Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-10-22 o godz. 20:32
0

na ogół używam Dove szampon + odżywka - jak dla mnie - super swietny!

Odpowiedz
Gość 2013-10-22 o godz. 20:29
0

Pantene pro - v złota linia, uważam że jest ok. lub fructis jednak teraz jestem na etapie poszukiwań dobrego szamponu do wlosów farbowanych :D

Odpowiedz
daga28 2013-10-22 o godz. 20:27
0

Dla mnie absolutnym hitem , odkrytym niedawno jest Fructis,, Długie & Mocne". Zarówno szampon jak i odżywka. W końcu nie mam problemów przy rozczesywaniu włosów - idzie jak po maśle

Odpowiedz
Mikolaj1110 2013-10-22 o godz. 20:25
0

Witam,
Uzywam roznych szamponow i odzywek, nie mam takich ulubionych, czesto zmieniam.
Ostatnio bylam u fryzjera i zaproponowal mi szampon i odzywke EKINOS, powiedzial ze sa super, szczegolnie jesli chodzi o wysuszone, zniszczone, farbowane wlosy. Wiem rowniez, ze te produkty nie naleza do najtanszych. Czy znacie te kosmetyki i co o nich sadzicie??? :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-22 o godz. 20:21
0

Pantene Pro V Zlota Linia -jestem bardzo zadowolona, poprawily kondycje moich wlosow :)
Teraz mysle zeby wyprobowac Dove, skoro ma takie dobre opinie, mam nadzieje ze sie nie zawiode

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-22 o godz. 18:30
0

Aktualnie Clairol Herbal Essences Fruit Fusions (mam nadzieje ze nie pokrecilam nazwy, nie chce mi sie isc do lazienki sprawdzic ) wzmacniajacy o zapachu owocow lesnych. Jest niezly no i ten zapach.. :P3 Mozna sie zakochac Ziolowe Clairole tez bardzo lubie..

Jak mi sie skonczy (szampon raczej niepredko, bo mam duzy i jest strasznie wydajny - odzywka mala, wiec pojdzie szybciej) to nastepny w kolejce czeka Gliss Kur, albo Radical, no i zamowilam juz odzywke z oliwek Avonu - podobno jest rewelacyjna (mam nadzieje, bo kosztuje ok 30zl w promocji )

Mam natomiast uprzedzenie do Timotei i DOve - mialam po nich fatalne wlosy i nie kupuje juz produktow tych firm. Tak samo Avon Herbal Care - kiedys byly fajne, ostatnio sie popsuly, zrobily sie rzadkie i beznadziejne :P28

Odpowiedz
Gość 2013-09-22 o godz. 17:05
0

Ja też zmieniam szampony i odżywki co 2-3 miesiące. Jednak najczęściej używam produktów L'Oreala. A to szampon i odżywka z Regenium,a to odżywka ujędrniająca z Expansylem (czy czymś takim :), seria do włosów farbowanych, itd. Chyba już większośc z ich produktów (tych sklepowych) wypróbowałam.
Jednak zazwyczaj wracam do szamponu do włosów cienkich i lekko przetłuszczających się Herbal Care Avonu. Jak na razie ten jest dla mnie najlepszy. Za to "mojej" odżywki jeszcze nie znalazłam. :(

Odpowiedz
Gość 2013-08-07 o godz. 01:42
0

Są dwa rodzaje szmponów, sklepowe i te z salonów fryzjerskich. Dla mnie rewelacją są szampony L'oreal'a profesjonalne. Na zniszczone włosy nie ma nic lepszego niż odmiana Intensive Repair - szczególnie maska. Ja teraz używam Vitamino Color - pięknie pachnie owocami. Mają jedną wadę - opakowanie 250ml kosztuje w salonie 33zł. Jak ktoś ma duże problemy z wysuszonymi włosami to i tak polecam, bo te szampony są bardzo wydajne. Jak komuś zależy na niskich kosztach radzę wybrać się na allegro. Jedna osoba sprzedaje tam L'oreal'a - ceny nie są superatrakcyjne, bo sprzedaje na stronach tylko małe opakowania, ale gdy się z nim pogada to sprzeda opakowanie sprzedawane tylko do salonów 1,5l - mi sprzedał za 69zł - za taką ilość butelka wychodzi za cenę porównywalną z szamponem ze sklepowej półki. Jak ktoś chce pogrubić sobie włosy dobra jest odżywka Vitamino Color (nie maska) - wsiąka we włosy i pogrubia je. OGÓLNIE POLECAM
UWAGA!!! te szampony trzeba bardzo dobrze zmywać, bo inaczej może wystąpić uczulenie.

Odpowiedz
Gość 2013-08-02 o godz. 11:34
0

JA UŻYWAM KLISSKUR Z JEDWABIEM - SZAMPON , ODŻYWKA W SREY'U , MASKA I SERUM W OLEJKU NA PRZESUSZONE KOŃCÓWKI ,
DLA MNIE REWELACJA.

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-08-01 o godz. 22:44
0

Ja dość często zmieniam szampony i nie przywiązuje się do tego jednego... słyszałam że takie cos może zaszkodzić włosom...

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-08-01 o godz. 19:33
0

Może być.Czasem można dostać kropelki w aptece

Odpowiedz
Esia 2013-07-31 o godz. 20:52
0

Witamina A+E to może być taka z kapsułek Capivitu??

Odpowiedz
Gość 2013-07-31 o godz. 20:34
0

Polecam całą serię Alfaparf, szcególnie do włosów blond.Ja ostanio myję szamponem Vichy Dercos, bo strasznie mi wypadają włoski.I dobrze jest czasem dodać do odżywki, balsamu, bądź maski kilka kropli vit.A+E

Odpowiedz
Gość 2013-07-30 o godz. 03:20
0

hej dziewczyny.
Ja miałam poważny problem z włosami... suche, matowe, sianowate... jednym słowem: beznadziejne
Przetestowałam wiele odżywek i z czystym sumieniem mogę polecić Wam dwie:
1. SPOSÓB BABCIOWSKI:
żółtko + łyżka olejku rycynowego + łyżka oliwy z oliwek (czasami dla wzmocnienia dodawałam jeszcze witaminki w ampułkach)
2. SPOSÓB TROSZKĘ BARDZIEJ 'PROFESJONALNY"
to oczywiście Dove do suchych włosków (szampon + odżywka)
moim zdaniem działa REWELACYJNIE.
Polecam. Sprwdźcie same.

Odpowiedz
Gość 2013-06-04 o godz. 02:31
0

ja co jakiś czas 2-3miesiące, w zalezności jak szybko mi się znudzi szampon to zmieniam na inny.. i miałam już większośc firm szapmony

co do odżywek co też lubie eksperymentować... ale z tych dostępnych w zakładach fryuzjerskich to lubie L'OREALa... fajny też jest jedwiabisty preparat Farouk'a. Mam też welli pianke bez spłukiwania i też jest ok :D ale nadal eksperymentuje :]

Odpowiedz
Gość 2013-06-04 o godz. 01:18
0

Obecnie Avon, seria do włosów cienkich i przetłuszczających + ich preparat na końcówki (jest świetny)

Odpowiedz
Gość 2013-05-15 o godz. 18:23
0

WCZESNIEJ UZYWALAM SZAMPONU TIMOTEI ALE ODKAD UZYLAM DOVE NIE MYSLE O ZMIANIE BO PO NIM WLOSY SA REWELACYJNE A SKORA SIE NIE WYSUSZA. WLOSY SA SWIEZE PRZEZ KILKA DNI. :P

Odpowiedz
Gość 2013-04-30 o godz. 01:12
0

Hej dziewczyny!
Ja używam szampon z firmy Loreal jest super!

Odpowiedz
Gość 2013-04-28 o godz. 22:10
0

Bossy napisał(a):Juz od dluzszego czasu jestem wierna szamponom DOVE,sa swietne :D
ja tak samo :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-28 o godz. 20:47
0

Juz od dluzszego czasu jestem wierna szamponom DOVE,sa swietne :D

Odpowiedz
mi_ 2013-04-26 o godz. 01:05
0

Zgadzam się z Tobą Kellowa:))) Ja też używam Schwarzkopfa :)) Jest naprawdę rewelacyjny. A najfajniejsze ew tym balsamie jest to , że włoski rozczesują sie jak "po masełku":)))

Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-04-25 o godz. 22:41
0

ostatnio szampon i balsam regenaracyjny shwarzkopf albo intensywne wygladzanie loreala miodzio po prostu

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie