Quantcast
  • Danaida odsłony: 8323

    Jak nakleić szklane tipsy, żeby klej się nie odznaczał?

    Witam wszystkich serdecznie :P35Jestem na tym Forum świeżutka.W stylizacji paznokci nabieram doswiadczenia.Jeśli chodzi o przedłuzanie to przeszlam wyłącznie na tipsy....Moj problem tkwi w szklanych tipsach.Nie zawsze,ale zdarza się czasem,że widać klej na tipsie (w tym miejscu,gdzie go smauję).W efekcie końcowym widać ten klej...takie plamki,podobne to do zapowietrzeń np.w akrylu.Jak naklejać tipsa żeby ten klej pod spodem był równomierny i nie odznaczał się???????Bardzo proszę o wsparcie.Pozdrawiam serdecznie;)

    Odpowiedzi (27)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-03-11, 22:15:57
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
gosiunia2004 2009-03-11 o godz. 22:15
0

juz dziala link byl poilaczony z przecinkiem po prostu

Odpowiedz
mi_ 2009-03-11 o godz. 21:54
0

paktofifka_2005 napisał(a):http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79475844, pierwsze w lewej kolumnie!!!
nic nie widzę

Odpowiedz
Gość 2009-03-11 o godz. 09:10
0

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79475844 pierwsze w lewej kolumnie!!!

Odpowiedz
WERONIKAS 2009-02-21 o godz. 10:36
0

dziewczyny a jak wygladają te gotowe tipsy z kieszonką w kształcie V?

Odpowiedz
monisia_ 2009-02-21 o godz. 10:04
0

Danaida nie ma za co ciesze sie ze moglam pomoc

Odpowiedz
Reklama
Danaida 2009-02-20 o godz. 12:07
0

Monisia :D własnie o to mi chodziło.Dzięki sliczne za info.Przetestuję w krótce blender

Odpowiedz
monisia_ 2009-02-20 o godz. 09:47
0

Danaida nakladasz blender odczekujesz chwile i pilujesz lekko pilnikiem w jedna strone
pamietaj zeby pilowac w jedna strone bo inaczej sie skulkuje

Odpowiedz
Danaida 2009-02-20 o godz. 00:15
0

Dziękuję KatashaS. To,że primer nakłada się na naturalną płytkę to podstawa,wiedziałam o tym jeszcze przed samym kursem 8) .
Ale z tym blenderem-jak go dam na kieszonkę to to wszystko?Nic wiecej na kieszeni pilnikiem nie manipuluję?

Odpowiedz
KatashaS 2009-02-19 o godz. 21:11
0

Danaida,

super że się udało -po to jest to forum -by pomagać sobie wzajemnie :)

blender jeśli nałożysz na kieszonke już "przejechaną" pilnikiem, to dodatkowo skrucisz czas pracy ponieważ blender szybciej zadziła (dosłownie 2, 3 ruchy pilniczkiem i dajesz blender)

co do primera -dajesz go tylko i wyłącznie na płytkę paznokcia NIE NA TIPS!!! ponieważ tips może popękać pod wpływem primera
1. zrównujesz przejście
2. matujesz całosć
3. odpylasz
4. przemywasz alkoholem (cleaner)
5. nakładasz primer na płytkę
6. czekasz aż odparuje (wyschnie)
7. nakładasz żele

powodzenia :)

Odpowiedz
Danaida 2009-02-19 o godz. 14:01
0

Miałam wczoraj klientke z płaską płytką paznokciową.Na 3 najbardzieł płaskich zasosowałam cięcie V z obawy nad tym moim problemikiem i UDAŁO SIĘ To Wasza zasługa!!!!Reszta paznokci też wyszła jak należy Narazie nie stać mnie na kupowanie tipsów normalnych i już pocietych w V,bo jak narazie co zarobie to wiecej inwestuję w kolejne niezbędne produkty(pilniki,żele,ozdoby,klej,oliwka itd które idą ekspresowo ),niż odkładam do kieszeni,ale myślę,że jak poczuję,że zarabiam,to kupię i tipsiaki z V .8)

No a ostatnio robiąc zakupy kupiłam i tip blender,bo chciałabym ciut skrócic czas pracy,a dużo czasu scodzi mi na zrównywanie tipsa z płytką,bo robię to powolutku i uważnie,zeby nie zajechać paznokcia(jak kiedyś mi robiono pazurki,to poczułam ten ból i widziałam tą bijacą czerwień pod ciniusieńka warstwą mojego pazurka i nie chcę tak katować paznokci innym,jak katowano je mi). No ale na kursie nie rozmawiało się o blenderze i go nie używałam-miałam się nauczyc operować pilnikiem-i dobrze-nauczyłam się,ale czas to też pieniądz 8) .Wertowałam troszke po forum i nie znalazłam info,a nurtuje mnie jedna rzecz: na kieszonke tipsa nakładam blender i co dalej?najpierw kieszeń podpiłowuję i blender czy odwrotnie? Primer na paznokieć uzywam chyba też po uzyciu blendera?

Przepraszam za głooopiutkie pytania.

Odpowiedz
Reklama
Dariannaa 2009-02-17 o godz. 08:42
0

oczywiście,że zależy to od kształtu płytki-im bardziej ona płaska ty, ciężej nakleić na nią tips iw tym przypadku przydaje się wspomniane wyżej przez koleżankę,nacinanie tipsa w V lub kupienie gotowych tipsów tak wyciętych(wówczas możesz bardziej rozpłaszczyć tips,bez ryzyka podejścia pod niego powietrza oraz bez ryzyka jego uszkodzenia).
Przy płaskiej płytce jednak,jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest użycie formy.:)

Odpowiedz
Danaida 2009-02-15 o godz. 13:09
0

Nie nie nie.Jak już naklejam to od razu przyciskam zemy się przykleiło.jesli chodzi o kieszonki to poza frenchem i naturalnym w szklanym mam dużą kieszonkę.Ale kieszonka kieszonce z wielu firm nie równa.Tzn Miałam wczesniej tipsy naturalne z dużą kieszonką,ale bardzo płytką i było ok.Ta w szklanych jest nieco głębsza-moze to tu cos pies pogrzebany.... Ostatnio dwom klientkom jak je zalozyłam było ok a u trzeciej w dwóch miejscach powietrze a robiłam tak samo...wprawdzie zakryło się hologramami,ale to mnie nie satysfakcjonuje.Moze zalezy to też od kształtu płytki?Kombinuje juz jak koń pod górę lol
Ale i tak dziękuję Wam za wskazówki!Jestescie kofaniutkie :D

Odpowiedz
elena 2009-02-06 o godz. 20:02
0

ja np preferuje nakladanie kleju w kieszonke... podejrzewam ze uzywasz tipsow z duża kieszonka a wiec wystepuje ryzyko ze nie bedzie sie idealnie ukladal do ksztaltu paznokcia. Jesli klej rowno rozprowadzisz ....dokladnie przykleisz tipsa i nadal masz powietrze to jedyne wytlumaczenie. Acha oczywiscie zakladam ze w momencie klejenia juz nie majstrujesz ruchem przy tipsie tak tez mozesz nabic powietrze.

Odpowiedz
Albertyna 2009-02-02 o godz. 09:19
0

Chyba tez Anna z Toronto radzi nakładac klej na paznokciec ne na tipsa, wtedy łatwiej jest panowac nad iloscia kleju i nie jest go nigdy zbyt duzo....

Odpowiedz
Danaida 2009-02-01 o godz. 12:32
0

Wypróbuję oba sposoby:)))Na pewno problem nie leży w tipsach bo choć niedrogie to dosc elastyczne i nietrudne w obróbce.Dzięki za rady.Pozdrawiam:)))

Odpowiedz
Dariannaa 2009-02-01 o godz. 07:59
0

i bardzo dobrze poradziłaś ,a ja podparłam się autorytetem tylko dlatego,że widocznie sama moja odp ci nie wystarcza(ponad to nie widzę nic złego w podpieraniu się dobrymi autorytetami)
Jeśli koleżanka ma problem z nałozeniem prawidłowej ilości kleju na kieszonkę tipsa(gdyż zwyczajnie tego dokładnie nie widać przy przezroczystym kleju),to nakładajac go bezpośrednio na paznokieć ,dokładnie widzi miejsca,które klejem pokryć powinna.
Nie jest to niezbędne,ale może pomoć.
To wszystko.
A jesli miałaś wątpliwości,co do mojej wypowiedzi-po prostu też mogłaś zapytać :)
Pozdrawiam.

Odpowiedz
KatashaS 2009-02-01 o godz. 07:09
0

Dariannaa, zamiast podpierać się autorytetami, może poprostu umotywuj dlaczego taka metoda może pomoc naszej koleżance

uważam (ze swojego doświadczenia) że "V"ka będzie tu pomocna i wyjaśniłam wyżej dlaczego :)

Odpowiedz
Danaida 2009-02-01 o godz. 02:08
0

Hmmm takiego nacinania V trochę się boję,jesio popsuję tipsy czy cuś,no ale spróbuję na palcach gdzie widać ze paznokieć jest nieco zdeformowany.

Odpowiedz
Dariannaa 2009-01-31 o godz. 23:27
0

Kathaso nie rób minek ;)
Bo klej bezpośrednio na pazurek kładzie m.in.Christina Le,więc jesli sądzisz,ze jest to błędne to racji nie masz.
Oczywiście abyś miała lepsze wyobrażenie to nie na cały-jedynie tam,gdzie ma znajdować się kieszonka tipsa ;)

Odpowiedz
KatashaS 2009-01-31 o godz. 21:46
0

Dariannaa napisał(a):Jesli mimo to będziesz mieć problem z dobraniem odpowiedniej ilości kleju,to spróbuj nałożyć klej bezpośrednio na koncówkę paznokcia,cienką warstwę,jak lakier do paznokci.
być może ten jeden lub dwa pazurki są troszke mniej "foremne", sprobuj naciąć tips w kształcie "V" (naciąć kieszonkę od góry, nie za dużo, najlepiej cążkami) wtedy tips staje się bardziej elastyczny -lepiej sie dopasowuje do paznokcia i w ten sposób wyeliminujesz ewentualne podpowietrzenia 8)

Odpowiedz
Danaida 2009-01-31 o godz. 13:56
0

Śliczne dzięki za wskazówki.Trochę potrenuję i mam nadzieję,że wszystkie tipsy beda ładnie przyklejane:)

Odpowiedz
Dariannaa 2009-01-31 o godz. 09:40
0

jesli "niespodzianki"pojawiają się nie na wszystkich paznokciach,a na kilku lub jednym,to raczej masz problem z powietrzem pod tipsem.
Owszem,tips nakładasz pod kątem 45st,pamiętaj jednak o dokładnym dopasowaniu kształtu naturalnego paznokcia do kieszonki w tipsie i dokładnym osadzeniu paznokcia w kieszonce.
W trakcie nakładania obserwuj czy nie pojawiają się pęcherzyki powietrza,a w razie gdyby się tak stało pokieruj tipsem tak,aby je uwolnić.Oczywiscie muisz robić to bardzo sprawnie,jesli powietrze nadal jest pod tipsem,to szybko zdejmij go z paznokcia,zanim klej stęzeje.
Kleju nie może być za dużo(nie moze się wylewać spoza kieszonki),pędzelek nie może nim ociekać.Muisz tylko dokładnie nim pokryć całą kieszonkę w tipsie,wystarczy niezbyt gruba warstwa.Jesli mimo to będziesz mieć problem z dobraniem odpowiedniej ilości kleju,to spróbuj nałożyć klej bezpośrednio na koncówkę paznokcia,cienką warstwę,jak lakier do paznokci.

Odpowiedz
Danaida 2009-01-31 o godz. 09:08
0

Myślę,że klej sam w sobie nie jest problemem.Pracuję głównie na NSI,QN i Naico i jestem zadowolona.A może i jednak to zapowietrzenie... Zastanawiam się,jak to jest że na 10 paznokci zawsze chociaż na jednym tak jest.Tipsa nakładam pod katem 45 stopni.Hmmm a może chodzi o ilość kleju lub siłe przyciśnięcia tipsa do paznokcia?

Odpowiedz
monisia_ 2009-01-31 o godz. 02:23
0

a moze to powietrze, skoro piszesz ze to tak wyglada to moze jednak tam sie dostalo powietrze

Odpowiedz
Dariannaa 2009-01-31 o godz. 02:12
0

a jaki masz klej?
to niemożliwe aby dobrej jakosci klej był widoczny pod kieszonką,zatem może zacznij od zmiany produktu.

Odpowiedz
Danaida 2009-01-30 o godz. 22:54
0

Problem w tym że nie mam zacieków od kleju.Smaruję tylko kieszonkę a w momencie gdy przyklejam i przyciskam tipsa,ten klej w kieszonce robi sie taki jakiś widoczny jakby były zapowietrzenia(a nie ma) czy cuś.Szkoda ze nie mam fotki takiego czegoś:(((

Odpowiedz
Dariannaa 2009-01-30 o godz. 20:49
0

musisz klej stosować oszczędniej,bo jesli rozmarzesz go od spodu tipsa,to zostaną brydkie,białe zacieki.
Smaruj klejem tylko kieszonkę tipsa,ale nie tak,aby się klej z niej wylewał-wystarczy tylko dokładnie ją pokryć.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie