Quantcast
  • Gość odsłony: 13802

    Jak przygotować się do pierwszej wizyty na solarium?

    Zaczne od tego, ze jeszcze nigdy nie korzystalam z solarium, ale mam zamiar w tym roku zaczac. Wczesniej nie interesowalam sie tym, dlatego niewiele wiem na temat jak sie powinno z niego korzystac. Dlatego chcialabym, zebyscie odpowiedzialy mi na kilka zasadniczych pytan:1. Jak przygotowac sie do pierwszego opalania? Co wziac ze soba?2. Jakich kosmetykow uzywac? Czy przed i po opalaniu? Czy uzywac tabletekprzyspieszajacych opalanie? Czy uzywanie tyuch wszystkich srodkow, to tylko ochronaprzed szkodliwym dzialaniem, czy tez pozwalaja osiagnac zdecydowanie lepsze efekty?3. Jak bedzie wygladal moj pobyt w solarium? Co mam po kolei robic? Czy musze siewczesniej umawiac, ze przyjde?4. Jak czesto musze chodzic, aby utrzymac opalenizne i na jak dlugie seansy?5. Zalozmy, ze cena nie odgrywa zadnej roli... Jakie sa najlepsze solaria, kosmetyki? Corobic zeby osiagac jak najlepsze efekty, korzystac jak najbardziej "profesjonalnie"(nawet jesli koszta sa wieksze)?Ok, to chyba na razie wszystko. Jak cos mi sie jeszcze przypomni, to dopisze. Czekam na odpowiedzi i dzieki z gory.

    Odpowiedzi (11)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-08-21, 12:19:41
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-08-11 o godz. 11:13
1

a czy chronicie w jakis sposob sutki? Bo slyszich moze byc niebezpieczne...

Odpowiedz
Gość 2009-08-21 o godz. 12:19
0

Na pewno błąd popełniły osoby wpuszczające Cię na nowe lampy- powinny dac taką ilość minut abyś się nie spiekła. To ,że osoby wychodzą czerwone z solarium myślą ,że wówczas jest Ono dobre a tak naprawdę po prostu niszczymy sobie w ten sposób skórę - przypiekając ją a powinniśmy opalać się stopniowo, nie powodując poparzeń a niestety to zaczerwienienie jest juz poparzeniem :( i To bardziej niszczy nasza skórę niż kilkakrotne umiarkowane opalanie w solarium

Odpowiedz
styska 2009-08-21 o godz. 10:57
0

Bylam niedawno na solarium, nie jestem blada,biore betakaroten i zawsze chodze na 10 min i nigdy nie zdazylo mi sie za bardzo spalic itp. I niedawno poszlam do solarium skuszona napisam nowe lampy-nie zawsze to prawda- a jednak tak bylo faktycznie, ale spieklam sie strasznie. Az jestem w szoku nie wiem czy to wina tych lamp czy faktycznie super mocne czy cos z nimi nie tak, poszlam na slabsze lozko bo ono zawsze jest wolne reszta pcha sie na te z mocniejszymi lampami. Chyba juz tam nie pojde.

Odpowiedz
Gość 2009-08-11 o godz. 12:47
0

haszira7 napisał(a):A ja kiedyś stosowałam zwykły krem Nivea i wiecie co efekt super....opaliłam sie
moze i sie opaliłas , ale gdybys nie stosowała tego kremu to opaliłabys sie szybciej, a poza tym pewnie niechcaco zniszczyłas płytę akrylowa solarium. Nie róbcie tak dziewczyny! Krem nivea nie jest do opalania!

Odpowiedz
girljusta 2009-08-11 o godz. 11:39
0

Yyyy, ja nie chronię, chociaż wiem, że to niebezpieczne. Czasem kremikiem specjalnym do solarium.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-08-11 o godz. 07:57
0

A ja kiedyś stosowałam zwykły krem Nivea i wiecie co efekt super....opaliłam sie

Odpowiedz
Aga :))) 2009-08-11 o godz. 06:48
0

a ja do solarium chodze raz w tygodniu na 15 min
do opalania uzywam balsamu emerald bay
a po opalaniu australian gold
acha,no i oczywiscie beta karoten w takletkach codziennie

Odpowiedz
Gość 2009-07-14 o godz. 08:41
0

4. Jak czesto musze chodzic, aby utrzymac opalenizne i na jak dlugie seansy? to zalezy od twojej karnacji i wyboru jak chcesz wygladac!

Odpowiedz
Gość 2009-07-11 o godz. 06:16
0

Ja tylko po seansie nacieram się balsamem po opalaniu, aby kolor został na dłużej. Pierwszy raz byłam na 10 min. , ale gdy jest się na turbo 1 raz powinno się 5 min.

Odpowiedz
Gość 2009-07-10 o godz. 13:24
0

ja postaram się odpowiedzieć na kilka pytań :)
1) Powinnaś jeśli możesz oczywiście zmyć w domu kosmetyki z ciała, ze sobą raczej nic nie musisz brać chybaże zaopatrzysz się we własne kosmetyki. Oczywiście makijaż z twarzy możesz zmyć na miejscu w solarium.

2)Polecam betakaroten w tabletkach ( wg. mnie najlepszy Solarin). najlepiej korzystać z kosmetyków przed i po , dziewczyny często nie zważając na konsekwencję nie używają kosmetyków po solarium, a tak naprawdę mają one zbawienny wpływ na skórę. Na tym forum był już temat kosmetyków poruszany :) Oczywiście balsamem po opalaniu w solarium smarujesz sie wieczorem a nie bezpośrednio po, natomiast balsam przed opalaniem stosujesz chwilę przed opalaniem. Używanie kosmetyków jest oczywiście ochroną ( nie 100% ale zawsze to coś) kosmetyki przeznaczone do solarium zawierają środki nawilżające oraz różne witaminy, przeciwutleniacze, oczywiście potęgują One opaleniznę i sprawiają ,ze dłużej się ona utrzymuje

3) Możesz wcześniej zadzwonić i sie umówić do wybranego solarium ale mozesz też pójść od razu, może akurat będzie miejsce . Co masz pokolei robić to Pani obsługująca solarium powinna Ci powiedziec. właściwie nic szczególnego , rozbierasz się smarujesz balsamem ,nakładasz okularki ( które muszą być w solarium) kładziesz i START

4)Każdy na solarium reaguje inaczej, sama po sobie zobaczysz ile razy Ci potrzeba :) Jeśli idziesz pierwszy raz na Turbo solarium (160 Wat) to idz na nie więcej jak 5 minut jeśli solarium nie jest turbo (100Wat) to możesz śmiało iść na 10 min. Po pierwszym opalaniu zrób 48 h przerwę i potem zwiększaj ilość minut o 1, 2 minuty. Skóra regeneruje się mniej więcej co 4 tygodnie więc potem wystarczą 1-2 razy w solarium na miesiąc aby utzrymac opaleniznę 8)

5) Tak naprawdę opalenizna nie zalezy od typu solarium a od lamp. takze możesz płacić nawet 1,50 za bajeranckie łóżko z bryza wodną , z zapachem, wbudowanym radiem , a możesz też płacic dużo mniej za łóżko klasyczne bez bajerów, a opalisz się tak samo jesli będa dobre lampy. najlepiej pójść do solarium polecanego przez kolezanki :) Moim zdaniem dużo zależy od kosmetyków.

Oczywiście jak pisała moja poprzedniczka o wszystkim powinna poinformowac Cię Pani obsługująca solarium.

Pozdrawiam i przepraszam ,że aż tyle tego wyszło ale starałam się odpowiedzieć na wszystkie pytania

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-07-10 o godz. 11:21
0

Jeśli chodzi o opalanie w solarce to na poczatek powinnas poinformaowac laske która tam pracuje ze jesteś pierwszy raz ona powinna ci powiedziec ile powinnaś byc w solarium czas opalania zależy od twojej karnacji na poczatek bym proponowala 5 min nie wiecej to też kwestia jakie są lamy w solarium jeśli chodzi o kosmetyki to sama sobie musisz je dobrać bo każdy lubi co innego ale musza być do twojej karnacji w porzadnym solarium pomoga ci dobrać ja osobiście nie polecam soleo bo dla mnie to syf ja uzywam z maslem kokosowym olejku FOR YOU dostalam od kuzynki ze stanów nie ma go w polsce ale jest super wiesz kwestia jak czesto powinno sie chodzic raz w tygodniu ale to wszystko zależy od twojej skóry powiem krutko jak wybierzesz dobre profesjonalne solarium to tam ci powiedzą wszystko tak jak ma byc milego opalania i nie przesadz 8)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie