Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Ciężarówki i Mamuśki » Nasze maluchy
  • buniuta 2009-10-31 o godz. 00:40, odsłony: 973 0

    MATIK - 8 miechów na karku

    Oto ja i mój bliźniak!


    Wyspałem się na mamie i humor mam GIT!


    MAM ZĘBY DWA


    Śpiewam rodzicom śliczne piosenki



    Śniadanko jem bardzo chętnie


    Raczkuję


    Oto moje nowe siedzisko samochodowe - ze starego łepetynka wystawała


    Jak tata wcina sniadanko - to uwielbiam wlazic na niego... czasem przy tym sie wywalam.... cóż...


    I to tyle... dziekujemy za uwage!

    Odpowiedzi (22) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki :: Nasze maluchy Ostatnia odpowiedź: 2009-11-15, 20:41:00 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2009-10-31 o godz. 01:40 0

Ale już ze mnie duży chłopak :D
Bunitko, kiedy on tak urósł?? Słodziak :lizak:

m. 2009-10-31 o godz. 01:52 0

Kiedy on tak urósł? :o

Młody mężczyzna się z niego robi :D

Liberales 2009-10-31 o godz. 02:12 0

Przeciez Ty niedawno rodziłaś :o

Jak ten czas leci....ale macie słodkiego pyzolka :D

buniuta 2009-10-31 o godz. 02:53 0

Co mogę powiedzieć?
No kochany ten nasz szkrab! PYZOL uśmiechnięty!

lol

fjona 2009-10-31 o godz. 04:10 0

ale superowy chłopiec!

Gość 2009-10-31 o godz. 05:11 0

Świetny :love:

Gość 2009-10-31 o godz. 05:49 0

Najlepsze są dwa zębolki :lizak:

Asiek28 2009-10-31 o godz. 21:35 0

piękny, słodki, cudowny.... i na dodatek z zębalami :)

ama79 2009-10-31 o godz. 23:16 0

Jest cudny! I jaki już duży! Aż trudno uwierzyć. Zmienił się po prostu niesamowicie. I jak pięknie stoi... naszemu jeszcze do tego daleko...
Czyżby wreszcie nowe mieszkanko? Ale Wam fajnie... :)

mokato 2009-11-01 o godz. 00:37 0

Ale fajowy śmieszek! lol

ULESIA 2009-11-01 o godz. 01:49 0

Jest ekstra, musimy się spotkać koniecznie na jakiś spacerek żeby zapoznać nasze szkraby, bo widzę że radość go rozpiera:))

buniuta 2009-11-01 o godz. 02:23 0

tak tak - spacerek!

Gość 2009-11-01 o godz. 03:52 0

Jejku jak ten czas szybko płynie!
Niedawno pokazywałaś swój śliczny brzuszek, a tymczasem Mati ma już 8 miechów. :D

Och 2009-11-01 o godz. 08:31 0

No no, niezły przystojniak :D

Gość 2009-11-01 o godz. 09:00 0

ale smieszek :)
taki juz duzy...
no nic..z kazdym dniem starsi..

Gość 2009-11-01 o godz. 10:58 0

O rany, kiedy on tak urósł :o

Gość 2009-11-02 o godz. 10:16 0

Basiu, jaki on jest juz duzy.. :o A dopiero co byłyśmy w szpitalu ;)
Bardzo pogodny chłopaczek :D

Gość 2009-11-03 o godz. 03:28 0

Mateuszek jest uuuuroczyyy :love: :love:

Chyba podobny do mamusi.. :lizak:

AsiaT 2009-11-04 o godz. 08:57 0

Jestem w szoku. Jeszcze niedawno to był taki mały szkrab a teraz prawdziwy mężczyzna :)

buniuta 2009-11-04 o godz. 20:48 0

Oj! Dziewczyny! Ja tez jestem w nieustającym szoku - jaki to juz duży chłop!
A to dopiero pocztek lol

ediee 2009-11-10 o godz. 09:11 0

Dorosły Słodziaczek :D

Gość 2009-11-15 o godz. 20:41 0

Nie no, Ciotka, przecież on był takim maciupkim Matikiem :o zawsze Ci zazdrościłam, że możesz go jedną ręką przytrzymywać, a teraz lol wielki wielkolud się zrobił ;)
ale fotek wcale nie za dużo

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań