Quantcast
  • melasia1980 odsłony: 2828

    Baaardzo sucha skóra

    Dziewczyny,

    Mam bardzo suchą skórę i to zarówno na twarzy (szczególnie właśnie o tej porze roku) i na ciele.

    Jesli chodzi o twarz, to stosuję tłusty krem Kwiatów Polskich słonecznikowy- dla mnie niezawodny w porze jesienno-zimowej, wiosną i latem nawilżające i półtłuste z serii AA z reguły. Cała reszta sie niesprawdza.

    Większy problem mam z balsamami - nie potrafie znaleźć takiego, który nawilżyłby mi odpowiednio skórę. Próbowałam już chyba wszystkiego do skóry bardzo suchej (ale były to preparaty kosmetyczne, a nie lecznicze). Chciałam kupić coś Vichy, ale bałam się zainwestować kilkadziesiąt zlotych bez wcześniejszej próby (próbek w aptece nie było). Może mogłybyście coś polecić - tylko żadne standardowe balsamy, bo je już próbowałam

    Odpowiedzi (20)
    Ostatnia odpowiedź: 2020-09-30, 10:09:08
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
MrsJagger 2020-09-30 o godz. 10:09
0

Albo jest jeszcze zabieg mezoterapii igłowej, którą swoją drogą bardzo polecam. Bo daje na prawde fajne efekty. Sama jestem po takim zabeigu w dzięgielewska Instytucie Oka w Warszawie ;)

Odpowiedz
Gość 2020-09-29 o godz. 19:06
0

Polecam sprawdzić zabieg z osoczem bogatopłytkowym. Naprawdę super odżywia skórę, przez co jest zdrowsza i też bardziej nawilżona. U mnie efekty były super i na pewno powtórzę ten zabieg w przyszłości. Robiłam w Klinice Sfera w Warszawie u dra Migały.

Odpowiedz
bashka87 2020-09-29 o godz. 19:05
0

Polecam sprawdzić zabieg z osoczem bogatopłytkowym. Naprawdę super odżywia skórę, przez co jest zdrowsza i też bardziej nawilżona. U mnie efekty były super i na pewno powtórzę ten zabieg w przyszłości. Robiłam w Klinice Sfera w Warszawie u dra Migały.

Odpowiedz
Gość 2020-09-29 o godz. 09:53
0

u mnie tylko naturalne produkty sie sprawdzaja, juz wiele przetestowalam
i zawsze cos bylo nie tak. od pewniego czasu uzywam balsamu w kostce od
Orientany i to moj numer jeden na pewno na dlugi czas!

Odpowiedz
HerreraCa 2020-06-18 o godz. 10:55
0

Fajna też jest mezoterapia igłowa, która tez jest przeprowadzana z kwasem hialuronowym. Co do samego zabiegu to bardzo polecam klinikę Dzięgielewska Instytut Oka w Warszawie

Odpowiedz
Reklama
gusiazza 2020-06-10 o godz. 23:26
0

też mnie natura taką skórą obdarzyła, jakoś trzeba sobie radzić, na co
dzień używam kremów mocno nawilżajacych, dbam tez o to żeby pić
odpowiedną ilość wody, lubię też oeparol, bardzo dobrze działa na skórę,
warto sobie taką kurację 2-3 miesięczną zroić

Odpowiedz
renia45 2020-06-10 o godz. 23:14
0

też lubię oleje stosować na skórę, fajne efekty jeśli chodzi o
nawilżenie skóry daje oeparol, ma olej z wiesiołka tłoczony na zimno,
nie traci wiec swoich wlaściwosci, to dobry sposób żeby przygotować
skórę na lato i nadać jej blasku

Odpowiedz
pawba 2020-06-08 o godz. 12:54
0

Kupiłam sobie estrovitę skin żeby zadbać bardziej o skórę, zawiera 4 oleje roślinne i witaminy, zero konserwantów, przeciwutleniaczy, fajnie dział ana suchą skórę i odporność też wzmacnia

Odpowiedz
delikatnykwiatuszek 2020-05-19 o godz. 11:06
0

mi swietnie sprawdzaja sie produkty od novaclear z serii atopis. maja w sobie organiczny olej konopny ktory swietnie wplywa na moja skore, doskonale ja nawilza.

Odpowiedz
DemiDi 2020-04-25 o godz. 13:12
0

Jest jeszcze cos takiego jak mezoterapia, którą o ile pamiętam prowadzą w Dzięgielewska Instytucie Oka w Warszawie- Ja tutaj akurat miałam inny zabieg bo był to zabieg wampirzego liftingu z wykorzystaniem osoczabogatopyłkowego.

Odpowiedz
Reklama
Maricha 2020-03-30 o godz. 23:45
0

Jeżeli zależy Wam na jednoczesnym nawilżeniu, jak i poprawie elastyczności i sprężystości skóry to dobrym rozwiązaniem będzie zabieg z kwasem hialuronowym Restylane Skinboosters. To naturalny zabieg, nie dodaje skórze objętości ani liftingu. I co ważne daje to długotrwałe efekty.

Odpowiedz
HerreraCa 2020-02-19 o godz. 23:12
0

Super zabiegiem jest np zabieg z restylane Skinboosters. Bardzo dobrze nawilża i nadaje się do każdego typu skóry ;) I to jest fajne ;)

Odpowiedz
tienshan 2017-08-14 o godz. 09:51
0

Na twarz powinna pomoc maseczka zelowa z bielendy-jelly mask , w rozowym opakowaniu. Ona super nawilza i nie podraznia nawet najbardziej wrazliwej cery. Formula zelowa daje bardzo fajne ukojenie, blyskawicznie rozluzna uczucie napietej skory.

Odpowiedz
ylfa34 2017-08-10 o godz. 16:52
0

Ja przy tendencjach do przesuszonej mocno skóry używam suchego olejku arganowego do ciała Le Petite Marseillais. Ma wszystkie plusy typowego olejku, ale nie pozostawia tłustej warstwy i bardzo dobrze się wchłania, pozostawiając przyjemny zapach na dość długo. No i wydajny jest.

Odpowiedz
tienshan 2017-07-11 o godz. 10:28
0

Ja do nawilzania uzywam wszelkich olejkow, one glebiej wnikaja w skore, wiec jest lepiej nawilzona niz balsamem, bardzej wygladzona, a w dodatku dzieki tropikalnemu olejkowi z bielendy zapach na ciele bardzo dlugo sie utrzymuje.

Odpowiedz
rosie 2016-05-08 o godz. 23:35
0

moze w kwestii ciala spróbuj dobrego zelu pod prysznic? ja mam taki z bielendy- nowosc- seria Twoja Pielegnacja :) ma mikrokapsulki, ktore super nawilzaja skore na dlugo po prysznicu :) i cudnie pachnie, orzezwia :)

Odpowiedz
wiśnia_wisienka 2009-10-07 o godz. 08:56
0

Mi dermatolog polecił kiedyś serię Oilatum i było ok.

Oprócz dobrego balsamu polecam coś delikatenego do mycia co nie wysusza i nie podrażnia- ja mam teraz żel Babydream (z Rossmana)- tani a dobry, zwłaszcza na zimę. Dobry też jest Softwash (Johnson's baby).

Odpowiedz
Gość 2009-10-07 o godz. 08:21
0

Balsam nawilżający do pielęgnacji cery suchej z NuSkin, najbardziej nawilżający ze wszystkiego, co do tej pory miałam, niedrogi przy okazji (prawie 600 ml za 19,90)

http://imageshack.us

http://www.nuskin.com/cgi-bin/imweb/imerge/productDetail.do?prodId=28005045

Odpowiedz
Gość 2009-10-06 o godz. 18:10
0

A moze cos takiego?

Odpowiedz
Gość 2009-10-06 o godz. 18:07
0

A testowałaś Neutrogeny Odżywczą emulsję do ciała do skóry bardzo suchej? Jak dla mnie porównywalny skutecznością z Vichy Lipidiose, a na pewno tańszy!
Tak wygląda:
http://imageshack.us

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie