Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Paznokci » Tipsy, żele, akryle
  • magda-r 2009-09-11 o godz. 23:59, odsłony: 11388 0

    ZESTAWY ŻELOWE W TESCO

    Dziewczyny przyszła do mnie dzisiaj nowa gazetka z tesco i normalnie gały mi wyszły.można tam kupić zestaw do robienia tipsów żelowych z lampą za 189 zł.
    normalnie w szoku jestem. i jeszcze ta dogodna możliwość zakupu na raty....

    Odpowiedzi (111) Kategoria: Świat Paznokci :: Tipsy, żele, akryle Ostatnia odpowiedź: 2010-10-14, 20:26:04 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

shirkaa 2009-09-12 o godz. 00:59 0

nie wierze ,zeby taki zestaw z lampa kosztowal tylko tyle..
moze to jakies wybrakowane produkty z kiczowata lampa :(
no chyba ze cud.... hmm swieta sie zblizaja... ;)

:P5 :P5 :P5

enya83 2009-09-12 o godz. 01:10 0

ja tez to widzialam i normalnie musze jechac zobaczyc ten bubel na wlasne oczy ehhh i jak tu nie umrzec z glodu?

magda-r 2009-09-12 o godz. 01:10 0

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36825141
takie same.podejrzewam że cena świadczy o jakości poprostu

panna_nikt 2009-09-12 o godz. 20:07 0

Nie znam się zbyt na przedłużaniu pazurków, ale takiego zestawu bym raczej w tesco nie kupiła...

Gość 2009-09-12 o godz. 20:14 0

Weszłam z ciekawości na niemieckiego Rossmanna i tak można kupić ten sam zestaw za ok. 65 euro. Również w katalogu Neckermanna zauważyłam ostatnio, że pojawiła się oferta tego zestawu.

cytrynka 2009-09-12 o godz. 23:19 0

sama lampa do zelu kosztuje ok 300zl a co dopiero ejszcze caly zastwaw

Gość 2009-09-12 o godz. 23:42 0

magda-r napisał(a):http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36825141
takie same.podejrzewam że cena świadczy o jakości poprostu

weszlam z ciekawosci na ta stronke i w sumie niezle jak na pierwszy rzut oka to wyglada... lol przynajmniej ta lampa... Sam karter kosztuje z 50-70zl. A ten olejek i obcinacz skorek to w sumie nie sa az tak bardzo wazne rzeczy do zrobienia paznokci... mogli by zamiast tego dac wazniejsze inne elementy...
no coz, no coment. Chyba to jest zestaw do robienia paznokci na 1 noc.

beatika10 2009-09-13 o godz. 02:47 0

i po co nam te szkolenia? .żartuje, to naciąganie ludzi naiwnych,ale czemu tu sie dziwić skoro juz nawet do lekarza nie ma potrzeby chodzić,bo w aptece tyle cudownych leków bez recepty (nawet w marketach )

panna_nikt 2009-09-13 o godz. 20:13 0

Co do leków to ostatnio zauwazyłam, że juz ich nie ma na stacjach benzynowych czy w marketach

Gość 2009-09-13 o godz. 21:17 0

hm. ciekawe:> Moze jednak.. sproboowac:>?

azde 2009-09-16 o godz. 15:46 0

Słuchajcie lepiej tego nie kupowac.moja kolezanka kupilam dokladnie ten zestaw i zrobilam nim pazurki.zel sie nawet nie utwardzil.Za tanie to,zeby bylo dobre.

Gość 2009-09-18 o godz. 01:10 0

no i tak--lampa bardo fajna,gilotyna super,odtłuszczacz tez ,zel chyba też nenajgorszy

tylko 1 wada!!!!!pilniki do bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 2004-12-14, 23:22 ]
tipsy zrobione na tym zestawie mam od soboty no to już 4 dni i powiem wam ze są w ok!!zaskoczyłam sie miło!!!nawet babka co robiła mi na super markowych produktach nie zrobiła ich tak dobrze!!!

kisskiss 2009-09-18 o godz. 21:11 0

No no Olivvia to Ty sie marnujesz z takim talentem...................

Gość 2009-09-20 o godz. 00:55 0

TO W KONCU JAK TO Z TYM ZESTAWEM JEST? BO W TAKIM RAZIE SĄ ROZNE ZDANIA azde, NAPISAŁA ZE DO BANI, olivvia, ZATO NAPISAŁA ZE JEST OK. CZY KTOS JESZCZE KUPIŁ TEN ZESTAW I MOZE POWIEDZIEC JAKI ON W KONCU JEST?! :) BEDE WDZIECZNA, BO SAMA CHCE SOBIE TEN ZESTAW KUPIC ALE TERAZ JUZ NIE WIEM :P

Aguś 2009-09-20 o godz. 02:31 0

dziewczyny wejdzcie sobie na ef farum i poczytajcoie jaki to bubel...poprostu smiech na sali

beatika10 2009-09-20 o godz. 14:51 0

NIE MOZE TO BYC SUPER KLASA,ALE BARDZO DUŻO ZALEZY OD WYKONAWCY.JAK WIEMY PRZYGOTOWANIE PŁYTKI TO PODSTAWA,A RESZTA WIADOMO ZAWSZE TEN ZEL SIE KONCZY I KUPUJEMY NOWY.NIE WIADOMO JAKA JEST TA LAMPA.
:P37
WYOBRAŹCIE SOBIE JAK PRZYCHODZI KLIENTKA Z REKLAMACJA DO TESKO ŻE PAZNOKCIE JEJ POODPADAŁY ,A ZROBIŁA JAK BYŁO W INSTRUKCJI (BO NAPEWNO TAKOWA JEST )
TEN ZESTAW TO SAME NIEWIADOME,ALBO JEDNA WIELKA NIESPODZIAMKA.

Gość 2009-09-20 o godz. 21:57 0

ZGADZAM SIE Z beatika10, BO NP. MOZEMY KUPIC BARDZO DROGI ZESTAW I NIC NIE WYJDZIE BO KTOS NIE UMIE ROBIC PAZNOKCI ZELOWYCH, A KTOS MOZE KUPIC TANSZY A BEDZIE SIE ZNAC I MOZE TO NAPRAWDE LADNIE WYGLADAC. MOIM ZDANIEM NIE MOZEMY PATRZEC TAK DO KONCA NA CENE, BO MOZE COS BYC BARDZO DROGIEGO A DAREMNEGO. TAKIE JEST PRZYNAJMNIEJ MOJE ZDANIE, JA SAMA KUPILAM SOBIE TEN ZESTAWIK BO BYLAM CIEKAWA, BYC MOZE ZMARNOWALAM PIENIAZKI NIE WIEM, BO JESZCZE NIE MIALAM OKAZJI JAK NARAZIE GO UZYC-SZKOLA, PRACA ... POZDRAWIAM :P

beatika10 2009-09-20 o godz. 22:53 0

MALA 87 ZASTANAWIA MNIE Z CZYM SIE NIE ZGADZASZ,BO TAK NAPRAWDE TO NIE WYPOWIEDZIAŁAM SIE O TYM ZESTAWIE ANI ZLE ,ANI DOBRZE
Z TA REKLAMACJA W SKLEPIE TO BYŁA SUGESTIA WŁAŚNIE DO TYCH KLIENTEK KTURE NIE MAJĄ POJĘCIA O ROBIENIU PAZNOKCI I DO TYCH KTURZY SPRZEDAJA TE ZESTAWY NIE WIEDZĄC ŻE TRZEBA MIEĆ PRZYNAJMNIEJ ODROBINE ZDOLNOŚCI MANUALNYCH I PODSTAWOWA WIEDZE O MANICUR

Gość 2009-09-20 o godz. 23:20 0

beatika10, "NIE MOZE TO BYC SUPER KLASA,ALE BARDZO DUŻO ZALEZY OD WYKONAWCY" CHODZIŁO MI O TO :)

Gość 2009-09-23 o godz. 15:51 0

ZASZE SIE OPŁACA KUPIĆ ,BO MASZ LAMPE,GILOTYNE ,PŁYN ,OLIWKE,TIPSY 100SZ W PUDEŁKU ,PENDZEL,BLOK POLERSKI,KLEJ TEZ JEST OK!!!ZA 189ZŁ!!!! A ŻEL MOZESZ ZAWSZE ZMIENIC JAK CI NIESPASUJE!!!TO I TAK SIE OPŁACA,BO CO NORMALNIE KUPISZ ZA 189ZŁ ???

emiliaj 2009-09-23 o godz. 16:34 0

tak tylko tu jest 189 zl wyrzucone w bloto, poniewaz wszystko jest jakosci np jak kosmetyki z Leader Price i te z Loreala. Jakie wolisz uzywac? Taka sama zasada. Lampa to po pierwsze nie jest lampa, nie utwardza bo jest w niej zwykla zarowka tylko niebieska, zele wiadomo jakie, pilniki po 2 razach mozesz wyzucic a gilotynka tez dlugo nie wytrzyma. Ja oczywiscie nie neguje, kto chce niech kuouje sobie ten zestaw ale to naprawde strata pieniedzy. Jak chce sie robic profesjonalnie paznokcie to zacznijmy od profesjonalnych produktow i kursu a wtedy to raczej nie ma powodu zeby sie nie trzymaly, podchodzily powietrzem itp

Agnieszkacool 2009-09-23 o godz. 16:41 0

Eh.. Zestaw żelowy w tej cenie?? to musi być jakaś tandeta, albo czegoś niema lol

elena 2009-09-24 o godz. 00:11 0

Mam klientke z Dyrekcji Tesco, ale powiem szczerze nie mialam jakos odwagi spytac o ten zestaw co to za cudo a jezyk az mnie swieżbił....

Gość 2009-09-25 o godz. 12:10 0

lampa jest ok 11w takze też moze byc!gilotyna powiem ci ze jest ok!!!mi sie poprostu wydaje ze niektóre osoby sa poprostu zazdrosne ze cos ktos kupił taniej!!!!!żel zawsze mozna zmienic na lepszej jakosci

Gość 2009-09-25 o godz. 12:39 0

zgadzam sie z emiliaj
tak tylko tu jest 189 zl wyrzucone w bloto, poniewaz wszystko jest jakosci np jak kosmetyki z Leader Price i te z Loreala. Jakie wolisz uzywac? Taka sama zasada. Lampa to po pierwsze nie jest lampa, nie utwardza bo jest w niej zwykla zarowka tylko niebieska, zele wiadomo jakie, pilniki po 2 razach mozesz wyzucic a gilotynka tez dlugo nie wytrzyma.
ona w koncu zna sie na rzeczy.
a sama wiem po sobie ze np.klej do tipsow tani nie jest dobry bo paznokietki odpadaja a zostaje sam akryl :P

[ Dodano: Sro 22 Gru, 2004 ]
dla osob ktore robia tak dla siebie to pewnie ze ten zestaw wystarczy i sa zadowolene

Gość 2009-09-25 o godz. 23:58 0

TROSZKE SIE Z TYM NIE ZGADZAM, BO KLEJ NAPRAWDE JEST OK! MIALAM DUZO INNYCH KLEJI I ZADEN NIE BYL TAK TRWALY MOZESZ NIE POWIEM JAK BARDZO PROBOWAC ZDJAC, URWAC ITD. ALE NIE DASZ RADY. MAM TEN KLEJ I MAM TEN ZESTAW I WCALE NIE JEST ZLY! ZGADZAM SIE TROSZKE olivvia, ALE NIKT SIE TAK NAPRAWDE NIE PRZEKONA O TYM CZY JEST TEN ZESTAW DOBRY CZY NIE JAK GO NIE KUPI, TO TAK NA MARGINESIE! POZDRAWIAM :P

elena 2009-09-26 o godz. 01:56 0

No Olivia "dziewczyny sa zazdrosne" o zestaw z Tesco, ale dajesz popalić....cos Ty wymyslila...no naprawde hahah

_Agnieszka_ 2009-09-26 o godz. 02:05 0

Dla mnie tragedia - i niech dadzą jeszcze zestaw akrylowy i rekalamę, że to świetny prezent na gwiazdkę dla młodej kobietki, która dba o swoje paznokcie to już wogóle każda nastolatka będzie szaleć z takimi tandetnymi plastikami na rękach a potem się chwalic, że paznokcie sobie sama zakłada i to bez kursu. Takie to proste lol lol lol
Zlitujcie się - rozstroju żołądka dostanę od śmiechu lol lol lol

Gość 2009-09-26 o godz. 18:36 0

JA ZAUWAZYŁAM ZE NA TYM FORUM PANUJE OPINIA ,ZE TYLKO NA KURSIE MOZNA NAUCZYC SIE ROBIENIA TIPSÓW !!!JA OSOBISCIE JESTEM PO TAKIM KURSIE I POWIEM SZCZERZE ZE DO BANI!!!!!PO CO MI TO ,KLIENTKI MAM TIPSY ROBIŁAM ZANIM UDAAM SIE NA KURS,TERAZ ZAŁUE BO SZKODA TYCH 500ZŁ !!!!!OWSZEM JESLI KTOS EST ZIELONY W TYCH SPRAWACH I NIEMA GDZIE SIE PODKSZTAŁCIĆ TO POLECAM JAKIS TAM KURS,ALE JESLI JUZ KILKANASCIE RAZY MIŁAS ROBIONE TIPSY TO SAMA WIESZ JAK SIE JE ROBI!!!(NO CHYBA ZE JESTEŚCIE MAŁO BYSTRE)OSOBISCIE ROBIE TIPSY TYLKO ZNAJOMYM ZA KWOTE MATERIAŁÓW ,BO LUBIE TO ROBIC!!!!A POZATYM UTRZYMUJE SIE Z CZEGOS INNEGO!!OSOBISCIE POLECAM TEN ZESTAW ,OWSZEM ZELE MOZNA INNEJ FIRMY ZAKUPIC ALE POZOSTAŁE ŻECZY SA NAPRAWDE OK!!!!NO CHYBA ZE PRACUJESZ 10H DZENNIE TO MUISZ KUPIĆ SOBIE COŚ WIEKSZEGO!!!

azde 2009-09-26 o godz. 21:58 0

Ja nie moge!!dziewczyno to jest juz paranoja.Ja nie chce na nikogo naskawiwac,ale kazda z nas(mowie o profesjonalistkach) ma ten zestaw w d....!bo bardzo dobrze wie,ze to jest badziew i tyle.A kursy sa jedynym dobrym zrodlem informacji i jedyna mozliwoacia edujkacji w tym fachu.Jak ty sie napatrzylas na to jak sie robi pazurki,to ladna z ciebie profesjonalistka.

dagmara83 2009-09-26 o godz. 22:53 0

ALE JESLI JUZ KILKANASCIE RAZY MIŁAS ROBIONE TIPSY TO SAMA WIESZ JAK SIE JE ROBI!!!(NO CHYBA ZE JESTEŚCIE MAŁO BYSTRE)
no oczywiście że wiem, znam nawet całą intrukcję na pamięć, ale co to ma wspolnego z praktyką? czuję sie urazona tym komentarzem, widziałam tyle razy jak sie robi akryle , wydawało by się banał, bo pani tak sprawnie machała pędzelkiem i wszystko tak szybko ładnie wychodziło,wiadomo jaka kolejność, a w praktyce? tragedia, kolezanka dała mi sprobowac zrobić akryla, no i nie wiedziałam o co chodzi. paznokiec do niczego sie nie nadawał. czyżbym była więc malo bystra? o nie!!! brak mi praktycznego przygotowania z rąk profesjonalnej instruktorki. co innego żele, byłam na kursie, popelniałam na nim wiele błedow ale dzieki instruktorce zostały one skorygowane, wiele przydatnych rzeczy sie dowiedziałam, zakładam je już rok, a za akryle bez kursu nawet sie nie biorę, bo wiem że tylko zniszcze proszki,liquidy itp i zmarnuje kasa sama ćwicząc.

tizinka 2009-09-26 o godz. 23:18 0

Tak tak kolejny topic i kolejna klotnia o to samo!! Moze zalozmy jeden osobny topic o nazwie TU SIE KŁÓCIMy i tam beda wieczne haje!! Tak wogole to wesolych i spokojnych swiat:)

Gość 2009-10-01 o godz. 23:59 0

czesc dziewczyny
ja bardzo dlugo nie bylam na forum brak czasu ale jak to przeczytalam co pisze nasza kolezanka ktora jest zafascynowana produktem z supermarkietu to tylko mozna krecic glowa. Ja bym nawet nie napisala o tym na forum Tylko male pytanie po co mamy targi ,szkolenia itd produkty ktore naprawde sa znane na calym swiecie no i czy to co robimy to jest hobby ,zabawa
pozdrawiam i zycze Dosiego Roku

tizinka 2009-10-02 o godz. 12:50 0

Tak dla niektorych to jest hobby i jest cos w tym zlego??

Gość 2009-10-09 o godz. 19:59 0

Badziewny ten zestaw i tyle, jak ktoś nie pracował na naprawdę dobrych produktach, to zachwala szajs.

Gość 2009-10-09 o godz. 20:31 0

Olivia jesteś jakąś buntowniczką.Nie rozumiem.Jaki ten twój kurs był?Zrozumiałam ze tam nauczyłas się tylko nakładania sztucznych paznokci.Ciekawę co zrobisz jak przyjdzie do Ciebie klientka z np.grzybica która występuje w 4 rodzajach i czy będziesz ja umiała rozpoznać.Ciekawe co zrobisz jak klientka wyjdzie z gabinetu i co moze być konsekwencja po tej wizycie.Albo będziesz miała pania na zabieg parafinowy,lub z innymi problemami.Na kursie nie uczysz się tylko zakładania tipsów.Takie kursy sa potrzebne nawed po to aby zapewnic sobie i innym bezpieczenstwo.Takiej wiedzy nie posiadają raczej bystrzaki.

Gość 2009-10-09 o godz. 20:43 0

Brawo Brambi!!! Lepiej nie mozna było tego ująć!!! Popieram!!! lol

Gość 2009-10-09 o godz. 20:55 0

Brawo,brawo,brawoooooooooo!

Gość 2009-10-10 o godz. 14:31 0

brawo
swoja droga ciekawie sie robi

tizinka 2009-10-10 o godz. 22:49 0

Wiecie co ja tez jest za zrobieniem kursu jesli chce sie zakladac panokcie komus procz siebie ale piszecie o tej grzybicy tak (4 rodzaje) jakby waszym zadaniem mialo byc jej leczenie!! Jesli tak grzybica sie juz pojawi a czasem tak bywa to klientka i tak musi sie zglosic do dermatologa nie wystarczy ze wy rozpoznacie ktora to jest z 4 gatunkow!! Uwazam ze ten topic jest bezsensowny bo kazdy tutaj ma swoje racje!!
Pozdrawiam

the_evil 2009-10-11 o godz. 10:21 0

Rzecz w tym że nie o to chodzi czy stylistka rozpozna grzybice czy nie.
Zreszta jak sie takie coś pojawia to się idzie do tej osoby która to robiła z pytaniem co to jest i wówczas stylistka oceni czy to jest to któras z form grzybicznych, czy jakies przebarwienie a moze siniaczek czy krwiaczek w wyniku uderzenia.
Osoby które robią pazurki a nieumiejetnie dobiora składniki, dadza za grubą warstwe itp. w wyniku schnięcia masy moze dojśc do zbyt dużych napręzen na paznokietku i może zaczac odchodzic od łożyska a to jest niestety nie ładne i długotrwałe w likwidacji przez leczenie. Sedno sprawy jest w tym by ktoś sam nie wiedzac co i jak nie nabawił się grzybicy z własnego powodu.
Ja nawet wiedzac dużo o grzybicach i chorobach paznokci bo po: pierwsze jestem po kursach a po drugie pracuję w szpitalu to i tak siebie raz przyprawiłam o grzybice na 1 małym paluszku. Sekunda nieuwagi małe niedopatrzenie i miesiąc leczenia.
Więc prosze bardzo niech osoby które nie wiedząc co i jak nie daj Boże nabawią sie czegos lub uszkodza pazurek. No i wtedy wizyta u dermatologa gwarantowana, wydatki na leki gwarantowane. No i jeszcze na dodatek z własnej głupoty uszczuplą budżet kasy chorych (a mozna by dofinansowac leczenie kogoś kto nie zachorował z wlasnej głupoty), i zajma kolejki w przychodniach osobom które naprawde potrzebują pomocy dermatologicznej.

A tak dla scisłości zakładanie paznokci przez osoby nieprzeszkolone to nie tylko grzybica ale i: onycholiza, zanokcica, paronychia, chromanychia, leukonychia co prowadzi do onychodystrofi. I nie należy zapomniec o chorobach brudnych rak i narzedzi jak WZW. A to i tak tylko namiastka tego co się może zdazyc.

Dlatego mnie trafia jak ktos pisze takie brednie. Najpierw chyba jest lepiej zoriętowac się w temacie a poźniej udawac jajko mądrzejsze od kury.

Bez urazy ale ja mam przez takie osoby więcej pracy, z analizami próbek trzeba sie wyrobić (jest na to 1 dzień) i jest siedzenie po godzinach, a mi za to nie zapłaca bo budzet jest i tak nadszarpniety przez dofinansobawie leczenia samosiewców grzybicy czy innych chorób .

Gość 2009-10-11 o godz. 16:58 0

DO PANI KTÓRA NAPISAŁA COZROBIE JESLI PRZYJDZIE DO MNIE KLIENTA Z GRZYBICA!!!

no coz co niektore chyba tu czytac nie potrafia albo nie wiele wiedza i roumieja z tego co ktos napisał!!!!
po 1-nie trafi mi sie klientka z grzybica bo ja nie robie tipsów obcym ludzia(naszczescie jestem wiele ambitniejsza i zarabiam na zycie w inny sposób nizli zakładanie tipsów)sorki za to ale taka jest prawda
po 2-tipsy zakładam juz od 7 lat!!!ttylko znajomym i za cene kosztów materiału!!!(nie mam na mysli tego zestawu z tesko!!!!
po 3 ten zestaw jest naprawde ok (poza zelem ,który utrzymuje sie na tipsie 2 tygodznie,pisze o tym od początku!!)nie wiem co to znaczy złe zele ,bo widoczniej nie trafiłam na najgorsze!!

[ Dodano: 2005-01-07, 15:12 ]
tak jestem buntowniczką i to jest załosne jakie wy jesteście ................!!!! :D :) lol

[ Dodano: 2005-01-07, 15:18 ]
pa pa pa dziewczyny !jutro wylatuje do paryża!!awansowałam i musze sie z wami ta wspaniała nowina podzielić!!!wiem wiem zazdrościcie!!!!!!moje znajome zostaja pewnie będą u was zakładac tipsiki,zawsze to 60zł wiecej!!!marna kasa.......

[ Dodano: 2005-01-07, 15:19 ]
ale ak naprawde zycze wam wszystkiego dobrego!! :P8 :P8

[ Dodano: 2005-01-07, 15:19 ]
ale ak naprawde zycze wam wszystkiego dobrego!! :P8 :P8

[ Dodano: 2005-01-07, 15:19 ]
ale ak naprawde zycze wam wszystkiego dobrego!! :P8 :P8

[ Dodano: 2005-01-07, 15:20 ]
ale ak naprawde zycze wam wszystkiego dobrego!! :P8 :P8

dagmara83 2009-10-11 o godz. 17:51 0

(naszczescie jestem wiele ambitniejsza i zarabiam na zycie w inny sposób nizli zakładanie tipsów)sorki za to ale taka jest prawda
czy stylistka paznokci to zawód drugiej kategorii? ktoś kto zakłada interes z głową, ciągle się szkoli , wprowadza nowe pomysły chyba moze nieźle sie na tym ustawic, mieć wielu stałych klientów i mieć to szczęście że zarabia na czymś co kocha. znam wiele takich pań.

po 1-nie trafi mi sie klientka z grzybica bo ja nie robie tipsów obcym ludzia
czy grzybica jakimś cudem omija Twoich znajomych? może się jej nabawić każdy i w każdej sytuacji.

azde 2009-10-11 o godz. 19:27 0

Sorry,ale az sie wsciekla.Nie uwazam ze stylistka paznokci to co gorszego.Sorry ja stujuje a przy tym zakaladam zelowe pazurki i ciesze sie ze studjuje to co kocham i ze robie to co kocham.Jedz sobie do tego Paryża i ciesz sie tym co masz.A swoja droga skoro uwazasz ze stylistka paznokci to cos wstydliwego to po co robilas paznokcie swoim znajomym?
A co do zestawu z tesko to i tak uwazam,ze jest beznaziejny,juz sam fakt ze zel trzyma sie 2 tygodnie.Zel poiwnien sie trzymac do uzupelniaina a nie do jakiegos tam krotkiego czasu.Poza tym w zelu liczyy sie jakosc,czyli to jaka ma konsystencje i na ile potrafi ulatwic prace stylistce.

olaolaola 2009-10-11 o godz. 21:15 0

hihihihih przepraszam

Gość 2009-10-11 o godz. 21:38 0

Ciekawa jestem ile TY Olivia masz lat?Jestem ta pania do ktorej piszesz.Ja i wiele dziewczyn z forum doceniamy swoja UKOCHANĄ prace i czy 60 zeta czy więcej to pieniadze zarobione uczciwie i z przyjemnoscią.Jesteśmy doceniane i obdarowywane szacunkiem przez klientki którym spełniamy zachcianki.Nie musze prosić rodziców o kase na wyjazd do PARYZA no chyba ze przez 7 lat bede odkładac z paznokci jak Ty.A jesli chodzi o grzybicę to nie wszyscy zdaja sobie sprawę że ja mają i wystarczy ze dotkniesz klientke pilnikiem ........Nie ma sensu sie rozpisywac.Ide robić paznokcie bo P aryż ceka :P

the_evil 2009-10-13 o godz. 13:13 0

Po pierwsze nie ma czego zazdroscić bo my (ja i reszta dziewczyn) do Paryża jeździmy sobie poodpoczywac na wakacje a nie do pracy.
Po drugie awansowłaś? Ciekawe w jakiej pracy tolerują takie niekulturalne i nadete osoby, i robiace TAAAKIE BYKI ORTOGRAFICZNE, u mnie takich nie robią nawet sprzątaczki (nie obrazajac zawodu sprzataczki bo to bardzo dobra praca, i jest bardzo potrzeban bo bez nich zylibysmy w bałaganie i brudzie).
Po trzecie nie Paryż a Sporaż i awans z bezrobotnej na bsługe szalet publicznych.
I też zycze tobie wzystkiego dobrego!
Miłego pobytu w Sporażu.

beatika10 2009-10-14 o godz. 19:44 0

No wiecie co nigdy by mi do głowy nie przyszło żeby tu opisywać gdzie to ja nie byłam.Traktujemy to forum jako miejsce do dzielenia sie naszymi doświadczeniami wynikającymi z naszego hobby :P jedne w tym pracuja inne robia to dla przyjemności,ale traktować to miara ambicji LUDZIE to ja juz nie wiem co jest miara ambicji,tym bardziej że na tym forum najwiecej jest bardzo młodych dziewczyn,ktore sie ucza
i czegoś tu nie rozumiem........ osoba zakładajaca od siedmiu lat tipsy będaca po szkoleniu kupuje taki produkt,nawet jezeli robi to tylko znajonym to na czym ta dziwczyna wcześniej pracowała moze ja źle przeczytałam jaj wypowiedzi.

the_evil 2009-10-14 o godz. 20:08 0

E nie denerwój sie kobietko! Nie bież tego tak do siiebie. Miara człowieka jest to jaki jest a nie gdzie był.
Ja to wypisałam pod kątem tej Paryżanki (Sporażanki).
Tak to nigdy mii do głowy nie przychodziło mówić gdzie ja to nie byłam, nie uwazam że bycie za granicą jest miarą czegokolwiiek.
Prawda jest taka ze nie zawsze wyjazdy są cudowne zwłaszcza jezeli co 2 lata musi sie człowiek przeprowadzac bo ma rodziców na placówce.
beatika10 napisał(a):Traktujemy to forum jako miejsce do dzielenia sie naszymi doświadczeniami wynikającymi z naszego hobby
Nie chce byc złośliwa ale czy mam to przypomniec jak zauwaze ze bierzesz udział w jakiejś kolejnej kłutni dotyczacej zakładania pazurków przez osoby bez certyfikatów?
Bez urazy Peace!

Gość 2009-10-14 o godz. 20:18 0

ja też jestem zainteresowana pomóżcie !!!!! czy ktoś coś więcej wie POZDRAWIAM MADZIA!

[ Dodano: 2005-01-10, 18:40 ]
O KURDE oLIVIA tY JĘDZO CZEMU UWAŻASZ, ŻE JESTEŚ LEPSZA OD INNYCH, SĄDZISZ, ŻE NAKŁADANIE TIPSÓW DO SKANDAL TO PO CO SAMA SOBIE JE NAKŁADASZ I ROBISZ TO INNYM- WNIOSKUJĘ TO Z TWOJEJ WYPOWIEDZI "po 1-nie trafi mi sie klientka z grzybica bo ja nie robie tipsów obcym ludzia"

beatika10 2009-10-14 o godz. 20:32 0

[CYTAT]Nie chce byc złośliwa ale czy mam to przypomniec jak zauwaze ze bierzesz udział w jakiejś kolejnej kłutni dotyczacej zakładania pazurków przez osoby bez certyfikatów?
Bez urazy Peace!
ALBO JA CIEBIE NIE RAZUMIEM ,ALBO TY MNIE.nie biore udziału w kłotni tylko wyrazam swoją opinie. Dziwie sie jakie ludzie wypisuja bzdury i absolutnie jestem za,zeby był osobny temat AWANTURA.....
[/hide][/scroll][/fade]

the_evil 2009-10-14 o godz. 20:45 0

Obie chyba się nie zrozumiałyśmy. Ale mniejsza o to. Zmieniłam posta by nic w nim już nie raziło.

olaolaola 2009-10-15 o godz. 10:01 0

dziewczyny dlaczego poczulyscie sie urazone istnieje cos takiego jak ignor.Kazda praca jest dobra tylko trzeba ja kochac.Sa stylistki i stylistki,fryzjerki i fryzjerki, ksiegowe i ksiegowe.Jedni lepiej wykonuja prace inni gorzej.Zauwazylam na tym forum, ze jestescie bardzo delikatne nie dajcie sie wyprowadzac z rownowagi osobom, ktore maja takie zdanie a nie inne.Osobiscie znam stylistke,ktora wedlug mnie jest naprawdem kims i znam dziewczyny, ktore niestety pominely sie z powolaniem,ale to nie znaczy,ze sa gorsze.Poprostu ignorujcie takie posty

the_evil 2009-10-15 o godz. 10:31 0

dziewczyny dlaczego poczulyscie sie urazone
tu nire chodzi o urazenie ale o wyprowaqdzanie z równowagi spokojnego człowieka bprzez debilne teksty
Zauwazylam na tym forum, ze jestescie bardzo delikatne nie dajcie sie wyprowadzac z rownowagi osobom, ktore maja takie zdanie a nie inne.
Trudno nie wyprowadzić sie z równowagi jak pózniej ma się dodatkowa prace przez takich samouków "siewców zarazy". Ja pracuję w laboratorium więc do mnie trafiają próbki wszystkiego co podejrzane. Jezeli takie osoby przysparzaja mi jeszcze siedzenia po godzinach bo na badania jest tylko 24 godziny to mnie to trafia. Jak nie było samouków to w normalnym tempie człowiek pracował 8 godzin i jeszcze miał spokojnie przerwę 20 minutową (bo taka przysługuje) na śniadanie + dwie 5 minutowe. Teraz to przy pracy na wysokich obrotach i przez 10 godzin nie mam czasu nawet iśc do WC, śniadanie jem w biegu lub mam na nie nie wiecej niz 5 minut, a raporty czy dokumentacje nieraz wypełniam w domu. No i dziwne jest że zawsze takie zawalenie mamy po miesiącu od takich dat jak Sylwester, sezon studniówkowy, czy bale maturalne no i okres od maja do pazdziernika. Ciekawe czemu?
Kazda praca jest dobra tylko trzeba ja kochac.
No pewnie! Zadna praca nie chańbi. Kazdy zawód jest potrzebny i dlatego czy jest się pania prezes, nauczycielem, stylistką czy sprzataczką ma sie taka samą wartość.
Ludzi się nie ocenia po pracy ale po tym jacy są dla innych.
A niestety osoby które przyprawiają innym kłopotów (np. "siewcy zarazy, politycy itp) oceniam bardzo a to bardzo nisko.

olaolaola 2009-10-15 o godz. 11:49 0

evil rozumiem Cie, ale nie goraczkuj sie tak poprostu nie zwracaj na to uwagi, bo i tak bedzie tak samo, a nawet gorzej szkoda Twoich nerwow

Gość 2009-10-15 o godz. 11:55 0

Spoko luz...

Gość 2009-10-15 o godz. 15:35 0

moja kuzynka też kupiła ten zestaw i mói ze poza żelami które trzymaja sie 2 tyg.wszystko jest naprawde dobre

tizinka 2009-10-15 o godz. 18:47 0

the_evil ---->>>> jak juz sie czepiasz tak błędów ortograficznych to sama posprawdzaj w słowniku ortograficznym, sorki ze to pisze ale nie wytyka sie komus beledow jak sie robi takie same

pozdrowka

olaolaola 2009-10-15 o godz. 19:09 0

moze z tymi bledami to tak nie do konca kazda z nas robi byki, czesto sie pzrejezyczamy lub przestawiamy literki.Napewno dzieje sie to z rozpedu wiec wszyscy sie usprawiedliwmy lol

Gość 2009-10-15 o godz. 19:27 0

Jak patrzę na niektóre oferty cenowe to wprost nie mogę uwierzyć. 1,5 roku temu za samą lampę dałam prawie 1000 zł, teraz wiem, że przepłaciłam. Ale jak widzę na allegro cały zestaw do zakładania zeli za 1100 zł (już nawet z biurkiem) to wychodze z siebie

beatika10 2009-10-16 o godz. 00:20 0

DZIEWCZYNY DYSKUSJA STANEŁA NA TYM ZE W ZESTAWIE COŚ JEST ZŁE ,COŚ GORSZE ,COS LEPZE,A GENERALNIE CHODZI O TO ŻE NIE JEST TO ZESTAW DO PROFESJONALNEGO WYKONYWANIA PAZNOKCI I NASZA KOLEŻNKA ,KTORA WPROWADIŁA TEN ZAMENT MÓWIĄC ŻE ZESTAW JEST OK. NIECH POZOSTANIE W TYM PRZEŚWIADCZENIU I MIEJMY NADZIEJE ŻE W TYM PARYZU NIE BĘDZIE MIAŁA ZBYT WIELE ZNAJOMYCH KLIENTEK......A JEŻELI JUZ ,TO SZYBKO Z NIEJ ZREZYGNUJA BO NAWET JEZELI PŁACA TYLKO ZA PRODUKTY TO CZAS TEZ SIE LICZY .......

Gość 2009-10-16 o godz. 23:50 0

Witam ja tez sie skusilam na ten zestaw , wielka lipaa , lampa co prawda miala fajny kształt ale mozna jej bylo uzywac do sprawdzania banknotów . Odradzam ...Pozdrawiam cieplutko

Gość 2009-10-28 o godz. 01:48 0

i jak tam te pazurki-trzymają się?Warto było kupić zestaw?olivvia,

Morii 2009-11-06 o godz. 09:33 0

Dziwczyny OSTRZEGAM NIE KUPUJCIE tego zestawu ja go kupilam na allegro po pierwsze zel sie wwogole nie utwardzil i lampa tez za dobra nie jest!czlowieksie uczy na bledach, wiec uczcie sie na moich:)

Gość 2009-11-06 o godz. 22:35 0

HEJ! SZCZERZE POWIEM TAK, OSTATNIO MIALAM OKAZJE ROBIC PAZNOKCIE NA TYCH ZELACH, MOJE UWAGI CO INNI PISZA TZN. NIE WIEM JAK JEST ALE JAK JA ROBILAM PAZNOKCIE TYM ZESTAWEM TO ZEL MI SIE DOBRZE UTWARDZIL NO ALE NIE WIEM, W KAZDYM RAZIE MOZECIE PISAC JAK CHCECIE :) ALE JA GO SPR. WIADOMO MOZE NIE JEST PROFESJONALNY ALE DO ROBIENIA PAZNOKCI W DOMU ITD. JEST OK

Gość 2009-11-18 o godz. 01:32 0

Ojej, a tu znowu klotnia.. nie dziwcie sie dziewczyny, ze takie zestawy sie pajawiaja na rynku i przyzwyczajcie sie doo tego, ze to nie koniec. W wiekszosci krajow Uni Europejskiej takie zestawy sa do kupienia w kazdej drogerii, np w najslynniejszej angielskiej drogerii BOOTS jest caly regal przeznaczony sztucznym paznokciom. Mianowicie dostepny jest mini zestawik do robienia panokci akrylowych - cena okolo 8 funtow zestaw do zeli - okolo 9 funtow, ale z jakims sprajem do utwardzania ( bez lampy), tipsy, kleje, pilnki, lampy. Od wyboru do koloru. A tak a propos to jakiej firmy jest ten zestaw z Tesco? Czy jest tam cos napisane, czy to jakis no-name?

Gość 2009-11-18 o godz. 08:23 0

HMM PISZE NA NIM "NAIL BRILIANT STUDIO" JAKOS TAK, I JAK OSTATNIO BYLAM W HURTOWI KOSMETYCZNEJ TO WLASNIE TAKA LAMPE TEZ TAM SPOTKALAM, Z TYM ZE W TESCO JAK SIE NIE MYLE KOSZTOWALA KOLO 190 ZL A W HURTOWI KOLO 300 :/ WIEC TERAZ JUZ NIE WIEM... :) A PAZNOKCIE DALEJ SIE TRZYMAJA

Gość 2010-01-28 o godz. 18:45 0

ja kupiła teraz w realu miałam tipsy dwa tygodnie wszystko jest oprucz tych tipsów!!!!strasznie miękkie są i pod koniec zaczeły robić się takie chropowate i jakby się rozpuszczały!!!!

beatika10 2010-01-28 o godz. 22:59 0

czy to znaczy ,że nie twardnieje pod lampą jak trzeba?

bocianek22 2010-04-19 o godz. 19:08 0

Wiecie, moja kumpela kupiła taki zestaw i wszystko był w najlepszym porząku. Zrobiła mi paznokcie, jakieś pół roku temu, i do korekty po ok. 5 tyg. nic nie musiałam poprawiać. Nie wiem od czego to zależy ale na moje paznokcie było ok.

Gość 2010-04-19 o godz. 19:15 0

az sie noz w kieszeni otwiera jak takie bzdury sie czyta

Gość 2010-04-19 o godz. 22:05 0

NIE ROZUMIE DLACZEGO BZDURY, JA TEZ ROBILAM TYM ZESTAWEM PAZNOKCIE I BYLY OK. NO JAK PISALAM WCZESNIEJ TIPSY BYLY DO WYMIANY, NO I PEDZELEK MUSIALAM DOKUPIC INNY...

nimfi2 2010-09-01 o godz. 22:37 0

to prawda ze w anglii jest od zawalenia takich zestawow te co sa dostepne w bootsie po 8 czy 9 funtow to sa zestawy firmy kiss hmm dla kogos kto nie chce kupowac calego fest rozbudowanego zestawu tylko chce zrobic tipsy okazjonalnie. Ja osotatnio kupilam zestaw rio za 50 funtow i jest calkiem niezly moze nie jest kompletny podokupywalam troche pilnikow i biale tipsy. W anglii nawet profesjonaliski uzywaja tych firm

Angina 2010-09-16 o godz. 13:02 0

Ja kupiłam sobie taki zestaw tyle że na Allegro i jestem bardzo zadowolona. Lampa bardzo dobrze utwardza, żel niesamowity - nie odpryskuje, trzyma się bardzo dobrze - pazurki trzymają mi się do dwóch miesięcy. Oczywiście co 2 tyg trochę spiłowuję wierzchnią warstwę i wyrównuję odrosty. Dodam, że jestem samoukiem w kwestii robienia pazurków i dla takich osob ten zestaw jest na pewno wystarczający :)

tizinka 2010-09-19 o godz. 22:38 0

a moglabys pokazac na zdjeciu jakosc pazurkow??

Danaida 2010-09-19 o godz. 23:49 0

Angina napisał(a):Ja kupiłam sobie taki zestaw tyle że na Allegro i jestem bardzo zadowolona. Lampa bardzo dobrze utwardza, żel niesamowity - nie odpryskuje, trzyma się bardzo dobrze - pazurki trzymają mi się do dwóch miesięcy. Oczywiście co 2 tyg trochę spiłowuję wierzchnią warstwę i wyrównuję odrosty. Dodam, że jestem samoukiem w kwestii robienia pazurków i dla takich osob ten zestaw jest na pewno wystarczający :)
Oczywiście że wystarczy... do np zniszczenia sobie bądź innym pazurków.
Podstawa to kurs

Angina 2010-09-20 o godz. 18:36 0

Kurs to nie wszystko - liczą się umiejętności - czy każdy kto skończył kurs prawa jazdy jest dobrym kierowcą??
Wcześniej korzystałam z usług dziewczyny po kursie i paznokcie po tygodniu albo sie odklejały albo żel odpryskiwał. Teraz wiem jak sobie robię, gdzie mam wzmocnić - bo znam swoje paznokcie. A po zdjęciu ich po jakimś czasie są w lepszej kondycji niż przed założeniem. Także nie ma co krytykować ...

Moje dzieło pokarzę trochę później bo właśnie szykuję się do ponownego założenia pazurków z uwagi na świątecznych gości - z pewnością je zaprezentuję.

Spokojnych i zdrowych Świąt życzę.

Morii 2010-09-20 o godz. 19:13 0

niestety kurs robienia pazurków to nie to samo co kurs prawa jazdy.Prawda jest taka ze po kursie zrobisz sobie jeszcze lepsze pazurki i paznokcie beda mniej zniszczone bo bez kursu tak naprawde niewiesz czy jej niszczysz czy nie!!bo sie na tym nie znasz.kurs to podstawa i w 100% zgadzam sie z opinia Danaidy ,

Pozdrawiam

zabcia 2010-09-20 o godz. 19:31 0

Wiecie co, ja jestem tego zdania ze jezeli chce sie robic komus pazurki i traktowac to jako zawód, to kurs jest niezbedny, ale twiedzenie ze po kursie to sie nie wiadomo ile umie a bez kursu nie, to bzdura, bo ja wielokrotnie miałam zakładane paznokcie przez kosmetyczke, i wiem krok po kroku jak sie je robi, i jak zrobie sama zel to jestem bardziej zadowona niz po wyjsciu z ktorego kolwiek salonu, na pewno na kursie naucze sie duzo wiecej, w to nie watpie, ale sama praktyka i umiejetnosci robi wiecej

Dariannaa 2010-09-20 o godz. 19:51 0

sama praktyka daje bardzo dużo,pod warunkiem,że wiemy jak prawidłowo przedłużac paznokcie,bo nie znając techniki,praktyka na wiele się nie zda.

Gość 2010-09-21 o godz. 00:14 0

Angina napisał(a):Kurs to nie wszystko - liczą się umiejętności - czy każdy kto skończył kurs prawa jazdy jest dobrym kierowcą??
masz całkowitą rację! a jednak, spróbuj prowadzić samochód bez prawa jazdy...

Danaida 2010-09-21 o godz. 05:45 0

Zgadzam się,że "praktyka czyni mistrza",ale są pewne podstawy,których z instrukcji obsługi sie nie wyczyta.Kurs to nie tylko papier.
Ja mimo,ze akrylków nauczyła mnie znajoma stylistka prywatnie,a pozniej trenowałam sporo na sobie i też paznokcie były ładniutkie,ale dopiero po prawdziwym kursie dowiedziałam się wielu istotnych rzeczy,które pomagaja mi teraz robic je jeszcze lepsze,nie tylko akrylem i nie tylko sobie

Angina 2010-09-22 o godz. 00:36 0

Tak jak obiecywałam przedstawiam moje pazurki wykonane tanim zestawem bez kursu... Czekam na opinie...
Pozdrawiam :)

http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=5&smartor_mode=album_showpage&pic_id=6924

Morii 2010-09-22 o godz. 18:48 0

Powiem szczerze ze wlasnie tego sie spodziewalam :/ na pwoeikszeniu widac ze tipsy sie kiepsko piluja bo widac ich lekkie laczenie pod zelem, do tego on jakis taki nierowno polozony. ale zdobienie ladne!!pozrawaim

Albertyna 2010-09-22 o godz. 23:42 0

W sumie najwazniejsze jest, ze ich włascicielka jest z nich dumna i przy tym pozostańmy....
Paznokice sa źle uformowane, źle jest spiłowany tips i żel połozony niezbyt równo.....
Dopóty, dopóki jest sama z siebie zadowolona i jest szczęśliwa robiąc SOBIE paznokietki, jest ok :)

Angina 2010-09-22 o godz. 23:57 0

Dzięki za słowa otuchy :)
Rzeczywiście tym razem się nie przyłożyłam, bo miałam różne sprawy na głowie i pazurki robiłam w pośpiechu, ale jak na laika to są niezłe - w realu o wiele lepiej się prezentuą bo zdjęcie wyszło jakoś niewyraźne i pożółkłe. Co do łączenia to raczej wina pilnika bo ten drobnoziarnisty już niestety mi się wyrobił.
Powiedzcie mi czy można nakładać na siebie żele różnych firm? Bo mam zamiar kupić sobie żel nabłyszczający i jakieś kolorowe ale są innej firmy niż ten co używam dotychczas.
Pozdrawiam...

Gość 2010-09-23 o godz. 00:02 0

Raczej można łączyć ze sobą żele, tzn. inny do zdobienia a inny do zbudowania pazurka...

Gość 2010-10-07 o godz. 00:18 0

mozna mieszać żele ( każda warstwa innym) ale w tej samej firmie, Np. wszystkie żele activa.

a odnośnie tego zestawu tescoto wydaje mi sie mało prawdopodobne jego dobra jakość-z czasem i tak właściciele takich zestawów stwierdzą, że zestawy pora zmienić:) czemu chyba ze względu na jakość...

Gość 2010-10-09 o godz. 21:06 0

ja na poczatku mojej kariery paznokciowej skusiłam sie na mini zestaw akrylu z allegro w super cenie, sprzedajaca przypadkiem przysłała mi cały zestaw do zelu, który kosztował u niej 450 zł. Powiem tak, UNIKAJCIE ALLEGRO!!! Same wywnioskujcie, podejrzewam, że ten zestaw jest właśnie podobnej jakości.

Gość 2010-10-10 o godz. 01:41 0

no cóz to ktos Cię nie xle wykolegował-ale takie jest własnie allegro--spada na opinii

Gość 2010-10-10 o godz. 09:15 0

kochana, ona przysłał mi ten zestaw do akrylu, niby SP i dodatkowo przesłała zestaw za 450 zł - gratis!

Gość 2010-10-10 o godz. 10:42 0

a jakość jaka dobra czy to zestawiki szybkiego nakładania i szybkiego odlatywania

Gość 2010-10-11 o godz. 01:55 0

tragedia, nic sie z tego nie nadawało. Te zestawy na allegro sa okropne, bo jest tam mnostwo "pierdółek" jak np. płyn do ściągania paznokci zelowych Nic z niego nie było ok, nawet gilotynka tepa i nadawała sie tylko do tipsow z tego zestawu, same wiecie jaka jakosc.

mi_ 2010-10-11 o godz. 12:11 0

czy to zestawiki szybkiego nakładania i szybkiego odlatywania
dobrze to ujęłaś lol

Gość 2010-10-11 o godz. 13:05 0

lol lol lol dobre lol lol lol

Afra 2010-10-11 o godz. 15:14 0

Laski mylicie podstawową rzecz. Allegro to nie firma tylko portal aukcyjny i to ze kupiłaś szmelc to twoja wina, nie allegro.
Aukcje wystawiają różni ludzie i jak się ktoś zna to kupi u dobrego sprzedawcy, a jak nie, to kupisz szajs. Tam trzeba umieć dobrze kupować, tj weryfikowac prawdomówność sprzedającego i jakość produktów.
Ja kupiłam tyle rzeczy na allegro z każdej dziedziny życia od biżuterii przez ciuchy po łacznie 5 komórek i zawsze byłam bardzo zadowolona, podobnie jak duze grono osób które robiło zakupy u mnie.
Allegro to nie portal z dziadostwem, bo połowa sprzedających to firmy, druga połowa ludzie. I jak się ktoś zna to kupi dobrze. Dobrze i tanio :)

A zestaw chyba kupiłaś od osoby prywatnej, nie? :)

Angina 2010-10-11 o godz. 15:44 0

Zgadzam się z Afrą.
Allegro nie ma nic do tego, przecież użytkownik sam decyduje od kogo kupuje.
Ja kupiłam zestaw na Allegro od firmy, która sprzedaje wysyłkowo akcesoria do paznokci http://www.naildesign.pl/. Zestaw ten w pełni funkcjonalny i dobrej jakości - nie jestem profesjonalistką, ale jakies pojęcie już mam.

mariolcia_1 2010-10-11 o godz. 17:11 0

ja kupiłam w realu jaszcze tańszy niż w tesco i powiem że na potrzeby " domowe" w zupełności wystarczy .jak by ktoś chciał go wykorzystywać profesjonalnie to pewnie by się po tygodniu wykończył ale dla siebie, rodzinki jest ok. chociaż to nie jest jakość z górnej półki
a co sądzicie o activ? właśnie dostałam ich ofertę

Gość 2010-10-11 o godz. 19:43 0

activ jak najbardziej polecam-sama pracuję na tej marce :D :D :D

Karola0885 2010-10-12 o godz. 01:05 0

mariolcia_1 napisał(a):
a co sądzicie o activ? właśnie dostałam ich ofertę

A może zamiast zaśmiecać ten temt, zupełnie nie związany z pytaniem użyłabyś wyszukiwarki

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań