Quantcast
  • cytrynka odsłony: 19264

    Okulary czy soczewki ??

    Wolicie noscic okulary czy soczewki?? ja wole okularki jak widac na zaloczonym obrazku
    czekam na glosy w ankiecie i wasze opinie
    pozdr

    Odpowiedzi (221)
    Ostatnia odpowiedź: 2012-09-12, 17:26:30
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
gosiunia2004 2012-09-12 o godz. 17:26
0

gosiunia napisał(a):oj moja mam jak miała fotochromy to myślałam że padnę ze smiechu - wyglądała jak niedowidząca (nikomu nie ujmując ) okropnie to wygląda -
no dokladnie- bardzo postarza jakos

dlatego moja mama tez juz chce te normalne cimne

Odpowiedz
gosiunia 2012-09-12 o godz. 17:24
0

oj moja mam jak miała fotochromy to myślałam że padnę ze smiechu - wyglądała jak niedowidząca (nikomu nie ujmując :) ) okropnie to wygląda - wg nas oczywiście
i już teraz nie powróciła do nich ;)

Odpowiedz
klazel 2012-09-12 o godz. 00:58
0

ja mialam te ciemne korekcyjne ale raz moze mialam zalozone.. i zmnienilam szkla na zwykle

teraz sie przymierzam do soczewek :) i okularki przeciwsloneczne... no zobaczymy

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-11 o godz. 22:37
0

Ja nigdy nie chciałam mieć tych przyciemnianych.Wkurzało by mnie to, że jak wychodzę zawsze widzę ciemniej świat.

Odpowiedz
cheyenne 2012-09-11 o godz. 22:27
0

no mi tez tak srednio, ale nie weidzialam ze sa jakies inne :P
to kurde w sumie fajne takie przeciwsloneczne
kiedys sobie fundne

Odpowiedz
Reklama
gosiunia2004 2012-09-11 o godz. 22:22
0

Anja napisał(a):gosiunia2004 napisał(a):cheyenne napisał(a):tez bym chciala takie okulary z przyciemnianymi pod wplywem slonca szklami
poki co na zwykle oprawki uskladac nie moge :P
moja mama wczesneij miala takei co sie wlasnie pod wplywem slonca przyciemniaja
fotochrony - mi sie te okulary nie podobają - o szkła mi chodzi, takie szaro bure niewiadomo co - lepiej właśnie sobie zafundowac te przeciwsłoneczne
no wlasnie moja mama tak samo stwierdzila
ze jej te sciemniane nei bardzo sie podobaja

Odpowiedz
Anja 2012-09-11 o godz. 22:18
0

gosiunia2004 napisał(a):cheyenne napisał(a):tez bym chciala takie okulary z przyciemnianymi pod wplywem slonca szklami
poki co na zwykle oprawki uskladac nie moge :P
moja mama wczesneij miala takei co sie wlasnie pod wplywem slonca przyciemniaja
fotochrony - mi sie te okulary nie podobają - o szkła mi chodzi, takie szaro bure niewiadomo co - lepiej właśnie sobie zafundowac te przeciwsłoneczne

Odpowiedz
Gość 2012-09-11 o godz. 21:22
0

ja w ppn ide zamoiwc okularki, a oprawki bede miala moje stare

Odpowiedz
gosiunia2004 2012-09-11 o godz. 21:18
0

cheyenne napisał(a):tez bym chciala takie okulary z przyciemnianymi pod wplywem slonca szklami
poki co na zwykle oprawki uskladac nie moge :P
moja mama wczesneij miala takei co sie wlasnie pod wplywem slonca przyciemniaja

teraz robi takie typowo ciemne tylko ze z korekcja

Odpowiedz
cheyenne 2012-09-11 o godz. 19:47
0

tez bym chciala takie okulary z przyciemnianymi pod wplywem slonca szklami
poki co na zwykle oprawki uskladac nie moge :P

Odpowiedz
Reklama
gosiunia2004 2012-09-11 o godz. 18:06
0

gosiunia napisał(a):gosiunia2004 napisał(a):gosiunia napisał(a): ale noszę je tylko jak świeci mega słońce i okulary przeciwsłoneczne chcę nosić
moja mama zaniosla swoje przeciwsloneczne do optyke i jej wstawią korekcyjne szkła przyciemnione tylkjo wtedy trzeba mieć drugie normalne pod ręką - no bo nie zawsz emasz na nosie przeciwsłoneczne - dużo zachodu chociaż pomysł dobry :) szczególnie do jazdy samochodem np :) no i ja jestem maniaczką okularów przeciwsłonecznych i co roku kupuję ich conajmniej jedną parę i R każe mi co roku jedną wyrzucac :P
no moja mama ma dosc duza wade
i siedzac na plazy bedzie mogla sobie czytac ksiazke bez problemu- tak sobie to wymyslila

Odpowiedz
gosiunia 2012-09-11 o godz. 18:03
0

gosiunia2004 napisał(a):gosiunia napisał(a): ale noszę je tylko jak świeci mega słońce i okulary przeciwsłoneczne chcę nosić
moja mama zaniosla swoje przeciwsloneczne do optyke i jej wstawią korekcyjne szkła przyciemnione tylkjo wtedy trzeba mieć drugie normalne pod ręką - no bo nie zawsz emasz na nosie przeciwsłoneczne - dużo zachodu chociaż pomysł dobry :) szczególnie do jazdy samochodem np :) no i ja jestem maniaczką okularów przeciwsłonecznych i co roku kupuję ich conajmniej jedną parę i R każe mi co roku jedną wyrzucac :P

Odpowiedz
gosiunia2004 2012-09-11 o godz. 18:00
0

gosiunia napisał(a): ale noszę je tylko jak świeci mega słońce i okulary przeciwsłoneczne chcę nosić
moja mama zaniosla swoje przeciwsloneczne do optyke i jej wstawią korekcyjne szkła przyciemnione

Odpowiedz
gosiunia 2012-09-11 o godz. 17:57
0

minusy sa jak nie widzisz z daleka ;)

jak miałam 0,5 to kazała mi do kompa to tv i samochodu nosić - a że to praktyczni ebyl cały mój dzien hihi ;P no cóż - teraz czuję się lepiej w okularach no bo wyraźnie widzę ;) bez okularów to z daleka nie widzę dobrze mam taką lekką mgłę - no nie wiem jak to wytłuamczyć ;)
a soczewki - sa dni że wkłądam za pierwszym razem a czasami mam dość i zakłądam okulary hehehe ale noszę je tylko jak świeci mega słońce i okulary przeciwsłoneczne chcę nosić :D

Odpowiedz
kaoo 2012-09-10 o godz. 11:19
0

marta1985, ale jaja .. mi naprawde plusy wychodzily chyba ze krece .. ale plusy bo mowili mi ze minusy sie pogarszaja a plusy raczej nie wiec nie musze sie obawiac ...

Odpowiedz
marta1985 2012-09-10 o godz. 09:20
0

kaoo napisał(a):marta1985 napisał(a):kaoo napisał/a:
jak moj P czyta takie maciupcie litereczki gdzies w oddali a ja sie smieje ze wymysla ...

to masz plusy
bo ja nie widzie tego co jest w oddali a mam minusy
no tak mi obliczyli .. ja mialam generalnie klopot przy czytaniu sie mi mazalo po jakims czasie no i nie widze tego co male daleko ... nie wiem jak to jest
no ja mam takie same objawy jak Ty

Odpowiedz
kaoo 2012-09-10 o godz. 09:12
0

marta1985 napisał(a):kaoo napisał/a:
jak moj P czyta takie maciupcie litereczki gdzies w oddali a ja sie smieje ze wymysla ...

to masz plusy
bo ja nie widzie tego co jest w oddali a mam minusy
no tak mi obliczyli .. ja mialam generalnie klopot przy czytaniu sie mi mazalo po jakims czasie no i nie widze tego co male daleko ... nie wiem jak to jest

Odpowiedz
marta1985 2012-09-10 o godz. 08:13
0

kaoo napisał(a):jak moj P czyta takie maciupcie litereczki gdzies w oddali a ja sie smieje ze wymysla ...
to masz plusy
bo ja nie widzie tego co jest w oddali a mam minusy

ufff.. kamień z serca,bo już myślałam,że tak na własna reke...
bo znam taka jedna specjalistke, co se zafundowała soczewki bez konsultacji z lekarzem i się dorobiła jakiegos powaznego zapalenia
nie nie ty jest szystko pod kontrolom
Tylko doktor wszystko przekazla Dorocie zeby ona juz u mnie wszystko dopilnowala


maddy, no ja mam lewe oko -0.75 a prawe -0.50
i mi powiedzial co wole okulary czy soczewki
ale dla mnie to bylo uciazliwe jak mi sie rozmazywaly literki te co dalej byly

Odpowiedz
maddy 2012-09-10 o godz. 08:12
0

ja mam - 0,5 juz od dawna i kazdy lekarz u ktorego bylam kategorycznie mi zabronil noszenia okularow do czegokolwiek
jak widac ilu lekarzy tyle opinii...

Odpowiedz
kaoo 2012-09-10 o godz. 08:02
0

emalia103 napisał(a):patusia_23 napisał/a:
ja nosze okularki -0,5 ale nie czuję się w nich dobrze

kiedy ja miałam taka wadę,to moja okulistka wcale nie chciała mi przepisać soczewek...
nawet okulary mi kazała nosic tylko do tv i samochodu..

dopiero jak mi sie powiekszyła wada,to przystała na moje warunki...
ja mam ale +0,5 .. przynajmniej mialam ... i tez mi okulistka polecila okularki ale nie na stale tylko jak w szkole czy cos .. bo to w takich latach bylo .. okularow nie chcialam uparlam sie i juz a ze to nie byla koniecznosc .. i powiedzialam ze soczewki to tak ale dostalam je tylko dlatego ze mama moja pracowala w VE
niedawno bylam na badaniu kilka miesiecy po dostaniu prawka .. i wyszlo ze mam niby nadal tak samo ... ale robila mi rozne badania na kolory na spostrzegawczosc rozne rozniste
soczewki mi sie szybko znudzily i tak juz zostalo ze jestem bez okularkow i bez soczewek choc widze ze mam wade szczegolnei jak moj P czyta takie maciupcie litereczki gdzies w oddali a ja sie smieje ze wymysla ...

Odpowiedz
emalia103 2012-09-10 o godz. 08:01
0

marta1985 napisał(a):emalia103, Dorota to moja Bartowa ktora pracuje juz 7 lat w pryatnym gabinecie gdzie zajmuja sie sprzedaza soczewek
ufff.. kamień z serca,bo już myślałam,że tak na własna reke...
bo znam taka jedna specjalistke, co se zafundowała soczewki bez konsultacji z lekarzem i się dorobiła jakiegos powaznego zapalenia :o

a z tym czuciem soczewek, to ja miałam kłopot przez pierwszy tydzień mniej wiecej... ciagle czułam oko,a juz jak se o nim pomyślałam ,to masakra....
przez pierwszy tydzień to nosi,łam ze sobą płyn i pojemniczki ciagle,bo mi co rusz te soczewki wypadały,jak zacierałam oko....

może samo przejdzie.. ale trzeba ostrożnie,bo w końcu łoczy takie delikatne i tylko dwoje ich jest...

Odpowiedz
marta1985 2012-09-10 o godz. 07:53
0

emalia103, Dorota to moja Bartowa ktora pracuje juz 7 lat w pryatnym gabinecie gdzie zajmuja sie sprzedaza soczewek i okulistyka
i byla u doktora na badaniu i wyszlo ze mam minusy i polecil mi soczewki
ale tam przyjmje jeszcze jedna pani doktor ktora ma mi cos tam robic jakies inne badania i moze bede musial miec inne soczewki


tu nie chodzi na "nosicielstwo" soczewka
tylko na to dlacze czuje te soczewki czesto traca ostrosc

Odpowiedz
emalia103 2012-09-10 o godz. 07:39
0

patusia_23 napisał(a):ja nosze okularki -0,5 ale nie czuję się w nich dobrze
kiedy ja miałam taka wadę,to moja okulistka wcale nie chciała mi przepisać soczewek...
nawet okulary mi kazała nosic tylko do tv i samochodu..

dopiero jak mi sie powiekszyła wada,to przystała na moje warunki...


marta1985 napisał(a):chodzi o to ze ja mialam zrobione tylko takie podstawowe badania
a jakie sa inne badania na "nosicielstwo " soczewek.. bo ja nie miałam zadnych specjalnych... tylko normalne,jak przy okularach...

marta1985 napisał(a):dzis mi dorota mowila ze mam sobie jutro zalozyc te drugie soczewki co mi dala
a kto to jest Dorota??okulistka czy kto??
bo ja juz nic nie rozumiem.. sama sobie kupiłas te soczewki czy jak??

Odpowiedz
marta1985 2012-09-10 o godz. 05:48
0

kaoo napisał(a):marta1985, a moze masz zalozone na lewa strone? ladna miseczka byla? albo masz za suche oko i powinnas stosowac cos nawilzajacego
tak mam dobrze zalozone
chodzi o to ze ja mialam zrobione tylko takie podstawowe badania
a te kropeli sztuczne lzy nic mi nie daja dzis mi dorota mowila ze mam sobie jutro zalozyc te drugie soczewki co mi dala ona sa mega cienutkie a te co mam teraz sa troszke grupsza i moze to jest przyczyna

ale 6 czerwca ma isc na takie jakies inne badania

Odpowiedz
kaoo 2012-09-10 o godz. 05:39
0

marta1985, a moze masz zalozone na lewa strone? ladna miseczka byla? albo masz za suche oko i powinnas stosowac cos nawilzajacego

Odpowiedz
marta1985 2012-09-10 o godz. 05:38
0

no ja miala isc jutro do okulisty ale nie ma wolnego terminu ze ze ta przyjmyje tylko w piatki to dopiero na 6 czerwca :(

a ja czuje tez soczewki po zewnecznych stronach ale bartowa mi powiedziala ze mam moze za grube i bede musia wymienic na inne

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-10 o godz. 00:42
0

patusia_23, ja w ogóle nie czuję, ze je mam na oczkach. Czasem tylko jak wpadnie jakiś paproch, to boli trochę, ale to chyba zawsze boli

Odpowiedz
marta1985 2012-09-09 o godz. 09:00
0

patusia_23, ja tez mam taka wade jak Ty i ja pierwszy dzien wiedzialam ze cos tam mam ale potem juz sie przyzwyczailam

Odpowiedz
patusia_23 2012-09-09 o godz. 08:00
0

Dziewczyny czy czujecie jakis dyskomfort podczas noszenia soczewek, ja nosze okularki -0,5 ale nie czuję się w nich dobrze, jak jest z soczewkami, wiem, ze dobiera okulista:) ale jak to sie wogole nosi? czuć ??:) zastanawiam sie oczywiscie nad tymi zmieniającymi kolor tęczówki:) swoje oczy mam zielone, włoski czarne, jest ok, ale marzą mi się ciorne oczy:):D

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-09 o godz. 01:13
0

klazel, to jesteśmy umówione

Odpowiedz
klazel 2012-09-08 o godz. 23:40
0

soft_toy napisał(a):klazel, Kochana poczekasz sobie na to jeszcze z 12 lat niestety :( Więc moze jednak wybierz się do kogoś innego :)
pewnie wtedy dopiero bedzie mnie stac na to wiec

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-08 o godz. 23:30
0

klazel, Kochana poczekasz sobie na to jeszcze z 12 lat niestety :( Więc moze jednak wybierz się do kogoś innego :)

Odpowiedz
klazel 2012-09-08 o godz. 23:23
0

soft_toy napisał(a):klazel, ale ja chce nie tylko sobie robić, tylko innym ludkom :)
no wiem wiem doczytalam to xD
hehe to jak juz bedziesz robic to sie zglosze do ciebie

Odpowiedz
nocnaniunia 2012-09-08 o godz. 08:53
0

a ja lubie okularki, mam ich troszke par, w sumie to niemam jakiejś strasznej wady wzroku, ale często noszę okularki i często również soczewki, szczególnie lubię te zmieniające kolor oczu :)

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-08 o godz. 01:34
0

klazel, ale ja chce nie tylko sobie robić, tylko innym ludkom :)

Jusyna M, na pewno zdam wam relację

Odpowiedz
klazel 2012-09-08 o godz. 00:49
0

soft_toy napisał(a):klazel, też oglądałam takie operacje w TV - tylko, ze ja mam inne odczucia :) Nie mogę się doczekać, zeby sama takie już robić :)
no ja tam i tak bym sobie zrobila, ale poki co to za duze koszty jak dla mnie

moze za kilka lat sobie zrobie...

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-07 o godz. 21:26
0

A ile kosztują takie szkła plus założenie?

Odpowiedz
gosiunia 2012-09-07 o godz. 05:34
0

atkka napisał(a):maharet1092, ja mam wlasnie takie na komputer i jest super caly dzien przed kompem i nie bola mnie jo tyż :D spokojnie pracuję - tylko wiadomo żę jak siedzę ponad 10 h przed kompem wpatrzona to wiesz może nie bolą ale muszę przetrzeć

Odpowiedz
Jusyna M 2012-09-07 o godz. 00:29
0

atkka napisał(a):maharet1092, ja mam wlasnie takie na komputer i jest super caly dzien przed kompem i nie bola mnie
ja też je mam i jestem zdowolona
soft_toy, koniecznie zdawaj relację na bieżąco jak się coś dowiesz

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-07 o godz. 00:08
0

maharet1092 napisał(a):A o tym to pierwsze słyszę?Gdzie to robisz?Możesz napisać więcej?
Prawdopodobnie w Gdańsku. Jeszce moja okulistka ma obczaić, jak w Szczecinie robią. Idę po południu na zabieg, wychodzę po dwóch godzinach i rano mogę iść np. do szkoły :)

Tak to moja okulistka opisuje :)

Odpowiedz
atkka 2012-09-06 o godz. 23:42
0

maharet1092, ja mam wlasnie takie na komputer i jest super caly dzien przed kompem i nie bola mnie

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-06 o godz. 23:41
0

soft_toy napisał(a):maharet1092, ja będę miała robione bez naruszania ciągłości rogówki.
A o tym to pierwsze słyszę?Gdzie to robisz?Możesz napisać więcej?

Wracając jeszcze do głównego tematu to okulary jakoś specjalnie mi nie przeszkadzały.Ale na basen i na karate musiałam je zdjąć, a przy mojej wadzie czułam się jak kret.
Jeszcze mam pytanie co sądzicie o szkłach z antyrefleksem??Ostatnio pracuję dużo przy kompie i trochę mnie bolą oczy.Czy takie okulary rzeczywiście pomagają??

Odpowiedz
Jusyna M 2012-09-06 o godz. 22:59
0

Nie Szczecin tylko Kraków.
Znajduje się w połowie drogi miedzy moim domem rodzinnym a miejscem studiowania, więc to było wygodne jak jeździłam na kontrole.Nie zależnie od tego gdzie akurat byłam miałam tą samą drogę.
_________________
acha ale super że masz to już za sobą.Ja niestety soczewek nie mogę nosić ,po prostu jeszcze takich nie wyprodukowali na moją wadę może chociaż lasik mi pomoże.

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-06 o godz. 22:54
0

Jusyna M napisał(a):maharet1092, też się przymierzam do korekcji laserem właśnie we Wrocławiu macie dwie dobre kliniki czemu więc Ty wybrałaś aż Szczecin ?
Nie Szczecin tylko Kraków.
Znajduje się w połowie drogi miedzy moim domem rodzinnym a miejscem studiowania, więc to było wygodne jak jeździłam na kontrole.Nie zależnie od tego gdzie akurat byłam miałam tą samą drogę.

Odpowiedz
Jusyna M 2012-09-06 o godz. 22:48
0

maharet1092, też się przymierzam do korekcji laserem właśnie we Wrocławiu macie dwie dobre kliniki czemu więc Ty wybrałaś aż Szczecin ?

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-06 o godz. 20:59
0

http://www.intermedica.pl/

U mnie to kosztowało jakieś 2200 za oko (sam zabieg).Do tego jeszcze dochodzą koszty wizyt kontrolnych,kropli,oczywiście transport jak się gdzieś dalej mieszka.Musiałam też po zabiegu przenocować w Krakowie z rodzicami, bo na następny dzień do kontroli, a jeżdżenia 250 km w tą i z powrotem odradzano.

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-06 o godz. 20:59
0

klazel, też oglądałam takie operacje w TV - tylko, ze ja mam inne odczucia :) Nie mogę się doczekać, zeby sama takie już robić :)

Odpowiedz
cheyenne 2012-09-06 o godz. 06:51
0

maharet1092, moglabys podac linka do tego miesjca
bo jak w[pisuje w wyszukiwarke to jakies dziwne rzeczy mi znajduje :P

Odpowiedz
klazel 2012-09-06 o godz. 06:12
0

ja ogladalam kiedys na discovery jak to sie robi... nie jest fajne jak masz ciagle otwarte oko i ci cos "wycinaja" (chodzi tu o ta przykrywke co sie spowrotem naklada po skonczeniu...

ja sie czaje na soczewki, ale strasznie zle wygladam bez pinokli i sie wstydze troche :)

Odpowiedz
out_of_city 2012-09-05 o godz. 20:25
0

soft_toy o bez naruszania;> a co to za sposób i gdzie się to robi etc etc;d jak coś napisz mi na pw:D będę wdzięczna:)

Odpowiedz
cheyenne 2012-09-05 o godz. 20:24
0

soft_toy, no tak wlasnie myslalam
to narazie zmienie oprawki
a kiedys pomysle o laserku

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-05 o godz. 18:50
0

cheyenne, w moim przypadku to będzie kosztowało ok. 2 tys. za jedno oko.

Odpowiedz
cheyenne 2012-09-05 o godz. 07:13
0

wlasnie, napiszcie ile to kosztuje :P

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-05 o godz. 05:37
0

Akszeinga, wysłałam Ci na PW :)

Odpowiedz
Akszeinga 2012-09-05 o godz. 05:17
0

soft_toy jaka masz wadę i ile taka "przyjemność" kosztuje?

Odpowiedz
atkka 2012-09-05 o godz. 04:56
0

a ja okulary

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-05 o godz. 04:04
0

maharet1092, ja będę miała robione bez naruszania ciągłości rogówki.

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-05 o godz. 02:45
0

Dokładnie robiłam metodą LASIK.
Na rogowce jest taki tkz płatek, który się rozcina i odchyla.Po tym jak laser wymodeluje powierzchnię rogówki płatem się układa z powrotem no i musi się zagoić.dlatego też jest takie ważne, żeby nie trzeć oczu i uważać przy myciu głowy, żeby się tam jakiś szybki strumień wody nie dostał.

Odpowiedz
marta1985 2012-09-05 o godz. 00:02
0

soft_toy, no napewno sie przyzwyczaje bo jak juz zaloze to jest ok ale ja nie pamietam ze mam je zakladac.

a teraz w piatek ide na bardziej precyzyjne badania bo jak ma soczewki to sa takie momenty ze trace ostrosc

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-04 o godz. 23:58
0

marta1985, przyzwyczaisz się :) Ja jak ostatnio chciałam wyjść z domu w okularach, a nie w soczewkach, jak zawsze, to mało co ze schodów nie zleciałam :)

Odpowiedz
marta1985 2012-09-04 o godz. 23:53
0

ja od nie calego miesiaca nosze soczewki
oczy mi lzawily bolaly poszlam do okulisty i sie okazalo ze mam minusy i to na kazdym oku ina wade
ale nie moge sie przyzwyczaic do soczewek i zraz nosze a czesciej zapomniam

Odpowiedz
out_of_city 2012-09-04 o godz. 22:53
0

maharet1092 o to super z tym dokorygowaniem:)) i robilas LASIKIEM?:)

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-04 o godz. 22:34
0

maharet1092, wiem wiem, ze duże wady też się operuje :) W końcu w przyszłości sama chcę robić takie zabiegi No, ale to na razie nieważne :)

Pocieszyłaś mnie z tą "poprawką". Ale z tego co piszesz, to Ty miałaś rozcinaną rogówkę?

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-04 o godz. 22:32
0

W sumie to nie jest wina żadnego błędu.Jakaś mała nieznaczna wada może zostać, jest to wpisane w ryzyko.Jeśli to jest problemem dla kogoś, to do 6 miesięcy można to jeszcze dokorygować bezpłatnie.Ogolnie jedno oko mi się wolniej goiło bo trochę mieli problemom z ułożeniem płatka na rogowce.
Takie korekty są możliwe di minus 10 dioprii, więc się nie martw jak masz większą wadę, po prostu użyją większego natężenia lasera.

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-04 o godz. 22:27
0

maharet1092, dziękuję Ja właśnie najbardziej marzę, o tym, ze jak rano wstaję, to wszystko elegancko widzę :) Tylko, ze ja mam większa wadę niż Ty miałaś.

A powiedz mi jeszcze czemu Ci tak połówka została? Coś nie tak poszło?


out_of_city napisał(a):soft_toy ja nie ale mój boj a on:P się boi własnie;d ma na plusach dość sporo i nosi okulary ;p
Aha :)

Odpowiedz
out_of_city 2012-09-04 o godz. 22:25
0

soft_toy ja nie ale mój boj a on:P się boi własnie;d ma na plusach dość sporo i nosi okulary ;p
maharet1092 dzięki:D

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-04 o godz. 22:24
0

Robiłam w klinice Intermedia w Krakowie (tam gdzie Monika Pyrek :) ).Było to w grudniu 2006 roku, czyli rok z kawałkiem temu.Miałam wadę -4,5 oraz -4,25.Sama operacja jest trochę nieprzyjemna, ale bezbolesna.Rehabilitacja jest jednak trochę męcząca.Dostałam trzy rodzaje rożnych kropli, ktore musiałam regularnie brać, ciężko spamiętać było ktore kiedy .Co do widzenia to z początku występują problemy z widzeniem blisko, czytaniem, to mi mineło po jakiś dwoch tygodniach.Wzrok też nie jest os razu rewelacyjny, to jest kwestia gojenia, pani doktor mowiła, że nawet do roku czasu może się wachać,ale u mnie to po jakimś miesiącu już było ok, została mi połówka na jednym oku.No i naczyńka ktwionośne wbiałkach pękają więc są czerwone przej jakiś czas(miesiąc, dwa).Może też wystąpić uczucie jakiegoś kłucia, pieczenia, ciała obcego w oku, ale to też mija.Radzę brać rutinoscorbin, nawet przeb operacja, aby je trochę wznocnić.Przez miesiąc dwa należy unikać wysiłku fizycznego, zadymionych pomieszczeń, basenu, przy ostrym świetle nosić ciemne okulary.
Może to co napisałam brzmi trochę strasznie, ale naprawdę warto.Bo nic nie zastąpi tego jak wstajesz rno i od razu wszystko wyraźnie widzisz.
Jak jeszcze masz jakieś pytaia to służę pomocą

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-04 o godz. 22:20
0

out_of_city, a Ty też się wybierasz?

Odpowiedz
out_of_city 2012-09-04 o godz. 22:18
0

maharet1092 o własnie powiedz coś o tej korekcji jak odczucia etc etc;> jak wzork:D

Odpowiedz
soft_toy 2012-09-04 o godz. 22:10
0

maharet1092, oo jak miło :) Ja własnie wybieram się na korekcję laserem :) Powiedz mi kiedy robiłaś operację, tzn jak dawno? Widzisz już super dobrze? Dużą miałaś wadę. I w ogóle jak mozesz to mi napisz jak się czułas po itp. :)

Będe bardzo wdzięczna :)

Odpowiedz
maharet1092 2012-09-04 o godz. 22:08
0

Stawiałabym na soczewki, ale niestety nie mogłam ich nosić.Raz założyłam, to czułam kłucie, pieczenie.Chyba mam za wrażliwe oczy.Nosiłam okulary przez 8 lat.Teraz jesrtem po laserowej korekcie więc mam problem z głowy.

Odpowiedz
nocnaniunia 2012-05-13 o godz. 02:59
0

ja soczewek wogóle nie mogę nosic, wysychają mi oczy i nic nie pomagają nawet te krople sztuczne łzy, a raz jak zazywałam tabletki antykoncepcyjne jeszcze chyba diane35 wtedy to cos mi sie stało, ze całą twarz mi obsypało i zrobiła sie czerwona, powieki mi popuchły strasznie, i lekarka mi powiedziała ze takie moze byc działanie uboczne tabletek, ale to raz tylko miałam.

Odpowiedz
Jusyna M 2012-05-09 o godz. 09:25
0

marta1985, kochana jesteś dziękuję

Odpowiedz
marta1985 2012-05-09 o godz. 09:07
0

Jusyna M, narazie ma taka odpowiedz konkretniej bede wiedziala jak pojdzie do pracy i pogada z doktorem
raczej sa takie soczewki tylko ze soczewki dla astygmatykow sa z minusami a Ty podalas z plusami to teraz mozna obliczycwiec da ta Twoja wade doktorowi i ona ja obliczy i wtedy mi napisze jak sa to po ile

Odpowiedz
KAMi_ns 2012-05-08 o godz. 06:07
0

jabym sobie teraz chciala kupic okularki
oczywisice znzerowymi szklami
bo moja siostra ma zjabeist ei mi zajebiscie tyz pasuja

Odpowiedz
marta1985 2012-05-08 o godz. 06:02
0

Jusyna M, ok moze cos mi sie juz uda w weekend wiedziec to dam znac
ale dowiem sie napewno nie zapomne

Odpowiedz
Jusyna M 2012-05-07 o godz. 21:43
0

marta1985, Ja tam nic nie znalazłam ale podam Ci namiary na moje oczy może uda Ci się coś dowiedzieć :
dal,sfera 00,cylindry +2,5 oś 85 jedno oko
dal,sfera00,cylindry +3,5,oś 75 i drugie
Ja mam astygmatyzm

Odpowiedz
marta1985 2012-05-07 o godz. 10:05
0

Jusyna M, http://www.dobrywzrok.pl/
jak cos tu znajdziesz to moge pomoc bo tam pracuje moja Bratowa

Odpowiedz
Jusyna M 2012-05-07 o godz. 07:46
0

cheyenne napisał(a):wogole chcialabym zeby jakis optyk mi dobral oprawki a nie wez se mierz po kolei wszystkie
z optykami to różnie bywa jemu to wisi jak będziesz wyglądać.Najlepiej to weź ze sobą chłopaka albo kumpla najlepiej Ci doradzą.

Odpowiedz
cheyenne 2012-05-07 o godz. 07:42
0

Jusyna M napisał(a):cheyenne, Jeżeli masz drobną buzię to te o których piszesz nie będą Ci pasować.
ja raczej nie mam drobnej twarzy
tlyko mam taka prostokatna, wiec wiem na bank ze prostokatne odpadaja
a takich najwiecej widze

wogole chcialabym zeby jakis optyk mi dobral oprawki a nie wez se mierz po kolei wszystkie :|

Odpowiedz
Jusyna M 2012-05-07 o godz. 07:40
0

cheyenne, Jeżeli masz drobną buzię to te o których piszesz nie będą Ci pasować.
Akszeinga, szkoda

Odpowiedz
Akszeinga 2012-05-07 o godz. 07:38
0

Jusyna M soczewki można też zamówić specjalnie pod kształt oka, mój kolega w pracy kiedyś tak gdzieś zamawiał, spytałabym sie gdzie ale już u nas nie pracuje

Odpowiedz
cheyenne 2012-05-07 o godz. 07:37
0

Jusyna M napisał(a):Jeśli chodzi o oprawki to Ja się widzę tylko w takich delikatniutkich,cieniutkich
ja chyba wlasnie tez

kurde jeszcze mi sie podobaja takie tylko nie umiemm za bardzo wytlumaczyc jakie
takie ze gorne oprawki tak jakby troszke wystaja po bokach poza szkielka

Odpowiedz
Jusyna M 2012-05-07 o godz. 07:31
0

Jeśli chodzi o oprawki to Ja się widzę tylko w takich delikatniutkich,cieniutkich.Miałam nawet takie bez oprawek ale przy moim urwisie za drogi interes bo ciągle lądowały na ziemi a Ja za same szkła płacę ponad 400zł(taka wada wzroku).O soczewkach mogę zapomnieć bo podobno jeszcze takich nie ma żeby mi pasowały

Odpowiedz
cheyenne 2012-05-07 o godz. 07:24
0

ja chce zmienic teraz oprawki
ale zupelnie nie wiem na jakie
podobaja mi sie plastikowe oprawki, takie kolorowe, ale kurde nie bardzo sie sobie w nich podobam

Odpowiedz
gosiunia 2011-08-13 o godz. 19:03
0

a ja swoje okulary lubię i kupiłam już nowe ale odbieram dopiero jutro :) no ale soczewki wchodzą w łaski ale jak słońce świeci a że teraz nie swieci więc

Odpowiedz
Gość 2011-08-13 o godz. 07:59
0

zDecydowanie soczewki, nosze je od ponad 2 lat i nie potrzebuje wogole okularów. Sa bardzo komfortowe, chociaz zdarzaja sie rozne sytuacje. Mi pare razy soczewka sie zagubila w oku, gdy zapominalam ze je mam i tarlam oko, co jest moim zlym nawykiem, wtedy byl koszmar, ale udalo mi sie opanowac sytuacje. Nie lubie okularów, zle sie w nich czuje.

Odpowiedz
Gość 2010-11-22 o godz. 05:08
0

hmm dziwne...nie znam się na okulistyce więc nie będę się kłócić
wiesz..ja też od podstawówki nosiłam okulary bo pani stwierdziła że mam zeza, potem kolejna że mam taki układ oczu i że tamte okulary mi oczy popsuły, potem jeszcze inne okulary już nie na zeza nosiłam a jak byłam w lo i poszłam do kolejnego okulisty okazało się że mam wadę wrodzoną (astygmatyzm)
ah ci lekarze, sami nie wiedzo co człowiekowi dolega, również miałam przykre przypadki dotyczące ich. :(

Odpowiedz
Termitka 2010-11-19 o godz. 02:16
0

gofrowana napisał(a):nie to nie z tego powodu, moja krótkowzroczność została zdiagnozowana w 2 klasie podstawówki, zupełnie inna jest jej przyczyna .. ale to już inna historia

czy nosiłabym okulary czy soczewki czy wogóle nic to nie miało to żadnego wpływu na moją wadę
hmm dziwne...nie znam się na okulistyce więc nie będę się kłócić
wiesz..ja też od podstawówki nosiłam okulary bo pani stwierdziła że mam zeza, potem kolejna że mam taki układ oczu i że tamte okulary mi oczy popsuły, potem jeszcze inne okulary już nie na zeza nosiłam a jak byłam w lo i poszłam do kolejnego okulisty okazało się że mam wadę wrodzoną (astygmatyzm)

Odpowiedz
gofrowana 2010-11-19 o godz. 01:07
0

nie to nie z tego powodu, moja krótkowzroczność została zdiagnozowana w 2 klasie podstawówki, zupełnie inna jest jej przyczyna .. ale to już inna historia

czy nosiłabym okulary czy soczewki czy wogóle nic to nie miało to żadnego wpływu na moją wadę

Odpowiedz
Termitka 2010-11-18 o godz. 01:19
0

gofrowana napisał(a):nie nosilam poniewaz nie czulam takiej potrzeby
teraz mam powyzej -5
oo no to nieźle.
A nie przyszło Ci do głowy że właśnie przez to że nie nosiłaś okularów teraz masz taką dużą wadę?
Sory ale dla mnie to niedpowiedzialne i dziecinne.

Odpowiedz
gofrowana 2010-11-18 o godz. 00:03
0

nie nosilam poniewaz nie czulam takiej potrzeby
teraz mam powyzej -5

Odpowiedz
Termitka 2010-11-17 o godz. 07:29
0

gofrowana napisał(a):
bo np. ja gdy mialam wade do -1, -1,5 nie nosilam ani soczewek ani okularow ;]

no tutaj to nie ma się zbytnio czym chwalić
A jaką teraz masz wadę?

Odpowiedz
gofrowana 2010-11-17 o godz. 06:31
0

...

Odpowiedz
Gość 2010-11-16 o godz. 07:29
0

ja tez nosze soczewki od 1,5 roku i jestem zadowolona! moze i okulary dają jakis tak wizerunek;) ale nie kazdemu, a zreszta są mało wygodne(np. parują, zeslizguja sie i trzeba uwazac zeby ich nie zbic):/

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-11-16 o godz. 02:53
0

no cos czuję że bede miala wiztyte u okolisty bo cos mam osttani obraz zamglony i wcale za przyjemnie to nie jest

Odpowiedz
Gość 2010-11-16 o godz. 00:10
0

ja równiez od roku nosze soczewki, niwyobrażam sobie życia bez nich.

Odpowiedz
ville 2010-09-23 o godz. 23:17
0

tez nosze soczewki, tylko pokapieli przed snem zakladam okulary..
lubie komfort jaki daja soczewki :)

Odpowiedz
Gość 2010-09-23 o godz. 21:52
0

ja noszę soczewki i jestem bardzo zadowolona

Odpowiedz
chocolate 2010-09-21 o godz. 08:14
0

Ja nosze soczewki od roku.Nigdy nie moglam sie przyzwyczaic do okularow no i moze tez nie chcialam:)Kolorowe szkla nie sa drogie jak chce sie je nosic np przez jeden dzien:)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie