Quantcast
  • Gość odsłony: 13825

    Jakie rajstopy i buty do brązowej sukienki?

    Dziewczyny powiedzcie mi czy do brązowej sukienki spódnicy pasuje założyć rajstopy ecri i buty ecri bo mam upatrzony strój na wesele i zastanawiam się nad dodatkami.

    Odpowiedzi (14)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-18, 06:39:25
    Kategoria: Moda
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
droan 2013-09-18 o godz. 06:39
0

a spodnica sie przestanie kleic po dobrym plynie do plukania.

ja ostatnio nabylam rajstopy ze stretchem i nosze na lewej stronie bo okropnie drapia-jak swtere z zywej welny

Odpowiedz
droan 2013-09-18 o godz. 06:36
0

ja bym raczej poszla w strone rajstop mocno opalonych. buty sie koncza i juz nie trzeba ich wydluzac-bo wyjda botki a nie jestes doda, no nie? do czarnych butow ciemne rajstopy

Odpowiedz
Gość 2013-09-18 o godz. 06:34
0

Czarny nie przejdzie - nie posiadam bluzek w tym kolorze 8) i jest to podyktowane pewnymi 8) uczuciami jaki żywię dla koloru czarnego. Chyba, że tylko czarne rajstopy jako kontynuacja buta?
Kreacja na spotkanie ze znajomymi i teatr współczesny. Ale całe grono będzie na "sportowo", a jak ostatnio poszliśmy w zestawie garnitur, biała koszula i krawat + wiśniowa sukienka z szalem, to doszło do nas, że do teatru współczesnego ubiera się w sweter.

Do swoich łydek, oczywiście, mam zastrzeżenia lol ale nie to mnie odstrasza od wyrazistych rajstop. Sęk w tym raczej, że tych rajstop będzie bardzo mało widać (spódnica nawet nie ma rozporka) i taki 5 cm pasek walącego po oczach turkusu może nasuwać skojarzenia z Domowym Przedszkolem ;)

Aha, jak to ładnie ujęłam: "lekko za kolano" - oznacza, że kolan nie widać lol

Chciałam coś przełamać, bo od tego brązu robi się trochę mdło, ale kozaki blokują moją wyobraźnię :(

Odpowiedz
AGABORA 2013-09-18 o godz. 06:30
0

Zmora .
Czarna gora ,moze obcisly golf (pod marynarke ,badz bez niej ) i czarne rajstopy (kryjace)
Zalezy tez jakimi dysponujesz konczynami dolnymi ;)
Jeslli na tyle zgrabnymi , ze mozesz pozwolic sobie na "poszatkowanie"sylwetki , to zaszalej z jakims kolorem (rajstop).
Jesli masz rozbudowane lydki, nie odcinaj wyraznej granicy miedzy koncem spodnicy , a poczatkiem kozakow ,to sie nie sprawdza 8) A jaka to w ogole okazja ?
Stroj do pracy ?

Odpowiedz
Gość 2013-09-18 o godz. 06:28
0

Dopisuję się do wątku z nieco innym problemem kolorystycznym:
- spódnica brązowa, z cieniutkiego sztruksu, jakby ołówkowa, lekko za kolano
- dopasowana brązowa marynarka z brązowo-turkusowym haftem na kieszonkach
- czarne, gładkie kozaki na płaskiej podeszwie (przed kolano)

Nie wiem, co z rajstopami? Mierzyłam do tego zestawu z cienkiej mikrofibry w kolorze kawy z mlekiem (można to nazwać też "bardzo mocno opalone"). I niby spoko, choć bardzo zwykło. Co gorsza, spódnica mi się "klei" do tych rajstop, więc i tak muszę kupić jakieś. Klasyczne cieliste? To jest odpowiedź właściwie uniwersalna, może jednak jakieś kawowe? Albo kolorowe rajstopy? I tu zaczyna być ważna bluzka i biżu ;) Mogłabym założyć brązowy top i turkusy na szyję. Ale czy do tego zestawu mile widziane byłyby turkusowe rajstopy? Jakoś nie mogę się przekonać. Ewentualnie mogę nie ciągnąć motywu turkusowego z marynarki i założyć po prostu białą koszulę i jakąś neutralną biżuterię.

Co radzicie?

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-18 o godz. 06:26
0

dzięki, przekażę siostrze :) też mi sie podoba, czasami sobie pożyczam 8)
a kupiła ją w PROMOD, ale w zeszłym sezonie

Odpowiedz
Gość 2013-09-18 o godz. 02:33
0

fajna spódniczka właśnie o taką mi chodzi albo coś w podobnym stylu :)

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2013-09-17 o godz. 16:15
0

fajowa ta spodnica! gdzie siostra ja kupila? zdradz prosze ;)

Odpowiedz
Gość 2013-09-17 o godz. 08:18
0

mnie się bardzo podoba brązowa spódnica z ecri rajstopami 8)

a to moja siostra własnie w takim zestawie, z tym, że z brązowymi butami ale myślę, że buty ecri też byłyby ok

Odpowiedz
Daggie 2013-09-15 o godz. 19:08
0

Jakos nie ubieralabym tych ecru rajstop. Zgadzam sie z dziewczynami, rajstopy cieliste, buty ecru i torebka ecru.. a nie mozna dodac jakiegos szaliczka do sukienki, czy jakiegos szala np... w paru kolorach i podlapac jakis kolorek do butow i torebki?

Odpowiedz
Reklama
Emilk@ 2013-09-15 o godz. 04:53
0

ecri to kolor uniwersalny, a zima sie skonczyla i jasne buty mozna juz powoli zakladac, szczegolnie na takie okazje...

rajstopy ubierz cieliste.... buty i torebka ecru jak najbardziej, moze jakis szal czy zakiet w tym kolorze...

tylko ze calosc wyjdzie taka bardzo grzeczna i troche nudna, ale jak ci niue przeszkadza to jak najbardziej pasuje

Odpowiedz
Gość 2013-09-15 o godz. 04:08
0

no własnie w tym problem że nie chcę kupować butów a mam ślubne w kolorze ecri i chciałabym je założyć do tego mam torebkę też w tym kolorze.

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2013-09-15 o godz. 03:20
0

ja bym ubrala brazowe buty, a rajstopy np: turkusowe, rozowe itp ;)

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 15:53
0

Rajstopy dałabym cieliste, a buty i torebka raczej w tym samym kolorze, może być ecru

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie