Quantcast
  • Gość odsłony: 10453

    Jaka jest różnica wieku między wami i waszymi facetami?

    Zawsze mnie to nurtowalo, a teraz mam okazje zrobic ankiete a statystyki nie klamia ;) Ile lat roznicy jest miedzy Wami a Waszymi chlopakami?chce sie przekonac, czy mit "dziewczyny wola starszych" sprawdza sie w zyciu czy nie. a jak wiadomo na real malo zgadza sie z teoria :)PS. Wasz wiek jest podstawa w tej ankiecie i do niej dodajemy/odejmujemy tak aby wyszedl wiek faceta

    Odpowiedzi (175)
    Ostatnia odpowiedź: 2011-01-23, 01:03:39
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
gosiunia2004 2011-01-23 o godz. 01:03
0

Laski nie zmieniajcie tematu proszę

Odpowiedz
Miqnia 2011-01-22 o godz. 15:50
0

Anja napisał(a):Marti20 napisał(a):
no ale wszystkie Marcinki to fajne chłopaki
a tak fajne chłopaki fajne

Odpowiedz
out_of_city 2011-01-22 o godz. 13:41
0

girljusta ajjjj;( *głaszcze* to niedobzieeee, może w trakcie jednak uda się coś zrobić:* trzeba być dobrej myśli *tuli*:*

Odpowiedz
girljusta 2011-01-22 o godz. 13:32
0

out_of_city, nie jest to możliwe, bo będę miała pracę, a jak wszystko pójdzie dobrze, to pod koniec września ja też wyjadę do Portugalii i nie będziemy się widzieć 9 miesięcy :(

Odpowiedz
out_of_city 2011-01-22 o godz. 13:31
0

malinka69 i girljusta dacie rade!:) pewnie wyskoczycie w trakcie ich pobytu do nich;) pomyślcie:) co będzie jak się po takim długim czasie zobaczycie;) nie płaczcie;)))))

Odpowiedz
Reklama
girljusta 2011-01-22 o godz. 13:28
0

mój jedzie też do Anglii na 4 miesiące :( dokładnie za 2 tygodnie :(

Odpowiedz
Gość 2011-01-22 o godz. 13:20
0

Tak moze i mam duzo facetów wokól siebie ale cio z tego skoro ja kocham jednego i z nim chce byc ale on jedzie do anglii:9 i nie ma mnie kto przytulic i nie wiem kiedy przyjedzie do mnie i np cio bedzie za pół roku kiedy przyjedzie:(

Odpowiedz
Akszeinga 2011-01-04 o godz. 15:08
0

Marti20 napisał(a):kasienkaaa napisał(a):wole takich z ktorymi sie moge czasem pośmiac,powygłupiac itd.
Mój chlopak przy mnie strzela głupie minki,smieje sie,wariuje,ale przy innych jest spokojny i powazny.
kasienkaaa mój Misiek ma 26 lat i tylko on potrafi mnie tak rozśmieszyć, że brzuch mnie boli... ale to nie w tym rzecz Ja też bym nie wytrzymała przy sztywniaku.
Mnie chodzi o "postępki" - jak był młodszy robił różne głupoty... teraz jest dojrzalszy i dwa razy pomyśli zanim coś zrobi
Nie muszę się po prostu za niego wstydzić...

Ale nie przeczę, że są wyjątki
Podpisuję sie pod Twoją wypowiedzią Marti

Mój teraz będzie miała 28 lat ale nie moę powiedzieć na nieop sztywniak.Jest ideałem mężczyzny dla mnie :P3

Odpowiedz
Termitka 2011-01-04 o godz. 11:20
0

moim zdaniem większy wpływ na to od wieku ma charakter
mój Michu jest starszy 7 lat a wygłupiamy się czasami jak szczeniaki:)
A kiedy trzeba jest i poważny...

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-04 o godz. 09:18
0

Mnie chodzi o "postępki" - jak był młodszy robił różne głupoty... teraz jest dojrzalszy i dwa razy pomyśli zanim coś zrobi ;)
Nie muszę się po prostu za niego wstydzić...

u nas jest tak,ze to ja zawsze robie różne glupoty a on w porównaniu ze mną jest grzeczny i niewinny
nawet jak powiem cos głupiego w towarzystwie to zaraz mnie ucisza
ja jak sie nudze to chce isc do baru,on jak sie nudzi to zaczyna sprzątać :P
woli ze mną posiedziec w domu niz zebysmy szli na impreze
i wstyd sie przyznać-ja pije alkohol czesciej niż on (bo albo mu sie nie chce,albo zamiast piwa woli kupic sobie soczek)
takze w naszym zwiazku to ja jestem "diabełkiem"
Ciesze sie ze taki jest,bo kiedy trzeba to potrafi sie zachowac jak mezczyzna,a sam na sam ze mną staje sie dzieciakiem :)

Odpowiedz
Reklama
Anja 2011-01-04 o godz. 08:36
0

Marti20 napisał(a):
Mnie chodzi o "postępki" - jak był młodszy robił różne głupoty... teraz jest dojrzalszy i dwa razy pomyśli zanim coś zrobi
Nie muszę się po prostu za niego wstydzić...
O to mi chodzi 8)

Kasienka to trafiłaś na swojego ;) no ale wszystkie Marcinki to fajne chłopaki

Odpowiedz
Marti20 2011-01-04 o godz. 08:30
0

kasienkaaa napisał(a):wole takich z ktorymi sie moge czasem pośmiac,powygłupiac itd.
Mój chlopak przy mnie strzela głupie minki,smieje sie,wariuje,ale przy innych jest spokojny i powazny.
kasienkaaa mój Misiek ma 26 lat i tylko on potrafi mnie tak rozśmieszyć, że brzuch mnie boli... ale to nie w tym rzecz Ja też bym nie wytrzymała przy sztywniaku.
Mnie chodzi o "postępki" - jak był młodszy robił różne głupoty... teraz jest dojrzalszy i dwa razy pomyśli zanim coś zrobi
Nie muszę się po prostu za niego wstydzić...

Ale nie przeczę, że są wyjątki

Odpowiedz
gosiunia2004 2011-01-04 o godz. 08:27
0

a ja mysle ze nie ma reguly i nie mozn auogolniac
dziekuje za uwage zapraszam ponownie

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-04 o godz. 08:24
0

jakbym była z kims młodszym to tylko "o dupie maryny" mogłabym rozmawiać, sianko w główce i zero tematów o przyszłości - wiadomo, że cos by może wspomniał, ale co do planów i ich realizacji to ło jesoo lol lol lol
ja sie nie zgadzam
z moim M rozmawiamy o przyszłosci,mamy wspólne plany i bedziemy sie starac je zrealizowac,wiem ze M bardzo chce byc ze mna i juz nie raz rozmawialismy o slubie i o wszystkim, do pracy też jest chetny takze nie ma jakiegoś fiu-bździu w glowie tylko jest rozsądny. moge z nim pogadac o wszystkim,powygłupiac,ale tez umie mnie pocieszyc,przytulic.sam sobie sprząta(na punkcie porządku ma fiola),gotuje czesto,takze nie zachowuje sie jak dziecko a najwazniejsze-umie sie zachowac w konkretnej sytuacji,wie kiedy ma byc poważny a kiedy nie musi.

Odpowiedz
Anja 2011-01-04 o godz. 08:04
0

Mój Misiekjest starszy o 3 lata i jest idealnie.
Jak mam doła potrafi mnie rozbawić, bo zachowuje sie jak dzieciak, a jak mi głupawka odbija wtedy kiedy nie powinna sprowadza mnie na ziemie
Moge na niego liczyć w każdej sytuacji i wiem, że jakbym była z kims młodszym to tylko "o dupie maryny" mogłabym rozmawiać, sianko w główce i zero tematów o przyszłości - wiadomo, że cos by może wspomniał, ale co do planów i ich realizacji to ło jesoo lol lol lol

Znam tez faceta który ma 31 lat i podoba mi sie w nim jego dorosłośc, powaga, opanowanie, ale czasem zachowuje sie jak 20-letni dzieciak

Jaki z tego morał?
Koleś młodszy potrafi rozbawić.
Starszy myśli dodatkowo o życiu 8) i jest męski hihih hahah

koniec, bo juz mi się coś pierdzieli 8) lol

Odpowiedz
dedka 2011-01-04 o godz. 07:04
0

kasienkaaa napisał(a):
Mój chlopak przy mnie strzela głupie minki,smieje sie,wariuje,ale przy innych jest spokojny i powazny
kasienkaaa dokladnie tak jak Ty swojego ja bym opisala mojego Miśka :D

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-04 o godz. 06:50
0

Marti20, własnie ja nie lubie takich co myślą tak powaznie o wszystkim,takich poukładanych.
wole takich z ktorymi sie moge czasem pośmiac,powygłupiac itd.
Mój chlopak przy mnie strzela głupie minki,smieje sie,wariuje,ale przy innych jest spokojny i powazny.i takich chlopaków lubie. nie lubie totalnych wariatów i takich "luzaków",którzy nie wiedzą kiedy skonczyć z wygłupami,ciagle aby by pili,imprezowali itd. a znam takich kilku.

moj brat jest starszy ode mnie o 4 lata i jak patrze na niego to az mi sie coś robi gdy pomysle ze moj chlopak móglby taki być.
siądzie ze starszymi,strzeli poważna mine,zacznie coś mówic jak na konferencji z taką powagą w głosie,czasem sie uśmiechnie i ciągle tylko gada o pracy,o studiach,o przyszłości,o polityce do barów nie lubi chodzic. z takim bym sie nudziła.

Odpowiedz
dedka 2011-01-04 o godz. 06:38
0

Marti ja kiedys tez myslalam, ze moge byc tylko ze sporo starszym facetem, bo tacy w moim wieku to gowniarze. czas zmienil moje zdanie... Bylam z kolesiem o 6 lat starszym i szkoda gadac co z nim mialam - chociaz z poczatku wydawalo sie, ze dorosly poukladany itede. Jak poznalam mojego Miska to myslalam sobie, ze eee nic z tego nie bedzie bo jak tu byc prawie z rowiesnikiem - a teraz widze, ze trafilam dobrze....
Ale oczywiscie nie neguje waszego zdania na ten temat - po prostu chce powiedziec, ze to sie czasem zmienia jak u mnie :D Trzeba spotkac odpowiednia osobe i tylko tyle ma znaczenie a nie wiek :P

Odpowiedz
Marti20 2011-01-04 o godz. 06:15
0

kasienkaaa napisał(a):Akszeinga, to ja sobie nie moge wyobrazić siebie ze starszym nawet o 3 lata, a co dopiero 5... mam takie wrazenie ze wszyscy starsi są za powazni,takie drętwusy (chociaz pewnie nie wszyscy) . ze nie miałabym z takim o czym gadac ale to tylko moje wrażenie.
kasienkaaa :P im facet starszy tym lepszy Dla mnie facet w moim wieku to jeszcze dziecko Same głupoty w głowie
A facet starszy myśli hmmm... "życiowo" 8)

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-04 o godz. 05:28
0

Akszeinga, to ja sobie nie moge wyobrazić siebie ze starszym nawet o 3 lata, a co dopiero 5... mam takie wrazenie ze wszyscy starsi są za powazni,takie drętwusy (chociaz pewnie nie wszyscy) . ze nie miałabym z takim o czym gadac ale to tylko moje wrażenie.

Odpowiedz
Dzieffczynka 2011-01-04 o godz. 05:22
0

U mnie jest 5 lat różncy i bardzo mi to odpowiada.Mój ex był 2 lata starszy,zdecydowanie wolę jak róznica wieku jest większa a juz całkiem nie mogę sobie wyobrazić bycia razem z kimś w moim wieku lub młodszym.Przynajmniej nie teraz. u mnie jest dosłownie identycznie

Odpowiedz
Akszeinga 2011-01-04 o godz. 04:59
0

U mnie jest 5 lat różncy i bardzo mi to odpowiada.Mój ex był 2 lata starszy,zdecydowanie wolę jak róznica wieku jest większa a juz całkiem nie mogę sobie wyobrazić bycia razem z kimś w moim wieku lub młodszym.Przynajmniej nie teraz.

Odpowiedz
kasienkaaa 2011-01-04 o godz. 04:55
0

mój jest starszy o prawie 10 miesiecy ale rocznikowo jestesmy z tego samego roku

Odpowiedz
out_of_city 2011-01-04 o godz. 04:42
0

dedka wyjełaś mi to z ust:D

Odpowiedz
dedka 2011-01-04 o godz. 04:38
0

no leci ten czas - nawet sobie nie uswiadamiam ile czasu jestesmy razem i ile przeezylismy razem dobrych i zlych chwil ehhhhh :) ale dalej tak samo jak na poczatku jest :P3

Odpowiedz
out_of_city 2011-01-04 o godz. 04:16
0

dedka ;]] to tak jak u mnie;]] gratuluję!:)

Odpowiedz
dedka 2011-01-04 o godz. 02:11
0

Moj jest odemnie o rok starszy ( i to nie caly) i jest super - jestesmy ze soba 4 lata :P3

Odpowiedz
out_of_city 2011-01-03 o godz. 17:51
0

mojemu oczko styknie niebawem;))))) 21;P

Odpowiedz
girljusta 2011-01-01 o godz. 11:45
0

Atkax, a mam pytanko: czy Twój chłopak studiuje, bądź studiował na Akademii Pedagogicznej na kierunku - edukacja techniczno informatyczna

Odpowiedz
Atkax 2010-12-31 o godz. 04:17
0

a mój jest starszy odemni o 4 latka :) i super się dogadujemy, tka jakby nie było między nami żadnej róznicy wieku :)

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-30 o godz. 16:24
0

KAMi_ns, podziel sie :) ja tez chce wiedziec :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 16:19
0

kasienkaaa, dowiesz sie wszystkiego w swoim casie :P

ja juz wiem lol

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-30 o godz. 16:11
0

nie no i to "ajć" też piszesz :)
niemozliwe zeby tak podobnie było;)
no ale dobra,juz nie marudze;)

Odpowiedz
Gość 2010-12-30 o godz. 15:03
0

KAMi_ns eeee;> nie bardzo wiem o co chodzi;) ale myślę, że chodzi o podobny styl pisania;P

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 14:14
0

fatum, to ty
żelkowy potworze

za duzo walczylam z tym...

Dzieffczynka, pocekamy zobaczymy :D
mam takie jednego co narzeczona ma hihi ;)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-12-30 o godz. 12:32
0

KAMi_ns, znajdz sobie z 1982....oj... :P3

Odpowiedz
Gość 2010-12-30 o godz. 11:56
0

KAMi_ns sorki, że tak dobitnie będzie, tzn że nie zależało mu na Tobie i nie kochał Cię, bo osoba, która kocha nie chce ranić swojej drugiej połówki:) znajdziesz sobie dojrzałego, fajnego faceta:D i już!:) starszy lepszy:D i będzie smerfastyczniejszym miśkiem:D

a tego paskuda, co był taki be;) to bym olała:) i nawet mu cześć nie mówiła;))) ale ja to ja;P zimna, okrutna, wstręta;P i cham nad chamami;]

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 11:22
0

fatum, wiem :)
i dlatego tak bardzo mnie to denerwowalo

ale zrezygnowac sie nie dalo...
jakbym postawila ultimatum to mnie by napewno nie wybral... :|

Odpowiedz
Gość 2010-12-30 o godz. 11:05
0

KAMi_ns to jest jak dla mnie;) najgorszy chłam świata;) bo tak Ci mózg wyczyszcza całkowicie, że szkoda;) moja kumpela:) ma do tej pory jakieś odchyły, leczy się ale już nie kojarzy tak jak dawniej, 'budzi' się nagle w trakcie rozmowy i przypomina o tym co było na jej początku, to tylko niszczy, nie warto;]

kasienkaaa dlatego mówię, żeby nie generalizować;) nie wszyscy są tacy, niektórzy są bardzo dojrzali jak na swój wiek i myślą głowami a nie siusiakami;]

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 10:53
0

fatum napisał(a):gdzie się ulać i spalić;) ajć;)
tomnie wlasnie najbardziej denerwuje...

zeby sie sie spalic bo to jest 'dobre gowno' wrrrr

poprostu nie moge :(

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-30 o godz. 10:45
0

Kami a ja lubie tych w naszym wieku :D moze dlatego ze znam samych fajnych :) i nie zachowują sie jak gnojki :P chociaż mi z zachowania tez przydało by sie odjac te 3 lata lol

Odpowiedz
Gość 2010-12-30 o godz. 10:43
0

KAMi_ns nie generalizujmy:D ale fakt większość taka jest:) starsi są lepsi, bo inaczej patrzą na świat, szukają innych wartości, takich jakie i my szukamy;D a Ci w Naszym wieku to takie pyrtki;) co tylko komputer, jakieś paniusie, najlepiej każdej nocy inna, jak tu sobie 'zwalić pytona', którego plejboja nie obejrzeć, gdzie się ulać i spalić;) ajć;) to nie dla Nas;)))

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 10:28
0

fatum, ja tez wlasnie tak slyszalam :)

a tacy starsi to sa normalniejsi i nie ciasza ich te same rzeczy co tych w naszym wieku :P

Odpowiedz
Gość 2010-12-30 o godz. 10:12
0

a mój jest rok starszy;) ale jest bardzo dojrzały jak na swój wiek:)

KAMi_ns nie dziwię się, że kręcą Cie starsi bo tacy są już dojrzali emocjonalnie, w końcu faceci w stosunku do nas:> to są około 3 lat wstecz;P tak nam Pani od biologii gadałam

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-30 o godz. 09:48
0

ja nie mam Misia :(

ale stwierdzilam ze moj facet powiniem miec 23-26 lat heheh ;)

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-12-30 o godz. 03:22
0

on 88 styczeń
hehe takiej daty to jeszcze nie znałam lol ;)

widze że juz sie wypowiedziałam wyżej na ten temat :P
aha dodam tylko co do tych młodszych-nie myslcie sobie że sie uganiałam za sporo młodszymi ;) bo jedynie o rok :) i nawet sporo było tych młodszych, kilku bym naliczyła :P

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-12-29 o godz. 18:26
0

moje Słoneczko jest starsze o 4 latka rocznikowo...a tak w życiu to 5 i straaaaaaaasznie mi pasuję bo wie czego potrzebuję....poza tym jest słodziutki :P3

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-10-08 o godz. 20:31
0

ja tam nigdy za starszymi nie przepadałam,nigdy nie moglabym z takim byc
10 lat to dla mnie za duzo o wiele!! góra 2 lata starszy moze byc
ale moj Misiek jest w moim wieku,czasem zachowuje sie jak dzieciątko, a czasem jak dorosły mezczyzna i to w nim kocham :P3
mlodsi tez mnie pociagali, nie raz..:P
ale zawsze mialam pecha..bo sie nie udawało nic :|
ale teraz jestem szczesliwa z moim Kochaniem :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-10-08 o godz. 08:32
0

mi_ napisał(a):dagmara 11 lat , to nie jest tak żle
w sumie, ja też wolę starszych 8)
ja tez wole starszych a mam tylko starszego o rok :(

Odpowiedz
andzia154 2010-10-07 o godz. 20:03
0

u mnie jest różnica tylko rok. Mój skarbek kochany jest starszy i jestesmy ze soba ponad 5 lat. mam za sobą krótki związek z młodszym o rok i....nigdy więcej młodszych. Tzn mam nadzieje ze ten obecny bedzie i ostatni i nie bede musiala sie martwic czy bedzie starsz czy mlodszy bo jakos cholernie mi na tym słoneczku moim zalezy :D

Odpowiedz
tizinka 2010-10-05 o godz. 17:51
0

Miedzy nami jest roznica 3 latka i 10 miesiecy (on jest starszy). Aaaaa no i ja mam urodzinki 17.12 a on 07.02 - jak skreslisie jedynki wmojejdacie wyjdziejego data :) Tojuz taka ciekawostka hihi aha i jestesmy razem 5,5 roku :P5

Odpowiedz
marta81 2010-10-05 o godz. 17:44
0

a moj Rober jest ode mnie starszy o 5 latek:)
jakos zawsze tak sie skladalo ze 5 lat, to byla taka minimalna roznicy miedzy mna a moimi partnerami:) i powiem szczerze ze jesli mialabym wybierac sposrod takich ktorzy sa w moim wieku, a takimi ktorzy sa np 10 lat starsi, to zawsze wolalabym starszych, jakos zawsze pociagali mnie dojrzali mezczyzni hihi

Odpowiedz
liwka_84 2010-10-05 o godz. 17:09
0

Mój jest starszy o 2 latka , dzisiaj ma urodziny (18.01.) Oboje jestesmy koziorozcami bo ja jestem z 6.01 tylko ze przyszlam na swiat 2 latka pozniej :)

Odpowiedz
mi_ 2010-10-05 o godz. 07:21
0

dagmara 11 lat , to nie jest tak żle
w sumie, ja też wolę starszych 8)

Odpowiedz
dagmara83 2010-10-05 o godz. 03:54
0

u mnie w tej chwili szokująca róznica - 11 lat starszy.przyjaźnimy sie od roku a ze sobą jesteśmy od świąt. w sumie nie widac po nas tej roznicy.

Odpowiedz
Misia.m 2010-10-04 o godz. 18:58
0

Kiedyś wydawało mi się ,że idealnie jest jak facet jest starszy o 2 -3 lata.
Tak się układało,że moi "byli" zawsze byli ode mnie starsi tylko o rok.
A teraz jest "minus" 2
i nie zamieniłam bym się nigdy w życiu. :)

Odpowiedz
Gość 2010-09-25 o godz. 15:00
0

Polowa moich zmnajomych jest rok mlodsza ode mnie i uwazam, ze ta granica jest zatarta i nie odczuwam tej roznicy tak samo jest z moim chłopem (no moze tylko czasami odnosze inne wrazenie :) )

Odpowiedz
Gość 2010-09-21 o godz. 18:54
0

Ja miałam urodziny 2 grudnia a mój ukochany dzisiaj(4 styczeń)w sumie jestem starsza o ...miesiąc :P

Odpowiedz
zofija 2010-09-19 o godz. 21:40
0

mój facio jest starszy o dwa lata

Odpowiedz
chwilka 2010-09-19 o godz. 17:55
0

między mna a moim misiem tryskiem jest róznica 6 latek , 13 dni i dwie godzinki . Jesteśmy spod tego samego znaku zodiaku jak jest nim lew . Miałąm przyjaciól duzo , ale zawsze w związku wybierałam satrszych od siebie . I za takiego wyszłam i wogóle nie żałuje.

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-09-19 o godz. 15:49
0

Manta napisał(a):
też tego nie rozumiem ;/
ja mam to 17 (rocznikowo 18 ... buahahaha, ale pozostanmy przy moich ledwo 17)
i nie wyobrazam sobie siebie ze starszym facetem, moj jest w moim wieku i tak ma byc... w sumie moglabym miec takiego... hm... max 20, ale zeby mial charakter... hm.... niezbyt powazny ;)
oooo dokładnie tak samo mysle, moglabym miec starszego o 2-3 lata góra, ale zeby nie byl wlasnie powazny,bo nie mialabym z nim chyba o czym gadac

Odpowiedz
Monisia:) 2010-09-19 o godz. 14:20
0

majunia7 napisał(a):
[ Dodano: 2006-01-02, 18:04 ]
ale bardzo dobrze znam taka pare ze dziewczyna ma chlopaka o 12 lat mlodszego i ma corke (z bylym mezem) ktora od jej chlopaka jest o 12 lat mlodsza! i teraz maja 14, 26, 38 lat

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-09-19 o godz. 14:11
0

ja sobie wyobrazam dziewczyne 16 lat i faceta np 23. jezeli sie kochaja i to nie jest jakies wzajemne wykorzystywanie sie to wedlug mnie jest ok! i nikt (moze procz rodzicow dziewczyny) nie powinien sie wtracac w to! a ja sobie nie wyobrażam żeby ona miała przykładowo 15 a on 30 bo dla mnie to już gwałt na nieletniej
chodzi o to że tak mężczyzna ma inne potrzeby
za to taka dziewczyna to zabawa,brak odpowiedzialności i nie jest także gotowa na sex a większość zmusi się zeby usatysfakcjonowac partnera
i tu nie powiesz że jest wykorzystywanie bo co oboje tego chcą

Odpowiedz
Gość 2010-09-19 o godz. 14:06
0

Monisia:), mam tak samo
moj jest starszy o 3 lata (ale wedlug mnie to i tak troche za malo hihi) kiedys mialm starszego o 5 lat i z tym bylo mi bardzo dobrze

[ Dodano: 2006-01-02, 18:04 ]
ale bardzo dobrze znam taka pare ze dziewczyna ma chlopaka o 12 lat mlodszego i ma corke (z bylym mezem) ktora od jej chlopaka jest o 12 lat mlodsza! i teraz maja 14, 26, 38 lat

Odpowiedz
Monisia:) 2010-09-19 o godz. 13:39
0

moj Miisiek jest odemnie starszy o 2 lata, a tak wogole nie miałam chłopaka w swoim wieku lol jakos wole starszych, ale znowu nie za duzo
jakoś wielu facetów w moim wieku wydaje mi sie takich dziecinnych

Odpowiedz
Gość 2010-09-19 o godz. 13:25
0

A moj jest starszy o prawie rowne 3 lata, Mialam kiedys w moim wieku i bylismy ze soba prawie 7 lat i jestem szczesliwa ze to juz za mna :)

Odpowiedz
Gość 2010-09-19 o godz. 12:21
0

ja natomiast uwazam, ze w zwiazku najwazniejsza jest milosc! dlatego roznica wieku nie gra az tak wielkiej roli (chociaz moze wszystko utrudniac)
ja sobie wyobrazam dziewczyne 16 lat i faceta np 23. jezeli sie kochaja i to nie jest jakies wzajemne wykorzystywanie sie to wedlug mnie jest ok! i nikt (moze procz rodzicow dziewczyny) nie powinien sie wtracac w to!

Odpowiedz
Manta 2010-09-19 o godz. 12:08
0

mi_ napisał(a):ale nie mam nic do partnerstwa z taką różnicą wieku ale tylko wtedy kiedy i on i ona sa osobami dorosłymi
Dzieffczynka święte słowa 8) właśnie chodzi o tę dorosłość.... bo ja nieraz widzę małolatki gimnazjalistki ze starszymi od siebie sporo chłopakami
nie wiem, co ma znaczyć taki "zwiazek" , w którym dziewczyna ma lat 15 a chłopak dawno po dwudziestce
też tego nie rozumiem ;/
ja mam to 17 (rocznikowo 18 ... buahahaha, ale pozostanmy przy moich ledwo 17)
i nie wyobrazam sobie siebie ze starszym facetem, moj jest w moim wieku i tak ma byc... w sumie moglabym miec takiego... hm... max 20, ale zeby mial charakter... hm.... niezbyt powazny ;)

Odpowiedz
mi_ 2010-09-19 o godz. 11:21
0

ale nie mam nic do partnerstwa z taką różnicą wieku ale tylko wtedy kiedy i on i ona sa osobami dorosłymi
Dzieffczynka święte słowa 8) właśnie chodzi o tę dorosłość.... bo ja nieraz widzę małolatki gimnazjalistki ze starszymi od siebie sporo chłopakami
nie wiem, co ma znaczyć taki "zwiazek" , w którym dziewczyna ma lat 15 a chłopak dawno po dwudziestce

Odpowiedz
monisia_ 2010-09-17 o godz. 10:47
0

ja tez wole starszych 8)

[ Dodano: 2005-12-31, 14:44 ]
ale nie za duzo lol

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-09-17 o godz. 09:56
0

mi się kiedyś bardzo podobał chłopak który miał 28
przede wszystkim z charakteru
dużo kolesi także z wygladu mi sie podoba
ale jednak przeszkadzałoby mi to troszczkę
ale nie mam nic do partnerstwa z taką różnicą wieku ale tylko wtedy kiedy i on i ona sa osobami dorosłymi :)

Odpowiedz
salena 2010-09-17 o godz. 09:49
0

zgadszam sie z przedmowczyniami , moj juz po 30tce:)

Odpowiedz
mi_ 2010-09-17 o godz. 08:51
0

KAMi_ns napisał(a):gosiunia2004 napisał(a):jesli chodzi o aspekt wizualny to mi tacy strasi kolo 30 najbardziej sie podobaja
30 sa fajne :D
też tak uważam, są najfajniejsze 8)

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-09-17 o godz. 07:56
0

gosiunia2004 napisał(a):jesli chodzi o aspekt wizualny to mi tacy strasi kolo 30 najbardziej sie podobaja
30 sa fajne :D

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-09-16 o godz. 20:19
0

gosiunia2004 napisał(a):jesli chodzi o aspekt wizualny to mi tacy strasi kolo 30 najbardziej sie podobaja
nieeee z takimi starymi to ja juz nie mam o czym gadac, jakbym byla z takim to bym sie czuła jak ze starszym bratem :P

przypomniala mi sie moja kolezanka która pierwszy raz w zyciu całowala sie...z 40 letnim facetem lol
jejq normalnie masakra,rownie dobrze moglabym pocałowac swojego tate lol

Odpowiedz
gosiunia2004 2010-09-16 o godz. 20:15
0

jesli chodzi o aspekt wizualny to mi tacy strasi kolo 30 najbardziej sie podobaja

Odpowiedz
kasienkaaa 2010-09-16 o godz. 20:12
0

moj jest w moim wieku i czesto trafiam na takich chlopaków :)
nie umiałabym byc z chlopakiem starszym np. o 3 i wiecej lat.
czesto mam tez pociąg do mlodszych o rok :D
i zawsze ci są najbardziej seksowni :D

Odpowiedz
Manta 2010-09-16 o godz. 13:16
0

"mój" (jeszcze nie mój ;) ) jest w moim wieku... ale jakby liczyć miesiącami to 10 miechow starszy... hehe

Odpowiedz
Gość 2010-09-16 o godz. 13:11
0

brawo za to ostatnie zdanie!

Odpowiedz
Marcia_N 2010-09-16 o godz. 12:56
0

Mój Miś jest ode mnie starszy 5 lat. Ale mam też na koncie związek z facetem 13 lat starszym, a także 2 lata młodszym. Wiek nie ma znaczenia, ważne są uczucia.

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2010-05-15 o godz. 08:21
0

Dałam różnice +3 do 5. Ja osobiście jakoś hmm... dziwnie zulabym sie z młodszym facetem. Obecnie mam faceta o rok starszego.

hyhyhyh... rzucił mi sie w oczy tytuł tematu. "Wiek misia" . Hehehe tak sobie pomyślałam, że my dziewczyny musiałyśmy ostro już wpłynąc na Adasia bo jakoś nie wiem czemu zawsze mi sie wydaje, że to dziewczyny mówią na facetów miś a faceci to raczej używaja takich normalnych słów typu: mężczyzna, chlopak itp.

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-15 o godz. 08:15
0

no qrde... :(
ale moglas przynajmniej posciemniac... :(
zalamalam sie terasxz przez Ciebie

jestes okrutna

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-05-15 o godz. 08:07
0

a moze lol
i widzisz a Ty już miałaś nadzieje lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-15 o godz. 08:06
0

a moze mialam plame na tylku od ziemniakow :P lol lol lol

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-05-15 o godz. 07:59
0

Dzieffczynka, na co
niee chodze w spodniczach może miałaś fajne kieszenie na spodniach a Ty już myślałaś że na Twoją dupcie i nogi-no wiesz co Kami

Odpowiedz
Gość 2010-05-15 o godz. 07:58
0

Hmm, jak by to nazwac, czasem zachowuje sie jak by miał 13 lat, ale powazny tez potrafi byc, moze poprostu "ten typ tak ma" i nic na to nie poradze, bo wychowany to on raczej jest (widze w jaki sposob rozmawia z moja mama, umie sie zachowac)
Ale i tak jest słodki, nawet jak stoi zmoknięty i wrecza mi bukiet "kwiatów po przejściach" z usmiechem na buzi i mowi "to dla ciebie, tylko sie troszke pogniotły"
I tak go kocham :D

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-15 o godz. 07:52
0

Dzieffczynka, na co
niee chodze w spodniczach :D :P

jak to oni mowili (tak jak jest napisane): "GENTELMENAMI JESTESMY" a pozniej jedli sucho karme dla psow hihi ;) blee

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-05-15 o godz. 07:46
0

moj chlipak przepiuszcza mnie w drzwiach ma 20 lat io co z ztego
kumple z gimnazuj majac po 15 lat tez mnie przepuszczali...

to zalezy od wychowania a nie wieku... a może chcieli na coś popatrzeć i dlatego Cię przepuszczali lol
zartuję oczywiście lol

Odpowiedz
gosiunia 2010-05-15 o godz. 07:41
0

bhahah Marti to się Tobie udało :D:D:D aż muszę sie mojemu przyjrzeć ... choć ja już mam pierwsze :( (to stresująca praca) dobrze że farby sa :D:D:D:D

Odpowiedz
Gość 2010-05-15 o godz. 07:37
0

Marti20 napisał(a):Z wiekiem przychodzą siwe włosy hihi ROTFL

Odpowiedz
Marti20 2010-05-15 o godz. 07:35
0

Ja też myślę, że takie rzeczy wynosi się z domu

Z wiekiem przychodzą siwe włosy hihi

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-15 o godz. 07:14
0

aga84, przepuszczaenie w dzwiach niee ma nic wspolnego z wiekiem...
moj chlipak przepiuszcza mnie w drzwiach ma 20 lat io co z ztego
kumple z gimnazuj majac po 15 lat tez mnie przepuszczali...

to zalezy od wychowania a nie wieku...

Odpowiedz
Gość 2010-05-15 o godz. 07:03
0

hmm... nie chce sie chwalic, ale ja tez przepusczam, caluje w dlon, itp. a nawet 19 jeszcze nie mam ;) mysle, ze to chodzi o wychowanie jakie wynioslo sie z domu, a nie o wiek

Odpowiedz
Gość 2010-05-15 o godz. 06:52
0

Jak na razie jest ok, mamy dopiero 4 miesieczny staż lol i w sumie to wciąż sie poznajemy, ja mam 21, a on 20 i mysle, ze tu jest granica zatarta, bo w tym wieku ludzie mysla podobnie. Dogadujemy sie i myslimy podobnie a to jest bardzo wazne. Jesli chodzi o "wychowanie" to brakuje np. przepuszczania w drzwiach i tym podobnych manier, ktore posiada na pewno starszy, bardziej doswiadczony facet.Ale nie narzekam..........przynajmniej na razie :P

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-14 o godz. 15:15
0

aga84, no ale co
jest ok

Odpowiedz
Gość 2010-05-14 o godz. 14:57
0

a ja mam rok młodszego i musze go troche "wychowac" :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-14 o godz. 13:43
0

no czyli w simie nie ejest zle lol

Odpowiedz
Atkax 2010-05-14 o godz. 13:39
0

no widziałaś chyba fotke nie ;) w sumie to nie za bardzo bo on wygląda najwyżej na 22 lata :) a jak to kasia_Zet_ dałaby mi 21 to w sumie nie

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-05-14 o godz. 13:37
0

Atkax, jak bylam mlodsza to na starsza wygladalam
nigdy nikt mi dowodu niee sprawdzal
a teraz co naimpreze wchodze czy jakies % kupuje to dowod musze pokazywac ze niby mlodziej wygladam :D

ale wizualnie to chyba niee widac mniedzy wami takiej wielkiej roznicy :)

Odpowiedz
Atkax 2010-05-14 o godz. 13:35
0

jejku aż tak strasznie taro wyglądam ;) kurde później będe sobie odejmować ;)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie