Quantcast
  • Gość odsłony: 5285

    Samodzielna nauka akrylu na formie?

    Czy jest jakaś osoba, która robiła akryl na tipsie i sama naczyła się robić również akryl na formie? Pytam, bo zastanawiam się czy jest to do zrobienia lol

    Odpowiedzi (30)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-04-17, 20:18:08
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-04-17 o godz. 20:18
0

z tymi formamai to prawda lepiej sie pracuje jak je rozeniesz. Ale praca na formach wymaga dużo wprawy. Mnie nadal nie wychodzi ładny tunel,

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 20:16
0

monisia_, to normalne zawsze potrzeba wprawy. Niestety nic nie przychodzi o tak, bo takie nasze "widzi mi się" :|

Odpowiedz
monisia_ 2013-04-17 o godz. 20:14
0

jak dojdziesz do wprawy to z kazdym nastepnym razem bedzie coraz lepiej

Odpowiedz
pchelka-monika 2013-04-17 o godz. 20:13
0

hehehe dziki bardzo lol a dzis juz mnie male paluiszki nie bola ale poczekam jeszcze pare dni

Milego dnia dziewczynki

[ Dodano: 2006-02-07, 23:23 ]
dziewczynki nie wytzrymalam i zrobilam dzis akrylki na rormie wyszly calkiem ladnie tylko mialam duzo pilowania lol

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 20:11
0

pchelka-monika, nie doczytałam słowa "małe"
Życzę miłego, pięciogodzinnego siedzenia nad tipsiakami

Odpowiedz
Reklama
pchelka-monika 2013-04-17 o godz. 20:09
0

KICI4 ale mnie bola tylko te najmniejsze reszta jest ok :)

Odpowiedz
Albertyna 2013-04-17 o godz. 20:06
0

Dariannaa napisał(a):pchelka-monika napisał(a):chyba tak zrobie ;) ja robilam kurs w poznaniu ale mieszkam w warszawie moze wiecie gdzie takie doszkolenie moge tu zrobic na miejscu w warszawie ??? i jakie sa ceny takiego dodatkowego kursu ???

Pozdrawiam
Proponuję Renatkę-Bello ul.Ziębicka 3,tel.501 676 276.Renatka ma ogromne doświadczenie,wiec polecam,polecam !!!
Też polecam Renatke!
Jest super! :P5

Odpowiedz
Dariannaa 2013-04-17 o godz. 20:03
0

pchelka-monika napisał(a):chyba tak zrobie ;) ja robilam kurs w poznaniu ale mieszkam w warszawie moze wiecie gdzie takie doszkolenie moge tu zrobic na miejscu w warszawie ??? i jakie sa ceny takiego dodatkowego kursu ???

Pozdrawiam
Proponuję Renatkę-Bello ul.Ziębicka 3,tel.501 676 276.Renatka ma ogromne doświadczenie,wiec polecam,polecam !!!

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 20:01
0

ja z żelem jeszcze nie próbowałam. Akryl jest na nim niezły (na szablonie oczywiście ). 2 na 3 paznokcie udane, to chyba niezła robota?
pchelka-monika, na Twoim miejscu, jeśli robisz sobie sama, radziłabym zrobić najpierw tylko jednego paznokcia, tak "na próbę". A co do 2 dni odpoczynku, czy to nie za mało? Bo jeśli bolą Cię paluszki to chyba tylko od "zjechanej" pilnikiem płytki :|

Odpowiedz
pchelka-monika 2013-04-17 o godz. 20:00
0

Ja dzis zdjelam swoje akrylki na tipsie, niech mi odpoczna pazurki ze 2 dni ( strasznie bola mnie male paluszki to znaczy plytka paznokcia,oczywiscie zdejmowalam je za pomoca acetonu) i sprobuje zalozyc sobie nowe tipsiki na szablonie tylko boje sie ze wyjda fatalnie ale zaryzykuje pewnie bede siedziec z 5 godzin :(

AAA mam pytanko jaka metode wolicie stosowac na szblonie ???? Czy akryl latwiej sie naklada czy zel ????

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-04-17 o godz. 19:58
0

też mi na szablonie zbytnio nie wychodzi. Specjalnie ściągłam swoje trzy pazurki (jeden z nich zapowietrzony oczywiście, na szczęście wymagający uzupełnienia :) ) i zrobiłam na formie. Dwa wyszły mi prawie idealnie, trzeci nie wyszedł ani troche :| jakiś taki płaski i...ech, szkoda w ogóle komentować jego wygląd :(
Tak więc teraz mogę nazywać się mieszańcem lol Pazurki u lewej ręki na tipsie, u prawej- na formie lol
Co do wyglądu pazurków, naturalniej wyglądają na plastikowych tipsach, które nadają białych koncówek paznokciom. W wypadku szablonów, paznokieć od początku do końca jest przezroczysty (zwazając na to, że nie używam jeszcze białego pudru )

Odpowiedz
pchelka-monika 2013-04-17 o godz. 19:55
0

chyba tak zrobie ;) ja robilam kurs w poznaniu ale mieszkam w warszawie moze wiecie gdzie takie doszkolenie moge tu zrobic na miejscu w warszawie ??? i jakie sa ceny takiego dodatkowego kursu ???

Pozdrawiam

Odpowiedz
Dariannaa 2013-04-17 o godz. 19:51
0

dziewczynki,praca na formach wymaga wprawy i pewnych zasad,które powinny być zachowane aby paznokieć był trwały i ładnie wyglądał,wiec jesli macie z tym problemy,to polecam doszkolenie-jeden dzień pod okiem doświadczonego instruktora i śmigacie pazurki na szablonie jak ta lala :)

Odpowiedz
pchelka-monika 2013-04-17 o godz. 19:48
0

Ja tez zawsze robilam na tipsie i probowalam na szablonie ale taki mi krogulce wychodza :P4 Musze pocwiczyc :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 19:47
0

ja ciagle sie ucze pracowac z tymi formami jak mi to na 100% wyjdzie to bedzie to wielki sukces

Odpowiedz
pancia 2013-04-02 o godz. 07:59
0

Eliza - za te formy place po 30gr. za sztuke. Sa to jednorazowki - podobne jak numer 1 na zdjeciu Ani, ale zlote. Wiec nie majatek. Sa one zaledwie 10 gr. drozsze od wiele slabszych. Pozdrawiam.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2013-03-30 o godz. 16:22
0

O, jezeli chodzi o formy wielokrotnego uzytku, to niektorzy je lubia...ja tak niespecjalnie...po prostu jestem przyzwyczajona do tych jednorazowych.
Po prostu trzeba sie do nich przystosowac.....nie powiedzialabym ze sa lepsze, czy gorsze...kup je i sprobuj, moze je polubisz :)

Ale niestety nie wiem w jakiej sa cenie...

Odpowiedz
Anna z Toronto 2013-03-30 o godz. 16:19
0

Eliza, formy Tammy Taylos sa swietne, ale wiem ze sa w Polsce bardzo bardzo drogie (tutaj tez dosc drogie). Ja uzywam TT form czasami, jak inne nie pasuja.
Do codziennej pracy uzywam tych zlotych form.
Ponizej zamieszczam link do zdjecia roznych form.
#1 TT forma, drozsza, sztywniejsza ....do paznokci z wysoka c-curve, albo plaskiego ksztaltu (nie wiem jak to sie nazywa po polsku..) "pd paznokciem"
#2 To te "normalne" tanie formy ($12 CAD za 500 szt), zeby je troche usztywnic naklejam srodek formy (ta czesc ktora zostaje) pod spod formy.
#3 TT forma, tansza, ale niezbyt szczerze Ci powiem, jest bardzo gietka, do waskich paznokci...mozna taka sama kupic w drozszym formacie
# 2a, normalna forma, wycieta do waskich paznokci, albo zeby boczki lepiej pasowaly (wysej weszly)

http://groups.msn.com/BeautyPro/mysalon.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=264

Odpowiedz
Gość 2013-03-30 o godz. 15:50
0

pancia,czy mozesz napisac ile mniej wiecej kosztuja te formy tammy taylor?slyszalam tez o formach wielokrotnego uzytku.czy ktoras z was ich uzywala i czy sa lepsze niz te jednorazowe
pozdrawiam

Odpowiedz
Anna z Toronto 2013-03-28 o godz. 17:53
0

Karolinka napisał(a):Ja przez długi okres miałam problem z podkładaniem form, ale Ania pokazał jak je rozcinać i teraz już mi dobrze wychodzi.
......i tez sie latwiej je zdejmuje jak sa rozciete :D

Odpowiedz
magda-r 2013-03-27 o godz. 07:39
0

ja też sama się uczę nakładania akrylu na formie.nie jest to proste ale pomału już mi wychodzi.trzeba dużo trenować.

Odpowiedz
pancia 2013-03-20 o godz. 08:46
0

Polecam formy Tammy Taylor - sa juz naciete, odpowiednio sztywne, swietnie sie kleja.

Odpowiedz
Gość 2013-03-18 o godz. 14:12
0

ja sama nauczyłam się nakładać akryl na tipsy, z formami nie było już tak łatwo ale też się nauczyłam . Kurs był tylko dopełnieniem i zrobieniem papierka. Dla chcącego nic trudnego- uważm że jak ktoś chce to wszystko zrobi i wszystkiego sie nauczy

Odpowiedz
Gość 2013-03-17 o godz. 18:27
0

A czy któras z was uczyła się tego zupełnie sama np. na swojej siostrze? Bez instrukcji kogokolwiek?

Odpowiedz
Gość 2013-03-07 o godz. 06:20
0

Dziękuję Karolinko. Jak będę miała okazję to sprubuję, nie pomyślałam o tym wcześniej Pozdrawiam

Odpowiedz
Karolinka 2013-03-06 o godz. 19:38
0

Rozcinam przed założeniem, niektóre paznokcie opadają w dół, niektóe "idą" w górę (nie czuje jak rymuje :)) dlatego forma, która jest prosta rzadko kiedy pasowała. A jak rozetniesz w miejscu gdzie przyklejach do palca, to możesz manewrować kształtem do woli.

Odpowiedz
Gość 2013-03-06 o godz. 17:56
0

Rozcinasz ją przed podłożeniem czy jak ją zdejmujesz? Ja ma problem z podłożeniem jej , wydaje się ( jak zakładam) że jest wszystko OK ale czasami przy zdejmowaniu okazuje się iż zatopiłam trochę formy w akrylu.

Odpowiedz
Karolinka 2013-03-06 o godz. 15:06
0

Ja przez długi okres miałam problem z podkładaniem form, ale Ania pokazał jak je rozcinać i teraz już mi dobrze wychodzi.

Odpowiedz
Gość 2013-03-06 o godz. 14:11
0

Ja najpier uczyłam się praktycznie sama w gab. gdzie pracowałam, a później zrobiłam kurs. Jest to do nauczenia się samemu :) .
Jeśli już robię akryl (bardzo rzadko) to wolę na tipsie, czasami na formie mam problem z przyklejeniem się formy i zalaniem jej akrylem ( nie mam zbyt dobrze opanowanej tej metody). ;)

Odpowiedz
Karolinka 2013-03-06 o godz. 13:44
0

Jest to absloutnie do zrobienia ;). Mnie jest na formie nawet łatwiej :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie