Quantcast
  • Agabbb odsłony: 1820

    Samopoczucie po odstawieniu pigułek

    Dziewczyny jak sie czułyście po odstawieniu pigułek. ja przestałam brać od nowego cyklu. To dopiero kilka dni a ja mam wrażenie takiej ciężkości w dole brzucha i jakos w ogóle niezbyt dobrze sie czuje. Może to zupełnie cos innego ale jak Wy sie czułyście????

    Odpowiedzi (3)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-02-17, 02:24:05
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
eijf 2013-02-17 o godz. 02:24
0

nie zauwazylam nic szczegolnego ani w zachowaniu ani odczuciach fizycznych.jedyne to ze w pierwszym cyklu bolaly jajniki ale to chyba normalne bo organizm musi sie przystosowac, "obudzic".poza tym zadnych nieprzyjemnych rzeczy nie zauwazylam

Odpowiedz
Agabbb 2010-08-26 o godz. 05:01
0

Poczytałąm watek i się przestraszyłam. czy sa jakieś sposoby aby nie wyskoczyły mi syfki??? I o co dokładnie chodzi z braniem preparatów z wiesiołkiem i kwasami omega?

Odpowiedz
kkarutek 2010-08-26 o godz. 03:19
0

Agabbb chyba podobny wątek był tutaj: http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=33302

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie