Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Topfryzura 2016-04-07 o godz. 20:27
0

Czesanie i stylizacja włosów u Klienta. Topfryzura

Odpowiedz
Topfryzura 2016-04-07 o godz. 20:26
0

Czesanie i stylizacja włosów. www.topfryzura.pl

Odpowiedz
Topfryzura 2016-04-07 o godz. 20:24
0

Czesanie i stylizacja włosów u Klienta. www.topfryzura.eu

Odpowiedz
markettta 2014-08-17 o godz. 17:49
0

ja skorzystałam z salonu Fryzuromania na Górczewskiej, fryzjer jest z
dojazdem do domu, więc wygodna opcja w dniu ślubu :) bardzo indywidualne
podejście w kwesti doboru fryzuru za co daje im duży plus :)

Odpowiedz
lusia2 2013-10-05 o godz. 01:54
0

Cześć Wam,
Pilnie poszukuję dobrej fryzjerki na 14 listopada, na tym forum dużo dobrego naczytałam się o Mariolce może ktoś ma do niej numer kontaktowy? Może ktoś też ma jakieś zdjęcia z uczesaniem w jej wykonaniu?

Odpowiedz
Reklama
capilli 2013-10-05 o godz. 01:50
0

Mariola robi świetne upięcia jest na Urysnowie dodam dla zainteresowanych. Makijaż polecam u Małgosi też na Kabackim Dukcie.

Odpowiedz
mise 2013-10-05 o godz. 01:49
0

Ja mogę polecić ślubne upięcie ale w Sulejówku.
Po warszawskich niepowodzeniach na 2 tygodnie przed ślubem trafiłam do pani Ani. I już tam zostałam (od lat strzygę się u jej szefa). W dniu ślubu wymyśliłam sobie jeszcze innego koka niż na próbnym- pani Ania wykonała go rewelacyjnie. Trzymał się od 10 do 7 rano następnego dnia. A wiało i padało, nie mówiąc już o tym ile razy dostałam "w koka" w trakcie tańca.
Widziałam też kilka innych okolicznościowych upięć pani Ani i wiem, że potrafi zrobić chyba wszystko- upięcia z loczków, wszelkiej maści koki i koczki.
Musiałam dojechać z W-wy, ale samochodem nie zajmuje to dużo czasu, zwłaszcza z prawego brzegu Wisły

Odpowiedz
saskiia 2013-10-05 o godz. 01:46
0

podpinam się pod famke!

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:44
0

Poszukuję dobrego fryzjera z okolic Katowic

Odpowiedz
ZalEwka 2013-10-05 o godz. 01:43
0

Ja mam fajną wrocławską fryzjerkę jakby kto potrzebował to na priva. Bardzo fajna, z inwencją, mi wymyśliła w piątek wieczorem sposób strzyżenia i 3 fryzury na ślub na sobotę rano następnego dnia i oczywiście w sobotę rano wstała o barbarzyńskiej godzinie zeby mi to zrobić :) I raczej nie najdroższa :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-05 o godz. 01:40
0

Ja takze moge polecic moja fryzjerke (Warszawa)- zawsze robie u niej balejaz, ale teraz chcialam, by czesala mnie do slubu. Probny fryz przebiegal tak, ze pierwsza i druga propozycja byly ladne, ale jeszcze nie takie wymarzone, a trzecia opcja - suuuuper! Piekna fryzura typu misternie upiete pasemka w koczek. I tak samo mnie pani Edytka uczesala do slubu - przepieknie, wszyscy byli zachwyceni, a poza tym nic mi sie nie rozwialo (dzien raczej wietrzny), i welon moglam spokojnie sobie upiac, wiec polecam goraco.

Odpowiedz
AGABORA 2013-10-05 o godz. 01:36
0

dragmara napisał(a):Jako makijażystkę szczerze polecam Agę Bora - jest świetna i mnie umalowała przecudnie, wszyscy goście byli zachwyceni :D
Dzieki , ognistowlosa Dagmaro :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:33
0

Cześć dziewczyny :) prosze o kontakt do Mariolki, bom tyle się o niej naczytała, że chciałam się podpytać i umówić na próbną fryzurkę :)
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:29
0

Jako makijażystkę szczerze polecam Agę Bora - jest świetna i mnie umalowała przecudnie, wszyscy goście byli zachwyceni :D

Co do czesana to mogę polecić salon przy rondzie ONZ Ateliere Stylissimo tam czesała mnie, farbowała i ścinała do ślubu i nie tylko fryzjerka Marta jest bardzo sympatyczna i fachowa. Moją świadkową czesała tam inna fryzjerka niestety nie wiem jak ma na imię ale zrobiła jej cudowną fryzurę - upięte włosy przypominające koka z dosyć krótkich włosów. Świadkowa była w szoku że z takich krótkich włosów taką fryzurę da się ułożyć.

I co najważniejsze obydwie fryzury trzymały się jeszcze następnego dnia.
Szczerze polecam :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:26
0

Kliknij w zakładkę www w moim podpisie i obejrzyj sobie prace Marioli, o której możesz tu poczytać i którą ja Ci serdecznie polecam :D

Odpowiedz
pina collada 2013-10-05 o godz. 01:23
0

Dziewczyny - ja też poproszę o namiary na fajnego fryzjera w Warszawie:)
Już jestem po 1 próbnej fryzurze i to była pomyłka, ślub w połowie sierpnia a ja w lesie z tym tematem....

Odpowiedz
Madzia106 2013-10-05 o godz. 01:19
0

a mozecie cos polecic w Czestochowie?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:16
0

moniq1984 napisał(a):A Goha mam pytanie czy możesz dać namiary na priva na panią Mariolę, bo do Ciebie rozumiem, że numer w podpisie jest aktualny? I mam jeszcze pytanie czy na 23 sierpień 2008 ewentualnie miałabyś wolny termin? Pytam, żeby ewentualnie wiedzieć czy szukać dalej ;) I czy byłaby możliwość dojazdu do domu (konkretnie Piastów)?
Zachecam do zalatwiania szczegolow poprzez priva. Tym gorecej, ze nic one nie wnosza do watku ;)

Odpowiedz
moniq1984 2013-10-05 o godz. 01:13
0

To ja też poproszę namiary na fryzjera i wizażystkę z Warszawy i okolic.

A Goha mam pytanie czy możesz dać namiary na priva na panią Mariolę, bo do Ciebie rozumiem, że numer w podpisie jest aktualny? I mam jeszcze pytanie czy na 23 sierpień 2008 ewentualnie miałabyś wolny termin? Pytam, żeby ewentualnie wiedzieć czy szukać dalej ;) I czy byłaby możliwość dojazdu do domu (konkretnie Piastów)?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:11
0

Tysie napisał(a):W sobotę czesła mnie Mariola i malowała Goha - próba wyszła naprawdę fajnie --> fryz fikuśny i lekki, makijaż delikatny i jednocześnie trwały (pierwsze matowienie chusteczką dopiero po 8h!!!).
A to wszystko w przesympatycznym towarzystwie:-)
No, ogromnie się cieszę, że jesteś z nas zadowolona :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:08
0

PLEEEEEEEEEES pomóżcie!!!!!
ślub prawie za miesiąc a ja nie mam zadnej makijazystki ani fryzjera .
Jestem z okolic Warszawy i najlepiej jesli makijazystka i fryzjer mógł przyjechac do mnie do domu w dnu ślubu choc sie nie upieram .
Proszę jesli mozecie kogos polecic to poproszę o namiary na maila:wwbb@op.pl

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 01:04
0

Już chyba mam makijażystkę i fryzjera :D
Napisze jak będę wiedziała coś więcej.

Odpowiedz
Tysie 2013-10-05 o godz. 01:00
0

W sobotę czesła mnie Mariola i malowała Goha - próba wyszła naprawdę fajnie --> fryz fikuśny i lekki, makijaż delikatny i jednocześnie trwały (pierwsze matowienie chusteczką dopiero po 8h!!!).
A to wszystko w przesympatycznym towarzystwie:-)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:58
0

W sumie to makijażystki też nie mam.
A może duet Mariolka i Goha, który tak często króluje w wielu wątkach?
Proszę bardzo o pomoc?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:54
0

A ja pilnie szukam naprawdę dobrego fryzjera/fryzjerki do krótkich włosów. Ślub już za niecałe dwa miesiące a jeszcze nie znalazłam nikogo.
Proszę poradźcie. Wszędzie same koki i długie włosy a ja taka nietypowa...

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:52
0

Moja twórczość jest pod www w mojej stopce, jesli zmienicie ostatnie dwie cyfry w link na 45 to wyskoczy album Marioli :D

Odpowiedz
anulaf77 2013-10-05 o godz. 00:48
0

A może macie jakiś namiar na dobrego fryzjera w Tarnowie?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:45
0

czytając wasze posty czuję się rozdarta co do osoby Mariolki :)
Część osób ją strasznie wychwala, ale część wręcz odwrotnie :(
nie chciałabym żeby dzień przed ślubem okazało się że muszę szukać nowej fryzjerki :((

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:43
0

Asica23 napisał(a):Jeśli to nie problem, to ja też poproszę o namiar na fryzjera/fryzjerke w Warszawie :)

Goha, plis przeslij mi zdjątka Twojej twórczości i jak masz to zdjęcia sztuki Marioli :)

Pozdrawiam i dziękuję z góry

mój mail: aaicha@poczta.onet.pl
fryzuiry Mariolki i makijaze Gohy sa w stopce Gohy (tam gdzie jest przycisk www) :))

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:42
0

Jeśli to nie problem, to ja też poproszę o namiar na fryzjera/fryzjerke w Warszawie :)

Goha, plis przeslij mi zdjątka Twojej twórczości i jak masz to zdjęcia sztuki Marioli :)

Pozdrawiam i dziękuję z góry

mój mail: aaicha@poczta.onet.pl

Odpowiedz
Maaala 2013-10-05 o godz. 00:40
0

Wszędzie słyszę o fryzjerce Mariolce;) Pokażcie jej cuda i proszę o namiary:)
maaala@poczta.fm

Potrzebuję fryzjera, który zrobi mi jakiś piękny kok - żaden mega klasyczny, ale tez bez specjalnych "wygibasów":)
Dziękuję baaardzooo

Odpowiedz
Zosia_R 2013-10-05 o godz. 00:36
0

Mnie czesała Mariolka. Fryzurę dobrała mi idealnie do mojego charakteru. Miałam śliczny kok hiszpański. Jak tylko dostane zdjęcia to wklejam.

Odpowiedz
KinGro 2013-10-05 o godz. 00:34
0

pROSZĘ RÓWNIEZ O NAMIARY Z wARSZAWY

Odpowiedz
viki55 2013-10-05 o godz. 00:31
0

Ja poproszę namiar na Mariolę i chętnie zobacze jej wyczyny ślubne:)Mój mail: chicapreciosa@wp.pl. Dziękuję

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:30
0

No teraz i ja potrzebuje namiary na dobrą fryzjerkę lub fryzjera który wyczaruje coś ładnego na mojej głowie ... ;)

Odpowiedz
AGABORA 2013-10-05 o godz. 00:28
0

Zosia ,sprawdz priva :D

Odpowiedz
Zosia_R 2013-10-05 o godz. 00:25
0

Ja tez poprosze o namiany na fryzjera w warszawie.

Odpowiedz
amadziaa 2013-10-05 o godz. 00:21
0

witam wszystkich :)
czy znacie jakas fryzjerke ktora modeluje dobrze wlosy? chodzi o odbicie od skory a potem zupelnie na prosto wyciagnac na szczotce...i zeby pracowala 1 maja...pls

a moze jest ktos z okolic bemowa i by mi kogos polecil w tej okolicy?

Odpowiedz
wlochatyTolo 2013-10-05 o godz. 00:18
0

dobry, stylowo tnący młody fryzjer znajduje się na Różanej dosłownie parę kroków idąc od Alei Niepodległości po lewej. Polecam wypróbować jeśli nie macie własnej wizji na odmianę ;) koleżanka była i wszyscy są zachwyceni. Aczkolwiek ostrzegam - ma zamiłowanie do asymetrii 8)

Odpowiedz
moniach77 2013-10-05 o godz. 00:15
0

Zuz napisał(a):ja służę namiarami na dobrą, miłą i tanią fryzjerkę z okolic Tarchomina, Białołęki.
Nie wiem czy nie za późno ale poproszę, bo się akurat z Mężem przeprowadziliśmy na Tarchomin i nie mam gdzie się strzyc a tam zakładów od metra przysłowiowego.... Z góry wielkie dzięki; może być na prv :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:13
0

I ja poprosze o jakies namiary najpierw na czesanie a potem na obcinanie:)

PS. Ja sie fryzjera boje bardziej, niz dentysty...brrr...

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:10
0

szukam fajnego fryzjera, najlepiej w okolicach piaseczna,

pomóżcie ;)

Odpowiedz
jennyharris 2013-10-05 o godz. 00:09
0

Juklap. ja zapraszam bardzo serdecznie do torunia :) specjalnie po to zeby zrobic sobie fryzurke slubna. ;) a moze z mezem sie swoim wybierzesz, juz po slubie? zeby zrobic fryzurke mlodej i pieknej mezatki?

Odpowiedz
iwona_r 2013-10-05 o godz. 00:07
0

agutek napisał(a):A tak na poważnie...od lat już strzygę się u tego samego, dobrego, sprawdzonego fryzjera. Jest słowny...aż nadto.
Prawdę mówiąc nigdy mnie nie fryzował jakoś tak "strojniej", ale jest b. dokładny w tym co robi
Poprosze o namiary na tego fryzjera :)
Salon znajduje się na ul. Widok (numeru nie pamiętam)
tuż za rotundą
fryzjer- Zbyszek
tel. 8274108, 8279364

dopiero dziś zauważyłam Twoją prośbę...

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:04
0

za co niby dziekujesz? za prawda? ;)
no bez jaj :) kawal dobrej roboty zrobilas ;)))
jeszcze dzis sie trzyma tak jakbym dopiero od Ciebie wyszla ( z premedytacja nie zmylam wczoraj)
kolor narzeczonemu tez sie podoba ;) poza tmy nie widizals co wczenisje mialam na wlosach... byla masakra... a tu prosze :) wlosy jak nowe i pierwszy raz farbowane ;)
dzieki raz jeszcze i pozdrow Mariole ;)))

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:02
0

Wpisałam w kalendarzyku i baaaardzo Ci dziękuję w imieniu swoim i Mariolki :D

PS i Twój nowy rudy jest ZA-JE-BIS-TY :lizak:

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 00:01
0

psia mac jego kocia... no...
mialam tu pisac o wizycie u Marioli a nie o makijazu Gohy esh....
jest baaaaaaaaaaaardzo zadowolona - fakt kobita troche roztrzepana ale za to bardzo mila i sympatyczna i podchodzi do czesania z pasja.
I chyba wlasnie znazlam swojego fryzjera ;))) ( bo w waie tak naprawde chodizlam zazwyczaj do pierwszego lespzego..)
aa nie mialam probnej fryzury - jeszcze nie ;) ale juz jest wizja hehe ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:59
0

dzis bylam na pierwszym probnym u Gohy...
i co ja moge biedna powiedziec?
Moj narzeczony nie mogl przestac sie na mnie patrzec hehehe
a ja juz dawno atak slicznie nie wygladalam (hehe skromnosc)
jest naprawde super :))) (Goha wpisuj tam w kalendarzyku!!!)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:55
0

A tak na poważnie...od lat już strzygę się u tego samego, dobrego, sprawdzonego fryzjera. Jest słowny...aż nadto.
Prawdę mówiąc nigdy mnie nie fryzował jakoś tak "strojniej", ale jest b. dokładny w tym co robi
Poprosze o namiary na tego fryzjera :)

Odpowiedz
iwona_r 2013-10-04 o godz. 23:52
0

zzzmijka napisał(a):
NA GWAŁT POTRZEBUJĘ DOBREGO, SŁOWNEGO FRYZJERA!!!!
Na gwałt powiadasz...nie wiem czy świadczy takie usługi ;)
A tak na poważnie...od lat już strzygę się u tego samego, dobrego, sprawdzonego fryzjera. Jest słowny...aż nadto.
Prawdę mówiąc nigdy mnie nie fryzował jakoś tak "strojniej", ale jest b. dokładny w tym co robi. Generalnie przykłada się do roboty. Ja jestem zawsze zadowolona. Niestety nie wiem, czy wykonuje ślubne fryzurki..koczki itp.
Rozumiem, że siostra chciałaby uczesać się do ślubu? Czy jeszcze jakieś farbowanie?
Jeśli byłaby zainteresowana to podam tel. i się wszytkiego dowie.

Odpowiedz
till 2013-10-04 o godz. 23:49
0

Ja mogę polecić salon, do którego chodzę ja i panie z mojej rodziny. Bardzo fajne młode panie fryzjerki, ceny nie zwalają z nóg, jeśli zapisujemy się na dany termin to jeszcze nigdy się nie zdarzyło, żeby wizyta została odwołana.
Więc jeśli któraś z Was mieszka w okolicach Służewia mogę podesłać namiary na priv.

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:47
0

zzzmijka napisał(a):ale złapałam wkur....

znowu zadzwoniła Mariola, ze nie może mnie przyjąć, bo tym razem "angina ropna" Trzeci raz odwołała!!!
witaj w klubie...

Odpowiedz
zzzmijka 2013-10-04 o godz. 23:46
0

ale złapałam wkur....

znowu zadzwoniła Mariola, ze nie może mnie przyjąć, bo tym razem "angina ropna" Trzeci raz odwołała!!!

Wiecie, byłam wyluzowana, bo przecież nie pierwszy raz sie do niej umawiam i nie pierwszy raz umawiam się trzy razy na jedna wizytę, ale tym razem...

W następną sobotę moja siostra wychodzi za mąż tak bardzo zależało mi, żeby to Mariola zrobia jej koloryzację...

Kuraki!!!!! Co mam powiedzieć mojej zestresowanej siostrze? że sorki, ale znowu coś? To ja się uparła, bo Mariola taka super. A teraz...

NA GWAŁT POTRZEBUJĘ DOBREGO, SŁOWNEGO FRYZJERA!!!!

Odpowiedz
Konik 2013-10-04 o godz. 23:43
0

to ja tez poprosze wyczyny Marioli :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:41
0

Już wysłałam :D

Odpowiedz
sprężyna 2013-10-04 o godz. 23:40
0

Goha napisał(a):Ja oczywiście polecam Mariolę, a jak są życzenia to mogę trochę jej wyczynów ślubnych przesłać na maila :D
Goha na priva wysłałam Ci maila- poproszę troszkę tych zdjęć oraz kontakt z Mariolą

pozdrawiam
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Odpowiedz
sprężyna 2013-10-04 o godz. 23:38
0

Zuz napisał(a):ja służę namiarami na dobrą, miłą i tanią fryzjerkę z okolic Tarchomina, Białołęki.
Zuz poproszę na priva namiary do tej fryzjerki

z góry dziekuję ;)

Odpowiedz
kokonut 2013-10-04 o godz. 23:35
0

Zuz napisał(a):ja służę namiarami na dobrą, miłą i tanią fryzjerkę z okolic Tarchomina, Białołęki.
Jeśli można by prosić namiary na priv, byłabym bardzo wdzięczna.

Odpowiedz
aneczka_kaczorek 2013-10-04 o godz. 23:32
0

Numer telefonu do salonu Metamorfozy 605 944 273. (Ja się tam czesałam do ślubu)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:30
0

aneczka_kaczorek napisał(a):Ja polecam zakład fryzjerski METAMORFOZY w Wołominie (słoneczna)
przy ul. Mieszka I

Tanio, bardzo ładne fryzury, personel potrafi doradzić - podpowiedzieć też jakie dodatki do fryzury.

W zakładzie pracuje też bardzo dobra manikiurzystka.
Aneczka!! A czy możesz podać jakiś nr telefonu do tego zakładu - może nareszcie znalazłam fryzjerke którą już długo szukam - ostatnio dowiedzialam sie że już jakiś czas temu przeniosła się do wołomina!!

Odpowiedz
zając 2013-10-04 o godz. 23:28
0

Ewuś, dziękuję :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:25
0

Ja oczywiście polecam Mariolę, a jak są życzenia to mogę trochę jej wyczynów ślubnych przesłać na maila :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:21
0

Zając przesłałam odp. na priv-a ;)

Odpowiedz
zając 2013-10-04 o godz. 23:19
0

to ja mam trudniejszy zakątek Polski - gdzie się ładnie, klasycznie uczesać i umalować na własne wesele w Radomiu?

Odpowiedz
aneczka_kaczorek 2013-10-04 o godz. 23:15
0

Ja polecam zakład fryzjerski METAMORFOZY w Wołominie (słoneczna)
przy ul. Mieszka I

Tanio, bardzo ładne fryzury, personel potrafi doradzić - podpowiedzieć też jakie dodatki do fryzury.

W zakładzie pracuje też bardzo dobra manikiurzystka.

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:14
0

A jesli chodzi o Gliwice, to moge kogos polecic :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:12
0

ja też bardzo proszę :prayer:

Odpowiedz
Alma_ 2013-10-04 o godz. 23:10
0

Zuz, na wszelki wypadek poproszę na prive :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:08
0

ja służę namiarami na dobrą, miłą i tanią fryzjerkę z okolic Tarchomina, Białołęki.

Odpowiedz
Madzia K 2013-10-04 o godz. 23:06
0

i jateż poprosze okolice warszawy

Odpowiedz
Alma_ 2013-10-04 o godz. 23:04
0

No to i ja się podepnę. Do uczesania prosty, gładki kok, w Warszawie. Najchętniej Ochota i okolice.

Możecie mi kogoś polecić?
Z góry dziękuję :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-04 o godz. 23:03
0

A moze i w Gliwicach ktos zna?

Odpowiedz
aneczek 2013-09-18 o godz. 06:29
0

julkap napisał(a):W Warszawie.
No to jak w W-wie to puszczam namiary na prive'a na mojego fryzjera :)

Odpowiedz
julkap 2013-09-18 o godz. 06:23
0

W Warszawie.

Odpowiedz
aneczek 2013-09-18 o godz. 06:11
0

A w jakim mieście

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie