Quantcast
  • goya odsłony: 14914

    Co to jest bulion?

    Czy ktoś mi może powiedzieć, co to właściwie jest ten "bulion"? Z góry dziękuję

    Odpowiedzi (256)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-08-24, 08:55:12
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:55
0

Fajne sa, ale mam za malo bulionu i to taki drobniutenki... No i moj kolorek mam zbyt neutralny, bo taki jasniutki roz wiec nie byloby go widac na jasnych pazurkach, a ostatnio wlasnie tylko takie mam i preferuje u siebie... Ale jak sie w jakis zaopatrze to chyba sprobuje, bo juz pare wzorkow upatrzylam z jego wykorzystaniem, w tym takze zrobiony przez Sope, gdzie zatopila go w zel

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-24 o godz. 08:53
0

a mi sie to serduszko w tych ostatnich podob :D

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:51
0

też mi sie podoba ten pierwszy

Odpowiedz
gosia.o1 2013-08-24 o godz. 08:51
0

mi jak zrobisz ten wzorek to pochwal się... ciekawa jestem jak wyjdzie

Odpowiedz
mi_ 2013-08-24 o godz. 08:50
0

No ten pierwszy z chęcia bym skopiowała :P

Odpowiedz
Reklama
gosia.o1 2013-08-24 o godz. 08:49
0

http://imageshack.us
http://imageshack.us
http://imageshack.us
może te wzorki dodadzą wam weny twórczej!!!

Odpowiedz
kamilcia1 2013-08-24 o godz. 08:47
0

a ja mam bulion z Art Nails ( dostałam w prezencie 0, taki sliczny kolor, ciemnozielony, w sam raz na listki. i też mi się rozmazał po uzyciu utwardzacza - dosłownie cały kolor zszedł

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:45
0

Buljonik bulionik

Odpowiedz
Agausia 2013-08-24 o godz. 08:44
0

No to ja sie pochwale. Buljonik kupiłam sobie wczoraj i jeszcze go nie sprawdziłam ale jak cos zrobie to pokaże!

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:43
0

bo ja ogólnie zdolna jestem lol

Odpowiedz
Reklama
Marti20 2013-08-24 o godz. 08:41
0

Dzieffczynka napisał(a):juz mi się tak nie robi-bardzo łatwy sposób lol - wysypał mi się na podłogę i już go nie mam lol
Dzieffczynka jak nie zgubi to wysypie lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-24 o godz. 08:40
0

buahaha
Dzieffczynka, ja juz myslalam ze naprawde jakis spodoba masz... :P

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:39
0

mi też się robiło-tyle że z ciemno różowym
juz mi się tak nie robi-bardzo łatwy sposób lol - wysypał mi się na podłogę i już go nie mam lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-24 o godz. 08:38
0

cmoksia, to chyba zalezy od jakosci bulionu
i niee wydaje mi sie zeby dalo sie cos z tym zrobic...

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-24 o godz. 08:37
0

ja sobie jakiś czas temu kupiłam czarny bulion

i wczoraj postanowiłam go wreszcie użyć i oto efekt:
http://img310.imageshack.us/my.php?image=10000799wy.jpg http://img310.imageshack.us/my.php?image=10000809wd.jpg http://img310.imageshack.us/my.php?image=10000816gf.jpg

nie dość, że kolor się zmył i rozpłynął po całym paznokciu (i dalej, dlatego mam miejscami szare skórki ) to jeszcze same 'perełki' się zaczęły przemieszczać

jest jakiś sposób na ten kolor? może by spryskać lakierem do włosów...? nic innego mi do głowy niestety nie przychodzi

Odpowiedz
lora 2013-08-24 o godz. 08:36
0

Ja mam jeszcze bulion różowy perłowy z Quality Nails i też jak narazie się nie rozpływał, ciekawe co z innymi kolorami

Odpowiedz
emalia103 2013-08-24 o godz. 08:34
0

slaydi, ma racje.. bulion z interviou jest dobry.. trzyma sie i nie traci koloru..

Odpowiedz
Butterfly 2013-08-24 o godz. 08:33
0

Ja mam bulionik ze Starnails

Odpowiedz
slaydi 2013-08-24 o godz. 08:31
0

z doświadczenia powiem, że donegal i top choice są do bani
ale za to na buliony z serii rendezvous i intervionu nikt się nigdy nie skarżył :)
cena też w okolicach 6,00 :P6

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:29
0

lora, ja wlasnie ostatnio w tesco mialam kupowac bulion, chociaz nie lubie odstajacych ozdob, ale chciialam sprobowac, no ale jak piszesz ze tez sie rozplywaja to chyba nie skorzystam :)

Odpowiedz
lora 2013-08-24 o godz. 08:27
0

A mi tak granatowy się rozpłynął, a nad wzorkiem siedziałam chyba z 1,5 godz Nie wiem co to za firma, ale kupiłam w tesco za 5 zł

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:27
0

może nie są pokryte warstwą nawierzchniową
jedynym sposobem na to żeby kolor nie schodził to trzeba by nakładać lakier bez dotykania pędzelkiem czyli np airbrushem

Odpowiedz
Dagmara Anna 2013-08-24 o godz. 08:26
0

skoro tak się dzieje to czym są robione te wzorki na zdjęciach? nie zauważyłam aby tam czarny bulion tracił kolor

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-24 o godz. 08:25
0

oj... a ja tu polowałam na drobniutki czarny bulion... hmm... a z czerwonym ktoś miał takie problemy? o ile jest czerwony, bo ja do tej pory tylko rudy i pomarańczowy widziałam z tych zbliżonych kolorków

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 08:25
0

mój różowy też sie rozmazuje i zostają srebrne kuleczki a na całym paznokciu różowe zacieki
ale nie wiem jakiej firmy on jest

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:24
0

Hihi , to bylo juz maglowane, ze czarne traca kolor-tzn sie rozplywaja nagle po przejechaniu utwardzaczem Juz dosc wiele osob sie z tym spotkalo. Ale taki efekt jest tylko przy czarnym, a reszta kolorkow sobie radzi i nic sie nie dzieje :D

Odpowiedz
Dagmara Anna 2013-08-24 o godz. 08:23
0

chciałam was przed czyms ostrzec. chyba ze to tylko ja mialam takiego pecha... dzis kupilam czarny bulion firmy top choice. kosztowal normalnie 6 zl. zrobilam wzorki i pociagnelam utwardzaczem i... czarny kolor sie rozmazal! najpierw myslalam ze to wina utwardzacza. ale uzylam innego i bylo to samo wiec odradzam TOP CHOICE !!! chyba ze to tylko ja mialam pecha...

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:23
0

Keighty, nie !! one są ładne a nie "do zniesienia" !!!!!

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:21
0

No te zielone to juz niepotrzebnie calkiem, ale sie rozpedzilam... a tak to by sie dalo zniesc

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:20
0

Keighty, ładniutkie ale jak dla mnie za duzo tych duperelkow takich, znaczy dodatkow :):)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:18
0

Nie, ten co ostatni wkleilam niestety nie jest moj tylko sciagniety z jednego z blogow. Ale jest bardzo prosciutki do wykonania, nawet ostatnio cos w tym stylu robilam,z brokatowym frenchem i ogolnie taki troche bardziej kolroowy:

http://img15.echo.cx/my.php?image=kwiatekzbulionem8ut.jpg

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:18
0

Keighty to Twoj wzorek tam na gorze ??? Sliczny :)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:17
0

A ten moj bulion, tez nie jest przezroczysty, wiec moze takiego poszukujesz the_evil

http://img148.echo.cx/my.php?image=pict49407om.jpg

Tylko te kuleczki sa tak naprawde roznych wielkosci, niektore troszke wieksze a niektore takie malutkie, ze najlepiej to sie przy nich szpilka poslugiwac, zeby bylo cos cienkiego do ewentualnego przesuwania, bo wykalaczka to zasloni widok :P

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-24 o godz. 08:15
0

ja caly czas przymierzam sie do kupna bulionu ale jakos nigdy mi sie ie eudaje tego zrobi
niee widzialam u mnie za bardzo fajnych kolorkow :(
bede musiala dokladniej poszukac :)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:15
0

Wstawie zdjecie tego bulionu co mam, moze jutro, juz zrobilam fotke, ale kabelka nie mam u siebie. Moze on tylko w moim mniemaniu jest taki mikroskopijny Nie ma go jakos strasznie duzo w opakowaniu, choc w sumie z racji wielkosci za duzo miejsca w torebeczce nie zajmuje. Chyba za niego zaplacilam 3 zlote, a moze 2,50 raczej nawet. MOj jest taki jasniutki perlowo rozowy. Widzialam takie na allegro u roni, tylko chyba teraz nie ma go w swoich aukcjach

Odpowiedz
the_evil 2013-08-24 o godz. 08:13
0

Mnie zastanawia co to za bulionik? Bo on na zdiątkach jest taki jak malusie perełki (kolorystycznie). Bo u mnie jest tylko przzroczysty lub białya takiego perłowego niet

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-24 o godz. 08:12
0

Keighty napisał(a):Tylko kupilam sobie taki mikroskopijny bulionik
jaki, jaki? bo ja poluje na maleńki, a u mnie same taakie duuże :( a ja nie chce żeby mi tak bardzo na pazurkach odstawało...

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:11
0

ja tez ...tylko ostatnio cierpie na brak kasy :( a za pierwsza ktora dostane zrobie sobie zelki, a potem moze jakies akcesoria paznokciowe :)

znaczy sie o bulionie mialo byc to wzorek tak mi sie srednio podoba...

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:10
0

Tez mi sie spodobalo. Tylko kupilam sobie taki mikroskopijny bulionik, ze nie zda egzaminu jesli chodzi o taki efekt. Musze sie chyba wybrac na jakies zakupki paznokciowe, kupic inne bulioniki i lakierki do wzorkow

Odpowiedz
Albertyna 2013-08-24 o godz. 08:09
0

A zdjątko całkiem fajne....

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:08
0

No wlasnie, dobrze mowisz ZtOOffa lol Szybki zwrot akcji i powrot do tematu: bo wiecie dziewczyny, bulion to takie fajne kulki co sie przyklejaja do lakieru slyszalyscie moze o czyms takim lol ?? To Wam pokaze :D

http://img223.echo.cx/my.php?image=zbulionem1fe.jpg

Oczywiscie maly zarcik i fotos powyzej, zeby draki nie bylo, ze temat rozbijam

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 08:08
0

my u gadu gadu a pazurki rosną ;)

a temat to chyba o bulionie?

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:06
0

A widzisz... tylko skad ja to wiem ?? moze wlasne doswiadczenia ?? Hehe, no jakos mam zdolnosci do przyklajania sie klejem nie tam gdzie naprawde cos potrzebuje...TYlko to juz bardziej skore do skory

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-24 o godz. 08:04
0

Keighty napisał(a):To jak odpadly razem, to moze je ze soba skleilas lol
hm... w sumie wskazującym trzymałam opuszek kciuka żeby się od spodu skóra nie przykleiła, więc może i masz troche racji lol

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:02
0

To jak odpadly razem, to moze je ze soba skleilas lol Tak niepostrzezenie sie razem trzymaly przez 3 dni, hihi Spryciarze te paznokcie jednak sa... Nie patrzymy, a tu myk i juz nie ma lol

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-24 o godz. 08:02
0

no ja właśnie niedawno kleiłam sobie pazurka na kciuku poprostu nałożyłam malutką warstewke kleju do tipsow, odczekałam aż wyschnie, lekko spiłowałam to co odstawało i pomalowałam utwardzaczem. 3 dni się utrzymał, a potem jakoś nie wiem kiedy odpadł ten kawałek razem z kawałkiem paznokcia na wskazującym

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 08:00
0

No wlasnie, u mnie ten sam bol...Jeszcze dzis niechcacy jak chcialam otworzyc szafke to brat tez to zrobil, ale szybciej, zahaczajac drzwiczkami o moj paznokiec-jeden z tych twardszych...(bo niestety moj kazdy paznokiec jest innej twardosci :P ) i zupelnie wygial mi sie odwrotnie... auc :P2 .. zabolalo.. ale sie nie zlamal Bylam, jestem z niego dumna :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:59
0

ja w sumie nie mialam teraz za dlugich pazurkow wiec bardzo szkoda mi nie bylo, no ale juz by byly dluzsze :P

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:57
0

Oo, jak nie trzeba pilowa to tym lepiej, bedzie sie mocniej trzymal pazurek. Ja rzadko akurat stosuje cos takiego-kiedys mamie tak zrobilam pare razy. U mnie jak sie lamie to przewaznie nie ma ratunku :(

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:56
0

niom obcielam bo mi chaczyl ...:( szkoda ale dziekuje :):) nastepnym razem bede juz wiedziec :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:54
0

Ale mnie zaskoczylyscie tym pomyslem z chusteczka... Szkoda,ze nie wiedzialam o tym wczesniej,bo wczoraj musialam obciac naderwanego pazurka na kciuku. Szkoda mi bylo,ale nie widzialam innego wyjscia.Nastepnym razem na pewno wyprobuje chusteczke.DZIEKI...

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-24 o godz. 07:52
0

Potem jak to przeschnie to opilowaujesz ta chustke, zeby nie odstawala, ale ona trzyma jakos ciaglosc paznokcia na to bezbarwny i juz
Nic nie trzeba piłować. Ja często stosuję ten sposób. Warstwa lakieru bezbarwnego, jedna warstwa chusteczki i znowu lakier bezbarwny. Nic nie poznac i nic nie odstaje. Lakier wsiaknie w chusteczke i jest wogóle niezauwazalny.

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:52
0

No duzo osob poleca te odzywki sally hansen, ponoc baaaardzo pomagaja na szybki wzrost i wzmocnienie. A ten pazurek juz obcielas? Bo kiedys slyszalam o tym, ze jak np Ci peknie paznoiec(ale nie odpadl) to mozna go skleic w ten sposob: rozwartwiasz chusteczke higieniczna do najcienszej wartwy, zlamany paznokiec z odstajacym kawalkiem malujesz bezbarwnym lakierem, w miejscu zlamania przyklejasz ta chusteczke. Potem jak to przeschnie to opilowaujesz ta chustke, zeby nie odstawala, ale ona trzyma jakos ciaglosc paznokcia na to bezbarwny i juz Paznokiec naprawiony

Tylko zapewne juz obcielas swojego pazurka :( Niektorzy sklejaja klejem jakos. No ale sporo dziewczyn pisalo o podgrzanej oliwie i innych domowych metodach. Poszukaj, to znajdziesz mase porad. Kurcze, szkoda, wiem jaki to bol, gdy juz Ci sie wydaje, ze udaje sie zapuszczac a tu taki nieprzyjemny psikus..

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:50
0

Keighty, no wlasnie mam ten sam problem... juz mi troszke urosly i znow dzisiaj zachaczylam i mi sie jeden zlamal :(:( zio mam zrobic zeby mi urosly szybciutko i grube, zdrowe i twarde? bo zelki sobie zrobie dopiero jak mi kumpela odda pieniazki, wiec troszke poczekam :):)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:48
0

Tez mi sie strasznie podoba. Teraz sobie magazynuje na dysku zdjecia takich pazurow, jakie sprobuje wykonac, jak juz mi urosna pazurki. Bo do krotkich niektore po prostu nie pasuja, bo sie nie mieszcza i traca urok.. Ale kto wie, moze i mi ladne urosna, bo zrezygnowalam z mysli o zelkach, bo mialam w planach. Osttanio cos mi sie zaczeylu troszke wmacniac pazurki i tak bardzo sie nie lamia, wiec moze wlasny wyhoduje

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:46
0

Keighty, ale śliczny efekcik !!

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:45
0

Ojoj, przepraszam, ze nie odpisalam, ale jakos mnie to ominelo.. sesje mam do 7 lipca, stad ta nauka..

A dorzucam znaleziony wzorek. Jakos tak mnie ujal ten mazaniec, niby bulion jest tak rozrzucony, to jednak tak, jakby kazda kuleczka byla przemyslana. Fajny efekt :D

http://img243.echo.cx/my.php?image=pop54dd.jpg

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:43
0

Keighty, nauki? a nie koniec roku ??

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:42
0

hihi dziekuje slicznie Niedlugo znow cos zaczne tworzyc, z bulionem, ale narazie za duzo nauki, zeby paznokciami sie zajmowac

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:41
0

Keighty napisał(a):A tu pazurki moje z dodatkiem bulionu Wzorki moze nie najwyzszych lotow , ale zawsze to satysfakcja , ze wlasne
Wzorki są przesliczne,super,baaaardzo mi się podobaja.Gratuluję pomysłu i wykonania :P

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-24 o godz. 07:40
0

Keighty, naprawde super te wzorki :) bardzo mi sie podobaja :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:39
0

Keighty, ja tez mam krociotkie, wogole mi nie wystaja za opuszek, ale tez sobie maluje :)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:37
0

Wiem, ze nie tylko ja mam krotkie paznokietki na tym forum, wiec moze ta moja mala tworczosc na nich posluzy pomoca dla innych dziewczyn A narazie znow nie mam aparatu.... :( wiec nowe wzorki dopiero za jakis czas

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 07:36
0

Keighty śliczne są te wzorki,zwłaszcza że tworzysz je na króciutkich paznokciach :)
wielkie bravo dla Ciebie :D
no i czekam na następne wzorki :D

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:35
0

Oj, dziewczyny, chyba mi za bardzo slodzicie ale jestem z siebie ogromnie dumna, bo przeciez na forum wszyscy maja takie swietne pomysly, wiec jesli i moje wzorki zostaly tak ocenione, tym jest mi przyjemniej Ciesze sie, ze tu jestem :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:34
0

Keighty te pierwsze są cudne

mi_ napisał(a):Keighty napisał(a):A tu pazurki moje z dodatkiem bulionu :D Wzorki moze nie najwyzszych lotow , ale zawsze to satysfakcja , ze wlasne


Te wzorki są już rewelacyjne.Widziałam wiele wzorków nie najwyższych lotów, ale te Twoje do takich nie należą . Ładniutkie, bardzo, bardzo.
dokładnie :)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:33
0

Kurcze, nawet nie wiesz jak mnie to podnioslo na duchu :D Dziekuje!! Niby kolezankom sie podoba co mam na pazurkach i bardzo chca, zebym i im cos "wyczarowala" no i niedlugo jak sie uda, to i na nich potrenuje

emalia103, a te gwiazdki sa srebrne i kupilam je w takim plastikowym sloiczku na sylwka jako ozdoba do wlosow lol trzymaja sie tak do 3 dni(i tak nie mam nigdy dluzej jakiegos zdobienia) ale niesttey wlasnie wtedy juz sie troche scieraja. Pewnie zalezy od ilosci lakieru bezbarwnego na gore Tez zaplacilam cos kolo tej kwoty :D

Odpowiedz
emalia103 2013-08-24 o godz. 07:32
0

Keighty, te pierwsze bardzo ladne.. drugie tez niczego sobie...
a te gwiazdki,to Ci sie dobrze trzymaja.. i jaki one maja kolor.. takie lekko rozowe??bo ja mam takie gwiazdki,ale kompletnie nie uzywam,bo straszne badziewie sie okazalo... ladnie wygladaja w opakowaniu ,ale na paznokcie sie nie nadaja zupelnie.. a ksztalt gwiazdki ma co piata,reszta jakas wybrakowana.. no ale zaplacilam za nie 3zl,to moze nie ma sie co dziwic..

Odpowiedz
mi_ 2013-08-24 o godz. 07:31
0

Keighty napisał(a):A tu pazurki moje z dodatkiem bulionu :D Wzorki moze nie najwyzszych lotow , ale zawsze to satysfakcja , ze wlasne


Te wzorki są już rewelacyjne.Widziałam wiele wzorków nie najwyższych lotów, ale te Twoje do takich nie należą . Ładniutkie, bardzo, bardzo.

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:30
0

A tu pazurki moje z dodatkiem bulionu :D Wzorki moze nie najwyzszych lotow , ale zawsze to satysfakcja , ze wlasne

http://img10.echo.cx/my.php?image=kwiatuszki3ws.jpg

http://img10.echo.cx/my.php?image=gwiazdkibrokat4uz.jpg

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:29
0

emalia103, no ja się szczerze przyznam, że sama zadko kiedy spoglądam w galerie...moze dlatego? a brak mozliwosci rozumiem, ja w sumie mam aparacik zawsze pod ręką, kiedy tylko mj braciszek nie wyjezdza :)

Odpowiedz
emalia103 2013-08-24 o godz. 07:28
0

ZtOOffa, ja to tak dziekuje,bo niewiele tutaj prezentuje z mojego "dorobku" ,bo nie mam mozliwosci.. a milo ,jak ktos pochwali... kilka mam prac w galerii,ale przechodza bez echa,wiec kazdy komenatrz jest cenny...

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:27
0

emalia103, nie ma za co, po porstu moje skromne, zawsze szczere zdanko :)

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-24 o godz. 07:25
0

smerfeta wzorek zaje....... fajny

Odpowiedz
emalia103 2013-08-24 o godz. 07:25
0

ZtOOffa, dziekuje bardzo.. a mnie sie bardziej nawet ten pierwszy podoba.. i efekt na paznokciach jest znacznie lepszy niz na tym "patyczku"...

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:24
0

Emalia oba ladne , ale ten drugi ladniejszy :):)

Odpowiedz
smerfeta 2013-08-24 o godz. 07:23
0

Kwiatki to nalepki na dole akryl brokatowy no i wszystko zalane żelem :D

Odpowiedz
emalia103 2013-08-24 o godz. 07:21
0

smerfeta, a te kwiatuszki to jak??od szablonu,czy sama malowalas??a moze naklejki raczej??
a to moje z bulionem tez..

http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=5&smartor_mode=album_showpage&pic_id=5198

http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=5&smartor_mode=album_showpage&pic_id=5199

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:19
0

sicne kwiatuszki :) podziwiam !!

Odpowiedz
smerfeta 2013-08-24 o godz. 07:17
0

a to mój wzorek z bulionem

Odpowiedz
Keighty 2013-08-24 o godz. 07:16
0

a ja sobie niedawno kupial taki mikroskopijny, ze szok ale ladnie wyglada, choc nastepnym razem wezme rozmiar standardowy, bo tego to prawie nie widac :| NIe no widac, ale tak slabiutko , ze jakos sie nie wyroznia i niektorzy mysleli, ze to malenkie kropeczki z lakieru

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:14
0

ja szczerze powiem, ze ladne są bulioniki i rozne te duperelki swiecace, ale ja bym nie mogla z takim odstającym...

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-24 o godz. 07:12
0

Dziękuję madz_ia

Odpowiedz
madz_ia 2013-08-24 o godz. 07:12
0

sliczny wzorek, kawiatki sa przecudne :)

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-24 o godz. 07:11
0

magda649 napisał(a):piekny!!! bardzo delikatny mimo takiej ilosci bulionu.
czarna mam pytanko jak zrobilas te kwiatuszki??? normalnie pedzelkiem czy rozmazywalas???
Dziękuję za pochwałę :) . Tak kwiatuszki przeciągałam. Zreszta wysłałam już Dolly lekcję tego właśnie zdobienia i mam nadzieję, że już niedługo się pojawi i wszyscy będą mogli zobaczyć jak te kwiatuszki są zrobione :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:10
0

piekny!!! bardzo delikatny mimo takiej ilosci bulionu.
czarna mam pytanko jak zrobilas te kwiatuszki??? normalnie pedzelkiem czy rozmazywalas???

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-24 o godz. 07:08
0

To wzorek z bulionikiem wykonany ostatnio przeze mnie. Znajduje sie w galerii. Ani jedna kuleczka bulionu nie odpadła a zmyłam go po 4 dniach bo już mi się wzorek znudził :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:07
0

Właśnie podziwiam twoje pazurki ozdobione bulionem-naprawdę fajnekindza, ! Ale przedewszystkim jestem pod wrażeniem twojego frencha i mam pytanie - jakiego żelu do niego używasz - zakładam, że przedłużasz pazury metodą żelową.
Pozdrawiam-- Anka lol

[ Dodano: 2005-04-20, 17:02 ]
Właśnie podziwiam twoje pazurki ozdobione bulionem-naprawdę fajnekindza, ! Ale przedewszystkim jestem pod wrażeniem twojego frencha i mam pytanie - jakiego żelu do niego używasz - zakładam, że przedłużasz pazury metodą żelową.
Pozdrawiam-- Anka lolkindza,

Odpowiedz
Termitka 2013-08-24 o godz. 07:06
0

Ja dziś zamierzam wypróbować po raz pierwszy bulionik...a mam taki drobniutki bardzo..
i zastanawiam się jak ja sobie z nim poradzę :)
Mam tylko nadzieję, że jak mi sie uda coś z niego wyczarować to to coś wytrzyma na paznokietkach 3 dni...bo wyjeżdżam więc tyle musi! :D

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-24 o godz. 07:06
0

mi bulion nie odpada a pokrywam go zwykłą bezbarwną odżywką

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:04
0

Dziewczyny a czy możecie napisać mi pełną nazwę tego utwardzacza?
Szukałam na necie ale niestety nie trafiłam a u mnie w sklepach nie ma. (kiepskie mamy tu sklepy)

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:03
0

ten utwardzacz na dodatek jest nie drogi i dobry sama go uzywam:p

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 07:01
0

a moze kolor schodzi u niektorych z powodu tego lakieru ktorym pokrywacie bulion, moze on ma w sobie cos takiego, ja poktywam inglotem utwardzaczem i wszustko jest ok. Choc odpadniecia od czasu do czasu trudno uniknąc

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2013-08-24 o godz. 07:00
0

pokrywam bulion dwoma warstwami utwardzacza lub bezbarwnego lakieru i też muszę zrywać na siłę ;)
ja mam srebrne kuleczki i też mi kolorek schodzi :( dlatego też nie jest to moja ulubiona metoda zdobienia ;)

Odpowiedz
Marti20 2013-08-24 o godz. 06:59
0

Miszka napisał(a):ja mam srebne kuleczki ;]
tylko chyba sa za bardzo kuleczkowate, bo nieraz mi odpadaja ;((
To normalne, że są kuleczkowate w końcu to bulion Musisz zatopić je w dużej ilości lakieru i porządnie pokryć bezbarwnym, wtedy napewno Ci nie będą odpadać

Ja ję często musze na siłę zdrapywać...
POZDRAWIAM!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 06:58
0

wlasnie mi tez sie nie trzymaja, wole cos bardziej plaskiego.cekinki tez nawet mi sie dlugo trzymaja

Odpowiedz
Miszka 2013-08-24 o godz. 06:58
0

ja mam srebne kuleczki ;]
tylko chyba sa za bardzo kuleczkowate, bo nieraz mi odpadaja ;((

jak zachacze np o ubranie ;((

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 06:57
0

Mi też nie schodzi, dostałam na targach do cyrkonii, ale wcześniej nie miałam problemu. srebrny, różowy, niezależnie od koloru, moze to kwestia jakości.

Odpowiedz
Marti20 2013-08-24 o godz. 06:55
0

kmoncia napisał(a):szkoda, ze tak szybko schodzi z bulionu kolor... no chyba, ze mam jakis nie markowy lol
hmmm mnie nie schodzi (mam różowy) jeszcze mi się nie zdarzyło
Za 200.000 kuleczek płaciłam 8 zł lol TO ŻART!!!!!! (Nie wiem ile jest kuleczek )

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 06:53
0

szkoda, ze tak szybko schodzi z bulionu kolor... no chyba, ze mam jakis nie markowy lol

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie