Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
awangarda w stylu retro 2009-02-17 o godz. 02:05
0

kasia29 napisał(a):Awangarda - a ta poliklinika to to "cuś" na Poznańskiej???? bo ja nie kumata jestem 8) lol
nie, nie poliklinkia jest na Schumana/Warszawskiej (nigdy nie wiem na ktorej to jest dokladnie). w dawnym szpitalu wojskowym (obok liceum nr X)

Odpowiedz
Gość 2009-02-16 o godz. 06:05
0

Awangarda - a ta poliklinika to to "cuś" na Poznańskiej???? bo ja nie kumata jestem 8) lol

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-01-27 o godz. 00:09
0

klub fotograficzny : http://www.dommuz.pl/galeria_j-3.htm

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-01-27 o godz. 00:07
0

awangarda w stylu retro napisał(a):

dr Włochacza - jest internista, a ja jestem kretynka ehehehehheeh

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-01-26 o godz. 03:44
0

Gabingo napisał(a):zazdroszcze ;)

moj ginekolog, bardzo dobry, pracuje w szpitalu, 2 praktyki ma, jest kompetentny, przemily, ale drogi i duzo pacjentek ma - dr Paluszynski.

prowadzil moja bratowa w ciazy i ona byla bardzoooooooooooooo zadowolona :) mimo bardzo poznych godzin przyjec :)
dobrzy ginekolodzy sa tez w metopacie :) na wrzosach

dermatolog: mediderm - obok szpitala zakaznego!

a przychodzia: polecam dawana poliklinike wojskowa:
nigdy nie ma kolejek,
przepisuja wszytkie badania o jakie poprosisz,
no i pod reka jest wszytko:
okulista, deramtolog, stomatolog, ortopeda, onkolog itd.

w poliklinice nie polecam tylko ginekologa. glupi dziad!

w poliklinice polecam dr Włochacza - ja go normalnie kocham :)

Odpowiedz
Reklama
katarinka7 2009-01-23 o godz. 02:02
0

Stronki jeszcze nie przejrzałam, ale mam zamiar.
będę czekać na wszelkie wiadomości.
Spotkanie - chyba się przełamię i przyjdę, trzeba być odważnym! :D

Odpowiedz
Gość 2009-01-23 o godz. 02:00
0

napisze na priv jak znajde chwilke, a jak nie to po swietach. przejrzalas strone o Toruniu w internecie ? trzeba o te kolka popytac, wydaje mi sie ze cos powinno byc. mozna u fotografow popytac.

na spotkaniu Ci wszystko z dziewczynami opowiemy, nie masz co sie wstydzic, bo nas duzo nie bedzie, a zawsze to juz jacys znajomi w nowym miescie ;)

Odpowiedz
katarinka7 2009-01-23 o godz. 01:54
0

Gabingo, jesteś boska!!!!
Wszystko, wszystko! knajki, fryzjera, tak tak!!!
Co do lekarzy - interesują mnie na razie wszyscy - i prywatni i państwowi, więc jestem Ci ogomnie wdzięczna za wszystkie namiary - czy możesz na priv?
Co do spotkania - kurczę chetnie, ale......trochę sie boję, ja nieśmiała jestem

A jeszcze gdybys wiedziałą czy w Toruniu działają jakieś kółka, stowarzyszenia fotografów, fotografików.........bedę Cię wielbić do końca zycia.

Mój mąż zaczął tu w Sieradzu taką działalność i bardzo się zapalił, przychodzi z każdego spotkania po prostu ugototwany ze szczęścia - a mi jest przykro że w którymś momencie trzeba będzie to przerwać. A trudno zeby potem przyjeżdżał tu z Torunia na te spotkania..............

Odpowiedz
Gość 2009-01-23 o godz. 01:44
0

zazdroszcze ;)
moze piszesz sie na nasze spotkanie forumowe w polowie stycznia w Toruniu ? jesli tak to zajrzyj na "Spotkania na zywo".

co do lekarzy to musisz powiedziec czy prywatnych czy panstwowych.

moj ginekolog, bardzo dobry, pracuje w szpitalu, 2 praktyki ma, jest kompetentny, przemily, ale drogi i duzo pacjentek ma - dr Paluszynski.

dentyste mialam z przychodni przy ul. Dekerta, ale chodzilam do niego prywatnie do przychodni popoludniami, tani i bardzo mily, cierpliwy - dr Ignaszak.

interniste ciezko znalesc dobrego i ktory przypadnie do gustu, ale ja zostalam przy przychodni na Dekerta ( niedaleko centrum ).

co Ci jeszcze polecic ? knajpke, fryzjera ? ;)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie