Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-08-05 o godz. 22:53
0

Warkoczyki robia nie tyle w salonach fryzjerskich ile w studiach typu "tatoo+piercing+dready+warkoczyki". Jest ich w mnóstwo w każdym większym mieście.

Odpowiedz
madi11 2009-06-04 o godz. 22:42
0

musze wam powiedziec ze moja kolezanka chodzila po salonach fryzjerskich i panie nawet w najlepszych nie chciały się zgodzić na taką fryzure ... bez żadnych bajerów poprostu chciała mieć na swoich włosach warkoczyki i nie chcialy sie tego podjąć wiec to zależy. A moa fryzjerka [młoda dziewczyna] z dozepianymi sztucznymi włoskami owszem zrobi a co najśmieszniejsze to już sama sobie potrafi zrobic ... =)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2009-05-07 o godz. 01:51
0

no a takie robione w salonie nawet do 3 miesięcy

Odpowiedz
Agausia 2009-05-07 o godz. 01:30
0

No nie jakieś 4-5 dni ale były w super stanie!

Odpowiedz
Dzieffczynka 2009-05-06 o godz. 21:51
0

no ale ile Ci się trzymały
napewno nie tyle co po fryzjerce

Odpowiedz
Reklama
Agausia 2009-05-05 o godz. 14:32
0

Ja miałam ostatnio na koloni warkoczyki na moich włosach i to batrdzo cieniutkie bo miału jakieś 3-4 mm. Siedziało nad nimi 6 osób! i bardzo fajnie wyszło i nie robiłam u fryzjera!

Odpowiedz
Gość 2009-05-05 o godz. 12:45
0

a gdzie w Łodzi lub Warszawie można sobie zrobić takie warkoczyki ?? i ile przykładowo takie cudo kosztuje ?? kto wie ??

Odpowiedz
Gość 2009-04-30 o godz. 15:33
0

dzieki wybiorę sie do fryzjera :)

Odpowiedz
Marti20 2009-04-23 o godz. 20:53
0

kasiulenka najlepiej jeśli ktoś ma grube włosy, bo na cienkich włoskach to fatalnie wygląda ale oczywiście warkoczyki muszą być robione przez fryzjerkę :P

Odpowiedz
heellaa 2009-04-23 o godz. 17:25
0

moim skromnym zdaniem mozna zrobic takie warkoczyki bez dopinania sztucznych włosów...tylko oczywiscie nie bedzie to tak ładnie wyglądało jak ze sztucznymi...no i oczywiscie zeby efekt był dobry należy sie udać do fryzjera...bo nie sądze zeby samemu mozna bylo zaplesc sobie takie super warkoczyki

Odpowiedz
Reklama
heellaa 2009-04-22 o godz. 18:34
0

no pewnie a dlaczego nie??

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie