

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 17:49
0

ewasia napisał(a):pucci napisał(a):Dzieki dziwczyny za odp.
Wiec raczej bede musiala jechac do miasta i skoczyc po bodziaki do h&m ;)
albo C&A

jakis czas temu byly w takich duzych koszach po 3 euro
u mnie jeszcze sa. jak dla mnie super cena i zawsze dokupuje pare sztuk ;)

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 05:54
0

pucci napisał(a):Dzieki dziwczyny za odp.
Wiec raczej bede musiala jechac do miasta i skoczyc po bodziaki do h&m ;)
albo C&A

jakis czas temu byly w takich duzych koszach po 3 euro

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 04:49
0

Dzieki dziwczyny za odp.
Wiec raczej bede musiala jechac do miasta i skoczyc po bodziaki do h&m ;)

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 01:48
0

Ja nie lubie bodziakow z Topolino bo im sie dekolt rozlazi.

Odpowiedz
Gość 2011-07-07 o godz. 00:42
0

mam, dostalam w prezencie, ale bawelna gatunkowo mi nie odpowiada.

Odpowiedz
Gość 2011-07-06 o godz. 22:25
0

Kupowala ktoras z was body z dlugim rekawem w ernstings-family?
Warto czy nie?

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 23:22
0

No bylam juz na stronie H&M. Ale ja tez wole dotknac chociaz mi akurat wszystkie ich ciuchy podobaja wiec raczej bym sie nie rozczarowala lol

Wyszukalam, ze Süd jest w Mülheim. Te kurtki mi sie podobaja.

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 22:45
0

no a u nas tylko süd lol

wiele z was kupuje ciuszki w h&m. od kilku tygodni mozna tez tam zamawiac online. ja tam nie bede raczej zamawiac bo wole dotknac,ale zawsze mozna zobaczyc co maja nowego.

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 22:38
0

nie ma, u mnie tylko nord sa

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 22:30
0

Te co napisalam to sa w süd. W nord raczej maja inne promocje,ale moze beda te same rzeczy za pare tygodni i w nord.
Ewa, a u ciebie nie ma süd?

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 07:08
0

w przyszlym tygodniu w tchibo

http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/EUR/TdTchBrowseCatalog-Start?CategoryName=preview&source=NAVI

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 06:59
0

ale w süd sa te same rzeczy co w nord?

Odpowiedz
Gość 2011-06-30 o godz. 05:07
0

Od 24.09. w Aldi :

http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/58_5468.htm
http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/58_5467.htm
http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/58_5466.htm

Odpowiedz
Gość 2011-06-01 o godz. 22:17
0

body nie kupilam, zenada, 2 blekitne i 3 biale :x ale mate i kwadraty mama 8)

Odpowiedz
Gość 2011-05-31 o godz. 20:20
0

no jeszcze troche rzeczy

http://www.plus.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Plus-PlusDE-Site/de_DE/-/EUR/ShopViewStandardCatalog-Start;pgid=NcBISXeMMWdSR0Es5bUc4Icy0000x3Rnh4xo?CatalogCategoryID=8ywKAYCLbs0AAAEUHyg2Dmna

Odpowiedz
Gość 2011-05-31 o godz. 19:21
0

to moze mi sie pomylilo z innymi od poniedzialku maja byc ? a cos jeszcze dla dzieci ?

Odpowiedz
Aleala 2011-05-31 o godz. 19:14
0

Tak? a dla mnie sa na 2 miejscu, zraz po h&m :)

Odpowiedz
Gość 2011-05-31 o godz. 05:36
0

Aleala napisał(a):Hej dziewczyny!

od poniedzialku w Plusie, beda rzeczy dla maluszkow, miedzy innymi bodziaczki z dlugim rekawem. (5 szt. za 9,99)
cos mi sie wydaje, ze bylam niezadowolona z bodziakow Plusowych

Odpowiedz
Aleala 2011-05-31 o godz. 05:13
0

Hej dziewczyny!

od poniedzialku w Plusie, beda rzeczy dla maluszkow, miedzy innymi bodziaczki z dlugim rekawem. (5 szt. za 9,99)

Odpowiedz
Gość 2011-05-07 o godz. 20:55
0

Dzieki za namiar :prayer:

Smakowala lol 8)

Odpowiedz
Gość 2011-05-07 o godz. 07:29
0

Ewasia, no jasne ze jest :

http://cgi.ebay.de/ABFORMSET-ABFORMMASSE-HAPPY-ART-OVP-TOP-NEU-ABDRUCK_W0QQitemZ260120549446QQihZ016QQcategoryZ19750QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/Handabdruck-und-Fussabdruck-Set-Baby-Hand-Fuss-Abdruck_W0QQitemZ220125362299QQihZ012QQcategoryZ110147QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/Baby-Art-3D-Print-deluxe-Abdruck-mit-Rahmen-gross-NEU_W0QQitemZ190114750241QQihZ009QQcategoryZ8480QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Albo wejdz na stronke baby-walz i wpisz w Suche " Bastelset" to ci sporo wyszuka.

A tak OT to Pizza mezowi smakowala? ;)

Odpowiedz
Gość 2011-05-07 o godz. 06:40
0

dziewczyny, prosba!!!

jak myslicie jak to moze sie nazywac i czy jest tu cos takiego do dostania

http://www.allegro.pl/item216349963_ramka_z_glina_odcisk_stopki_i_raczki_dziecka.html
http://www.allegro.pl/item219540374_nowa_ramka_n_odcisk_nozki_lub_raczki_baby_art.html
http://www.allegro.pl/item219540374_nowa_ramka_n_odcisk_nozki_lub_raczki_baby_art.html

Pysia dzieki za lyzeczke!!! Poszukam Fackelmanna. W wielu miejscach widzialam rzeczy tj firmy ale nie ogladalam dokladnie.

Odpowiedz
Gość 2011-05-05 o godz. 23:16
0

Ewasia bylam dzisiaj na zakupach i ogladalam te lyzeczkie. Wiec tak jest pare rodzajow. Jedna to firmy Fackelmann, tylko widzialam niebieska. Druga jakas firma, ktora widzialam tylkow Kauflandzie.

http://www.fackelmann.de/deutsch/haushalt/artikelliste/artikelliste.asp?Marketinggruppe=KH&LastDir=kuechenhelfer&Datei=kuechenhelfer.asp&Id=967

Moze uda Ci sie kupic taka gdzie indziej.

Odpowiedz
Gość 2011-05-05 o godz. 21:27
0

u mnie nie ma kauflandu :(

Odpowiedz
Gość 2011-05-05 o godz. 20:07
0

Pucci zdecydowalam sie na Humane. Przyznam sie, ze byla w promocji dlatego ja wzielam. Po prostu tyle ich jest, ze nie umialam sie zdecydowac. No, ale zastanawiam sie czy nie zmienie wlasnie na Hipp rozowe (prebiotisch).

Ewasia chyba szukalas lyzeczek do karmienia? Widzialam w Kauflandzie taka lyzeczke co zmienia kolor pod wplywem ciepla. Firma mi nie znana. Moze u Ciebie tez beda.

Odpowiedz
Gość 2011-05-05 o godz. 02:00
0

z takimi rzeczami to
http://www.taufkleid-taufe.de/taufe.html

Odpowiedz
Gość 2011-05-05 o godz. 01:19
0

Pysia, ja podaje Hipp Folgemilch 2 . Wybralas juz jakies?

A tak z inej beczki.
Za miesiac zostane chrzestna dziecka mojego szwagra.
Chcialam dziecku kupic swieczke i jakies ubranko na chrzest. Znacie moze jakies sklepy internetowe z takimi zeczami? W baby-walz i baby-butt juz patrzylam.

Odpowiedz
Aleala 2011-04-24 o godz. 06:22
0

u nas juz sporo rzczy poprzceniali. a chyba takiego typowego SSv juz nie wolno im robic, z tego co wiem... Ale najlepsze przeceny to tak pod koniec lipca zawzse byly :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie