Quantcast
  • Gość odsłony: 7673

    Co sądzicie o butach firm Arte di Roma?

    Wyruszyłam w poszukiwanie butów ślubnych i zauroczyły mnie buty firmy Arte di Roma- wydają mi się takie do wykorzystania w w późniejszym czasie.Czy któraś z was miała/ma buty tej firmy?Czy zdały egzamin na weselu czy niestety chodzenie w nich to udręka ( myślę o niewysokim obcasie 5,5 cm)?Cena bucików niestety jest wysoka ,więc nie chcaiłabym utopić pieniędzy w przysłowiowymbłociechodzi mi mniej więcej o taki fason i kolor:

    Odpowiedzi (37)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-03-19, 17:15:45
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-03-19 o godz. 17:15
0

Ja buty już mam, ale uważam że to świetny pomysł :)

Odpowiedz
Opium 2009-03-07 o godz. 20:39
0

juz wiem:)
to jest przykłądowy but
zapraszam na tes trony co podałam:)
http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
Opium 2009-03-07 o godz. 20:08
0

laseczki jak sie wkleja tu zdjecia??

Odpowiedz
Opium 2009-03-07 o godz. 20:05
0

hej, nie wiem czy ktos juz poruszyl ta kwestie:tancze od kilku lat taniec towarzyski i do treningow jak i na turnnieje mamy specjalne buty na miekkiej podeszwie, antyposlizgowe, superwygodne, dostosowane do ciezkich treningow (inne do standardu inne do laciny). Jezeli ja bede wychodzic za maz (jeszcze nie planuje to do kosciola czy USC kupie buty noramalne, bez ekstrawagancji , zeby pasowaly do sukienki, a na wesele obowiazkowo buty taneczne. Jedyny minus takich butow to to ze nie mozna w nich chodzic po ulicy bo najnormalniej w swiecie sie zniszczy podeszwa, ktore jest zamszowa, wiec na wszelkie balety tylko buty taneczne.podaje link do dobrej firmy.maja mase wzorow i kolorow (mowie o sandalkach do laciny-takie jak na wesele w sam raz). W skorze i w satynie. Ja nie kupowalam w tym sklepie bo jestem z lodzi ale komus z krakowa moze sie przyda,Nie jest to reklama w zadnym razie, niemam nic wspolnego z ta firma, popoprstu polecam z czystego serca.
http://www.akces.biz/oferta/damskie.html
http://www.artdance.pl/index.php?podstrona=obuwie

jest na tych stronach tez opisane jak taki but funkcjonuje w ruchu stopy.polecamjak chcecie inne takie firmy to wpiszce w googlach "buty taneczne" albo "buty do tańca".pozdrawiam

podaje prezyklad na foto-jak mowilam sa rozne wzory, kolory, i materialy wykonania (oczywiscie biale tez)

Odpowiedz
Gość 2009-03-06 o godz. 23:46
0

Odebrałam moje Arte di romai jestem zachwycona- nigdy nie miałam takich wygodnych butów- zawsze kupowałam Ryłko i zawsze mnie gdzies cisnąły.Te leżą idealnie :lizak:

Odpowiedz
Reklama
roza_pustyni 2009-02-28 o godz. 02:21
0

dziekuje aurelko za szczere checi, a zzelowe wkladki to super pomysl

Odpowiedz
Made Of Sun 2009-02-27 o godz. 06:32
0

Agusia napisał(a):podziwiam Was dziewczyny, ze kupujecie TAk DROGIE buty!!! :o

Ja osobiscie NIGDY w zyciu bym tyle kasy za buty (dla mnie na jeden raz) NIE DALA!!!
Moje slubne kosztowały 120 zł i od slubu leżą sobie pieknie w szafce.............. :(
Moje ślubne kosztowały 69 zł 8) , jeszcze nie wiem czy po ślubie będą leżeć w szafie, a nawet jakby leżały to przy tej cenie nie będzie to miało dla mnie, aż tak wielkiego znaczenia, choć przypuszczam, że jeszcze je do czegoś założe. :)

Odpowiedz
Gość 2009-02-27 o godz. 01:55
0

To była taka z serca rada. Ja też nie przepadam za okrągłymi noskami, ale niektóre bywają baaardzo ładne (jak np. te wyżej wklejone). Poza tym w sukni i tak nie widać za bardzo butów.
Jednak jeśli sama świadomość tego, że masz na sobie coś, co nie do końca Ci się podoba, miałaby wpłynąć na nastrój, to lepiej nie ryzykować :)
Kup żelowe wkładki do butów na obcasie. Na pewno odciążą stopy.

Odpowiedz
roza_pustyni 2009-02-27 o godz. 01:39
0

aurelko w butach na nizszym obcasie czuje sie jak w papciach a okragle czubkiem .... to az mi sie plakac chce jak takie niby-czubki widze, nie znosze takich butow.oczywiscie ze bede miala wygodniejsze buty,ale ja przez wygodne rozumiem rozchodzone a nie na mniejszym obcasie a badz co badz z obraglym czubem, na ostatnim weselu co byla poczatkowo mialam zalozone buty na 10 cm obcasie z czubem i zmienilam po paru godzinach na wygodniejsze tzn na 87-8 cm i tez z czubem a powodem tej zmiany byla zniana stroju hehe. wiec nie wiedze problemu jezeli chodzi o wyzokosc szpilki, sadze ze to kwestia rozchodzenia, ja lubie wysokie buty i niecierpie niskich ale sa sytuacje kiedy takie trzeba zalozyc...ale na slub jakbym wyszla w niskich to bym sie usmiala :)
dziekuje aurelko za rade ale chyba ona do mnie nie trafia,

Odpowiedz
Gość 2009-02-26 o godz. 01:20
0

Różo poszukaj na wszelki wypadek butów na niższym obcasie i z okrągłym albo przynajmniej zaokrąglonym czubkiem. W tych idź do kościoła, ale obawiam się, że w trakcie wesela nogi będą Cię bardzo bolały. Pamiętaj, że będziesz miała buty kilkanaście godzin a stopy mogą spuchnąć. Nie będziesz siedziała za stołem. To będzie bardzo męczący czas. Stanie w trakcie składania życzeń, sesje zdjęciowe, tańce itd. Miej w zapasie wygodniejsze buty.
Fason, który wybrałaś jest śliczny, ale może Ci sprawić sporo bólu. Ja mam bardzo podobne wyjściowe buty i próbowałam je roznosić, ale długo w nich nie wytrzymam. Śmieję się, że są tylko na wyjście z samochodu, przejście po czerwonym dywanie i powrót ;)

Odpowiedz
Reklama
roza_pustyni 2009-02-25 o godz. 23:57
0

buty sa dobrze dopasowane, nie uwieraja mnie, tylko chodzio to ze po dluzszym czasie jak mam je na nogach to mnie bola, ale pewnioe to tego wina ze sa nowe i nie rozchodzone, zreszta kazde buty trzeba rozchodzic, wiec musze sie za to zabrac,moze tez wina tego ze w zimie przenioslam sie na buty z nizszym obcaemi moje nogi sie do takich przyzwycaaily a teraz jak maja wskoczyc na wysokie to sie troche opieraja, cale zycie nosze takie wysokie buty ale zima jest slisko i balam sie ryzykowac zlamaniem.powypycham je gazetami, ponoc to pomaga,

Odpowiedz
Gość 2009-02-25 o godz. 01:24
0

roza_pustyni napisał(a):dziewczyny ja sie zastanawiam nad tymi butami, bo pare razy z przyszlym mezem sobie tanczylismy w domu, i tak mnie strasznie nogi bolaly ze szok, ale pewnie musze je jeszcze bardziej rozchodzic....
:o
moje były jak pisałam super wygodne, mięciutkie i nieuwierające.

albo Ci się taki model trafił albo nie pasują do Twojej stopy (może zła tęgość?).
problem jest z palcami czy piętą?

Odpowiedz
aniffka 2009-02-25 o godz. 00:39
0

Różo, no dla mnie buty z takim długaśnym czubem to zbyt wielkie ryzyko na ślub, zresztą nie umiałabym się w nich ruszać. Dlatego wybrałam buty z okrągłym czubkiem.

Odpowiedz
roza_pustyni 2009-02-25 o godz. 00:19
0

dziewczyny ja sie zastanawiam nad tymi butami, bo pare razy z przyszlym mezem sobie tanczylismy w domu, i tak mnie strasznie nogi bolaly ze szok, ale pewnie musze je jeszcze bardziej rozchodzic....

Odpowiedz
aniffka 2009-02-24 o godz. 23:47
0

Ale już za 300zł :)

Odpowiedz
adzik27 2009-02-24 o godz. 23:37
0

W Białym Raju na Targowej też są butki tej firmy.

Odpowiedz
aniffka 2009-02-24 o godz. 23:24
0

Dziewczny, jeśli któraś z Was poluje na buty Arte di Roma w kolorze ecru (te z okrągłym noskiem na 5cm obcasie), to w salonie Diana na Targowej są za 280zł.

Odpowiedz
Gość 2009-02-13 o godz. 10:40
0

mam taki model jak wkleiła Róża (tylko kolor biały, nie srebrny)
miałam kupione 2 butki na zapas, ale Arte były tak wygodne (skóra mięciutka a środek miękki), że przetańczyłam w nich całą noc :D :D

polecam gorąco -mimo sporego obcasa, buty baardzo wygodne :) :)

Odpowiedz
Gość 2009-02-11 o godz. 22:23
0

ahh i nawzajem :D

Odpowiedz
Gość 2009-02-11 o godz. 22:18
0

Lilek - gratuluję wyboru ;)

Odpowiedz
Gość 2009-02-11 o godz. 20:18
0

bardzo ładne buciki. Bardzo ładne :)

Odpowiedz
Gość 2009-02-11 o godz. 20:12
0

Dziewczynki, wczoraj nabyłam te same butki co lady_of_avalon w salonie MYSTIQUE na ulicy Nowolipki



i kosztowały......

299 zł :D

Także Warszawa nie jest taka straszna ;)

A wracajac do butów. Problem miałam ogrooomny, ponieważ nie mogłam znaleźć butów skórzanych na niskim obcasie. No i trafiłam na te :D
Nawet się nie zastanawiałam bo w salonie mieli nawet mój rozmiar :) a zwykle w salonach jest tak, że modele butów danej firmy są w pojedyńczych egzemplarzach i jak rozmiar nie pasuje to sprowadzają na zamówienie. A ja w jednych mam 38 w innych 40

Tak że mam nadzieję że podjęłam słuszną decyzję. :D
Chociaż zauważyłam że lepiej by mi było jak bym miała piętę delikatnie podwyższoną. Może kupić jakąś wkładkę pod pietę?? Tylko czy dostanę w kolorze białym??

Odpowiedz
Gość 2009-02-08 o godz. 03:20
0

Arte di roma przygotowuje na lato nową kolekcję w pastelowych kolorach- tak przynajmnie dowiedziałam się w salonie.I maja też buty w czerni i brązie...

Odpowiedz
Gość 2009-02-01 o godz. 08:15
0

Wlejam dla wszystkich lol
http://imageshack.ushttp://imageshack.us

Odpowiedz
roza_pustyni 2009-02-01 o godz. 06:10
0

tez tak mowilam, nigdy nie dam za buty ktore raz zaloze wiecej niz 150 zl,ale wyszlo jak wyszlo, nie widzialam ladniejszych, a te z koralikami czy wogole gladnie biale nie dla mnie, te mi si enajbardziej podobaly i zdecydowalam ze doloze, a napewno je bede nosic p olsubie, za ta cene napewno je zaloze hehe, nie tak powanie to sa ladnie i eleganckie to napewno sie przydadza

Odpowiedz
Gość 2009-02-01 o godz. 06:03
0

podziwiam Was dziewczyny, ze kupujecie TAk DROGIE buty!!! :o

Ja osobiscie NIGDY w zyciu bym tyle kasy za buty (dla mnie na jeden raz) NIE DALA!!!
Moje slubne kosztowały 120 zł i od slubu leżą sobie pieknie w szafce.............. :(

Odpowiedz
roza_pustyni 2009-02-01 o godz. 05:46
0

tez mam buty Arte di Roma
jednak z wiekszym obcasem i w srebnym kolorze , kolor wybralam ze wzgeldu na to ze srebne buty jeszcze wynosze a w bialych racej nigdzi ejuz nie pojde, one i tak wygladala jak przecierane srebne wiec az nie bedzie drastycznej roznicy miedzy bila sukni a butami

mam nadzieje ze bede zadowolona..mam wysoki obcas dlatego ze lubie wysokie buty i pwoeim ze mi w takich wygodnie, kompletnie nie czuje sie w niskich, znaczy sie czuje ale jakbym w papciach w domciu chodzila hehe. cena faktycznie nie jest mala...za moje butki dalam 290 zl we wroclawiu....ale az sie boje mysles ile kosztuja w warszawie

Odpowiedz
Gość 2009-02-01 o godz. 02:01
0

elikg - wreszcie zobaczyłam o które butki ci chodzi :D - tez je przymierzałam, sa śliczne :love: Tylko dla mnie 6 cm obcas to zdecydowanie za dużo... a moje też mi się podobają... :D
Dokładnie takie buty jak chcesz miała do ślubu jedna z forumowiczek, więc możesz ją zapytać o wrażenia...
http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=28569&highlight=buty

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 23:47
0

No, piękne! Gartuluję! Oj, chyba wybiorę sie do Farage w Sz-nie, które jakoby ma te buty (chociąz jak raz tam byłam to jakos nie zauważyłam...).

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 23:37
0

W Warszawie na Chmielnej kosztują koło 350-380 złoty, w Cymbeline koło 340, ja kupiłam w Scarlett na Ursynowie za 300 :D :D :D
Moje butki:
http://imageshack.us
http://imageshack.us

A co do jakości - to muszę powiedzieć że lepszych w Warszawie nie widziałam, także mimo iż cena jest wysoka, to chociaż wiadomo za co się płaci.... :P

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 23:30
0

podaje link

http://www.artediroma.com/siec_dystrybucji_2.html

Odpowiedz
asiulka27 2009-01-31 o godz. 22:15
0

:o :o :o

to co w warszawie będzie 500
no tak przecież wszystkie panny młode mają w domciu drzewko z kasiorą ;)

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 21:26
0

asiulka27 napisał(a):a czy mogłaby zapytać o tą cenę?
aż tak powala z nóg?
Zależy od okolicy- w Krakowie ok 360 zł...

Odpowiedz
asiulka27 2009-01-31 o godz. 21:16
0

a czy mogłaby zapytać o tą cenę?
aż tak powala z nóg?

Odpowiedz
kkarutek 2009-01-31 o godz. 18:43
0

buciki śliczne i też podobne mi wpadły w oko. Widziałam je na Chmielnej - z różnym obcasem i kolorze białym i ecru. Ale cena....

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 08:45
0

A ja znalazłam na ich stronie, że Farage też.

Odpowiedz
Gość 2009-01-31 o godz. 08:11
0

Dodam ,że generalnie te buciki sprowadzają salony CYMBELLINE

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie