Quantcast
  • sweetcoffee odsłony: 7352

    Jak walczyć z krostkami na plecach?

    Drogie dziewczynymam problem jak w temacie a mianowicie nie moge pozbyc sie krostek na plecach a jak juz chwilowo znikna to pozostaja po nich ciemniejsze plamkistosowalam chyba juz wszystkie mozliwe medykamenty i nic nie skutkujemoze macie jakis lek cud lub zlota porade

    Odpowiedzi (18)
    Ostatnia odpowiedź: 2015-07-30, 14:39:49
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
wronka12 2015-07-30 o godz. 14:39
0

Moja złota rada na dziś: nie stosuj żadnych kremów, maści, żeli oraz maseczek póki nie dowiesz się, jaki to rodzaj trądziku/krostek. Możesz nabawic się podraznień skóry, zapalenia skóry a nawet blizn, które zostaną na twoim ciele na zawsze. Nie polecam tez okładów z warzyw bo dzisiejsze warzywa mają wiecej nawozu niż minerałów. Poszukaj ewentualnie jakiś tabletek na trądzik np Nonacne lub Dermocne czy coś takiego.

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-10-04 o godz. 23:27
0

yorkshirka napisał(a):AMOL-
zgadza sie.
AMOL to panaceum lol

Odpowiedz
Gość 2009-09-20 o godz. 01:18
0

u mnie solarium i słońce zawsze zdziałają cuda :D

Odpowiedz
yorkshirka 2009-09-20 o godz. 01:07
0

Witam!
Mój P jak go poznałam mial okrone plecy-pelne krostek( a raczej krosty) I wiecie co pomoglo???? AMOL-co wieczor smarowalam watka plecki skupiajac sie na tych krostkach(wcieralam w nie amol) i.................. teraz ma sliczne ,gladziutkie plecki-nic nie zostalo!!!!!!! Wiec polecam-sprawdzony pomysl :)

Odpowiedz
Magdalena_28 2009-09-19 o godz. 18:09
0

Mam ten sam problem znajoma Mongołka specjalizująca się w medycynie naturalnej - powiedziała, że mam problem w wątobą :o - stąd ciągłe wypryski na plecach i twarzy.
Mam zmienić dietę na lekkostrawną- żadnych: solonych,mocno przyprawionych,tłustych i smażonych potraw, żadnych słodyczy :|
Takie oczyszczanie organizmu ma trwać min. 3 miesiące :o i dodatkowo mam pić specjalną mieszankę ziołową i napar z liści kapusty pekińskiej mam nadzieje, że to coś pomoże

Odpowiedz
Reklama
sweetcoffee 2009-09-18 o godz. 18:43
0

kiedys uzywalam tego mydla siarkowego ale na buzie i strasznie mi wysuszalo skore ale rzeczywiscie moze na plecki pomoze i jak jeszcze dobrze potem nawilze
na pewno sprobuje
teraz troszke wystawiam je na slonce i musze przyznac ze to tez troszke pomaga :)

Odpowiedz
Gość 2009-09-18 o godz. 07:12
0

Ja tez miałam spore problemy z plecami, trochę czytałam na ten temat, robiłam też wywiad wśród koleżanek, u kosmetyczki i w aptece i powstał taki zestaw, który jak narazie mi pomaga:
peeling przynajmniej dwa razy w tygodniu
mycie pleców mydłem siarkowym (3 zł w aptece)
dezynfekowanie wyprysków plynem Adonis Afrodyta (3 zł w aptece)
nawilżanie kremem ale zeby nie był zbyt tusty (w moi przypadku Iwostinem Purrutin, który do twarzy mi nie służy)
wysuszanie krostek Benzacne (ok 9 zł chyba)

ale musze spróbowac też tej pasty cynkowej.

Odpowiedz
Ginewra 2009-08-25 o godz. 19:00
0

sandraa chyba nie trzeba jej trzymac w lodówce... ;) nic mi o tym nie wiadomo

Odpowiedz
sweetcoffee 2009-08-25 o godz. 18:02
0

ja juz stosowałam kosmetyki Clean&Clear ale niestety mocno mi wysuszaja skórę do tego stopnia że prawie się łuszczy a gdy już nawilżam to mocno się świeci :(

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 06:38
0

Ginewra, mam taka sama maść, ale zapomniałam zapytac czy trzeba ja trzymać w lodówce?

Co do pleców to mam żel clean & clear i 2 maści zalecone przez panią dermatolog. Iso...costam, nie pamietam ;)

Odpowiedz
Reklama
Ginewra 2009-08-24 o godz. 22:22
0

Nie polecam kuracji tetracykliną, to co pozniej dzieje sie z zębami to poprostu istny dramat. Tetracyklina jest bardzo silna i oddziałowuje na szkliwo a jak sie skonczy kuracje to za jakiś czas i tak syfki znowu wyłażą.
Ja tez mam ten problem i teraz kupiłam sobie żel z peelingiem do mycia skóry trądzikowej L'oreal i krem Clean&Clear. Mam nadzieje ze to mi pomoze.
A na blizny mam świetną maść, moge podać przepis ale jest ona na recepte i robią ją w aptece.
Vit A - 200.000j
Vit. E - 0,6
Lekobaza ad 1000
Za spory słoiczek zapłaciłam w aptece 5zł. Na blizny przepisała mi go dermatolog . Nalezy go stosować 2 razy dziennie.
pozdrawiam serdecznie

Odpowiedz
matylda_zakochana 2009-08-24 o godz. 02:19
0

Pewnie tylko w aptece. Jest jeszcze maść, ale podobno jest tłusta i słabiej wysusza, tak powiedziała moja kosmetyczka. Pasta jest w maluśkich pudełeczkach, ale jest dośc wydajna. Koszt to ok.1 zł, może 1,50...

Odpowiedz
sweetcoffee 2009-08-24 o godz. 00:46
0

droga Matyldo a gdzie moge kupic te paste w sklepie czy tylko w aptece?
aha czy to duzy wydatek?

Odpowiedz
matylda_zakochana 2009-08-23 o godz. 18:56
0

U mnie doskonale się sprawdziło smarowanie pastą cynkową, no i codzienne szorowanie pleców :)

Odpowiedz
sweetcoffee 2009-07-26 o godz. 02:04
0

ooo w sumie to nie duzy wydatek
sprobuje moze i mi pomoze :D
dziekuje za rade mika81 ;)

Odpowiedz
mika81 2009-07-25 o godz. 20:42
0

Ja tez tak mialam:)

Bardzo sie martwilam bo na slub chcialam miec sukienke z odkrytymi plecami :) moja kolezanka(kosmetyczka) 3 razy w tygodniu robila i peeling i mocno nawilzala po miesiacu nei bylo sladow:) 8)

Odpowiedz
sweetcoffee 2009-07-25 o godz. 20:35
0

dziekuje za rade
wlasnie dzwonilam do pani dermatolog ale niestety na wizyte musze poczekac do nastepnego tygodnia :(
narazie biore witaminke A+E i musze przyznac ze na buzi widze poprawe ale do pleckow jeszcze nie dotarlo

Odpowiedz
Gorza 2009-07-25 o godz. 07:50
0

U mnie na takie krostki okazały się skuteczne pigułki antykoncepcyjne. Wredne krostki po prostu sobie zniknęły :)
Ale nie polecam brania pigułek tylko z tego powodu.
Bardzo dobre też jest leczenie przepisane przez dermatologa - np. kuracja tetracykliną - dość szybko odzyskuje się piekne plecki lol Ale lek jest bardzo silny i mocno oddziałuje na wątrobę
Z maści które mogę polecić to Benzacne 10 % stosowane miejscowo.
Ewentualnie przed ważym wyjściem wizyty u kosmetyczki na maseszke z zielonej glinki albo alg.
Warto też zadbać o nawilżenie pleców (balsam po basenie, kąpieli) i nie noś syntetycznych bluzek!

Pozdrawiam ;)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie