Quantcast
  • magdys99 odsłony: 3273

    Spod w blondzie

    Ostatnio bardzo modne sa fryzurki, w których z pod spodu wystaja czarne włoski (do blondu).
    Ja mam wlosy ciemne ale zastanawiam sie na spodem w jasniejszym kolorze.
    Macie moze zdjecia takich fruzurek, jakich farb uzyc itp.
    Aktualnie mam kolor (braz), ale w najblizszych dniach planuje zmienic go na czarny

    Odpowiedzi (10)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-11-18, 06:23:52
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-11-18 o godz. 06:23
0

a może macie jakieś foto?

Odpowiedz
Gość 2009-11-01 o godz. 05:06
0

ja takze mam gorna czesc wloso w kolorze blond a psodnia czesc w czarnym i grzywka zrobiona jest teraz tak samo :d .....
obecnie zpauszczam wlosy i blond mam za ucho w czarne do ramion ..ale jak zwykle nie umiem wytrzymac i sobie pocieniuje ten blond bo i tak w takiej fryzurce jakos niedobrze sie cuzje ale koloru nie mzianiam !!!!
wczensiej mialam czerwona gore czarny dol teraz czerwony zastapilam blondem i efekt super :d
nosze juz tak od jakies 2,5 lat wiec raczej misie to nie nudzi a i wciaz widze dziewcyzny kore tak sobie lwoski farbuja wiec watpie czy moda minela ....

magdys kiedys ktos mi powiedzial ze jak dwu kolorowe to ciemny kolorek na dole ..nie wiem jak to bedize wygladac odwrotnie ..nie lepiej sobie zorbic spodnie wlsoy w kolorze intensywnej czerwieni ? napewno bedzie fajnie wygladac ..a jeszcze jak sobie wloski troche pocieniujesz to juz powinien byc efekt super :D

Ehhh i ja znow sie rozpisalam :| mam nadzieje ze chicalo sie wam to cyztac :d pozdrawiam Katarina :)

Odpowiedz
Gość 2009-08-15 o godz. 16:43
0

madziaraska22 napisał(a):ja wlasnie mam takie wloski nosze je juz od roku jeszce mi sie nie znudzily gore wloskow mam bialo- popielata a spod czarny i do tego grzywke mocno scieta na ukos i gora grzywki tez bialo- popielata a dol czarny :D uwielbiam kontrasty
Jakim koloremlub kolorkami farbowałaś żeby uzyskać kolor biało popielaty-bo mi to nie wychodzi.Zawsze chciałam miec taki kolor.

Odpowiedz
magdys99 2009-08-13 o godz. 14:07
0

Moze znacie jakies farbi ktore farbuja wloski na ciemny róz ??

Odpowiedz
Gość 2009-08-09 o godz. 08:03
0

ja wlasnie mam takie wloski nosze je juz od roku jeszce mi sie nie znudzily gore wloskow mam bialo- popielata a spod czarny i do tego grzywke mocno scieta na ukos i gora grzywki tez bialo- popielata a dol czarny :D uwielbiam kontrasty

Odpowiedz
Reklama
Dzieffczynka 2009-08-08 o godz. 18:43
0

Fiolet i ciemny róż

Odpowiedz
magdys99 2009-08-05 o godz. 19:47
0

Ja wlasnie ostatnio zafarbowalam sobie wlosy na czarno, i musze powiedziec ze coraz wiecej dziewczyn farbuje sie na ciene kolorki (braz, czern). Dla mnie nie wazne jest to co jest modne ale jak ja sie w tym czuje!!
Jaki kolorek proponujecie na spod do czerni (tylko nie czerwien)

Odpowiedz
mysza1000 2009-08-05 o godz. 15:09
0

bardzo ladnie wygladaja wlosy innego koloru od spodu szczegolnie gdy sa one mocno wycieniowane:D ja mam jasne wlosy wiec mysle o brazie na spod bo na czarne to raczej juz moda przeminela mialam je jakis rok temu:)

Odpowiedz
magdys99 2009-08-01 o godz. 16:09
0

dzieki

Odpowiedz
Dzieffczynka 2009-07-30 o godz. 16:38
0

tu poszukaj

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie