Quantcast
  • Gość odsłony: 11486

    Co sądzicie na temat wózków Quinny?

    Niestety na forum nie ma o nich zbyt wiele informacji, ale może któraś z forumek się z nimi spotkała, używała... interesują mnie wszystkie opinie/doświadczenia jakie z nimi macie.Moim typem jest Quinny Freestyle Comfort 3XLMam nadzieję, że podzielicie się doświadczeniami :)

    Odpowiedzi (271)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-05, 09:09:36
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-10-05 o godz. 09:09
0

Dlatego umówiłam się na odbiór pod koniec września, będzie bezpieczny czekał w magazynie, bo jeszcze popsuję, albo co

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:08
0

Nie wątpię - ja z pustym wozkiem po domu jeździlam :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:07
0

ZAMÓWIŁAM :D :D :D
Będzie niebieski i juz się nie mogę doczekać aż Precel się urodzi i pójdziemy na spacer :D :D :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:06
0

My juz po gwarancji - stwierdzilam ze jak i jedno idrugie robi to samo to widocznie taka ich uroda ;/
Ale wasze nie robią :bad: ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:04
0

alexa ja myje na podworku, biore szlauf czy jak to sie pisze :), ludwika i gabke albo z koncowka do mycia samochodu. Kiedys pytalam i pwoiedzieli zeby do pralki nie wkladac -szczerze mowiac mam jobca na punkcie czystosci wozka i tak tez wszystko schodzi - nawet tego nie rozmontowuje. Kiedys pytalam i powiedzieli zeby nie prac w pralce, respektuje to bo nie wiem jakie to sa metrialy a nei chce sie potem wkurzac...moze jest tak jak z namiotami....nie pierzes ie ich. Z siedziska nie wychodza zadne nitki, jedyne co to starl nogami napis quinny. reklamuj to. Mnie zas sie buda zaczela skladac....

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-05 o godz. 09:03
0

Ja mam drugie siedzisko spacerowki juz i w pierwszym i teraz bylo to samo #/

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:02
0

Ja w swoim niczego podobnego nie zauważyłam.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:01
0

Teraz mi piszą :bad: :D
Wzięlam się za to wczoraj - sama stwierdzilam ze nic nie odkręcam bo będzie lipa a zanim zrobi mi to mąż będzie zima ;)
Więc wyczyscilam w wannie bez odkręcania części calość i dzisiaj po nocnym schnięciu mam juz czyste zamontowane z powrotem :)

A to inne pytanko? Czy wam tez material w miejscach gdzie są otwory czyli np. pasy czy w nozkach gdzie maly to ciągle kopie nozkami puszcza jakby takie niteczki na zewnątrz - kurka nie wiem jak to opisać - jakby się miejscami ścierala wierzchnia wartwa tam gdzie material jest najbardziej eksploatowany.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 09:00
0

Ja wszystko wyprałam normalnie w pralce, oprócz tych usztywnień od siedziska. Bez żadnego problemu. Troche było zachodu, żeby powypinać ale dało radę ;)

Odpowiedz
Rysiaczka 2013-10-05 o godz. 08:58
0

Właśnie jestem po czyszczeniu siedziska i wszystko da się elegancko wymontować.
Wszystkie cześci sa plastikowe, więc nie wiem o których metalowych piszesz.
Wkład na oparcie da radę wyciągnąć po otwarciu rzepów a ten pod tyłkiem po odkręceniu tego plastikowego czegoś, na którym opiera sie całe siedzisko. Nie da rady wyciągnąć tylko usztywnienia na nogi.
Ja do pralki nie wkładałam (choć miałam taki zamiar), bo na metce było, żeby prac ręcznie. Gdybym wczesniej to zauważyła to bym tych usztywnień nie wyciągała, ale przynajmniej szybciej wyschło.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-05 o godz. 08:57
0

Czy mialyscie przyjemność prac albo czyscić siedzisko od spacerowki?
Tego nie idzie wrzucić do pralki nie?
A chemicznie? Wiecie czy dadzą radę? Mam na mysli te częsci metalowe ktorych wyjąc nie idzie

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:57
0

dzieki alexa :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:55
0

O ile dobrze widzę mam tą Chicco
http://www.allegro.pl/item375158032_chicco_barierka_do_ct04_quinny_speedi_zaap_ekropka.html

te inne w folii nie podobają mi się ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:53
0

alexa bo to nie dla ciebie :), widzialam ze laski pisaly o tym wiec wklejam. jak moj mial 10 tez mi to nie przeszkadzalo ale teraz wkurza mnie troche, non stop siedzi nie opierajac sie, bez sensu wiec oparcie. Jak tylko sie wykuruje to napewno skocze kupic i wyprobuje

hmm, u mnie zdjecia widac ale dla zinteresowanych http://www.babyboom.pl/forum/tu-zapytaj-f109/quinny-buzz-czy-ktos-posiada-jakies-opinie-pomozcie-6265/index21.html

caly czas chce kupic tez barierke ale jakos nie mam gdzie w sklepie a na allegro sa rozne, jedne podobno lepsze inne gorsze, nie chce mi sie przegladac tych wszystkich watkow polecicie cosik?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:51
0

Dobra fotek nie widać - nic nie kumam lol
Ale tak z ciekawości bo mnie to nie przeszkadza na tyle zeby chciało mi się z tym coś robić lol

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:50
0

dziewczyny co do podnoszenia oparcia w quinny bardziej do pionu, opis dziewczyny z gazetowego chyba, nie robilam ale sprawdza sie podobno

Nalezy zakupic okolo120 cm tasmy syntetycznej grubej w pasmanteri,takiej czarnej z ktorej robione sa np:smycze dla psow i jaka jest uzytaa pszy szelkach w spacerowce w quinnym o szerokosci 3 cm i do tego pasek 20 cm rzepa czarnego tez o szerokosci 3 cm.Krance tasmy nalezy grubo posmarowac superglue aby sie nie siepala. Naszyc rzepy na konce tasmy tak aby mozna bylo zapiac kolo,no i gotowe.teraz w siedzisku spacerowym przeciagasz mniejwiecej na wysokosci tych szarych uchwytow na raczce nasza skonstruowana tasme tak ze z jednej strony dotyka siedziska spacerowki a z drugiejtam gdzie jest zapiecie zachodzi na raczke i mozna super w ten sposob regulowac kat nachylenia,duzo prosciej i bardziej pionowo niz fabrycznie.
pozdrawiam,lena.
Ps tego paska wogole nie widac.Wyglada jak itegralna czesc bo elementy spacerowki i pasy w wozko maja taki same tasmy roznych szerokosci
mam nadzieje ze czytelnie napisalam.Jak cos nie tak to pytaj smialo
I jaa wogole nie uzywam tegulacji fabrycznej tylko jade na tym pasku






Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 08:49
0

Alexa napisał(a):Ja mimo przypatrywania się wózkowi dalej nie wiem o jakiej śrubie wy piszecie lol ;)
Jak bylam w ciąży też zdarzylo mi się zaczepić dziewczynę z tym wozkiem i podpytać o plusy i minusy - same plusy mi przedstawiala lol lol lol
chyba trzeba ci piktogram przedstawić lol

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:48
0

Ja mimo przypatrywania się wózkowi dalej nie wiem o jakiej śrubie wy piszecie lol ;)
Jak bylam w ciąży też zdarzylo mi się zaczepić dziewczynę z tym wozkiem i podpytać o plusy i minusy - same plusy mi przedstawiala lol lol lol

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 08:47
0

Ostatnio jak byłam na spacerze, zaczepiła mnie jakaś kobita w ciąży i pyta się czy jestem zadowolona z tego wózka? No więc, przedstawiłam jej taki elaborat nt. zalet Speediego, że chyba się zdecydowała lol Ale rzeczywiście wózek jest świetny (mimo ciągle wypadającej śruby ) Nie wiem co z tym zrobić, może oddać do serwisu??

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:46
0

meow napisał(a): No i po wertepach mozna nim spokojnie jeździć.
No ba! 8)

Odpowiedz
meow 2013-10-05 o godz. 08:45
0

No jak tak mówicie to dam sobie jeszcze szanse ;) i zrobię tak jak mówicie.
Do prowadzenia, zwrotności i podbijania na krawężnikach jest rewelacyjny to fakt. No i po wertepach mozna nim spokojnie jeździć.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:44
0

Dziewczyny mają racje - musisz to miec za slabo podciągnięte ;)
I Zwykly cud opisal wszystkie inne plusy - ja kocham tem wozek i powtarzam to setny raz lol
barierkę tez mamy ale maly tylko momentami się jej trzyma - on lubi być wygodnie oparty pod lekkim kątem wlasnie i siedzieć rozparty jak król lol
Meow a pasy dobrze sobie wyreguluj - moze one za luźne są ;)

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:43
0

marcia15 napisał(a):Meow, da się postawić w speedim oparcie pionowo. Jak już nie możesz więcej dociągnąć pasków obu na raz spróbuj najpierw dociągnąć jeden a potem drugi (osobno)-mam nadzieję że mnie rozumiesz ;)
Ja w ten sposób stawiem oparcie praktycznie do pionu.
A barierkę polecam-naprawdę lepiej się Małej jezdzi!
Ja zawsze pociagam oparcie za szelki do pionu, a dopiero potem sciagam paski z tylu. Marcia ma rację- jak sie bardzo wyciagnie te paski to pozycja oparcia jest pionowa, albo prawie pionowa :D

Odpowiedz
marcia15 2013-10-05 o godz. 08:41
0

Meow, da się postawić w speedim oparcie pionowo. Jak już nie możesz więcej dociągnąć pasków obu na raz spróbuj najpierw dociągnąć jeden a potem drugi (osobno)-mam nadzieję że mnie rozumiesz ;)
Ja w ten sposób stawiem oparcie praktycznie do pionu.
A barierkę polecam-naprawdę lepiej się Małej jezdzi!

Odpowiedz
meow 2013-10-05 o godz. 08:40
0

Ja mam wrażenie, że Julka jest powyginana w niej. Jest jeszcze mała i w tych pasach "lata".
Barierkę kupiliśmy ale w pozycji na maxa siedzącej ona półleży, więc do barierki w zasadzie nie sięga

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:38
0

meow napisał(a):A ja chyba zrezygnuję ze spacerówki Quiny. O ile gondola była super, bo łatwo się ja wyciagało i wkładało na stelarz fotelik samochodowy to spacerówka moim zdaniem jest kiepska. To, że się nie rozkłada do pozycji leżącej jakoś zniosę ale nie składa się tak żeby dziecko siedziało. Jest taka pozycja pół leżąca No i chyba najgorsze jest rozwiązanie z podnoszeniem i opuszczaniem "plecków" (nie wiem jak to nazwać)
Ja jestem ze spaceroiwki bardziej zadowolona niz z gondoli lol
Jezdzilam pzrez kilka dni innym wozkiem i nie ma porownania jesli chodzi o komfort prowadzenia, amortyzacje, latwosc podbijania pod krawezniki, skretnosc, obecnosc recznego hamulca...moglabym tak wymieniac i wymieniac ;) Owszem podnoszenie oparcia nie jest jakies super komfortowe, ale robie to gora raz na spacerze.
Meow- moze rozwiazaniem u Was byla by barierka. Ja mam zamiar kupić taka chicco, bo widze po Marysi, ze jej potrzebne jest cos z przodu, by się na tym "uwiesić" 8)

Odpowiedz
meow 2013-10-05 o godz. 08:38
0

A ja chyba zrezygnuję ze spacerówki Quiny. O ile gondola była super, bo łatwo się ja wyciagało i wkładało na stelarz fotelik samochodowy to spacerówka moim zdaniem jest kiepska. To, że się nie rozkłada do pozycji leżącej jakoś zniosę ale nie składa się tak żeby dziecko siedziało. Jest taka pozycja pół leżąca No i chyba najgorsze jest rozwiązanie z podnoszeniem i opuszczaniem "plecków" (nie wiem jak to nazwać)

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:37
0

Dzięki Willow! Poszukam takiej w normalnym sklepie :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:35
0

Szukałam, szukałam i znalazłam :D Mam taką:



Jest tutaj http://www.kutnik.neostrada.pl/oferta.htm - ale nie bardzo wiem, jak złożyć zamówienie... Ja tę folię dostałam od forumówki, której już niepotrzebna ;) Pasuje idealnie, chociaż nie sprawdzi się przy dużym wietrze, bo dół nie jest ciasny. Ale poza tym w porządku :D

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:33
0

Alexa napisał(a):Cudzie a ta od gondoli wejdzie na spacerowkę? :D
Dla chcacego nic trudnego lol
Daje sie ja nalozyć tak,ze jest zaczepiona o brzeg budy(tzn daszka) i o podnozek, ale nie oslania calej powierzchni daszka no i wtedy wozek troche moknie. Za to dziecię suche ;)

Musze sie zebrać i coś kupic

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:32
0

Cudzie a ta od gondoli wejdzie na spacerowkę? :D

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:30
0

Daj znać co wybierzesz :)
My mamy jeszcze trochę czasu.

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:30
0

Ja na deszcz uzywam naszej folii od gondoli i to dopiero brzydko wyglada. Tylko, ze jak pada deszcz to w lesie kabackim nie ma zywej duszy, wiec nikt nie widzi jaka wioche sobie robimy z Marysią lol
No ale dojrzalam juz do kupna takiej do spacerowki. Tylka ja chce jakąś tanszą niz ta quinniego ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:29
0

Ja naszą od gondoli we wrzesniu i październiku to poużywalam ;)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:27
0

Ja też nie lubię, więc nie kupię jakiejkolwiek...
Ale z drugiej strony, tą do gondoli użyłam raz do tej pory 8) . Idąc na spacer w wielkiej desperacji, bo w domu z wyjcem już nie mogłam wytrzymać ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:25
0

Ja widzialam jedną jakąs uniwersalną na spacerowce - brzydko to wedlug mnie wyglądalo a ja nie lubię jak mi coś brzydko wygląda
Kupilam oryginalną ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:24
0

ja tez mam oryginalna, cena powalajaca ale szukac mi sie juz nie chcialo za diabla :)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:22
0

Alexa napisał(a):kasia_ewa napisał(a):
Jaką folię p/deszczową polecacie do spacerówki?
Czytaj wyzej lol ;)
Alexa, ja czytałam o tej folii i nie wiem co myślałam, ale nie, że o folię chodzi 8)

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 08:21
0

Alexa napisał(a):Zwykly-cud napisał(a):
A jaką polecacie folię do speediego? Do spacerowki dokladniej ;)
Ja oryginalną bo taką mam lol ;)
Ja tyż mam oryginał - do spacerówki, ale używam też na gondolę...tylko ta cena

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:20
0

kasia_ewa napisał(a):
Jaką folię p/deszczową polecacie do spacerówki?
Czytaj wyzej lol ;)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:18
0

Cudzie, całkiem spora ona jest... ale inne 'na mieście' też takie są. Więc pewnie to jakiś standard ;). Ja jestem z niej zadowolona bardzo. Teraz jednak kupiłabym chyba inny kolor ;), bo do tej zieleni czasem się zlatują jakieś robaki ;)

Jaką folię p/deszczową polecacie do spacerówki?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:18
0

Zwykly-cud napisał(a):Alexa napisał(a):Zwykly-cud napisał(a):
A jaką polecacie folię do speediego? Do spacerowki dokladniej ;)
Ja oryginalną bo taką mam lol ;)
A ile taka kosztuje, bo cena 120zl za parasolkę quinny mnie powalila i zrezygnowalam z orginalu.
Okolo 140 zł ;) :|
Meow parasolki konkretnie do Speediego nie ma z tego co wiem ;)

Odpowiedz
meow 2013-10-05 o godz. 08:17
0

ja kupiłam folie uniwersana na allegro
a jest w ogole parasolka oryginana do speedi? Chyba do zaapa tylko sa

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:16
0

Alexa napisał(a):Zwykly-cud napisał(a):
A jaką polecacie folię do speediego? Do spacerowki dokladniej ;)
Ja oryginalną bo taką mam lol ;)
A ile taka kosztuje, bo cena 120zl za parasolkę quinny mnie powalila i zrezygnowalam z orginalu.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:14
0

Zwykly-cud napisał(a):
A jaką polecacie folię do speediego? Do spacerowki dokladniej ;)
Ja oryginalną bo taką mam lol ;)

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 08:13
0

No to kupuje taką parasolkę jaką ma Kasia_Ewa. :D A duza ona jest? Bo na zdjeciu wyglada na sporą.

A jaką polecacie folię do speediego? Do spacerowki dokladniej ;)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:12
0

Parasolka trzyma sie dobrze. Zamontowalam ja tuz pod ta plastikowa czescia ktora trzeba odczepic by zlozyc wozek. I choc kilka razy dziennie wozek laduje w bagazniku, a podczas spacerow wiatr wieje, wszystko z nia ok. Polecam.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:10
0

Martucha napisał(a):Alexa napisał(a):Jeździ jeszcze ktoraś z was gondolą? Mogłybyście mi zmierzyć szerokośc tej gondolki wewnątrz? Bo nie pamiętam a swojej już nie mam ;)
Byłabym wdzięczna :D
Już dawno gondolką nie jeżdżę. Ale podają, że szerokośc to coś około 36-37 cm.
No to jest chyba własnie szerokosc siedziska spacerowki a nie gondoli.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:08
0

Alexa napisał(a):Jeździ jeszcze ktoraś z was gondolą? Mogłybyście mi zmierzyć szerokośc tej gondolki wewnątrz? Bo nie pamiętam a swojej już nie mam ;)
Byłabym wdzięczna :D
Już dawno gondolką nie jeżdżę. Ale podają, że szerokośc to coś około 36-37 cm.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:07
0

Alexa napisał(a):To moze ja dobrze trafilam na tą normalną ale na razie narzekać nie mogę i też jest na klika więc jej odkręcać nie muszę :D
i do tego z filtrem chyba :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:06
0

To moze ja dobrze trafilam na tą normalną ale na razie narzekać nie mogę i też jest na klika więc jej odkręcać nie muszę :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:05
0

ja juz mam 3 parasolke :), najtansze sie nie sprawdzily, latala po wozku albo za mala byla albo czort wie co jeszcze, teraz mam z mothercare i musze powiedziec ze jest zajebista, porzednie wykonana, zapinanie nie rozkreca sie na maksa, ma regulowany maszt, jest dosc duza, zaden wiatr mi jej nie porywa (a wieje tu oj wieje), widzialam na allegro ktos sprzedawal ostatnio taniej, i jest na klika wiec nie trzeba odkrecac w kolko

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:04
0

kasia_ewa napisał(a):Ja kupiłam taką (zieloną) i jestem bardzo zadowolona:

http://www.allegro.pl/item358142164_parasolka_do_wozkatitanium_babynowosc_stop_uv.html

Gondola w najwęższym miejscu ma ok 27cm
Ja też mam najzwyklejszą parasolkę kupowaną na allegro - sprawdza się bardzo dobrze ;)

poważnie tylko 27 cm? :o a podają duzo więcej - ja swojej nigdy nie mierzylam lol

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 08:03
0

kasia_ewa napisał(a):Ja kupiłam taką (zieloną) i jestem bardzo zadowolona:

http://www.allegro.pl/item358142164_parasolka_do_wozkatitanium_babynowosc_stop_uv.html

Kasia, w którym miejscu ją montujesz? A zacisk nie luzuje Ci się, nie rusza się parasolka na wietrze?

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 08:01
0

Ja kupiłam taką (zieloną) i jestem bardzo zadowolona:

http://www.allegro.pl/item358142164_parasolka_do_wozkatitanium_babynowosc_stop_uv.html

Gondola w najwęższym miejscu ma ok 27cm

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:59
0

Zwykly-cud napisał(a):Dziewczyny, jakie macie parasolki do swoich speedi? Bylam w sklepie- facet mi pokazywal dwie, ale zadna nie zaslaniala wnetrza wozka jakos dobrze.
Ja mam Graco i taka jest moja reakcja: Nie wiem, czy tylko ta, czy każda tak ma, ale byle wiaterek ją przewraca A do tego młody uważa ją za zabawę i kopie lol

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 07:59
0

Dziewczyny, jakie macie parasolki do swoich speedi? Bylam w sklepie- facet mi pokazywal dwie, ale zadna nie zaslaniala wnetrza wozka jakos dobrze.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:57
0

Jeździ jeszcze ktoraś z was gondolą? Mogłybyście mi zmierzyć szerokośc tej gondolki wewnątrz? Bo nie pamiętam a swojej już nie mam ;)
Byłabym wdzięczna :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:57
0

cudzie ja pisalam, mialam czarna z tym ze moja byla zakladana na caly wozek....

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:55
0

Dzięki - czekam na swoją to przynajmniej wiem jak to zakładać lol

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 07:54
0

Ktoś z Was pisal, ze z czarna siatką dziecko jak w trumnie wyglada. Ja bym rozwazyla czarny, ale ze byl tylko bialy to wzielam co bylo.

To siatka baby ono na wozku bez "zawartosci". Z zawartoscia to lepiej wyglada, ale śpi juz ;)
http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:52
0

a jaki lepszy kolor, bialy czy czarny?

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:51
0

I ja też dziękuję za cynk... Widziałam ją ostatnio w sklepie i miałam pytać co macie do swoich spacerówek...
W gondoli używam siatki często - jak mała śpi w ogrodzie właśnie... Zakładam więc, że i do spacerówki się przyda :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:50
0

Keito napisał(a):no nie wiem - jak chodzę do lasu na spacery, niestety są chmary komarów i innych ustrojstw więc siatka to mus!!
O to też jest dobry powód :D

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:49
0

no nie wiem - jak chodzę do lasu na spacery, niestety są chmary komarów i innych ustrojstw więc siatka to mus!!

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:47
0

Bo mój mały ciągle kima na spacerach ;)
Ale na spacery tego zakladac nie będę - potrzebne mi jest jak po takim spacerze ciągle śpi i zostaje w wózku w ogrodzie no i ja wyjazd bo pewnie będzie spał w wozku na plazy czy w ogrodzie pensjonatu jak :D

Cudzie to jest taka jak ta nie?
http://www.allegro.pl/item358642041_uniwersalna_moskitiera_babyono_do_wozka_tania_wys.html

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:46
0

a tak w zasadzie to po co ona, jak byl maly kimal se na dworze to trz bylo zaslaniac ale teraz? :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:44
0

To ja bardzo ładnie proszę - moja wdzięczność będzie dozgonna lol ;)
Ale jak tylko się wykuruje - podjadę i kupię - przyda się na nasz wyjazd nad morze :D

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 07:44
0

Mogę nawet sfotografować jak ładnie poprosicie lol

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 07:43
0

Ja kupilam w tesco na kabatach za 14zl. Pasuje idealnie moim zdaniem- nie ma zbednych luzow, a zeby się trzymala jest obszyta gumką i dodatkowo ma 2 pentelki z gumki ktore zaczepia sie o takie czarne wypustki na ramie speediego i wogole to udany zakup ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:43
0

Cudzie a ty ją masz? :D
Rozumiem ze ją się tylko zarzuca tak?
Mozna na allegro ją dostać?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:41
0

nie wiem co z tym kolem,w zyciu nic nie kladlam nad przednei :)

a ta moskitiera tak ladnie pasuje? mialam kiedys jedna i byla okropnie za duza, czarna bo ponoc lepiej, ogolnie wygladal wozek jak w trumnie :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:40
0

Zwykly-cud napisał(a):Jesli ktos by szukam moskitiery do spacerowki speedi to babyono ma swietną 8)

Pasuje idealnie :)
Dzięki ci dobra kobieto :D ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:39
0

Ooo, super - dzięki za info, Cudzie :D

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:37
0

Zwykly-cud napisał(a):Jesli ktos by szukam moskitiery do spacerowki speedi to babyono ma swietną 8)

Pasuje idealnie :)
będę musiała zakupić na spacerówkę, bo na razie mam do gondoli taką na suwak.

Odpowiedz
Zwykly-cud 2013-10-05 o godz. 07:35
0

Jesli ktos by szukam moskitiery do spacerowki speedi to babyono ma swietną 8)

Pasuje idealnie :)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:35
0

Wystarczy, że mam średnio obładowany kosz i położę paczkę pampersów nad kołem... Skrętność cośmi wtedy szwankuje... Znaczy się skręca, ale nie jest to ta sama skrętność przy pustym wózku...

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:34
0

zalezy jak obciazysz :), jak zaladuje kosz na maksa, powiesze reklamowy na bokach to przednie kolo podnosi lekko do gory i jestr gorzej :),ale to normalne

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:33
0

kasia_ewa napisał(a):Czy w Wasze wózkach też, przy obciążeniu większym, ciężej pracuje przednie koło? Chodzi mi o skrętność - jakoś ciężej mi się wtedy prowadzi...

I po co w gondoli są takie dwa 'zaczepy' po bokach, od wewnątrz? ;)
Na pierwsze pytanie odpowiedź brzmi: nie - zawsze tak samo się prowadzi ;)

Na drugie: nawet tego nie zauważyłam a gondoli już dawno nie mamto sobie nie popatrzę lol

Odpowiedz
Rysiaczka 2013-10-05 o godz. 07:32
0

kasia_ewa napisał(a):Rysiaczka, Ty masz łeb ;)... To mogą być zaczepy do szelek jak się wozi siedzące dziecko... No to moja ciekawość została zaspokojona ;)
No to fajnie, że pomogłam zaspokoić ciekawość :D
Ja też swego czasu długo się zastanawiałam do czego to może być ale innego sposobu nie wymyśliłam.

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:30
0

dzisiaj przetestowałam parasolkę :D sprawdza się super, tylko na wietrze doopy daje I kolor mi się średnio podoba, wolałabym żółtą. Chętnie się z kimś zamienię lol

aha - nie wiem czy to ja mam takiego pecha, czy ten wózek mnie po prostu nie lubi. Znowu nam wypadła śruba

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:28
0

Rysiaczka, Ty masz łeb ;)... To mogą być zaczepy do szelek jak się wozi siedzące dziecko... No to moja ciekawość została zaspokojona ;)

Odpowiedz
Rysiaczka 2013-10-05 o godz. 07:27
0

kasia_ewa napisał(a): Ja chciałam tylko dodać, że to takie oczka są - i właśnie nie wiem do czego...
Jeżeli dobrze rozumiem o które oczka chodzi to wydaje mi się, że są to zaczepy do szelek.

Mój parasolką non top majta na wszystkie strony aż finał jest taki, że ją wypina i ma z tego wielką radochę lol

Odpowiedz
patunieczka 2013-10-05 o godz. 07:26
0

Z ta parasolką jest jak jest... Silny wiatr jej nie służy, to fakt.
Moja jeszcze nie jest wykopowana, za to młody wiesza się na jej nasadzie i potrząsa triumfalnie całością lol Spać mu to nie daje, ta dojmująca świadomośc, że w zasięgu rąk jest coś do ucapienia.

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:24
0

Proszę mnie za słówka nie łapać ;) Ja chciałam tylko dodać, że to takie oczka są - i właśnie nie wiem do czego...

Ja na swoją jeszcze czekam, więc nie pomogę...

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:24
0

kasia_ewa napisał(a):Nie - wewnątrz, po obu stronach materacyca - więc na dole...
Kasia, materacyc mnie rozwalił lol

A gondolę mam już w piwinicy, więc nie sprawdzę - a nie mam pojęcia, o czym mówisz ;)

Słuchajcie, czy Wasze parasolki trzymają się dobrze na wietrze? Bo ja ostatnio klęłam jak szewc... Pomijam już fakt, że młody uznał najwyraźniej parasolkę za intruza i usiłuje ją wykopać (dosłownie) lol

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:22
0

kasia_ewa napisał(a):Nie - wewnątrz, po obu stronach materacyca - więc na dole...
Też się zastanawiam do czego mogą one służyć

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:20
0

Nie - wewnątrz, po obu stronach materacyca - więc na dole...

Odpowiedz
patunieczka 2013-10-05 o godz. 07:19
0

O napy Ci chodzi? - te są do umocowania "pokrywy" czy też jak to się nazywa (jak wieje i siąpi... - w necie znlazłam, że to impregnowana osłona gondoli). Chyba ci się nie przyda o tej porze roku

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:18
0

kasia_ewa napisał(a):Czy w Wasze wózkach też, przy obciążeniu większym, ciężej pracuje przednie koło? Chodzi mi o skrętność - jakoś ciężej mi się wtedy prowadzi...

I po co w gondoli są takie dwa 'zaczepy' po bokach, od wewnątrz? ;)
nie są to przypadkiem przyciski używanie przy wyjmowaniu gondoli ze stelaża? Takie szare?

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:17
0

Czy w Wasze wózkach też, przy obciążeniu większym, ciężej pracuje przednie koło? Chodzi mi o skrętność - jakoś ciężej mi się wtedy prowadzi...

I po co w gondoli są takie dwa 'zaczepy' po bokach, od wewnątrz? ;)

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:16
0

Alexa napisał(a):Do gondoli to mialam ale też i jak przypiąc ją bylo - do spacerowki sądzę ze jednak nie ma ale moze ktoś mnie oswieci 8) :D

Też mam zieloną parasolkę - chociaż chyba bardziej to oliwkowa lol
ja dzisiaj odebrałam swoją pistacjową - trochę wali po oczach 8) Ale jest super, wreszcie Ulka się nie będzie opalać. bardzo dobrze się mocuje do owalnej ramy Quinny :D

Odpowiedz
meow 2013-10-05 o godz. 07:15
0

Ja też zakupiła parasolkę na allegro.
Pałąk kupiłam Chicco w sklepie, bo w arkadii kosztował 50 zł a na allegro razem z kosztami przesyłki wychodzi drożej.

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:14
0

Do gondoli to mialam ale też i jak przypiąc ją bylo - do spacerowki sądzę ze jednak nie ma ale moze ktoś mnie oswieci 8) :D

Też mam zieloną parasolkę - chociaż chyba bardziej to oliwkowa lol

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:12
0

Do gondoli była w komplecie, a na spacerówkę mój welon za mały chyba będzie 8)

ps. zakupiłam parasolkę :) . Zieloną (pod kolor kocyka 8)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:12
0

W ogrodzie jak nikt nie widzi zawsze mogę firankę jakąś zarzucić jak maly zasnie ale na wczasy z tą firanką to już nie bardzo lol
Kolezanka w swoim ogrodzie narzucala na wózek welon ślubny 8)

Odpowiedz
kasia_ewa 2013-10-05 o godz. 07:10
0

Alexa napisał(a):Czy do spacerowek speediego są moskitiery?
Podepnę się, bo sama planuję zakup...
Ewentualnie jakieś inne, ale pasujące, a nie opatulające wózek wory ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:09
0

Czy do spacerowek speediego są moskitiery?

Odpowiedz
Gość 2013-10-05 o godz. 07:08
0

nie wiem gdzie zapakowalam przed zimą swoją parasolkę
Mam to samo, przeraża mnie ta moja skleroza 8)

Odpowiedz
Keito 2013-10-05 o godz. 07:07
0

Alexa napisał(a):Ta pistacja też się będzie ładnie odcinać od tego wozka :D
no właśnie tak sobie myślałam, że będzie fajnym akcentem kolorystycznym :) Tak więc zamawiam :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie