Quantcast
  • Armyofme odsłony: 20583

    Jaki najlepszy biustonosz pod gorset?

    W piątek jadę na drugą przymiarkę sukni lol 8) :D i mam mieć już biustonosz który będę miała na ślubie, po to by dopasować wszystko zgrabnie :) Jaki najlepiej nadaje się pod gorset? Pewnie taki sztywniejszy, podnoszący biust? Jak myślicie?

    Odpowiedzi (81)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-03-07, 06:10:56
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
pinkivi 2010-03-07 o godz. 06:10
1



je tez to kupiłam, ale kupię jeszcze to:

Odpowiedz
Carmen 2010-03-03 o godz. 23:40
0

Wreszcie kupiłam komplet bielizny!! Namierzyłam się tych biustonoszy i jakoś najlepiej od początku czułam się w tym:
http://www.e-bielizna.pl/go/_info/?id=89&sess_id=5d012c1c4db48a43206dcb2f1ed02685

Bardzo dobrze się trzyma, ponieważ ma dwie taśmy silikonowe w obwodzie oraz na miseczkach! Tylko z dobraniem rozmiaru miałam szopki. Okazało się,że w moim rozmiarze tj.75B miseczka jest idealna,ale w obwodzie ledwo się dopinam! 80B był dobry w obwodzie, ale już miał dużo większą miskę. I musiałam czekać kolejne 1,5 tygodnia na rozmiar 80A. Ten okazał się w sam raz :D
w tym samym sklepie nabyłam pończochy. Mają 2 taśmy silikonowe, chyba będą się dobrze trzymać, jak myślicie? Bo są też chyba pończoszki z trzema paskami.

Odpowiedz
Gość 2010-01-27 o godz. 01:07
0

_MeGGi_ napisał(a):nie musi byc koniecznie zawizywany w pasie
Lepiej, zeby nie byl. Nie wiem czy zalozylas kiedykolwiek taki z paskiem na brzuchu ale ja tak :( Efekt- dlugo gojaca sie rana od zapiecia na brzuchu.
Brzuch sie poci, poza tym siadasz, to sie wpija, przy tancu sie porusza, obciera, szczegolnie w upal. Koszmar. Zalozylam taki biustonosz raz w zyciu- na jakies wesele wlasnie i od tej pory lezy w szufladzie.

Odpowiedz
Gość 2010-01-26 o godz. 21:49
0

_MeGGi_ napisał(a):nie musi byc koniecznie zawizywany w pasie, moze byc standardowo zapinany na plechach, godzi mi glownie o takie zapiecie na szyji
W tkaim razie możesz to być dowolny biustonosz z odpinanymi ramiączkami i musisz tylko dokupić ramiączko na szyję. Jedyne małe utrudnienie w tej kombinacji: rozmiar (szerokość) wyjściowych łapek od ramiaczek musi być taki sam.

Odpowiedz
_MeGGi_ 2010-01-26 o godz. 20:14
0

znalazlam biustonosz jakiego poszukuje, tzn tylko w necie go znalazlam bo w sklepach nadal szukam :(

wiecie moze gdzie taki staniczek w duzym rozmiarze moge dostac?nie musi byc koniecznie zawizywany w pasie, moze byc standardowo zapinany na plechach, godzi mi glownie o takie zapiecie na szyji

Odpowiedz
Reklama
wijka 2010-01-18 o godz. 06:52
0

naitre napisał(a):Wijka nie mogę się przekonać co do kupna bielizny (stanika) przez internet. Jestem pod tym względem wybredna Nie znam rozmiarówki danej firmy tzn, czy za niża, czy zawyża numeracje itp. Ale może się przekonam
Zrozumiałe. Ja także należę do osób, które nie potrafią kupować [nie tylko bielizny] zupełnie w ciemno - co prawda zawsze można [w ciągu 10 dni] wymienić nabytek, ale to wysyłanie paczek i ponowne czekanie nań jest dla mnie naprawdę irytujące...

Sklep www jest dobrym rozwiązaniem, jeśli znajdziesz już odpowiednią firmę i model, ale akurat nie będzie Twojego rozmiaru.
Można też w drugą stronę.
Pooglądać oferty w internecie a jak coś wpadnie w oko można znaleźć sklep w realu [co raczej trudne być nie powinno] i przymerzyć i zweryfikować swój pogląd na dany biustonosz :)

Wiem, wiem.... To co piszę odkrywcze w żadnym stopniu nie jest, ale moja rada brzmi: nie uprzedzaj się do sklepów wirtualnych :)

Odpowiedz
naitre 2010-01-18 o godz. 06:36
0

Wijka nie mogę się przekonać co do kupna bielizny (stanika) przez internet. Jestem pod tym względem wybredna Nie znam rozmiarówki danej firmy tzn, czy za niża, czy zawyża numeracje itp. Ale może się przekonam

Odpowiedz
wijka 2010-01-18 o godz. 02:57
0

naitre napisał(a):Moze Wy wiecie gdzie dostać stanik w Poznaniu w rozmiarze 75 E/F??Taki żeby nie był zabudowany, ale biust się wylewał i miał cieńkie ramiączka a jednocześnie dobrze trzymał??
To jest chyba nie możłiwe:(
Oczywiście, że jest możliwe :)
Poprzeglądaj oferty sklepów internetowych.
Na pewno coś dobierzesz.
Powodzenia

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 02:46
0

a ja ma prosbe do wszystkich dziewczyn ktore uzywaly biustonoszy silikonowych
czy one sie sprawdzaja i na jakiej wielkosci biustu
czy nie odpazaja itp
bardzo pilnie potrzebuje pomocy poniewaz moj gorset jest taki porabany ze nie moge w ogole dopasowac zadnego biustonosza
normalnie kaplica

Odpowiedz
naitre 2010-01-17 o godz. 23:35
0

Jak ja Wam zazdroszczę :chlip: Ja pewnie będę ok 6 iesięcy szukać stanika. Moze Wy wiecie gdzie dostać stanik w Poznaniu w rozmiarze 75 E/F??
Taki żeby nie był zabudowany, ale biust się wylewał i miał cieńkie ramiączka a jednocześnie dobrze trzymał??
To jest chyba nie możłiwe:(

Odpowiedz
Reklama
kasia_kl 2010-01-17 o godz. 07:46
0

jeszcze raz wklejam

Odpowiedz
kasia_kl 2010-01-17 o godz. 07:41
0

To ja pod gorset polecam nowość thriumpha! Świetnie leży, jeszcze żadna bardodka nie leżala na mnie tak idealnie.

Odpowiedz
wijka 2010-01-15 o godz. 21:49
0

_MeGGi_ napisał(a):wiec przypuszczam ze i stanik musi byc na szyje ale nigdzie takowego nie widzialam
A co powiesz na stanik z odpinanymi ramiączkami ALE z silikonowym wykończeniem od wewnątrz [będzie się lepiej ciała trzymał] i specjalnymi 2 belkami utrzymującymi biustonosz na właśniwym miesjcu?
Można do tego dokupić jedno - również silikonowe ramiączko [takie dłuższe, specjalnie na szyję].

Taki właśnie biustonosz [b. ładny, a do tego solidnie trzymający się] mierzyłam na ul. Chmilelnej. Sklep nazywa się Shafa [CHYBA, nie pamiętam jak to się pisze]. Idąc Chmielną od GC w stronę Nowego Światu, zaraz na początku ulicy, po lewej stronie [mniej więcej na przeciwko kina Atlantic]. I cena wcale przyzwoita [koło 50-60 zł].
Nie wiem natomiast gdzie kupić takie ramiączko na szyję :)

Odpowiedz
_MeGGi_ 2010-01-15 o godz. 11:01
0

podlacze sie pod temat i od razu mam pytanie czy macie pomysl na biustonosz pod gorset na szelke na szyje, dodam ze bez ramiaczek nie wchodzi w gre bo mam za duzy biust i mam niezdrowy odruch podciagania stanikow bez ramiaczek ;) wiec przypuszczam ze i stanik musi byc na szyje ale nigdzie takowego nie widzialam

Odpowiedz
Gość 2010-01-15 o godz. 03:22
0

xoraj napisał(a):szpilunia napisał(a):A jaki kolorek masz tego staniczka xoraj
śliczny waniliowy :D
Xoraj - wygląda na to, że wybrałysmy ten sam :D

Odpowiedz
szpilunia 2010-01-14 o godz. 07:16
0

no to sie bardzo ciesze....

Odpowiedz
wijka 2010-01-11 o godz. 09:56
0

Uprzejmie melduję [odpowiadając na pytanie szpiluni 8) zadane w wątku o sukni], że do wczoraj nie otrzymałam z lulu nowej przesyłki, ale to tylko dlatego, że jej do tej pory nie zareklamowałam.

Nie zareklamowałam [= nie odesłałam], bo minęło półtora miesiąca, a na stronie www [zarówno lupoline, jak i lulu] wciąż nie było rozmiaru 70 C.
W związku z tym dość skutecznie wmówiłam sobie, że biustonosz jest tylko lekko wadliwy... No bo skoro NIGDZIE nie ma tego rozmiaru [a leży on na mnie super], to trudno i w zasadzie cieszę się bardzo, że mam chociaż ten....
Dodam, że jakikolwiek inny biustonosz nie wchodził w grę, bo pod ten właśnie model jest szyta moja suknia.... A skoro do tej pory nie było bielizny na stronie sklepu internetowego przyjęłam do wiadomości, że po prostu nie ma go w sprzedaży [bo aktualizacja strony trwa przecież chwilę!...]. Ot co!

Ale dziś - zmobilizowana postami szpiluni i iwony_r1 - znów podjęłam działania i:
w Galerii Centrum dowiedziałam się, że LUPO 465 jest JEDNAK w ciągłej sprzedaży. Jednak, bo dwa miesiące temu poinformowali mnie, że jest to stary model i nie będzie już z niego nowych dostaw....
po rozmowie: z lulu -> lupoline -> lulu okazało się, że bielizna jednak jest do kupienia [a więc W KOŃCU mogę odsyłać wiedząc, że będą mieli inny na podmiankę], czego dowodem stało się NAGŁE pojawienie rozmiaru 70 C na ich stronach www Zapewne dawno już ją można było kupić/podmienić tylko strony nie zostały aktualizowane.......

Tak czy inaczej, ucieszyłam się ogromnie i dziś po południu wysłałam do lulu paczkę zwrotną z reklamacją. Zgodnie z obietnicą sklepu, we wtorek zostanie wysłany mi nowy biustonosz :D

Odpowiedz
wijka 2009-11-30 o godz. 09:06
0

szpilunia napisał(a):Zgodze sie z wijka, choc akurat tego konkretnego modelu nie mierzylam, ale zauwazylam ze wszystkie usztywniane staniki Lupo dobrze trzymaja sie ciala natomiast stringow nie lubie...
Wreszcie nareszczie otrzymałam przesyłkę i mogę powiedzieć, że wklejany po stokroć w tym wątku biustonosz LUPO ;) leży na mnie idalnie. Jest po prostu śliczny, faktycznie się trzyma i bardzo ładnie modeluje biust. Stringi też są całkiem ładniutkie [w realu wyglądają o wiele lepiej niż na zdjęciach] :)
Mam tylko jedno małe ALE... przesyłka jest wadliwa: lewa miseczka ma sporą skazę [pęknięcie] - w końcu trafiła mi się ostatnia sztuka z rozmiaru, którego NIGDZIE nie ma...
Od razu zgłosiłam wadę firmie i oczywiście przyjmą reklamajcę [za dwa tygodnie będę miała od nich nową przesyłkę...].
Mimo wszystko dobrze się stało, że mam chociaż ten biustonosz, bo W KOŃCU mogę pójść na zdjęcie miary...

.... i mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę kupować bielizny ślubnej.... :|

Odpowiedz
*oLcIa* 2009-11-29 o godz. 01:23
0

Nie za ma co, jak cos kupisz pochwal się :)

Odpowiedz
Carmen 2009-11-29 o godz. 01:16
0

*oLcIa* napisał(a):
Tak kupiłam w Sosnowcu. Ten komplecik Lupo i pare innych ślubnych ma pani w szklanym budynku w połowie Modrzejowskiej ( zaraz przy Kościelnej) na parterze. Zaraz za CCC :P .

A również na Modrzejowskiej tylko ciut wczesniej po prawej stronie jest sklepik z bielizną i ubraniami ( jedne drzwi, ale jest podzielony) i tam też mozna coś fajnego znależć.
Dzięki wielkie!!!

Odpowiedz
*oLcIa* 2009-11-29 o godz. 00:29
0

Carmen napisał(a):
Olcia w Sosnowcu kupowałaś bieliznę? Możesz polecić jakiś sklep? Mnie dopiero czeka ta wątpliwa przyjemność Nie lubię kupować biustonoszy, bo potem zawsze się okazuje, że albo mnie ciśnie albo odstaje albo coś tam. A ślubny musi być bardzo wygodny!
A stringów niecierpię, szukam kompleciku z pełnymi majteczkami :)
Tak kupiłam w Sosnowcu. Ten komplecik Lupo i pare innych ślubnych ma pani w szklanym budynku w połowie Modrzejowskiej ( zaraz przy Kościelnej) na parterze. Zaraz za CCC :P .

A również na Modrzejowskiej tylko ciut wczesniej po prawej stronie jest sklepik z bielizną i ubraniami ( jedne drzwi, ale jest podzielony) i tam też mozna coś fajnego znależć.

Odpowiedz
Gość 2009-11-28 o godz. 23:20
0

Ja uwielbiam stringi ale wczoraj dokupiłam sobie do tego kompleciku jeszcze pełne figi :D

Odpowiedz
Carmen 2009-11-28 o godz. 22:23
0

*oLcIa* napisał(a):Kupiłam dzisiaj bieliznę. Pas i stringi własnie te :


Natomiast biustonosz mi nie pasował i dobrałam cos z innego fasonu i innej firmy ale z podobnym haftem do pasa.

Ten stanik z Lupo drażnił mnie tą swoją sztywnością miseczek...
Olcia w Sosnowcu kupowałaś bieliznę? Możesz polecić jakiś sklep? Mnie dopiero czeka ta wątpliwa przyjemność Nie lubię kupować biustonoszy, bo potem zawsze się okazuje, że albo mnie ciśnie albo odstaje albo coś tam. A ślubny musi być bardzo wygodny!
A stringów niecierpię, szukam kompleciku z pełnymi majteczkami :)

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-28 o godz. 22:00
0

Zgodze sie z wijka, choc akurat tego konkretnego modelu nie mierzylam, ale zauwazylam ze wszystkie usztywniane staniki Lupo dobrze trzymaja sie ciala natomiast stringow nie lubie...u mnie na szczescie odpadl problem stanika pod suknie - bede miec wszyste poduchy, ale Lupo bardzo polecam i sama poluje na cos fajnego z tej firmy.. lol

Odpowiedz
wijka 2009-11-28 o godz. 11:59
0

*oLcIa* napisał(a):Kupiłam dzisiaj bieliznę. Pas i stringi własnie te.
Natomiast biustonosz mi nie pasował[...]Ten stanik z Lupo drażnił mnie tą swoją sztywnością miseczek
No właśnie ja do stringów nie jestem przkonana, za to biustonosz bardzo mi odpowiada :) Jest to jedyny model z odpinanymi ramiączkami, który faktycznie się trzyma, nie odstaje od ciała i ... nie robi z biustu dwóch małych namiotów lol

Odpowiedz
*oLcIa* 2009-11-28 o godz. 10:47
0

Kupiłam dzisiaj bieliznę. Pas i stringi własnie te :


Natomiast biustonosz mi nie pasował i dobrałam cos z innego fasonu i innej firmy ale z podobnym haftem do pasa.

Ten stanik z Lupo drażnił mnie tą swoją sztywnością miseczek...

Odpowiedz
wijka 2009-11-28 o godz. 10:43
0

szpilunia napisał(a):wijka i jak przesylka dotarla
Szpilunia, dobrze, że pytasz mnie o to dziś, bo jakbym miała odpowiedzieć do wczoraj rano, to mogłabym to zrobić tylko na pomyjach lol

A dziś, spokojnie w dwóch zdaniach mogę powiedzieć, że niestety okazało się, że lingerino aktualnie nie ma bielizny w zamówionym przeze mnie rozmiarze i może producent dostarczy ją za dwa tygodnie [a dowiedziałam się o tym tylko dlatego, gdyż przyszło mi do głowy zapytać ich, czemu dosłownie chwilę po złożeniu przeze mnie zamówienia, zdjęli ze swojej strony rozmiar 70 C].

Na szczęście udało mi się zamówić OSTATNI KOMPLET ze strony lulu i jutro mam odebrać przesyłkę. Mam tylko nadzieję, że nie będzie miał jakiejś wady, skazy [.... bo przecież w końcu to ostatni komplet ]

Dodam tylko, że naprawdę BARDZO zalezy mi na czasie, bo jeszcze chwilka i będzie za późno na zdjęcie ze mnie miary [bez biustonosza tego nie zrobią].
Wiesz co mnie najbardziej doprowadza do szału?... Oczywiście jakiś miesiąc temu kupiłam już sobie komplecik ślubny [lilly, za 200 zł], ale wciąż jakoś nie mogę się do niego przekonać :Hangman: I nie pytaj czemu go kupiłam..... Oczywiście nie był przez mnie noszony, nadal ma metki i oryginalne opakowania. Dlatego jak tylko otrzymam przesyłkę, dam ogłoszenie o sprzedaży nowiuśkiej bielizny ślubnej

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-28 o godz. 09:28
0

wijka i jak przesylka dotarla

Odpowiedz
wijka 2009-11-22 o godz. 04:11
0

Wielkie dzięki :)

Odpowiedz
Joasia_D 2009-11-22 o godz. 03:54
0

wijka napisał(a):Czy to znaczy, że W OGÓLE nie ma mniejszych [poza tymi co oferują na stronie www] rozmiarów stringów w tym komplecie?
Ja już nie mam siły łazić od sklepu do sklepu żeby się dowiedzieć, że tak właśnie jest...
Jasne, że są inne rozmiary i S-ki i M-ki.
Wszystko możesz zamówic na stronie: http://www.lulu.pl/strona.php?site=wyswietlanie&id_inne=aj&what=kategoria

Odpowiedz
Gość 2009-11-22 o godz. 03:17
0

wijka napisał(a):DAGMARA napisał(a):Jestem właścicielka tej śliczniutkiej bielizny i potwierdzam wszystko co napisała wijka :D
Napisała to za dużo powiedziane. Ja tylko przekleiłam info od producenta, coby żadnych wątpliwości nie było lol

DAGMARA, wszystko potwierdzasz? To nie dobrze :( Czy to znaczy, że W OGÓLE nie ma mniejszych [poza tymi co oferują na stronie www] rozmiarów stringów w tym komplecie?
[Ja już nie mam siły łazić od sklepu do sklepu żeby się dowiedzieć, że tak właśnie jest... ]
No właśnie co do tych stringów to sie nie zgodze bo ja kupiłam stringi rozmiar S ( na metce jest 36)ale ja nie kupowałam przez internet tylko w Lublinie w Pałacu Parysów

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 23:54
0

DAGMARA napisał(a):Jestem właścicielka tej śliczniutkiej bielizny i potwierdzam wszystko co napisała wijka :D
Napisała to za dużo powiedziane. Ja tylko przekleiłam info od producenta, coby żadnych wątpliwości nie było lol

DAGMARA, wszystko potwierdzasz? To nie dobrze :( Czy to znaczy, że W OGÓLE nie ma mniejszych [poza tymi co oferują na stronie www] rozmiarów stringów w tym komplecie?
[Ja już nie mam siły łazić od sklepu do sklepu żeby się dowiedzieć, że tak właśnie jest... ]

Odpowiedz
Joasia_D 2009-11-21 o godz. 23:41
0

Bardzo dziekuję

Odpowiedz
Gość 2009-11-21 o godz. 23:35
0

wijka napisał(a):Joasia_D napisał(a):
A czy ten model ma wszyte poduszeczki silikonowe lub materiałowe?
Ten model posiada WYJMOWANE wkładki - poduszeczki:

"Prezentowany model z pewnością można zaliczyć do kolekcji ślubnej. Delikatny kolor ecry i bardzo elegancki haft nadają kunsztu. Biustonosz to bardotka, miseczki są wykonane z pianki micro, sztywne a zarazem idealnie dopasowujące się do biustu. Dzięki wyjmowanej wkładce push up i odpinanym ramiączkom jest on bardzo funkcjonalny. Boczki wykończone listwami z silikonu, gwarantują komfort noszenia tego biustonosza bez ramiączek. Do kompletu przewidziano stringi" [...w rozmiarze L i XL ]
Jestem właścicielka tej śliczniutkiej bielizny i potwierdzam wszystko co napisała wijka :D

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 21:45
0

Joasia_D napisał(a):
A czy ten model ma wszyte poduszeczki silikonowe lub materiałowe?
Ten model posiada WYJMOWANE wkładki - poduszeczki:

"Prezentowany model z pewnością można zaliczyć do kolekcji ślubnej. Delikatny kolor ecry i bardzo elegancki haft nadają kunsztu. Biustonosz to bardotka, miseczki są wykonane z pianki micro, sztywne a zarazem idealnie dopasowujące się do biustu. Dzięki wyjmowanej wkładce push up i odpinanym ramiączkom jest on bardzo funkcjonalny. Boczki wykończone listwami z silikonu, gwarantują komfort noszenia tego biustonosza bez ramiączek. Do kompletu przewidziano stringi" [...w rozmiarze L i XL ]

Odpowiedz
*oLcIa* 2009-11-21 o godz. 21:07
0

oj oglądałam ten komplecik kilka razy i z tego co mi sie wydaje nie ma nic, po prostu są usztywniane gąbką miseczki na fiszbinach...

Odpowiedz
Joasia_D 2009-11-21 o godz. 14:28
0

wijka napisał(a):
A czy ten model ma wszyte poduszeczki silikonowe lub materiałowe?

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-21 o godz. 09:20
0

wijka napisał(a):Powiedz mi jescze, ile faktycznie trwa realizacja zamówienia?
Nie pamietam dokladnie ale okolo tygodnia mniej wiecej...

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 09:17
0

szpilunia napisał(a): tak bylo u mnie lol
8) Poszło....
szpilunia napisał(a):A co do rozmiarow, to faktycznie - mnie tez sie wydaje ze Lupo ma ciut mniejsze rozmiarowki...
...czyli teraz nie pozostało mi już nic innego jak tylko CIERPLIWIE czekać na przesyłkę i się przekonać ..
Powiedz mi jescze, ile faktycznie trwa realizacja zamówienia?

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-21 o godz. 09:02
0

Wijka nic straconego - odpowiedz na maila ktory przyjdzie do Ciebie jako potwierdzenie - ze zapomnialas sie zalogowac przy zamowieniu i uwzglednia - tak bylo u mnie lol

A co do rozmiarow, to faktycznie - mnie tez sie wydaje ze Lupo ma ciut mniejsze rozmiarowki...

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 08:54
0

szpilunia napisał(a):A nie ma sprawy - sama kupowalam w tym sklepie - bardzo polecam - przy zalgowaniu daja od razu 5 lub 10% znizki...
Przy zalogowaniu powiadasz.... czyli zniżki nie będzie, bo najpierw złożyłam zamówienie, a potem założyłam konto lol

Mam nadzieję, że nie kupuję kota w worku.... Nigdzie nie mogłam przymierzyć z tego modelu 70 C - ale miseczka B za mała, D za duża [w tym przypadku można by było ciut załączonymi wkładkami nadrobić ;)].
Logika i MOJA NUMERACJA wskazuje, że C będzie idealny. I oby tak było, bo jakbym miała kolejne dni tracić na szukanie bielizny ślubnej, to szlag by mnie trafił... :|

Dlatego wielgaśny buziak dla Ciebie za pomoc :)

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-21 o godz. 08:32
0

A nie ma sprawy - sama kupowalam w tym sklepie - bardzo polecam - przy zalgowaniu daja od razu 5 lub 10% znizki...

Ciesze sie ze pomoglam 8)

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 08:26
0

sziplunia, dzięki :)

Aaaaaaaaaaaaaa............Wygląda na to, że biustonosz jest, ale w komplecie ze stringów mogę wybrać tylko L i XL
...Ale ok, majty dokupię gdzie indziej. Biorę samą górę :)
Baaaardzo Ci dziękuję za pomoc :usciski:

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-21 o godz. 07:28
0

Sprobuj tutaj:

http://www.lingerino.com/kolekcje.php?session=3fb0dbfb12032324373d1eef70830944&p=slubna&item=926

Odpowiedz
wijka 2009-11-21 o godz. 07:12
0



Śliczny biustonosz, model 465 :) Niestety nigdzie nie mogę dostać rozmiaru 70 C
W sklepie internetowym LUPO też w tym momencie nie mają go na magazynach. I obawiam się, że już nie będzie, bo to stara kolekcja :(
Jedyna szansa, że wisi gdzieś w sklepie... Tylko gdzie?

Stąd pytanie do Was, może wiecie gdzie znajdę w Warszawie sklep z bielizną LUPO? [Poza Galeriami Centrum, bo tam nie ma mojego rozmiaru oraz sklepami podanymi na stornie internetowej firmy, bo tam też nie ma].

Będę wdzięczna za każde info :)

Odpowiedz
Carmen 2009-11-12 o godz. 00:12
0

xoraj napisał(a):a nie to figi kosztują 44zł
Widziałam w sobotę w sklepie ten komplecik! Był tylko w kolorze wanilii, kosztuje ok.150zł. Sam biustonosz koło 100zł. Nie mierzyłam, bo sie spieszyłam, ale wyglądał na wygodny. Tylko ten kolor... No i on nie ma tej taśmy silikonowej od wewnątrz. A pani w sklepie mi poleciła ładny bielutki dwa razy tańszy, który ma te silikonowe taśmy, chyba wtedy lepiej trzyma. Muszę się wybrać na mierzenie.

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-11 o godz. 06:51
0

A ja coraz bardziej sie do takieog przekonuje...


Jak sie okazalo pod moja sukienka za bardzo odznaczaja sie wszelkie koronki i wzorki na staniku i musze miec gladki..

Odpowiedz
psotka 2009-11-11 o godz. 06:48
0

mi babeczka w sklepie z bielizna doradzala pod gorset taki :



jest podklejony siliconem wiec nie powinien sie przesuwac...tylko mam obawy czy on aby nie jest zabardzo zabudowany i nie bedzie wystawal spod gorsetu

Odpowiedz
xoraj 2009-11-11 o godz. 05:18
0

szpilunia napisał(a):A jaki kolorek masz tego staniczka xoraj
śliczny waniliowy :D

Odpowiedz
Gość 2009-11-11 o godz. 04:14
0

kassandra napisał(a): albo takie coś "podklejane" pod piersi.
Odradzam. Raz w zyciu spróbowalam i nigdy wiecej. Odklejalo sie jak plaster od rany, pieklo, skóra zaogniona. Odparzenia dlugo potem kurowalam.
W dodatku wcale nie podtrzymywalo biustu jak trzeba. Biustonosz z ramiaczkami lub bez - lepszy.

Odpowiedz
Gość 2009-11-10 o godz. 11:09
0

a ja kupiłam już staniczek firmy Triumph który nazywa się Fashion Style 01 i jest na stronie http://www.noa.com.pl/
ale nie umiem go wkleić
był troszkę drogi (99zł ;) ) ale jest super wygodny i świetnie wyglada i dodaje mi obwodu ;) na czym szczególnie mi zależało
polecam

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-09 o godz. 22:13
0

Armyofme - wklej zdjecie albo podaj linka

Odpowiedz
Armyofme 2009-11-09 o godz. 13:54
0

A ja kupiłam bieliznę ! :) Stanik Atlantica za 39 zł (przecena 50%), świetnie trzyma biust, śliczny i wygodny :)

Odpowiedz
szpilunia 2009-11-09 o godz. 10:20
0

A jaki kolorek masz tego staniczka xoraj

Odpowiedz
xoraj 2009-11-09 o godz. 10:04
0

a nie to figi kosztują 44zł

Odpowiedz
xoraj 2009-11-09 o godz. 10:02
0

A można wiedzieć ile kosztuje taki komplecik? Wygląda na wygodny.
stanik ok 100zł
majtki chyba 45zł

sama nie płaciłam tylko narzeczony ;)

jest bardzo wygodny
ale widziałam chyba gdzieś na necie za ok 40 zł sprawdzę to i dam znać

Odpowiedz
Carmen 2009-11-08 o godz. 23:39
0

xoraj napisał(a):ja miałam taki komplecik i byłam bardzo zadowolona
kolor jest zupełnie inny niż na zdjęciu
żałuję że nie robią takich czarnych
polecam

A można wiedzieć ile kosztuje taki komplecik? Wygląda na wygodny.

Odpowiedz
xoraj 2009-11-08 o godz. 11:11
0

ja miałam taki komplecik i byłam bardzo zadowolona
kolor jest zupełnie inny niż na zdjęciu
żałuję że nie robią takich czarnych
polecam

Odpowiedz
Owca76 2009-11-02 o godz. 06:08
0

ja mialam suknie bez ramiaczek i z golymi plecami (tylko sznurowanie). kiedy mierzylam suknie bez biustonosza w ogole, strasznie mnie splaszczala, bo ze wzgledu na brak ramiaczek i usztywnien trzeba mnie bylo bardzo mocno zasznurowac :) kupilam wiec wlasnie takie silikonowe cudo o ktorym pisala kassandra - tez byl to dla mnie kosmos. wyglada to troszku jak sztuczny biust :D sklada sie z 2 czesci - na kazda piers- po jednej stronie ma warstwe kleju, za pomoca ktorego przytwierdzasz silikonowa miseczke do biustu- po przyklejeniu obu spinasz je posrodku za pomoca takiego haczyka - biust podnosi sie i wyglada super. jak teraz patrze na moje zdjecia to sie nawet zastanawiam, czy aby nie mam na nich zbyt uwydatnionego biustu.... ;)
podchodzilam do tego zakupu z rezerwa, ale prawda jest taka ze czasem nosze ten "biustonosz" na codzien ( w instrukcji jest napisane ze ten klej zuzywa sie dopiero po ok. 200 uzyciach). Ta przyjemnosc kosztowala ok. 100 PLN, kupilam w Promenadzie na parterze.
Polecam!

Odpowiedz
Gość 2009-10-31 o godz. 07:13
0

Tita napisał(a): Przede wszystkim dobrze dopasowany gorset nie powinien być sznurowany tylko na suwak, taki wpuszczany, którego nie widać.

ja się nie zgadzam, ze suwaki są lepsze! ..sznurki są pewniejsze

co do biustonosza..najlepiej mieć dwa do przymiarki.. jak szukałam po znanych firmach to przerazała mnei cene nie mówiąć o wygladzie biustonosza...
..ja mam na oku biustonosze za 44 zlote z polskiej firmy..i musze powiedzieć,że mnie ujęły...

Odpowiedz
Carmen 2009-10-31 o godz. 02:49
0

Właśnie boję się tego "wylewania" ;) . A on ma w komplecie te silikonowe wkładki czy można je dokupić? Na zdjęciu wyglada fajnie... Chyba muszę poprzymierzać.
nie wie ktoś gdzie na Śląsku sprzedają te Lupo line??

Odpowiedz
szpilunia 2009-10-31 o godz. 02:02
0

Carmen fajniutka data slubu lol

Co do tego biustonosza, to ja mam w sumie i bialy i czarny...

Najpierw kupilam czarny 70B i bylo OK, ale biust - po raz pierwszy w zyciu lol - wrecz sie wylewal ze stanika...fakt ze to balkonetka i jest to najbardziej wykrojony stanik jaki tylko mozna sobie wyobrazic, ale teraz kupilam bialy 70C i rewelka, super wyglada jesli zalozyc do niego wkladki silikonowe ;) ...

Nie bardzo wiem co Ci poradzic, moze najlepiej pojsc do sklepu i pomierzyc i potem ewentualnie kupic w necie...ja dotad mialam 75A/B, wiec podobnie jak u Ciebie...

Co do wygody, to dla mnie ekstra - podszyty jest tasma silikonowa ktora naprawde trzyma, ramiaczka odpinane i po odpieciu ten stanik nie deformuje sie ani zle nie lezy..

Odpowiedz
Carmen 2009-10-31 o godz. 01:28
0

Szpilunia
Mam pytanie odnośnie drugiego biustonosza! Widziałam go już wcześniej na necie i wpadł mi w oko, czy Ty go już masz? Jeśli tak napisz czy dobrze trzyma biust, czy się nie zsuwa itp. Mnie też oczywiście interesuje biały. Mówisz,że oni mają pomniejszone rozmiary? To na 75B jaki powinnam kupić??

Odpowiedz
szpilunia 2009-10-31 o godz. 01:22
0

Dziewczyny,

ja polecam strone lingerino.com - zakupilam tam juz 3 biustonosze, fajna obsluga (ktoa nawet przypomniala mi o rabacie o ktorym ja sama zapomnialam ) kupilam m.in. stanik z tej kolekcji co Dagmara:



i jest bardzo wygodny, dodatkowe druty pod biustem sprawily, ze jakos nagle duzo mi sie go zrobilo lol A kolorek potwierdzam bardzo jasniutki, duzo jasniejszy niz na zdjeciach...

A w tej chwili na przymiarki sukien zakupilam taki:


tyle ze bialy oczywiscie..ten biustonosz ma wszyta tasme silikonowa i jest bardzo bardzo wygodny..

Jedyne na co warto zwrocic uwage to to, ze wg mnie te rozmiary sa nieco mniejsze niz w rzeczywistosci...ja po lekturze tematu o sklepie Atut wzielam odpowiednia poprawke lol

Odpowiedz
Gość 2009-10-31 o godz. 01:02
0

Kasiu_kl moze być ecru.Przeciez jej i tak nie widać. Ten biustonosz ma bardzo delikatny kolorek taki śmietankowo-ecru :D

Odpowiedz
kasia_kl 2009-10-31 o godz. 00:42
0

Moze troche glupie pytanie ale troche mnie dreczy: czy jak mam biala sukienke to bielizna podspodem moze byc ecru czy koniecznie musi byc biala???

Odpowiedz
Gość 2009-10-31 o godz. 00:28
0

Kasiu_kl ten model biustonosza niestety nie jest dostępny w kolorze białym :(

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 22:26
0

Kasiu nie mogę Ci odpowiedziec na to pytanie bo ja potrzebuję właśnie ecru więc nie rozgladałam sie za białym. Spróbuj znaleźć stronę Lupo i tam mozna sprawdzić jakie kolory sa w sprzedaży :D

Odpowiedz
kasia_kl 2009-10-30 o godz. 10:24
0

Dagmara a czy ten biustonosz jest tez w kolorze bialym bo on tez mi sie bardzo podoba ale spodkalam sie jak na razie tylko z ecru.

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 09:55
0

Carmen napisał(a):Dagmara
A co to za firma i model??
Kasia_kl juz odpowiedziała za mnie :D
to biustonosz Lupo line cena ok.58 zł.Miałam watpliwości czy się sprawdzi ale panie z salonu podczas przymiarki potwierdziły,że to dobry wybór.Sprawdza sie w 100 %.Podobno mozna zrezygnowac z biustonosza ale trzeba sie liczyć z dyskomfortem spowodowanym obtarciami.

Odpowiedz
Evek 2009-10-30 o godz. 07:30
0

Ja miałam biustonosz Lilly z serii Donna. Bardzo dobrze się nosi (do dzisiaj), ładnie eksponuje biust:

Odpowiedz
kasia_kl 2009-10-30 o godz. 06:21
0

Wlasnie bede miala wszyte poduszki i sie zastanawiam czy ten biustonosz ma jeszcze sens ale jak bede na przymiarce to sie dowiem. A co do ceny tego biustonosza to tak okolo 50 zl, tak mi sie jakos kojarzy.

Odpowiedz
Carmen 2009-10-30 o godz. 05:59
0

Kasiu_kl masz wszyte jakieś miseczki, że zastanawiasz się nad biustonoszem? Ja raczej muszę mieć biustonosz pod gorsetem, bo chyba za chudo bym wyglądała bez. A panie z salonu powiedziały, że raczej nie wszywają żadnych poduszek i żeby kupić ewentualnie silikonowy biustonosz. Ale te są bardzo drogie z tego co mi wiadomo.

Odpowiedz
kasia_kl 2009-10-30 o godz. 05:48
0

Carmen napisał(a):Dagmara
A co to za firma i model??
Lupo line tez mi sie podoba ale ja sie ciagle zastanawiam czy kupowac biustonosz czy nie.

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 04:30
0

Ja też mam gorset z gołymi pleckami, tylko sznureczki z tyłu i myślałam, że pod takie coś nie trzeba stanika, ale wszyscy mi mówią, że trzeba, taki sikikonowy, albo takie coś "podklejane" pod piersi. Dla mnie kosmos ;|

Odpowiedz
Carmen 2009-10-30 o godz. 03:48
0

Dagmara
A co to za firma i model??

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 01:20
0

Ja mialam biustonosz firmy Key - usztywniany, gladki, ecru, z odpinanymi ramiaczkami. Byl bardzo wygodny :)

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 01:16
0



Ja kupiłam ten biustonosz. I musze powiedziec ,że jest super. Wczoraj przysłali moją suknię, byłam na przymiarce i biustonosz świetnie sie sprawdza.Jest usztywniany ale bardzo wygodny, świetnie podtrzymuje i modeluje biust.Jestem bardzo zadowolona :D

Odpowiedz
Carmen 2009-10-30 o godz. 00:57
0

Mam ten sam problem! Na przymiarkę będę musiała mieć biustonosz, nie wiem czym się kierować przy wyborze. Chciałabym żeby trochę uwydatnił biust ;)

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 00:49
0

Tutaj znajdziesz ciekawe informacje na ten temat i na inne
http://www.kobieta.byc.pl/articles.php?did=22&id=281
;) lol :D

Odpowiedz
Tita 2009-10-29 o godz. 11:42
0

Gorset sam z siebie jest już bielizną. Teoretycznie nie zakłada się nic pod spód. To tylko teoria bo uszyć gorset, który by leżał nienagannie to wyższa szkoła jazdy i nie każdy to potrafi (nawet w salonach ślubnych). Przede wszystkim dobrze dopasowany gorset nie powinien być sznurowany tylko na suwak, taki wpuszczany, którego nie widać.
Ale skoro jużstanik musi być to poleciłabym wygodny, bo i tak w gorsecie się umęczysz, więc po co podwajać cierpienia. ;)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie