Quantcast
  • Gość odsłony: 27742

    Krawcowa z Rembertowa

    Tak się zastanawiam ze niektore dziewczyny z forum szyły sobie suknie ślubne więc moje pytanie czy któraś z Was szyła sukienkę u pani z Rembertowa w Warszawie czy byłyście zadowolone czy raczej odradzacie,a może któraś ma krawcową godną polecenia w stolicy będę wdzięczna :) :prayer: :prayer:

    Odpowiedzi (64)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 18:06:42
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
BasiaW 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Natomiast ja polecam internetowy komis: http://tenwielkidzien.pl/komis_suknie_slubne
gdzie za pół ceny kupiłam jak nową przepiękną suknię, bo uważam ze nie warto przepłacać.
jak ktoś chce oszczędzić to na pewno coś fajnego sobie znajdzie i nie trzeba kombinować z krawcową :)

Odpowiedz
1986annalisa 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Brałam ślub w 2010 roku. Moje doświadczenia z Panią Sabiną są super-pozytywne! Suknia dokładnie taka jaką chciałam, zrobiona na podstawie zdjęć z netu, z tą różnicą że za mniej niż połowę ceny z salonu!!! Wcześniej dostałam na nią namiar od 4 niezależnych znajomych, które robiły u niej suknie i były zachwycone! Polecam panią Sabinę gorąco!

Odpowiedz
rumindor 2013-11-12 o godz. 18:06
0

KATEGORYCZNE NIE DLA P. SABINY!!!
Przekażę na forum o swoim doświadczeniu z p. Sabiną.
Szyłam u niej sukienkę. Niestety nie jestem zadowolona i stanowczo odradzam szycie u tej Pani. Ślub to wyjątkowy dzień a przed nim jest sporo do załatwiania a co za tym idzie i sporo nerwów. Dlatego w temacie sukni powinno się mieć pewność, że wszystko będzie ok. W przypadku p. Sabiny z Rembertowa takiej pewności nie można mieć. Moja suknia była bardzo prosta i wydawało mi się że nie można jej zepsuć, dlatego uległam opiniom z netu i zgłosiłam się do p. Sabiny. A jednak! Efekt był daleki od akceptowalnego. Góra gorsetu była bardzo krzywa, co było widać na pierwszy rzut oka. Musiałam sama doszywać kawałek materiału żeby to ukryć. Fiszbiny w gorsecie były tak wszyte, że wbijały się w ciało jak igły - bolało. Materiał na gorsecie ciągnął się na szwach i gorset nie był podszyty podszewką. Pani jest nieuprzejma a nawet chamska. Zachowuje się tak jak by co najmniej szyła za darmo i nie była to jej praca. Na spotkaniach przytakuje (żebyśmy szybko wyszły) a i tak szyje jak chce. Po czym twierdzi że tak było ustalone. Na dodatek suknie była ubrudzona i wszystko śmierdziało papierosami ...
Dziewczyny na prawdę nie warto! Do tej pory jest mi smutno jak o tym myślę. Poszukajcie innej krawcowej. Ja to tej pory mam niesmak i nie życzę nikomu tylu nerwów i łez (i zapuchniętych przez to oczu) na dwa dni przed ślubem.
RADA - mądry po szkodzie - po ślubie dowiedziałam się, że krawcowych jest dużo i nie musi to być specjalistka od sukni ślubnych. Suknia ślubna to tak samo jak balowa czy wieczorowa tylko biała. Inne Panie po fachu na pewno świetnie podołają.

Odpowiedz
ajka25 2013-11-12 o godz. 18:06
0

mam ślub 28,11,2009 nie wiem jeszcze jaka sukienke chce poniewaz kiedy bede brala slub bede w 4 miesiacu ciazy . mysle ze sukienka z gorsetem odpada bo nie bede w niej sie czula dobrze. mysle ze pojade do tej pani Sabinki moze ona cos mi doradzi :)

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Dzięki, Księżniczko Patulko! Dzięki, dzięki :)

Odpowiedz
Reklama
ksiezniczkapatu 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Rembertow Gembarzewskiego 6/8 tel: 6118654

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Dokładnie :) też mam już upatrzoną, ale krawcowa potrzebna koniecznie :)

Dziewczyni, plisss.... napiszcie namiary do p. Sabinki, albo innej zaufanej osóbki!

Odpowiedz
paulina119a 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Ja również podbijam temat...
Dziewczyny, które szyły u Pani Sabiny dajcie znać czy jesteście zadowolone...
Poza tym poszukuję namiarów na krawcowe w okolicy Wawy. Mam upatrzone modele, ale ceny salonowe bardzo przewyższają moje możliwości i zdolność finansową :/ .
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Podbijam wątek dopraszając się o zdjęcia i jakieś namiary na dobre krawcowe. Chętnie na priv ;) Mam coś niecoś upatrzonego, ale też mnie nie stać na salon... a zresztą szyta na miarę to jeszcze bardziej "moja" ;)

Odpowiedz
alkestis 2013-11-12 o godz. 18:06
0

jasiuniek napisał(a):KsiężniczkoPatulko przypomnij się na PM 2009, to prześlę Ci na priv namiary na godne polecenia krawcowe od sukien ślubnych. :)
Bardzo prosze o namiary na priv, zakład w którym miałam przerabiać sukne został zlikwidowany!!! Proszę dziewczyny pomóżcie...Tylko dobre krawcowe z Warszawy , w miarę rozsądnych cenach.Pozdrawiam Alicja.

Odpowiedz
Reklama
ksiezniczkapatu 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Bylam dzis u pani i tak - pani taka raz mila raz uszczypliwa.

Dowiedzialam sie,ze szyje suknie na 6 tygodni przed slubem i nie chce mowic jaki koszt ;D.


Dziewczyny - powklejajcie swoje sukienki do watku.

Odpowiedz
jasiuniek 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Słonko_23 napisał(a):jasiuniek
ja też poprosze o te namiary :)
Nie ma sprawy! :)
Odpisałam na PM 2009.
Tylko odnajdę wszystkie karteluszki z namiarami, ale to dopiero pod koniec tygodnia... Dobrze?

Odpowiedz
Słonko_23 2013-11-12 o godz. 18:06
0

jasiuniek
ja też poprosze o te namiary :)

Odpowiedz
jasiuniek 2013-11-12 o godz. 18:06
0

KsiężniczkoPatulko przypomnij się na PM 2009, to prześlę Ci na priv namiary na godne polecenia krawcowe od sukien ślubnych. :)

Odpowiedz
ksiezniczkapatu 2013-11-12 o godz. 18:06
0

Czyli nie da sie czasem przekonac pani do swej wizji sukni?

Dziewczyny wklejcie sukienki albo dajcie linki do Pamietnika.

Bo tez raczej bede swoja szyc (za drogo by mi bylo w salonie) i kolekcjonuje namiary i opinie.

P.

Odpowiedz
Ambrozja 2013-11-12 o godz. 18:06
0

karola82 napisał(a):Ambrozja możliwe, że trafiłam na kiepski dzień tej Pani..różnie bywa powodzenia w szyciu :)
Niestety przeliczyłam się co do możliwości p. nazwisko usuniete przez moderatora Ewak Zadzwoniłam do niej z pytaniem, czy uszyje mi sukienkę, podając w przybliżeniu, jaką (prostą w kroju, ale z "1 kawałka", a nie klinów m.in.) chcę..
No i się zawiodłam, baardzo..

Pani Sabina najpierw na mnie prawie nakrzyczała, że nie ma takiej możliwości, aby sukienka była z 1 "kawałka" (nawet nie zdążyłam dodać, że jestem w stanie dopłacić za dodatkowy materiał)...
Po kilku równie kąśliwych uwagach dodała, że jak mi się podoba sukienka w salonie, to żebym ją kupowała..
Dziwne tylko, że w salonach jakoś potrafią taką uszyć..

Mój narzeczony powiedział, że gdyby nie słyszał rozmowy (stał obok), to by mi niestety nie uwierzył, że tak się mogła zachować..

Cieszę się tylko, że mam jeszcze czas na wybranie sukienki w salonie..

Odpowiedz
anna_grr 2013-10-31 o godz. 16:44
0

witam,
ja jestem świeżo po ślubie (24 maja) i suknię szyłam właśnie u pani Sabinki, co mogę powiedzieć? same plusy :) szybko, fachowo, miło i ślicznie, nic dodać nic ująć :) ponieważ jestem 5-tym miesiącu ciąży to wybrałm krój sukni ściętej pod biustem, pojechałam do pani Sabinki ze zdjeciem, suknia gotowa w tydzień, śliczna!! Do tego welon, rękawiczki, ozdoba do włosów, wszystko na miejscu. Zdjęcia jak tylko będe miała to wkleję :)
pozdrawiam
i polecam :)

Odpowiedz
K@melka 2013-08-21 o godz. 22:20
0

ja rowniez czekam na zdjecia wyczynowe pani Sabinki, wklejajcie, pozdrawiam!!!:)

Odpowiedz
karola82 2013-07-12 o godz. 01:07
0

Ambrozja możliwe, że trafiłam na kiepski dzień tej Pani..różnie bywa powodzenia w szyciu :)

Odpowiedz
Gość 2013-07-11 o godz. 04:26
0

Chcialabym zobaczyc fotki sukni ktore ta Pani uszyla ...Plis, dziewczyny wklejajcie fotki :) albo Ty zagadaj z kolezankami- jesli tam szyly i wrzuccie choc 1 fotke :)

Odpowiedz
Ambrozja 2013-07-11 o godz. 03:24
0

karola82 ,

nie chcę stawać po stronie Pani Sabiny,bo co prawda nie szyłam sobie jeszcze u niej sukni, za to byłam kilka razy na przymiarce 2 sukienek moich koleżanek... i z czystym sumieniem mogę polecić ją jako krawcową.
Sukienki uszyte były naprawdę dobrze. Mnie trochę przeszkadzały kliny, z których były uszyte(ja chciałabym mieć sukienkę z 1 kawałka)

Możliwe, że akurat nie trafiłaś na dobry nastrój (chociaż podczas moich wizyt nie zauważyłam niezadowolenia, ani nawet zniecierpliwienia"klientkami")

Ps. Ja będę właśnie u niej szyła moją sukienkę;)

Odpowiedz
karola82 2013-07-11 o godz. 00:35
0

przez telefon przynajmniej była niemiła, zniechęcona i jakas taka opryskliwa generalnie nie zachęciła do przyjazdu do siebie

Odpowiedz
Gość 2013-07-09 o godz. 19:46
0

Czemu uważasz ze podejscie do klientów ma beznadziejne? :) Ja sie zastanawilam nad uszyciem sukni u tej Pani :) Ale nie wiem juz sama... Dziewczyny wklejcie zdjecia sukni, ktore byly szyte przez tą Pania, PLISSSS a jak ktos ma zdjęcie orginalu i kopii to juz w ogole byloby extra!
bede wdzięczna :)

Odpowiedz
karola82 2013-06-18 o godz. 02:15
0

wyciągam
Bardzo niemiła osoba z tej krawcowej, przynajmniej przez telefon :awantura: Nie kwestionuję jej umiejętności, bo nie doświadczyłam (na peno nie skorzystam), ale podejście do klientów beznadziejne.szok w butach :o

Odpowiedz
dinka 2011-11-20 o godz. 23:05
0

up, up up

Kilka dziewczyn już brało ślub w sukniach Pani Sabinki z Rembertowa. Bardzo proszę o fotki sukien od Pani Sabinki.

:prayer:

Odpowiedz
Sylwuska22 2011-08-07 o godz. 15:59
0

ja tezż chętnie bym zobaczyła inne zdjęcia sukienek uszyte przez Panią Sabinę.
Czy u niej można przymieżyć jakiś suknie?

Odpowiedz
martinez51 2011-07-27 o godz. 18:50
0

hejka dziewczyny

wklejcie zdjęcia które szyła pani Sabinka. Ja też się do niej wybieram ale cały czas się boję że to nie będzie to co w salonie, że nie ten krój, fason itd.....
jak wasze wrażenia?pomocy plisss

pozdr.

Odpowiedz
Gość 2011-03-31 o godz. 18:05
0

Hej dziewczyny, piszcie jak Wasze sukienki i wklejajcie foty...
przeczytałam cały wątek, ale czy wiecie moze ile czasu teraz się czeka na uszycie sukni u pani Sabiny
meow a jak Twoja sukienka
Jesteś zadowolona

Odpowiedz
Gość 2011-02-17 o godz. 16:33
0

ja po pierwszej przymiarce bylam lekko oszolomiona, ale efert koncowy byl super. Suknia podczas slubu i wesela "zachowywala" sie rewelacyjnie, najwazniejsze to podpicie trenu - nie mam mu w ogole nic do zarzucenia (kolezankom, ktore kupowaly w salonach treny sie zrywaly). Suknia lezala idealnie.
A mozna ja obejrzec w pameitniku mezatki :)
pozdrawiam ;)

Odpowiedz
meow 2011-02-17 o godz. 14:07
0

Ja byłam dopiero na pierwszej przymiarce. Mam mieszane uczucia, bo nie jest do końca tak jak sobie wyobrażałam ale dzisiaj jadę już niby odebrać suknię i zobaczymy.
Będę również wdzięczna za opinie od innych ;)

Odpowiedz
AnetaT 2011-02-17 o godz. 13:37
0

witam!
dziewczyny mówcie jak efekty!!
ja również chyba bede szyć, ale boję sie baaardzo efektów końcowych...
wklejajcie suknie i opiszcie jak sie sprawowały suknie!!

Odpowiedz
meow 2011-02-09 o godz. 15:35
0

Jak tam wrażenia po odebraniu sukni?
Ja jeszcze swojej nie widziałam i jestem bardzo zestresowana, bo slub tuz tuż a Pani Sabina powiedziała, żeby odbierać nie wcześniej niz dwatyg. przed ślubem.
Niestety pierwsza przymiarka jest jakieś 3 dni przed odebraniem sukienki, więc dopiero wtedy ją zobaczę.
Martwię się, że coś będzie nie tak i wtedy juz nic nie wymyślę :(((((

Odpowiedz
asik3 2011-02-03 o godz. 04:48
0

Sukienkę szyje u pani Sabinki z Rembertowa,a tkaniny kupiłam w hurtowni ślubnej Familtex z ul Floriańskiej.Mają tam super wybór tkanin i haftów więc można coś dobrać wedle gustu.Miejsce to poleciła mi krawcowa i miała racje - kupiłam szmatki i czekam niecierpliwie na odbiór sukienki.

Odpowiedz
Gość 2011-01-26 o godz. 13:10
0

Pani Sabina wziela ode mnie 500 zl. Telefon do niej: 611 86 54

Odpowiedz
kslomka 2011-01-25 o godz. 23:26
0

Jeszcze słyszałam o wróżce z Marek, a wy????

Odpowiedz
kslomka 2011-01-25 o godz. 22:44
0

a ile ta Pani sobie liczy i podajcie numer telefonu albo chociaż adres, bo Ja też raczej szykuję sie do uszycia. Mój ślub we wrześniu, kiedy proponujecie sie do Niej zgłosić???

Odpowiedz
Gatka 2011-01-25 o godz. 22:17
0

To moja suknia :) http://foto.onet.pl/albumy/zdjecie.html?no=12&id=27288&q=Aga_Po&k=10&nxt=9 szyta u Pani Sabiny rok temu, bylam bardzo zadowolona :)))

Odpowiedz
Gość 2011-01-25 o godz. 19:46
0

Czemu ten Rembertow blizej Slupska nie jest? :chlip:

Odpowiedz
Gość 2011-01-25 o godz. 16:59
0

moja suknie mozna zobaczyc w Pamietniku męzatki:

http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=30482

w razie czego sluze pomoca ;)

Odpowiedz
meow 2011-01-25 o godz. 16:29
0

Dziewczyny, które szyły u Pani Sabiny bardzo proszę o zdjęcia tych arcydzieł ;)

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 19:21
0

Joasiu ja tez chetnie zobacze, tym bardziej, ze wlasnie moja suknia jest u pani Sabiny w trakcie szycia.
Dla zainteresowanych w przyszlosci, chcialabym dodac, ze koronke (na calosc sukni) kupowalam samodzielnie, bo jednak wybor u p. Sabiny byl nie najwiekszy. Ale wrazenia mam jak najbardzie pozytywne poki co.
Mam nadzieje, ze wkrotce odbiore moje cudo ;)

Odpowiedz
Loxia 2010-11-24 o godz. 17:27
0

joanna221 napisał(a):w ostatnia sobotę (18.06.2005) był mój ślub, suknia wspaniale sie prezntował, goście byli zachwyceni. :D
Pani Sabina spisała sie na medal, to co chciałam to dostałam, super. Polecam
Joasia a zdjęcia? a wpis do pamiętnika mężatki? no co to za ociąganie się ;)

Odpowiedz
joanna221 2010-11-24 o godz. 17:21
0

w ostatnia sobotę (18.06.2005) był mój ślub, suknia wspaniale sie prezntował, goście byli zachwyceni. :D
Pani Sabina spisała sie na medal, to co chciałam to dostałam, super. Polecam

Odpowiedz
Netunia 2010-11-24 o godz. 01:50
0

Ja też będę u niej szyła a nawet nie wiedziałam, że zbiera takie super opinie w necie:)
Pani Sabinka jest znajomą rodzinki więc tak już od dawna było wiadomo, że u niej

zresztą szyła mojej siostrze piękną oryginalną suknię w kolorze capuciino, z kuperkiem z tyłu a na tym kuperku jakby trzywarstwowa "niby" kokarda (piszę niby bo z kokardy tylko szrokie troczki :)) łączona błyszcząca satyna z żakardową górą i właśnie tymi pasami z żakardu, cudo i naprawdę oryginalna

jeszcze nigdzie takiej nie widziałam... moę przesłać zdjęcia bo wisi u mnie w szafi (miałam się zająć jej sprzedażą) ale nie mam narazie czasu

więc naprawdę Panią Sabinkę polecam

Odpowiedz
joanna221 2010-09-08 o godz. 02:56
0

Byłam dziś u krawcowej, mówiłam że „znalazłam” ją przez internet, powiedziała, że bardzo dziękuję osobom, które o niej napisały i chwaliły. Suknia zamówiona, jeszcze nie dokładnie, bo nie wiem jaki materiał myślę o satynie matowej ale błyszcząca też jest ładna, muszę pomyśleć no i gorset, wiem że aplikacje zamiast koronki, ale nie wiem czy z rękawkiem. No nic pierwszy krok już zrobiony. Zanim wyszłam to miałam okazje zobaczyć inne suknie. A i muszę powiedzieć że sporo osób czekało w kolejce do tej pani. Pani mi się podoba, jest miła i zna się na rzeczy.

Odpowiedz
magdusiek 2010-09-05 o godz. 21:23
0

witam jestem z Radzionkowa slub 27.08.2005
poże znacie jakas dobra krawcowa na śląsku bo bardzo bym chciała zeby mi wyczarowała takie cudo
http://www.demetrios.pl/product_info.php?products_id=5
jakos mam ogólnie stracha przed tym szyciem boje sie ze nie bedzie to to wiec jak znacie kogos wartego polecenia pto prosze bardzo o namiary

Odpowiedz
joanna221 2010-08-22 o godz. 01:56
0

A może wiecie jak dojechać do p. krawcowej od strony Sulejówka?

Odpowiedz
joanna221 2010-07-13 o godz. 17:03
0

napiszcei, czy byłyście zadowolone, a może wklejcie zdjęcia.

Odpowiedz
Loxia 2010-07-13 o godz. 00:46
0

Sabina Kwiatkowska
ul Gembarzewskiego 6/8 Rembertów
***

o tej pani mówicie?

*) Usunęłam nr tel. Proszę namiary przesyłać privem. Jagoda

Odpowiedz
Gość 2010-06-30 o godz. 20:29
0

a czy ta pani robi też przeróbki gotowych sukien? poproszę namiar na nią...

Odpowiedz
iwona_r 2010-06-24 o godz. 21:30
0

Dziewczyny, które szyłyście sobie suknie u p. Sabiny...
Czy faktycznie była taka o jakiej marzyłyście?
Jestescie zadowolone w 100 procentach?
Te hafty są faktycznie takie rewelacyjne?
Itd...
Sporo kiecek juz przymierzyłam i jeszcze nie trafiłam na taką która "odebrala mi mowę"....no chyba, ze mówimy o cenie ;)

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 19:44
0

Super ja w końcu tez muszę się wybrać ciekawe co mi zaproponuje ze by mnie trochę wyszczupl lol ić

Odpowiedz
Gatka 2009-09-29 o godz. 17:39
0

Relacja z wczorajszej króciutkiej wizyty w Rembertowie:

- pani wydała się kompetentna
- udzieliła kilku fachowych porad typu jak mnie optycznie obniżyć (mój M nie jest zbyt wysoki)
- materiał polski - biały i jaśniutkie ecru (musiałam przyłożyć w domu do śnieżnobiałej bluzki żeby to zobaczyć)
- koronek na razie nie ma zbyt dużo do oglądania, będą później, różne
- uszyje to co chcę, chociaż próbowała mi trochę przemycić swoją wizję (ale się zaparłam)
- cena ok 750 z materiałem
- będzie i welon i halka na kole ale nie spytałam z wrażenia czy w cenie :(
- no i pojawić się mam dopiero pod koniec lipca, bo szyją w dwa tygodnie (a ja bym chciała juuuuuuż :( )
- no i dostałam skrawek materiału ...
Teraz zostało czekać do lipca ...

Odpowiedz
Pucka 2009-09-27 o godz. 19:46
0

Dziewczyny Kochane! Ja też poproszę o namiary na tę panią! A poza tym mam pytanie (ja mam głównie pytania na tym forum): czy cena 800 zł obejmuje samo szycie, czy też w tym jest już materiał?

Odpowiedz
Gość 2009-09-27 o godz. 17:53
0

Ja swoją suknie najprawdopodobnie będę szyła u krawcowej pod Wrocławiam, będzie to model Demetoris 824 i podobno mam się zmieścić w 1000 zł....jeszcze nie widziałam jak ta Pani szyje ale pojadę do niej i zobaczymy...

Odpowiedz
elek 2009-08-30 o godz. 18:01
0

szkoda że nie wiedziałam wcześniej o tej Pani moja krawcowa z Wołomina szyje mi za 1.800 zł. tylko, że podobno z drogiej koronki i dlatego tak drogo... ale napewno i tak sporo zarobi na mnie...

Odpowiedz
Gość 2009-08-30 o godz. 05:43
0

Tylko jak ona wyczarowywuje te hafty takie same jak na oryginalnych sukienkach.... wiem, że z fasonem problemu nie ma ale dodatki....to one czynią oryginał niepowtarzalnym

Odpowiedz
Gość 2009-08-29 o godz. 06:31
0

Jak tak wszystkie naraz do niej polecicie, to ceny skoczą jak nic lol

Odpowiedz
Gość 2009-08-26 o godz. 00:16
0

piękna suknia Rudasku :love:

Odpowiedz
Gatka 2009-08-25 o godz. 22:09
0

Dzwoniłam tam przed chwilą bo namiar mam już od dawna ale mnie zmobilizowałyście. To co ja chcę po opisie na telefon ma kosztować ok 750 zł!!!!!!!!!!!!!!!!! (dla porównania w salonie 2000 zł). Pani (pomoc?) bardzo miła udzieliła mi wszystkich informacji, wybiorę się do nich wkrótce :)

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 22:09
0

Rudasku jaaaaka śliczna :o Ja dzwoniłam do tej Pani cenę powiedziała mi taką samą jak tobie maks.800 zł no i kazała mi przyjechać w maju Sukienki szyją podobno w dwa tygodnie. Ja chyba wybiorę taką

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 21:10
0

Anecik ja tez ślubuje w sierpniu. :D Z panią krawcową umówiona jestem na początek lipca. Naprawdę warto pojechać. Tylko musisz mieć sukienkę już wybraną albo przynajmniej tak mniej więcej fason. Ona doradzi, pokaże Ci hafty, dodatki.
Moja suknia kosztować bedzie ze wszystkimi dodatkami 800 zł. maks. Jak powiedział cene to przysiadłam, aż się dwa razy dopytywałam...
a sukienka będzie wyglądać tak :


a taki tył

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 21:04
0

Rudasku mówimy oczywiście o Pani z ulicy Gemarzewskiego bardzo się cieszę ze mi powiedziałaś ze ma profesjonalne oko :) nie chciałby sie zawieść. Ja dostałam namiar od znajomej i wybieram sie do niej tak ok. maja bo slub dopiero w sierpniu. Dziękuję ci jeszcze raz no i życzę Ci szczęśliwej sukni :) :)

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 20:54
0

Ja widziałam sukienkę uszytą przez panią krawcowa z Rembertowa. Sukienka zrobiła na mnie piorunujace wrażenie. Była super. Mało tego dziewczyna była w 4 miesiącu ciązy i nie było widać, ale nie dlatego że w ogóle nie było widac tylko dlatego, że sukienka była dobrze uszyta. Byłam u niej w środę i będę tam szyła swoją suknię.
;) Widziałam zdjęcia dziewczyn które szyły u tej pani i prawie wszystkie sukienki bardzo mi się podobały. ;) ;)
Babka jest konkretna, patrzy na Ciebie i mówi w jakiej sukience by Cię widziała. Naprawdę warto sie przejechać do niej. :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie