Quantcast
  • goya odsłony: 8161

    Czy akryl niszczy paznokcie?

    Czy to prawda, że akryl strasznie niszczy paznokcie? Z jednej strony słyszałam, że po ściągnięciu taki paznokci płytka jest cieniutka jak papier, a z drugiej strony podobno nic sie nie dzieje, paznokcie są ładniejsze niz przed przedłużaniem...

    Odpowiedzi (7)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-06-14, 20:20:24
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-06-10 o godz. 11:03
0

No Aniu... masz rację że o to mi chodziło - przepraszam, że nie potrafiłam tego tak ładnie ująć jak Ty :P46
Miałam na myśli nie to, że przez nią oddychamy, tylko ona sama sobie tak jakby "oddycha" - oczywiście chodzi mi o tę regulację ciepła

Odpowiedz
Anna z Toronto 2013-06-09 o godz. 21:16
0

HihIH, Kasiczek, skora tez nie oddychamy...do tego mamy plucka hihihi.....ale napewno Ci chodzi o potoczne pojecie...wlasciwie skora jest do wymiany ciepla (czyli ochladza organizm jak jest za cieplo- pocenie sie, czyli ochladzanie organizmu).
Jazeli skora jest cala zaslanieta to czlowiek moze sie przegrzac i od tego umrzec, ale nie od braku tlenu (oddychanie), bo skora nie ma mozliwosci przeniesienia tlenu do komorek.

Ale wiem o co Ci chodzilo, tylko nie moge sie powstrzymac od napisania tego .....

Odpowiedz
Gość 2013-06-09 o godz. 18:00
0

Hihihi... wielkie brawa dla Ani :D
Co prawda skóra też nie ma płuc, a oddychamy przez nią, ale co do reszty Ania ma rację - więc solidarnie powtarzam:

PZNOKCIE NIE ODDYCHAJĄ 8

Odpowiedz
Anna z Toronto 2013-06-09 o godz. 04:04
0

Jejku dziewczyny, paznokcie nie oddychaja bo nie maja pluc.....sa martwa tkanka tak jak wlosy.
Poprawnie nalozony zel czy akryl i prawidlowe zmatowienie (delikatne) nie niszczy paznokci bardziej niz farba niszczy wlosy.
Wiadomo, jak farba jest nalozona poprawnie i umiejetnie to nie zniszczy wlosow, ale jak ktos sie nie zna to pewnie ze moze zniszczyc wlosy....np. jak zostawi plyn do trwalej na 5 godz .

Wlosy odrastaja, paznokcie odrastaja wiec nowy produkt naklada sie na odrost.

Ja mam zel na paznokciach okolo 9 lat (non stop) i gdyby to niszczylo paznokcie, to nie mialabym juz paznokci

Nie sadze ze akryl lub zel moze wzmocnic naturalne paznokcie...po prostu nalozony poprawnie je chroni przed zlamaniem itp.

Prosze, trzymajmy sie faktow...powtorzmy razem......paznokcie nie oddychaja....

Odpowiedz
Gość 2013-06-08 o godz. 20:11
0

ja myslę, że dużo zależy od umiejętnosci osoby, która robi te pazurki. Wiadomo, że bezpośrednio po ściągnięciu nie będą one super twarde bo przez jakiś czas były przykryte i poprostu nie oddychały. Ale jezeli manicurzystka za mocno spiłuje płytke paznokcia to po ściagmnięciu akrylu będcą one nie tylko słabe ale i czerwone. P.S. ale to wcale nie znaczy ze będą takie jz zawsze bo przecież twój pazurek rośnie od góry zdrowy lol

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-06-08 o godz. 19:46
0

To zależy od odporności płytki i jak został ten akryl ściągnięty. Jedne paznokcie wzmacniają się po akrylu (żelu) inne są troszkę osłabione, generalnie moje klientki są zadowolone po zdjęciu tipsów, wzmacniają się im pazokietki.

Odpowiedz
goya 2013-06-14 o godz. 20:20
-1

Dzięki, ciągle jeszcze myślę, czy się zdecydować, bo moje paznokcie są dosyć długie (jakies 0,5cm) tylko są takie miejscowo półprzezroczyste i w ogole... A nie chce mi się co kilka dni robić nowego frenchu

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie