Quantcast
  • magdys99 odsłony: 4875

    Jak uzyskac takie loki

    Chcialabym tak sie uczesac na studniówke ale nie wiem jakiego typu walków, czy papilotów uzyc
    Prosze o rade !!!

    A moze cos takiego

    [ Dodano: -01-26, 22:38 ]
    POMOCY ZA 2 DNI MAM STUDNIÓWKE !!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi (15)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-12-10, 11:46:07
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
ostra_zyleta 2010-12-10 o godz. 11:46
0

Zeby wyszedl podobny efekt jak na zdj musialam pochodzic w rozpuszczonych ok 24 godz i wtedy sie troche wyciagna i wygladaja podobnie choc to zalezy kto jakie ma wlosy. Zyletka :D

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-12-10 o godz. 07:59
0

mysza1000, ja tez kiedyś takim sposobem "kręciłam" tylko że efekt inny niż na pierwszym zdjęciu bardziej pokręconę .. jak lekka trwała

Odpowiedz
ostra_zyleta 2010-12-10 o godz. 07:34
0

Tez robilam kiedys takie loczki jak AGNIESZKA JAGOD ale troche dokladniej skrecalam ..glowe podzielilam w kosteczki i dopiero mam bardzo duzo wlosow wiec po skreceniu i rozpuszczeniu efekt super ,noszac takie loczki przez pewien czas mialam ksywke mrowka hihiih nie trudno domyslic sie dlaczego:]

Odpowiedz
Gość 2009-12-26 o godz. 21:06
0

jak wyjda pozniej to zalezy od tego jak dobrze je wysuszysz,a przede wszystkim, jak dobrze je scisniesz i splaczesz, saniezle pokrecone i podobne bardzo do tamtych

pozdrawiam was wszystkie!!!
niech sie ktos pojawi :(

Odpowiedz
mysza1000 2009-12-26 o godz. 09:32
0

szkoda ze nie wkleilas zdjecia jak wychodza te loczki pozniej

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-12-26 o godz. 01:24
0

wiesz ja kiedys jak mialam mokre wlosy to bralam pasma wlosów(nie moga być za grube) iskręcilam je palcami wiesz pewnie jak palcem wskazującym i kciukiem i jak je tak zakrecisz to zwin je w takiego kioczka(jedno pasemko wlosów i zepnij tak kazde pasmo wsówka. zalącze zdjęcie i podsusz dobrze suszarką i dokladnie tak wyjdą.gwarantuje, tylko musza być dobrze skręsone i przypiete spinką.

mam nadzieje ze ci pomoglam, pozdrawiam caluski :P3 papa

Odpowiedz
mysza1000 2009-10-02 o godz. 11:48
0

to zupelnie jak ja nic z nimi nie zrobisz :( trzeba sie przyzwyczaic lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-10-02 o godz. 07:59
0

ale sliczne te loki ale ja nigdy takich niee bede miala bo mam takie wlosy ze szybko sie kreca i roznie szybo sie rozprostowuja czyli po 30 min mam juz proste :(

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 01:00
0

:) taki efekt można uzyskać falownicą ale ja trudno kupić w PL , ja zamirzam ja sprowadzić sobie ją z UK, ale można zrobić też je zwykłą lokówkę

Odpowiedz
mysza1000 2009-09-24 o godz. 11:44
0

wiesz co ja nie wiem bo sama nie mamtakeij lokowki ale widzialam u fryzjera jak robila takiej dziewczynie loki ta lokowka jest taka zwyczajna tylko ma dodatkowa taka spiralke inaczej nie umie tego wytlumaczyc

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-09-24 o godz. 10:38
0

a jaka to lokowka???ile kosztuje???? lol lol lol

Odpowiedz
mysza1000 2009-09-24 o godz. 09:46
0

takie loki mozna zrobic na lokowce ktora dodatkowo ma taka spiralke wtedy wlasnie wychodz fale takie jak na fotkach :D

Odpowiedz
Gość 2009-09-17 o godz. 11:05
0

Papiloty, papiloty ale ja bym poszła jednak do fryzjera w koncu studniówke ma sie raz w zyciu milej zabawy pozdrawiam :D :D :D

Odpowiedz
the_evil 2009-09-16 o godz. 00:01
0

Ja zawsze do takich efektów uzywałam grubej lokówki powietrznej lub grubych papilotów z gąbki (srednica 4).

Odpowiedz
Gość 2009-09-15 o godz. 10:43
0

idz do fryzjera :P

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie