Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Czas wolny
  • Gość 2009-06-15 o godz. 05:47, odsłony: 1672 0

    Idę na emeryturę forumową ;)

    Nadejszła wiekopomna chwila ;)

    A teraz serio - chciałam Was poinformować, drogie Forumówki, że idę na sobie na emeryturkę tzn. oddałam zieloną władzę na forum "Kobiety" (http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=46833). Nadal "Kobietami" będzie moderować Shiadhal, wraz z nią wszystkie podfora obejmuje Carrie, do zespołu dołączyły również Kometa, Jagoda i Awangarda. Moim "zielonym" koleżankom po fachu życzę spokojnej pracy oraz mało afer 8)

    Ze swojej strony dziękuję adminom Forumi za okazane mi zaufanie i za powierzenie tak zaszczytnej funkcji, którą miałam przyjemność sprawować przez ponad 3 lata. Oczywiście na forum zostaję, nigdzie daleko się nie wybieram, a nadal będę "zielona" na "Powitaniach".

    :D

    Odpowiedzi (21) Kategoria: Czas wolny Ostatnia odpowiedź: 2009-06-16, 03:23:27 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

m. 2009-06-15 o godz. 06:47 0

Paula, miłego odpoczynku :)

Asiowa 2009-06-15 o godz. 09:15 0

Paula serdecznie podziekowania za te 3 lata (choć w moim przypadku było to krócej) :stokrotka:

Gość 2009-06-15 o godz. 09:29 0

piekny czas za nami :)

Gość 2009-06-15 o godz. 09:35 0

no to kamien milowy :D teraz daty powinny zostac pozmieniane na ppm - po Pauli moderatorskiej :D

Gość 2009-06-15 o godz. 09:39 0

Pauluś - byłaś i pozostaniesz wielka :D

a mnie nurtuje pytanie: czy jak Ty idziesz na emeryturę, to my musimy z Tobą? lol

Gość 2009-06-15 o godz. 10:05 0

Lexa, to zalezy ile sie uzbieralo z oplat za uzywanie samoglosek. w kregach moderatorkich glosno bylo jakis czas temu, jak wyszlo na jaw, ze Paula idzie wyzsza stawka. oczywiscie, czesc moderatorow ma dodatki za stanowiska zajmowane w Klice, za ilosc dzialow w danym podforum, za zajmowanie honorowych stanowiska w roznych TWA, AA, CR, WSW, do tego jeszcze wchodza oczywiscie wszystkie ukryte dzialy i fora. jak sie wie jak sie ustawic, to mozna spokojnie przejsc wczesniej na emeryture.

Gość 2009-06-15 o godz. 10:29 0

dzięki K2 za wyjaśnienie 8) mnie jeszcze nie stać lol

Gość 2009-06-15 o godz. 10:32 0

nie ma sprawy, jakby jeszcze cos do wyjasnienia bylo, to wal smialo. dzisiaj siedze w domu pilnuje kafelkarza i wynajduje zajecia, zeby nie piec ciastek (!), wiec z checia powyjasniam co trzeba 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 10:34 0

Miłego odpoczynku. :D

Gość 2009-06-15 o godz. 10:50 0

K2 napisał(a):Lexa, to zalezy ile sie uzbieralo z oplat za uzywanie samoglosek. w kregach moderatorkich glosno bylo jakis czas temu, jak wyszlo na jaw, ze Paula idzie wyzsza stawka. oczywiscie, czesc moderatorow ma dodatki za stanowiska zajmowane w Klice, za ilosc dzialow w danym podforum, za zajmowanie honorowych stanowiska w roznych TWA, AA, CR, WSW, do tego jeszcze wchodza oczywiscie wszystkie ukryte dzialy i fora. jak sie wie jak sie ustawic, to mozna spokojnie przejsc wczesniej na emeryture.
Ło kurcze, to ja do końca życia robolić będę. Weźcie mnie do jakiego TWA plissssssssssss... 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 10:50 0

K2 napisał(a):Lexa, to zalezy ile sie uzbieralo z oplat za uzywanie samoglosek. w kregach moderatorkich glosno bylo jakis czas temu, jak wyszlo na jaw, ze Paula idzie wyzsza stawka. oczywiscie, czesc moderatorow ma dodatki za stanowiska zajmowane w Klice, za ilosc dzialow w danym podforum, za zajmowanie honorowych stanowiska w roznych TWA, AA, CR, WSW, do tego jeszcze wchodza oczywiscie wszystkie ukryte dzialy i fora. jak sie wie jak sie ustawic, to mozna spokojnie przejsc wczesniej na emeryture.
Ło kurcze, to ja do końca życia robolić będę. Weźcie mnie do jakiego TWA plissssssssssss... 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 10:54 0

Emerytko droga, dobrze Ci było w zielonym! :usciski:

Gość 2009-06-15 o godz. 11:52 0

Carrie napisał(a):Ło kurcze, to ja do końca życia robolić będę. Weźcie mnie do jakiego TWA plissssssssssss...
tia... nie wyszedl Ci ten kamuflaz, oj nie wyszedl, tego to nawet tlumaczyc nie trzeba 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 13:00 0

a ja myślałam, że to tak do 60- tych urodzin trzeba ;)

Gość 2009-06-15 o godz. 17:17 0

olaro napisał(a):piekny czas za nami :)
Taaak piękny. :)

Gość 2009-06-15 o godz. 17:37 0

Hmm, faktycznie 3 lata to szmat czasu.

Paula dzieki za ten caly czas :)
Dobrze ze zostajesz z Forumkami :)

Gość 2009-06-15 o godz. 17:46 0

Paula napisał(a):Moim "zielonym" koleżankom po fachu życzę spokojnej pracy oraz mało afer 8)
Jak mało afer, to ja rezygnuję 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 18:12 0

Uchachałam się, że ucha cha :D :D :D

Olaro :usciski:

K2 - przecież to Ty jesteś najwyższa na forum ;)

Lexa - odpalę Ci część składek za naszą odnalezioną znajomość po latach ;)

Lillan - zielony to mój ulubiony 8)

Dżej - spoko, coś się wymyśli 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 18:32 0

Paula napisał(a):K2 - przecież to Ty jesteś najwyższa na forum ;)
To są tylko pomówienia 8)

Gość 2009-06-15 o godz. 18:34 0

Melba - jestem w pobliżu :D

jagoda napisał(a):Paula napisał(a):K2 - przecież to Ty jesteś najwyższa na forum ;)
To są tylko pomówienia 8)

E tam, czepiasz się 8)

Gość 2009-06-16 o godz. 03:23 0

Paula napisał(a):
Lexa - odpalę Ci część składek za naszą odnalezioną znajomość po latach ;)

o dzięki dzięki :usciski: mogę spokojniej spać z myślą, że do ostatnich swych dni zaharowywać się nie muszę :D 8)

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań