Quantcast
  • Gość odsłony: 22109

    Jak pielęgnować trwałą?

    Zamierzam zrobic trwała już normalna nie żadna leciutką (jak wczesniej pisalam cos misie wcalenie trzymała) i chciałabym sie Was poradzic jakie polecacie szampony i odzywki do pielęgnacji trwalej i jakie pasty modelujące?Czy z avonu szampon i odzywka sa dobre? Stosowała któraś z Was?Z góry dziękuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi (23)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-25, 16:37:30
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
cheyenne 2013-11-25 o godz. 16:37
0

mnie fryzjerka kazala sobie kupic dobry krem do lokow, sama zastosowala u mnie z l'oreal do niesfornych lokow.. ale niestety nie moge takiego kremu nigdzie dostac, i kupilam z welli krem "superskret" i jestem z niego zadowolona.. no i oczywiscie szampon i odzywka regenerujaca :)

Odpowiedz
Gość 2013-09-19 o godz. 23:33
0

No ja nawet nie spodziewałam że będą tak wypadac włosy... Nie jest tak najgorzej ale da sie przezyc :) w najgorszym wypadku bedę eksperymentowac z pogrubianiem włosów :)

Odpowiedz
Miqnia 2013-09-08 o godz. 01:51
0

Ja na razie radzę sobie bez wymyślnych odżywek,używam Ziaji z olejkiem rycynowym ale nadal targam je po myciu i przez to dość dużo wypada mi ich :(

Odpowiedz
Gość 2013-09-07 o godz. 23:24
0

Ja własnie tez całkiem włosów nie susze tylko delikatnie suszarka z dyfozerm, ale to tak deliktanie, zeby z nich nie kapała,a jak schną to sama je układam dłońmi i jakos takie sa fajniejsze.... :)
Jestem zła bo avon jeszcze nie przyszedł i czekam na te wszystkie specyfiki do włosów....

Odpowiedz
Miqnia 2013-09-06 o godz. 11:57
0

a no to nie drogo,chyba zainwestuje w takim razie...opanowałam nową metodę układania włosów,podsuszam je suszarką po umyciu i nałożeniu pianki...robią się takie "większe" i przede wszystkim nie zdążą się wyprostować tak bardzo bo od razu sie utrwalają.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-06 o godz. 02:34
0

szampon i odzywka sa w tej samej cenie ok 10 zl, ale naprawde polecam super nawilzaja... :)

Odpowiedz
Miqnia 2013-09-04 o godz. 01:24
0

JotKaa, spróbuje!A jak z ceną,droga jest?Dość ograniczona mam fundusze ostatnio

Odpowiedz
Gość 2013-09-04 o godz. 01:13
0

Ja teraz uzywam z dove do zniszczonych i suchych. Fryzjerka u której robiłam trwała radziła mi zeby nalozyc odzywke na wlosy, zawiazac sobie na glowie recznik i hcodzic tak ok godzinki w tej odzywce i po godzince spolkac. Myslalam ze po czyms takim bede ,miala przetuszczone wlosy i nie b eda za ładne, a efekt jest rewelacyjny :) tak dlugie trzymanie odzywki pod recznikiem dziala jak maseczka nawilzająca, ja trzymam ok 40-50 min i mam nawilzone wloski, lepiej sie rozczesuja...sama spróbuj :)
A o tym błocie to nie słyszałam...

Odpowiedz
Miqnia 2013-09-03 o godz. 01:55
0

JotKaa, powitanie z Afryką a nie pożegnanie sie nazywa ogólnie oczyszcza włosy(co dla mnie jest wręcz niezbedne szczególnie po tej piance) plus odżywia i regeneruje...kosztuje koło 10 zł za słoiczek ...nakładasz po myciu na włosy,po ok 10 minutach się spłukuje...w miarę pzyjemnie pachnie i włosy miałam fajne po nich...Właśnie,stosujesz jakąś odzywke po myciu ?Bo ja włosów z reguły nie mogę rozczesac i targam je jak dzika...musze w jakąs zainwestować,może polecisz :D

Odpowiedz
Gość 2013-09-03 o godz. 01:31
0

Nomoje tez sie trzymają :) jeszcze się skręcają :) a coto za błoto,...??

Odpowiedz
Reklama
Miqnia 2013-08-31 o godz. 19:59
0

JotKaa, i jak tam?Moje włoski nawet sie trzymają,nie wyprostowały sie,troszke bardziej wypadają...kupiłam sobie błoto z firmy pożegnanie z Afryka...super jest!!Buźka!

Odpowiedz
Gość 2013-08-22 o godz. 04:22
0

No mnie bardzo zmatowiła naet sie nie spodziewałam :( a zeby były ładne wypada je myc co drugi dzień. A efekt mokrej włoszki...eh totalna porażka tzn jak dla mnie, kompletnie mnie sie ot nie podoba i chcialabym by moje fale wygladaly na zdrowe i nawilzone ale niestety chyba jeszcze długa droga do tego, jednak mam nadzieje ze nie taki diabeł straszny jak gomalują :) Obiecuje ze napisze jak sie sprawdziły kosmetyki :)

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-21 o godz. 15:03
0

JotKaa, niestety jak mówiłam nie mam zdjecia...Mam identycznie jak Ty,zaraz po myciu są super,a potem sukcesywnie sie prostują.Nie chce nakładac żelu,by potem nie miec sztywnej kopuły...a tym bardziej nie chciałabym efektu "mokrej włoszki"..Daj znac jak sprawiłysie kosmetyki z Avonu i ewentualnie podaj nazwy,może i ja zainwestuje...tez mam ciemne włosy i wolałabym żeby nabrały blasku odrobinke bo trwała je jednak zmatowiła troche

Odpowiedz
Gość 2013-08-21 o godz. 02:55
0

Bardzo chętnie zobaczyłabym Twoje włoski, po umyciu i na drugi dzień, czy zachowuja sie tak jak moje, bo jak pisałam nie są takie ładne jak w dniu mycia. Moja kleżanka tez sobie zrobiła trwała i tez narzeka że na drugiu dzien ma brzydkie, niestety ona popadła w obsesje i myje przez to włosy codziennie, poza tym nakłada na nie kupe żelu. Osobiście żelu nie polecam bo włosy od zelu stają się matowe i do tego suszarka to juz w ogóle. Ja mam naturalny kolor włosów - ciemny i staram sie żelu unikac bo własnie wydaje mi się że przez żel kolor płowieje. Poza tym moje włosy są niestety troszke przesuszone, czego nienawidze, wiec zamówiłam kilka specyfików z avonu do włosów żeby wyglądały ślicznie. Na razie jestem skazana na żel po umyciu dopóki nie dostane tego kremu modelującego.
Zawsze myłam włoski 2 razy w tyg a przez te trwała i bez odpowiednich kosmetyków do włosów to wypadało by myc włosy co 2 dzień... a nie chce żeby tak było...

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-20 o godz. 13:30
0

JotKaa,cięzko powiedzieć co ja teraz mam na tej głowie Loki to nie są,wyglądają jak fale zdjete z lokówki...do tego dośc szybko sie prostują i potem juz prawie nie widać że mam trwałą,jedynie włosy są uniesione.Posłuchałam Twojej rady,na drugi dzień uzywam pianki i całkiem symaptycznie włosy zaczynają sie skręcać.A jak to wygląda u Ciebie?Z chęcia dołączyłabym zdjęcie niestety nie mam aktualnego :(

Odpowiedz
Gość 2013-08-20 o godz. 03:38
0

Hehe no przyznam Ci że mnie to słowo tez od razu kojarzy sie ze spalonym barankiem z przeswitami...
A wracając do długości Twoich włosków to mamy prawie taką samą, tez wycieniowane, jednak moja najdłuższa warstwa sięga za ramiona.
Teraz uzywam szmaponu i odżywki do suchych i zniszczonych z dove i sa lepsze, ale zamawiam sobie z avonu ten do kręconych i po trwalwej ondulacji, zobaczyumy jak i czy w ogole uwydatni loczki. A włąśnie masz loczki czy fale?

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-19 o godz. 13:32
0

nie ma sprawy..mam nadzieje że za dwa tygodnie nie wyprostują sie całkiem,biorąc pod uwage koszty jakie poniosła ze soba moja trwała...Nie wiem jak Ty,ale na mnie strasznie drażniąco działa słowo trwała,jakoś nieodłącznie kojarzy mi sie ze spalonym barankiem na głowie babć...

Odpowiedz
Gość 2013-08-19 o godz. 05:22
0

Ja miałam wcześniej trwałą i powiem Ci ze to tez zalezy od struktury włosa, jak płyn na nie oddziaływuje. Poprzednią trwałą miałam robiona ok 2 m-cy temu, włosy były piekne do 4 mycia, później z trwałej nic nie zostało, trwała miałam robioną płynem schwarzkopf i może był za słaby czy co...Trwała która mam teraz mam zrobiona na płynie z welli i jest duża róznica, cąłkiem inny skręt włosów (a na takiej samej grubości wałków), nie loki tylko fale, bo takie chciałam.
Moje włosy po umyciu też sa najładniejsze, na drugi dzień juz mniej, ale tak jak mówie musisz uzyć dużo pianki ale jakieś lekkiej żeby włosy nie wyglądały na mokre, tylko nawilżone i zdrowe, uzywaj masek nawilżających...Niestety jak juz sie zdecydowałysmy na trwała to aby ja pielęgnowac musimy zainwestowac troche kasy w pianki, szampony,odżywki i maski... Zrobiłysmy trwałą prawie w tym samym czasie, więc koniecznie musisz mi napisac jakie bedzieszmiała włoski za jakies 2 tyg :)

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-19 o godz. 00:39
0

JotKaa miałam napisac ,ale niestety odwlekły mi sie zakupy i jak na razie zainwestowałam w pianke Schwrzkopf(czy jak sie to tam pisze) do włosów kreconych.Szamopnu używam nadal tego samego co wcześniej a mianowicie Herbal( ze względu na zapach przede wszystkim).Włosy mam ścieniowane, najdłuższa warstwa siega do ramion.Moja trwała to była trwała zelowa ,jako że ponoc mniej niszczy włosy(nigdy wcześniej nie miałam trwałej więc nie wiem).Włosy zrobiły sie odrobine delikatniejsze,bardziej poddatne na układanie,co jest plusem bo wcześniej miałam bardzo sztywne.Niestety nie mam jakichś zachwycających loków.Włosy raczej jedynie uniosły sie u nasady i sa pofalowane,najładniejsze są po myciu,jednak potem sukcesywnie sie prostują.Nie susze suszarką,nakładam pianke..nawet fryzjerka zdziwiła sie ze sa takie proste...może robie coś źle...Poradx mi proszę

Odpowiedz
Gość 2013-08-18 o godz. 21:52
0

No i zrobilam trwała...mam slicznbe fale, takie jakie powinny byc i jakie chciałam osiągnąć, jest jeden problem, sa bardzo wysuszone, fryzjerka mi powiedziała ze po 5 mnyciach szamponem nawilzającym i uzyciu do tego odzywki i maski będą ładne.
Miqnia, powiem Ci że ja od razu jak wróciłam od fryzjera to umyłam włosy bo nigdy nie podoba mis ie jak mi fryzjer je układa...umylam szamponem i dove do suchych i zniszczonych i taka sama maseczke, nalozylam troszke pianki modelującej i sa o niebo lepsze. Suszyłam suszarką ale bardzo mało, raczej wole jak schną same, czesto je ugniatam dłońmi jak schną i naprawde uzyskuje dobry efekt, niestety na drugi dzien po umyciu nie są takie piękne, ale by znów ładnie wyglądały, w przypadku moich włosków nakładam troszke pianki, pougniatam i wracają do normy.
Miqnia, a jaką masz długośc włosków?

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-16 o godz. 12:19
0

Wlaśnie nie mam pojęcia czy są,troszke nie gramatycznie mi sie to napisało,bo chodziło mi że pianka bedzie z Welli lub sunsilka...a szampon i odżywka...jeszcze nie wiem... ale dziś zobacze,i od razu zamelduje tutaj jaką decyzje podjełam.JotKaa...mam pytanie, własnie sie obudziłam i jest tragedia na moich włosach,jakbym dredy miała...nie myłam włosów po wczorajszej wizycie u fryzjerki..suszyła je suszarką,ale wyglądały super,a teraz sie jakoś lekko wyprostowały...Miałaś tak?....Czy Ty suszysz włosy suszarką?Z góry dziekuje za odpowiedz

Odpowiedz
Gość 2013-08-16 o godz. 04:04
0

Ja uzywałam szampony sunsilk i jak dla mnie sa beznadziejne, ale to zalezy przeciez od włosków.
A z welli sa tez odzywki i szampony do włosów kręconych?
Ja chyba zrobie jutro albo pojutrze, ale wole być już 'zabezpieczona' bo na punkcie włosów jestem przewrażliwiona, także nie chce robić jak nie bede miała odpowiednich kosmetyków :)

Odpowiedz
Miqnia 2013-08-16 o godz. 00:33
0

ja zrobiłam trwałą dziś....wygladam jak mały pudel,ale na prawde jestem zadowolona.Zamierzam zainwestowac w pianke welli Loki i fale lub sunsilka,obie mi polecano,plus szampon i odzywka do włosów kreconych sunsilka .Nie używałam nigdy nic z Avonu,chetnie sie zorientuje jakie zdanie maja inne Dziewczyny :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie