Quantcast
  • Gość odsłony: 3696

    Gdzie mogę zakupić żarówkę do lampy UV w Poznaniu?

    Witam wszystkich :) zalozylam nowy temat poniewaz nie znalazlam nigdzie odpowiedzi ... pazurki robie od niedawna a dzis stala sie rzecz straszna - przepalila sie zarowka :( nie jest to zarowka taka wciskana ale z wygladu bym powiedziala przypomina te energooszczedne tylko jest uv ... taka na gwint ... czy taka zarowke dostane w sklepie z zarowkami ? a jesli nie to gdzie powinnam o nie pytac ? moze znacie w Poznaniu jakies miejsca gdzie kupie taka zarowke nie majac dzialalnosci gosp.z gory wielkie dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-01-14, 02:06:15
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-01-14 o godz. 02:06
0

katza, dzis ja dostalam... i wyprobowalam na siostrze :) jak narazie wiec nei moge za wiele powiedziec .. ale wyglada na solidna .... czasowy wylacznik po 90 lub 120 sekundach lub dzialanie non stop... nad zarowkami i pod reka ekraniki odbijajace promienie uv ... mysle ze bedzie OK :)

Odpowiedz
katza 2009-01-12 o godz. 14:07
0

Lampy z Chin ma jedynie firma Gabriell i do nich wlasnie pasuja zarowki tylko ich produkcji..ja zastanawiam sie teraz na zakupem lampy i szczerze mowiec nie wiemjaka wziasc Kaczucha napisz mi jaka jest ta co zamowilas jesli bys mogla. Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2009-01-09 o godz. 20:01
0

Evitka, wiesz ze wlasnie tak zrobilam :) ... kupilam sobie lampke taka :
http://www.allegro.pl/item88505524_lampa_uv_na_4_zarowki_pedzel_zelowy_gratis_.html
i czekam teraz za paczuszka mam nadzieje ze z tym nie bedzie klopotu ..
a co to tej z gwintem to raz ze nikt nie slyszal o tym zeby sie takie zarowki przepalaly a dwa ze producent zarowek bardzo znanych wspolpracuje z inna firma bardzo znana i oni powiedzieli ze nie robia, nikt nie robi takich zarowek a widzieli to tylko w jakims "chinskim badziewiu" lol doslownie tak powiedzieli lol ale tak mi szwagire podpowiedzial ze zmienimy oprawke w tym badziewiu wlozymy dobra zarowke taka juz ogolnodostepna i sprzedam ... :)

Odpowiedz
Gość 2009-01-09 o godz. 17:50
0

a może poszukaj na allegro?? ja osobiscie tam się zapatruję w lampy no ale to są normalne wciskane..ale może akurat sie uda:) pozdrawiam

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie