Quantcast
  • Albertyna odsłony: 39498

    Kto jest kim z zawodu/wykształcenia

    Pytanko
    KTO JEST KIM Z ZAWODU/WYKSZTAŁCENIA?
    Ciekawa jestem jakie macie wykształcenie i wykonytwany zawód.
    Do napisania tego topiku natchnęło mnie, że znam dziewczyny mgr chemii, zajmujące się stylizacją paznokci, ekonomistkę, no i kosmetyczki.

    Sama jestem mgr Filozofii, mam dyplom plstyka i uprawnienia do pracy jako bankowiec :P80

    A pracuje jako stylistka paznoki-wizażystka

    A Wy?

    Ile jest pasjonatek, nie zajmujących się tym zawodowo, a ile pasjonatek pracujących....

    Odpowiedzi (171)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:11:30
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
moonis242 2013-11-12 o godz. 17:11
0

wykształcenie zawodowe,,krawiectwo damskie lekkie,,myślałam że to jest to bo lubiłam to robić i pracowałam w zawodzie .Paznokcie zaczęłam robic koleżankom pięć lat temu i to dzięki im jestem teraz dyplomowaną i docenianą przez klijęnki stylistką paznokci ,mam już swój salon fryzjersko kosmetyczny .Nie jest lekko,ale mam satysfakcje z tego że sama na to ciężko zapracowałam,grunt to się nie poddawać,doszkalać i realizować marzenia

Odpowiedz
wiosenka26 2013-11-12 o godz. 17:11
0

Mgr filologii polskiej i niemieckiej, piszę doktorat z kulturoznawstwa :).

Odpowiedz
dana0606 2013-11-12 o godz. 17:11
0

Witam, dość późno pisze bo od niedawna czytam sobie forum, wceśniej musiałam przejrzec całą galerię 8) . Ja z zawodu jestem chemikiem i ekonomistą. Ale pasujące do siebie zawody , a pazurkami zajmuję się jako hoby ( chciałam pracować w tym zawodzie, ale niestety nie mogę-alergia, więc tylko zazwyczaj sobie robię).

Odpowiedz
Mandy5 2010-07-03 o godz. 22:58
0

a ja ucze się w zawodzie technik farmaceuta :D za rok, o ile zdam egzaminy i dostanę tytuł farmaceuty, chcę studiować kosmetologię i zbierać kasę na własne studio stylizacji paznokci :D

Odpowiedz
Gość 2010-06-23 o godz. 00:52
0

ja jestem rehabilitantka z zawodu a w wolnych chwilach robię pazurki znajomym

Odpowiedz
Reklama
Ramonka 2010-06-22 o godz. 19:25
0

ja kończe właśnie 3 rok prawa na UŁ..jeszcze jeden egzaminek i bede na 4tym roku :D

[ Dodano: 2006-06-10, 16:10 ]
aha a pazurki to hobby i przyjemność(ukończyłam kurs na żel,akryl,fiberglass i zdobnictwo 8) )

Odpowiedz
GOCHA 2010-06-22 o godz. 00:20
0

a ja dla odmiany jestem inzynierem informatykiem lol

Odpowiedz
napachanie 2010-06-16 o godz. 15:09
0

ja mam tytul technika handlowca, ale obecnie bede studiowac kosmetologie na 3 roku w wyzszej szkole zawodowej pielegnacji zdrowia i urody w Poznaniu

Odpowiedz
andora 2010-06-15 o godz. 00:08
0

Witam moje wykształcenie to technik usług kosmetycznych i stylista paznokci.Prowadze własny gabinet kosmetyczny i studio stylizacji paznokci :P3 :P3 :P3

Odpowiedz
Agnese19 2010-06-06 o godz. 14:27
0

ja konczylam szkole wizazu i charakteryzacji w wawie marii dziewulskiej, ale na codzien pracuje przy pazurkach :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-06-06 o godz. 14:16
0

ja skonczyłam ekonomik i jestem technikiem ekonomistom a teraz jestem na 2 roku studiów na kierunku kosmetolog

Odpowiedz
Keith 2010-06-06 o godz. 05:44
0

mgr zarzadzania i ekonomii i licencjat z bankowosci... I KOCHAM TO FORUM...

Odpowiedz
Gość 2010-06-06 o godz. 02:43
0

ja obecnie koncze 4 rok Zarzadzania i inzynierii produkcji na AGH :D w Krakowie a tipsy to czyste hobby i czas na relaks :D

Odpowiedz
Gość 2010-06-05 o godz. 23:20
0

Mi jeszcze został jeden sem studium kosmetycznego, myślę też o licencjacie z psychologii lub socjologii i o stylizacji paznokci. Może kiedyś też kosmetologia.

PS a może ktoś studiuje psychologie lub socjologie na UJ w Krakowie? chciałabym wiedzieć jak jest ?

Odpowiedz
Gość 2010-06-05 o godz. 20:48
0

Mariolcia - wyszłam z założenia , że lepiej robić to co się lubi... Początkowo miałam zasilić naszą wspaniałą Armię ale rodzinka ważniejsza ;) No i komu ja bym tam akrylki zakładała... lol

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-06-05 o godz. 20:40
0

Bea7777, no no , i po wojskowej akademii medycznej do salonu

Odpowiedz
Gość 2010-06-05 o godz. 20:29
0

Ja to dopiero jestem z innej beczki ;) Ukończyłam Wojskową Akademię Medyczną (mgr),mam dwie dodatkowe specjalizacje: *specjalista masażu leczniczego, *instruktor gimnastyki korekcyjnej, prowadzę od 8 lat własną działalność (branża kompletnie nie związana z kosmetyką ), a pazurki to moje wielkie hobby (pracuje w salonie). Pozdrawiam.

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 02:03
0

Ja jestem dyplomowanym technikiem usług kosmetycznych, ale zajmuję sie tylko samymi pazurkami to najbradziej uwielbiam Czasami robi ejeszcze henne i depilacje

Odpowiedz
mi_ 2010-02-14 o godz. 02:05
0

Jamaica witam Cie na forum tym bardziej serdecznie, bo jesteś z mojego miasta 8)

Odpowiedz
Gość 2010-02-13 o godz. 23:14
0

Witam serdecznie wszystkie forumowiczki (poniewaz jest to moj pierwszy post na tym forum:)).

Ja jestem z wyksztalcenia polozna, jednak chyba ten zawod przyda mi sie tylko do prywatnych spraw (poniewaz w maju sama zostane mamusia :D ), nie pracuje w zawodzie, lecz zajmuje sie pazurami i makijazem, obecnie ucze sie wizazu. Pragne zawojowac swiat jako stylistka /wizazystka, wiaze z tym swoja przyszlosc.

Odpowiedz
Gość 2010-02-03 o godz. 00:20
0

Ja skończyłam studia magisterskie na AE , kierunek Zarządzania i Marketing. W ogóle pochodzę z Afryki . Wszystko to dotyczy piękności bardzo mi się interesuje. Z tego powodu szkoliłam się w eurofashion i YOU. Robię też egzotyczne fryzury np. warkoczyki itp. (miałam okazję robić niektórych gwiazdom).
Teraz pracuję jako tłumaczka firmy zagranicznej i pracowałam w diplomacji przedtem. Moje marzenie, oczywiście założyć rodzinę i w przyszłości jeśli będę jeszcze w polsce, otworzyć drogerię i salon piękności typ international gdzie każdy bezwględu na kolor skóry i pochodzenia może sobie zaspokoić swoje potrzeby.

Odpowiedz
Gość 2009-12-17 o godz. 20:13
0

ja jestem Technologiem Żywności i Żywienia Człowieka
paznokciami zajmuję się jako hobbystka i tylko wśród znajomych osób i rodziny oczywiście.
w następnym tygodniu idę na kurs stylizacji paznokci ASP w Krakowie, myślę że ten apier jest bardzo ważny i myslę żewarto inwestować w swoje hobBy-pozdrówka

Odpowiedz
saseta 2009-12-12 o godz. 03:21
0

hmm a jaaa?? aktualnie ;
-pracuje- w sklepie komputerowym
-ucze sie w studium rachunkowosci bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nie aktualnie
-pracowalam w biurach sklepach monopol ,papierniczym, zabawkowym,spozywczaku, bylam sekretarka , faturzystka ,kelnerka....i nie wiadomo co jeszcze hehehe
a ukonczylam:szkole sekretarska , handlowa liceum

a interesuje mnie wlasnie stylizacja wizaz makijaz-calkowicie z innej bajki :Dzamierzam wlasnie po tej chlernej szkole rachunkowej isc wkoncu na cos normalniejszego czyli: KOSMETYKA MAKIJAZ STYLIZACJA jak sie dorobie to kosmetologiaaaaaa
miodziooooooooooooooooooooooooooooooo i to jest to:):):):)

Odpowiedz
tiara 2009-12-12 o godz. 03:18
0

AlicjaK, pracujesz w zawodzie?

Odpowiedz
cytrynka 2009-12-12 o godz. 03:14
0

listonosz to tez ciekawy zawod :P

Odpowiedz
AlicjaK 2009-12-12 o godz. 03:02
0

Ja jestem z zawodu Technikiem usług pocztowo- telekomunikacyjnych. Ja zawsze żartuję że jestem po szkole listonoszy :)

Odpowiedz
tiara 2009-12-08 o godz. 16:05
0

melisa16, cudowny kierunek:) zazdroszcze:-)

Odpowiedz
MDream 2009-12-02 o godz. 18:38
0

ja chyba jak większośc ludzi tez jestem po studiach kierunek: finanse/informatyka.
wczesnij skończyłam technikum BHP a jeszcze wcześniej liceum hotelasko-kelnerskie
a obecnie pracuje w windykacji w TP S.A.
w przyszlości zamierzam ...napisac dobra książke ...mam pomysł ale czekam na obiecany prezent :laptopa bo inaczej nie umiem zacząć ....i mam nadzieje, że juz niedługo otworze sobie przewód doktorancki i może kiedys zrobie habilitacje - jeszcze nie wiem ... ale pragne kiedys tak dla siebie zrobic kurs wizazu bo naleze do tego gatunku ludzi co interesują się wszystkimi pogłębiaja swoją wiedzę co dzień więc kocham sie uczyc lol i niech mi nauka lekka bedzie

Odpowiedz
Misia.m 2009-12-02 o godz. 13:59
0

Kiedyś chciałam być archeologiem( greka i łacina w liceum),

potem weterynarzem( niestety mam alergię na sierść zwierząt),

tancerką(wypracowałam sobie własny styl tańca),

łyźwiarką( wywalili mnie szybko ze szkółki łyżwiarskiej bo za wysoka i za stara)
-ale nic nie wyszło

Potem przyszła kosmetologia i agroturystyka.

Kosmetologię wybiła mi z głowy moja....ulubiona kosmetyczka.

Z agroturystyką dałam spokój, bo by mnie skręciło jakbym miała siedzieć w wakacje w domu i opiekować się gośćmi jak mnie w tym samym czasie ciągnie powłóczyć się po Polskich górach.
No i tak wylądowałam w branży farmaceutycznej i od 10lat w niej pracuję. :D

Odpowiedz
Gość 2009-12-02 o godz. 02:13
0

ja sie ucze w liceum na profilu biologiczno-chemicznym :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-26 o godz. 18:31
0

Ja obecnie pracuje, w firmie tekomunikacyjnej, studiuje pedagoike ze specjalnością oligofremia. Paznokcie to hobby odskocznia. Moja droga z paznokciami była bardzo wyboista, 2 lata temu postanowiłam zrobić sobie kurs. Jako niedoświadczona "zielona" dziewczyna poszłam do "firmy krzak" czego pózniej załowałam kurs polegał na tym, że przyprowadziłam koleżanke zrobiłam jej paznokcie i to uiważano za kurs. Byłam rozczarowana, ale cóż za błędy się płcai, teraz nawet wstyd mi przyznać, że złapałam się na takie siajstwo. Zaraz potem w pewnym odstępie zaszłam w ciążę, 4 miesiące temu urodziłam Maję i żeby w koncu móc powiedzieć, że jestem po pożądnym kursie ide do Sylwi w lutym do łodzi, będe miała certyfikat, który coś znaczy, a nie świstek papieru przez nikogo nie przyjmowany. Pozatym szkicyje i pisze wiersze.
Pozdrawiam Asia

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-11-26 o godz. 00:35
0

Quarmelia, a ile ty masz lat

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 23:36
0

hihi Termitka, ale z tego wszystkiego najbardziej to mi się podobało w teatrze :)
bo ja b.b.lubię śpiewać

Odpowiedz
Termitka 2009-11-25 o godz. 23:20
0

Quarmelia napisał(a):ja skończyłam Akademie Muzyczną jako instruktor zespołów wokalno-instrumentalnych hehe

a pracowałam już:
-w szkole jako nauczycielka muzyki;
-w ognisku muzycznym jako instruktor nauki na: skrzypcach, keyboardzie, fortepianie, flecie prostym oraz jako instruktor śpiewu i zespołu muzycznego;
-w teatrze muzycznym jako artystka chóru
-w restauracji jako kelnerka
-uczyłam też braciszków zakonnych emisji głosu
-śpiewam i gram na skrzypcach na ślubach (więc jakby któraś coś ten-tego-ten w okolicy Krakowa to zapraszam :D )
-no a teraz przymierzam się do kursów i w dalszym etapie zawodu stylistki paznokci :D
wow
długa i imponująca lista :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 20:29
0

ja skończyłam Akademie Muzyczną jako instruktor zespołów wokalno-instrumentalnych hehe

a pracowałam już:
-w szkole jako nauczycielka muzyki;
-w ognisku muzycznym jako instruktor nauki na: skrzypcach, keyboardzie, fortepianie, flecie prostym oraz jako instruktor śpiewu i zespołu muzycznego;
-w teatrze muzycznym jako artystka chóru
-w restauracji jako kelnerka
-uczyłam też braciszków zakonnych emisji głosu
-śpiewam i gram na skrzypcach na ślubach (więc jakby któraś coś ten-tego-ten w okolicy Krakowa to zapraszam :D )
-no a teraz przymierzam się do kursów i w dalszym etapie zawodu stylistki paznokci :D

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 03:33
0

ja narazie wciaz studiuje - OCEANOGRAFIA
a paznokietki to pasja, chociaz chcialabym jakis kursik zrobic :D
wtedy moze zaczne ryby na paznokciach malowac hihi 8)

Odpowiedz
Gość 2009-11-23 o godz. 01:51
0

w czerwcu skończe studium kosmetyczne, pracuje jako stylistka paznokci

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-11-20 o godz. 21:53
0

a u mnie w szkole zakaldaja kolo jezyka japońskiegooo tralalalalaa
darmowe tralalalala :P

Odpowiedz
atkka 2009-11-19 o godz. 01:43
0

z wyksztalcenia prawie technolog zywnosci i zywienia prawie ?:) bo wlasnie pisze prace inzynierska jak obronie sie to bede technologiem :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-19 o godz. 01:37
0

Z wyksztalcenia? Narazie nikim :P

Studentka medycyny.

Odpowiedz
Gość 2009-11-19 o godz. 00:44
0

ja jestem kosmetyczka....pracuje w salonie kosmetycznym....niom i robie takze pazurki....kupilam juz sobie aparacik bede pstrykala fotki moim klientkom siala la to i ja wkoncu cos pokaze:) ale cierpliwosci.....

gorace buziale dla Was wszysciutkich :***

Odpowiedz
Ania.maj 2009-10-28 o godz. 22:29
0

A ja z wykształcenia jestem sprzedawcą,a zajmuje się pazurkami

zapraszam
http://www.ania-pazurki.blog.onet.pl

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-10-27 o godz. 17:19
0

mi_ napisał(a):KAMi_ns napisał(a):tez bym chciala sie uczyc japonskiego albo chinskiego...
Kami.. ich auch........... :P
niee umiem niemieckiego.. :P

Odpowiedz
Termitka 2009-10-27 o godz. 00:40
0

Kaya napisał(a):Termitka nie jest tak latwo prowadzic biznes teraz sie sama przekonalam.Ale jakos daje rade.Mam dwie pracownice i praktykantke.Salon mam od pol roku i jeszcze nie zarabia na siebie bo mam bardzo duzo oplat(sam lokal ma 98 m2).Jestem dobrej mysli.
domyślam sie ze łatwo nie jest.
Przy obecnej sytuacji na rynku szansę maja tylko osoby wytrwałe, z dobrymi pomysłami, cholernie przedsiębiorcze no i te które mają odrobinę szczęścia.
I tego wszystkiegio Ci życzę!:)

Odpowiedz
mi_ 2009-10-26 o godz. 23:27
0

KAMi_ns napisał(a):tez bym chciala sie uczyc japonskiego albo chinskiego...
Kami.. ich auch........... :P

Odpowiedz
Gość 2009-10-26 o godz. 22:51
0

Termitka nie jest tak latwo prowadzic biznes teraz sie sama przekonalam.Ale jakos daje rade.Mam dwie pracownice i praktykantke.Salon mam od pol roku i jeszcze nie zarabia na siebie bo mam bardzo duzo oplat(sam lokal ma 98 m2).Jestem dobrej mysli.

Odpowiedz
zofija 2009-10-24 o godz. 03:44
0

a ja mam średnie i jestem jak to się teraz mówi stylistką paznokci

[ Dodano: 2005-10-12, 00:26 ]
FOBIA dzięki za pozdrowienia,pozdrawiam też!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-10-23 o godz. 19:26
0

No proszę, Tiara - poliglotka :)
Podziwiam Cię, mnie by wyleciały te wszystkie słówka, końcówki, zasady itd. Trza mieć łeb do takich rzeczy :)

Odpowiedz
Termitka 2009-10-23 o godz. 00:18
0

Kaya napisał(a):Technik uslug kosmetycznych,spec.wizaz,stylistka paznokci.Teraz jestem na pierwszym roku studium fryzjerskiego.Prowadze swoj salon fryzjersko-kosmetyczny.
Gratulację Kaya!
Widzę przedsiębiorcza z Ciebie osóbka! I tak trzymać!!:D
A od dawna już masz salon? i jak idzie??
Też wymyśliłam niedawno żeby, jak skończe studia pomyśleć o jakimś własnym interesie...tylko jeszcze nie wpadłam na pomysł co to ma być

Odpowiedz
Gość 2009-10-22 o godz. 22:15
0

Technik uslug kosmetycznych,spec.wizaz,stylistka paznokci.Teraz jestem na pierwszym roku studium fryzjerskiego.Prowadze swoj salon fryzjersko-kosmetyczny.

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2009-10-21 o godz. 17:59
0

suska napisał(a):a ja w tym roku pisze licencjat z filologii germańskiej
Ja też w tym roku pisze prace licencjacką. Wstępny pomysl na temat już mam ( a raczej dwa wstepne pomysly :) ). Mam nadzieje, że uda się wszystko dobrze zdać i będę panią licencjat hihihi :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-10-21 o godz. 17:53
0

tez bym chciala sie uczyc japonskiego albo chinskiego...

Odpowiedz
monisia_ 2009-10-20 o godz. 22:37
0

no to tiara nie zostaje mi nic innego jak zyczyc ci powodzenia i sukcesow

Odpowiedz
tiara 2009-10-20 o godz. 22:24
0

monisia_, to cudowny jezyk:) naprawde wciaga jest hmmm.. zabawny:) Znajac niderlandzki otworem stoi np. cala literatura afrykanerska ( pod warunkiem opanowania Afrikaans). Dla mnie to studia marzen ja kocham sie uczyc jezykow:) W tym roku zaczelam jeszcze 2 letnie uniwersyteckie studium japonskiego.

Odpowiedz
monisia_ 2009-10-20 o godz. 22:08
0

mam znajomych belgow i jak ich sluchalam to dla mnie ten jezyk jest dosc skomplikowany :D
podziwiam cie ze chcialo ci sie uczyc tego jezyka
a skad u ciebie zainteresowanie akurat tym ?
jestes pierwsza osoba ktora spotkalam ktora studiuje taki kierunek :P

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-10-20 o godz. 21:46
0

a ja obecnie jestem na I roku politologii... :P
jestem po LO wiec sumie jestem wogole niewyksztalcona... :|

Odpowiedz
tiara 2009-10-20 o godz. 19:47
0

monisia_, na pierwszym roku jest glownie niederlandzki - teraz juz mam praktycznei wszystko po niderlandzku.
Hiostria literatoru niderlandzkiej, gramatyka opisowa j. niderlandzkiego, konwersacje, cwiczenia gramatyczne, cwiczenia audiowizualne, cwiczenia leksykalne, jezykoznastwo ogolne, literaturoznastwo i lektorat z angielskiego. Takie mam zajecia:)I kocham moje studia:)

Odpowiedz
monisia_ 2009-10-20 o godz. 19:23
0

Ja jestem na 2 roku filologii niderlandzkiej
to chyba musi byc interesujace i ciekawe
jakie masz tam zajecia?

Odpowiedz
katrina100 2009-10-20 o godz. 18:46
0

Ja piszę pracę z inżynierii produkcji na Politechnice Warszawskiej :)

Odpowiedz
Gość 2009-10-20 o godz. 17:15
0

Za niedługo będę mgr pedagogiki wieku dziecięcego, skończony kurs instruktora BHP, skończony kurs istruktora praktycznej nauki zawodu i opiekuna praktyk :)
A w poniedzialak dostaje moj dyplom w zaresie stylizacji paznokci metoda zelowa juppi!!! - gratuluję i mam nadzieję, że mnie się też wreszcie uda (akryl) :)

Odpowiedz
tiara 2009-10-20 o godz. 14:52
0

mi_, dziekuje:)

Odpowiedz
mi_ 2009-10-20 o godz. 14:44
0

tiara napisał(a):Ja jestem na 2 roku filologii niderlandzkiej:) A w poniedzialak dostaje moj dyplom w zaresie stylizacji paznokci metoda zelowa :) juppi!!!
Gratuluję Tiara :P5

Odpowiedz
tiara 2009-10-20 o godz. 14:41
0

Ja jestem na 2 roku filologii niderlandzkiej:) A w poniedzialak dostaje moj dyplom w zaresie stylizacji paznokci metoda zelowa :) juppi!!!

Odpowiedz
Gość 2009-10-19 o godz. 14:59
0

jestem chemikiem, technikiem usług kosmetycznych,stylistką paznokci, mam ukończony kurs wizażu,kurs zdobnictwa i akrylu. Myślę teraz nad żelem? Obecnie nie pracuję ( macieżyński urlop) myślę nad swoim salonem. Chcę również zrobić papiery instruktora paznokci!

Odpowiedz
pandziksa 2009-10-19 o godz. 02:27
0

Jestem inżynierem rolnictwa. W tym miesiącu zostanę magistrem rolnictwa specjalność agroturystyka :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-18 o godz. 23:46
0

a ja jestem instruktorka fitness i studiuje fizjoterapie na AWF w Poznaniu

Odpowiedz
Gość 2009-10-18 o godz. 20:32
0

a ja w tym roku pisze licencjat z filologii germańskiej

Odpowiedz
gosia.o1 2009-10-18 o godz. 17:41
0

enya83 widzisz jakiten świat mały!!!!

Odpowiedz
lilyt 2009-10-18 o godz. 15:15
0

Ja studiuję zootechnikę no i mam zawód stylistki, a pracuje w barze lol i to by było na tyle :)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2009-10-18 o godz. 03:07
0

makijarzem makijażem

na dzień dzisiejszy-pilot wycieczek turystycznych itp
bezrobotna -boże jak to paskudnie brzmi

Odpowiedz
enya83 2009-10-18 o godz. 00:01
0

oooo gosia.o1, dopiero teraz zauwazylam ze Ty z Kielc jestes :P po tym WSEiA sie kaplam

Odpowiedz
gosia.o1 2009-10-17 o godz. 23:32
0

ja skończyłam Technikum odzieżowe, zrobiłam także licencjat na WSEiA na kierunku Ekonomia o specjalizacji Rachunkowość i przepisy podatkowe, no i oczywiście kurs stylizacji paznokci i tym obecnie teraz się zajmuję.

Odpowiedz
Gość 2009-10-17 o godz. 23:07
0

Ja jestem technikiem ekonomista , obecnie studiuje socjologie a specjalnosc to dziennikarstwo, zajmuje sie stylizacja paznokci i z tym bardziej wiaze swoja przyszlosc jak narazie :)

Odpowiedz
korczaczek 2009-10-17 o godz. 21:42
0

Ja ucze sie w LO w klasie samych facetow (mat.-inf.) :D Oprocz tej przyjemnosci zajmuje sie amatorsko makijarzem(kolezanki na studniowki,romantyczna randke itd.),a ostatnio paznokciami:)Pozdrowionka

Odpowiedz
Gość 2009-10-17 o godz. 20:55
0

ja jestem technik handlowiec ale pracuje w dziennikarstwie :)

Odpowiedz
monisia_ 2009-10-17 o godz. 20:18
0

w skrocie:
- technik ekonomista
- charakteryzator wizazysta
- stylistka paznokci

Odpowiedz
Gość 2009-10-17 o godz. 12:02
0

ja tez jestem ekonomistka :) ale aktualnie przerzucam sie na paznokcie a w przyszlosci kosmetyke:) ogolnie

Odpowiedz
Gość 2009-06-15 o godz. 21:54
0

Ukończyłam Gdańską ASP ,jestem mgr sztuki.Obecnie bez pracy,ale dorabiam wykorzystując moje zdolnosci i zamiłowania,czyli: paznokcie,malarstwo i fotografia :D

Odpowiedz
Keighty 2009-06-14 o godz. 20:56
0

Ja w tym momencie studiuje biotchenologie na warszawskim SGGW, specjalizacje wybieram w przyszlym roku, ale widzialam na forum 2 dziewczyny z biotechnologii, moze cos doradza? a poza tym od jutra bede mogla sie poszczycic tym, ze bede zawodowym muzykiem

Odpowiedz
Gość 2009-05-21 o godz. 19:47
0

a ja jestem na drugim roku anglistyki

Odpowiedz
Misstres 2009-05-20 o godz. 23:35
0

Mgr, specjalista Zdrowia Publicznego, spec, informatyki medycznej , medycznych systemów inforamcyjnych :) technik usług kosmetycznych spec. wizaż... po pazurkowych kursach :) aktualnie... pracuję w fajnej firmie farmaceutycznej....

Odpowiedz
malwinka 2009-05-20 o godz. 05:03
0

:) ja studiuję psychologię,

Odpowiedz
Gość 2009-05-18 o godz. 14:12
0

Ja też jestem ekonomistką ale od 4 lat też stylistką paznokci i aktualnie kończe 1 rok studiów na kosmetologii.

Odpowiedz
hera16 2009-05-17 o godz. 00:23
0

Ja właśnie piszę pracę magisterską, studiuję filologię polską na Akademii Świętokrzyskiej w Piotrkowie Trybunalskim, wcześniej rok chodziłam na WSHE w Łodzi tez filologia polska ale mi się tam wiele rzeczy nie podobało i zaczęłam od nowa. Skończyłam 3 lata temu studium kosmetyczne i rok temu studium bibliotekarskie, wydawało mi się ze może mi się przydać w pracy w szkole, a na pewno nie zaszkodzi. poza tym uwielbiam "pazurki" i również wybieram się na kurs, najpierw n akryllki a potem zobaczymy. Mam własny sprzęt kosmetyczny i chce otworzyć swój zakład ale wiem, że pazurki teraz przodują więc bez kursu się nie obejdzie. Lubię wymyślać wzorki i robić makijaże. Niezła ze mnie polonistka, ciekawe czy będę się czepiać dziewczyn w szkole o to czego nas sie zawsze czepiali i co nie było dozwolone? (makijaż i pomalowane paznokcie - w mojej szkole to była zmora na niektórych lekcjach, a tak w ogóle to skończyłam technikum kolejowe) 5

Odpowiedz
ANKA-23 2009-05-11 o godz. 04:23
0

Ja również studiuje finanse i bankowość na szczecińskim uniwerku, jednak wiem ze w przyszłości nie za bardzo chcę zajmować sie ekonomią.
Chce iśc na kurs paznokietkowy w wakacje:):):)

Odpowiedz
Gość 2009-05-08 o godz. 20:20
0

magda649 masz w zupełności rację, dlatego najlepiej od początku zadbać o to aby niedobór klientek nas nie dotknął... :)

Odpowiedz
Gość 2009-05-08 o godz. 14:10
0

ale teraz i z pazurkami bedzie coraz gorzej. jest coraz wiecej salonow. nowych kosmetyczek. chyba ze sie ma stale klientki.

Odpowiedz
Gość 2009-05-07 o godz. 21:40
0

A ja skończyłam kulturoznawstwo, ale z kulturą u nas krucho, więc znalazłam alternatywę czyli pazury.

Odpowiedz
Gość 2009-05-07 o godz. 17:26
0

Rzeczywiście przewaga ekonomistek:):) Ja do nich należę! Kończe technikum eknomiczne w o specjalności finanse i rachunkowość, zamierzam dalej kształcić się w tym kierunku, zajać się rachunkowościa. Oczywiście pazurków nie odpuszcze bo to moje zamiłowanie, bedę się starała zdobyć fakultet z kosmetyki i ukończyć jakieś kursy stylizacji i wizażu.
Paznokciami zajmuję się dodatkowo.
Mam nadzieję że kiedyś uda mi się wszystko pogodzić i uda mi się zdobyć wymarzone tytuły i kiedys otworzyć jakis konkretny salon kosmetyczny :)

Odpowiedz
cejna_1 2009-05-07 o godz. 13:12
0

jestem technikiem technologii odzieży :) , kurs również mam za sobą :D

Odpowiedz
Gość 2009-05-05 o godz. 23:33
0

posiadam licencjat z finansów i bankowości, skończyłam AE w K-cach (mgr finansów i ubezpieczeń) a malowanie pazurków to moje hobby,z racji tego że natura obdarzyła mnie długimi i niełamiącymi sie paznokciami :D ....maluje paznokcie znajomym ale najwięcej sobie ;).......kiedyś z ciekawości poszłam do salonu, ale wystarczyła jedna wizyta aby stwierdzić że lepiej robić samemu i w dodatku za darmo :)

Odpowiedz
milka 2009-05-03 o godz. 00:31
0

ja chodze na studium kosmetyczne czyli bede technikiem usług kosmetycznych, jestem technikiem ekonomistą i stylista paznokci! kocham to jest to całym moim życiem!!!!!

Odpowiedz
lora 2009-03-26 o godz. 21:08
0

A ja jestem: technikiem ekonomii o specjalności finanse i rachunkowość; licencjatem ekonomiki (ekonomika i organizacja przedsiębiorstw), pracuję, jako księgowa, a paznokcie tylko zdobię sobie, siostrom, ale coraz bardziej to mi się podoba, szczególnie od kiedy znalazłam . Wróciły moje dawne marzenia i chyba poszukam jakiegoś kursu... :D

Odpowiedz
pppalka 2009-03-20 o godz. 20:16
0

ja najpierw musze wyrobić sobie mój zawod Technika-ekononisty co nastąpi za 3 miesiące no a potem to już mam plany co do mojej przyszłości...

Odpowiedz
tizinka 2009-03-20 o godz. 19:55
0

A ja rozpoczelam wlasnienauke w zaocznym studium kosmetycznym!! Bardzo sie ciesze!! W czwartek mam pierwsza pracownie kosmetyki (byla mozliwosc robienia ja w czwartki a nie w weekend wiec czemu nie:)). Wlasnie zalatwilam sobie na lipiec i sierpien praktyki !! Aha no i w lipcu jade na kurs do Lenki na zel:)

Odpowiedz
Mrowino1 2009-03-19 o godz. 22:38
0

też skończyłam ekonomika a paznokcie to maja pasja i mam zamiar się kształcić w tym kierunku

Odpowiedz
Sandra19 2009-03-16 o godz. 22:21
0

jestem studentka politechniki szczecinkiej a studiuje zarzadzanie i organizacje w budownictwie a pazurkami tylko sobie dorabiam:)

Odpowiedz
Gość 2009-03-13 o godz. 14:23
0

widać wszystkie z wykształceniem wyzszym, ja jestem mgr turystyki i rekreacji i po ekonomiku a teraz w trakcie kursu na paznokcie. :D :D

Odpowiedz
Gość 2009-03-10 o godz. 01:53
0

w życiu bywa różnie, jestem mgr ekonomistką pracuję w urzedzie ale na maciezyńskim zrobiłam sobie kursy "paznokciowe" bo bałam się o zwolnienia!

Odpowiedz
the_evil 2009-03-06 o godz. 18:35
0

Od tego roku bede studetka na politechnice na wydziale elektroniki
Ale wcześniej jeszcze maturka i egzaminy.
Nie wiem jak teraz z egzaminami ale jak ja startowałam na elektronike to było kupa luda i wysoki próg punktowy do przejscia, tak samo jak zreszta na architekturze.
No a później i studia sa niełatwe, pełno tam niesamowitych profesorów-patafianów.

Z tym ze ja startowałam na warszawska a na wrocławskiej nie wiem jak jest ale wydaje mi sie ze podobnie.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie