Pytania

  • iwiopole 2009-06-24 o godz. 03:45, odsłony: 38951

    Utwardzacze do paznokci - który warty polecenia?

    Do wszystkich dziewczyn,mam nadzieje ze was to zainteresuje. ostatnio kupilam sobie UTWARDZACZ LAKIERU firmy AVON i chcialam wam powiedziec ze jest on rewelacyjny,lakier sie trzyma dluzej i wysycha w okolo 60 sekund,kupilam nie wiedzac czy bedzie on dobry i zostalam mile zaskoczona. a UTWARDZACZ firmy BELL jest beznadziejny,nie kupujcie.takie jest moje zdanie,pozdrawiam :)

    Odpowiedzi (166)
    Świat Paznokci :: Tipsy, żele, akryle Ostatnia odpowiedź: 2011-09-09, 04:03:10
    Tagi:
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze
poleczka_kk 2009-06-24 o godz. 04:45 0

hmmm...zastanawiałam się właśnie nad tym z AVONu, i skoro go polecasz chyba się jednak zdecyduję i go zamówię :) ,
pozdrawiam

Odpowiedz
kisskiss 2009-06-24 o godz. 15:01 0

chyba najlepszy utwardzacz jest Inglota, choc teraz mam Diamond Shield i tez calkiem przyzwoity

Odpowiedz
cmoksia 2009-06-24 o godz. 16:29 0

ja mam 2w1 Sally Hansen i jestem bardzo zadowolona, miałam ten z Avonu ale niestety nie byłam zbytnio zadowolona. Następnym razem spróbuje z oriflame, też jest nowy twardzacz, a co do Bell, to pamiętam że ktoś go na forum bardzo polecał (chyba jak tworzylyśmy listy dobrych, tanich kosmetyków)

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 16:34 0

Jak mowisz ze utwardzacz ze AVONU jest rewelacyjny to moze sie skusze :) Dziewczyny jakie sa jeszcze dobre utwardzacze Waszym zdaniem???

Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 16:37 0

Ja mam np. 3 w 1 z Killy's i jak dla mnie super!

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 17:10 0

Ja również mam z AVON i na początku-rewelacja-super nabłyszczał i ok-ale teraz po dłuższym czasie używania zaczął mi gęstnieć -choć jest go jeszcze ponad połowa.

A poza tym to używam z GENA-top cout-jest duży wydajny i nie twardnieje tak szybko, a wczesniej miałam jeszcze z nsi i też rewelacja. :P5 :P5

[ Dodano: 2004-09-23, 11:58 ]
nie gęstnieje-pomyłka-zamiast nie twardnieje

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 19:33 0

Ja ostatniu kupilam utwardzacz inglota szybkoschnący nr 021 i jestem bardzo zadowolona!!

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 20:47 0

Kurcze to ja chyba muszę spróbować tego INGLOTA :P

Tyle dobrych opinji to aż zachęca do zakupu

Odpowiedz
marudka 2009-06-24 o godz. 20:47 0

Co do utwardzacza Avonu to na początku jest ok ale tak mniej więcej jak zostaje go połowa to niestety powoduje "bombelkowanie" lakieru. Na początku myślałam że to wina lakieru ale przy drugim utwardzaczu sytuacja się powtórzyła.. więc chyba jednak utwardzacz robił bombelki

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 20:47 0

Kurcze to ja chyba muszę spróbować tego INGLOTA :P

Tyle dobrych opini to aż zachęca do zakupu

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-24 o godz. 20:49 0

sally hansen insta dry
super jest

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 20:51 0

marudka napisał(a):Co do utwardzacza Avonu to na początku jest ok ale tak mniej więcej jak zostaje go połowa to niestety powoduje "bombelkowanie" lakieru. Na początku myślałam że to wina lakieru ale przy drugim utwardzaczu sytuacja się powtórzyła.. więc chyba jednak utwardzacz robił bombelki
To ja zauważyłam to samo. :P8

WKURZAJĄCE BAŃKI POWIETRZA!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 21:49 0

wlasnie jak ja używalam insta dry to mi sie robily takie bąbelki i szybko zrobil sie za gesty i po zuzyciu polowy sie nie nadaje a na dodatek wolno schnie wole inglota a co do avonu to nie probowalam

Odpowiedz
Gość 2009-06-24 o godz. 23:40 0

A jak to cenowo wyglada?

Odpowiedz
Gość 2009-06-25 o godz. 00:06 0

Ja używałam i polecam w 100% utwardzacz z E-F jest naprawdę rewelacyjny i w/g mnie o niebo lepszy od tego z Avonu .pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-06-25 o godz. 00:13 0

INGLOT ok 11-12 zł
SALLY HANSEN ok 30-35 zł
AVON 22 a w pormocji ok 14

Odpowiedz
Gość 2009-06-25 o godz. 01:31 0

Dzieki holly8! Te 11-12 zl jestem w stanie wydac i to jeszcze na Inglota :)

Odpowiedz
kindza 2009-06-25 o godz. 03:32 0

no a ja kupiłam inglota 021 i faktycznie wysycha bardzo szybko czego nie można powiedzieć o pozostałych lakierach tej firmy ale niestety lakier mi złazi z paznokci po 2 dniach a jak pomaluje utwardzaczem z bell to spokojnie mi sie trzymaja 5 dni wiec to chyba od paznokci zależy
obecnie mam utwardzacz firmy Star Nails ale jestem dopiero w fazie testowania wiec moge powiedzieć tylko tyle że pazurki mam 4 dni bez jednego odprysku :)

Odpowiedz
Gość 2009-06-25 o godz. 15:01 0

Również posiadam utwardzacz Inglot nr 021 i muszę przyznać, ze świeżo pomalowane pazurki szybko wysychają a lakier trzyma się ok 3-4 dni. Posiadam także Golden Rose Classic Top speed Gloss ale on z kolei troszkę rozmazuje mi wzorki (zazwyczaj czarne) lecz poza tym dorównuje Inglotowi.

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-25 o godz. 17:54 0

holly8 napisał(a):wlasnie jak ja używalam insta dry to mi sie robily takie bąbelki i szybko zrobil sie za gesty i po zuzyciu polowy sie nie nadaje a na dodatek wolno schnie wole inglota a co do avonu to nie probowalam
a ten inglota to tylko utwardza czy ma jeszcze jakies wlasciwosci

Odpowiedz
Gość 2009-06-26 o godz. 02:30 0

gosiunia2004 napisał(a):holly8 napisał(a):wlasnie jak ja używalam insta dry to mi sie robily takie bąbelki i szybko zrobil sie za gesty i po zuzyciu polowy sie nie nadaje a na dodatek wolno schnie wole inglota a co do avonu to nie probowalam
a ten inglota to tylko utwardza czy ma jeszcze jakies wlasciwosci

Ten utwardzacz inglota bardzo ładnie nabłyszcza paznokietki , bardzo dobrze trzymaja sie pod nom wszelkie ozdóbki i wydaje mi sie ze jak pomalujesz nim na troszke mokre pazurki to całość szybciej schnie, ale niestety niebardzo przedłuża trwałosc , ale i tak go lubie.

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-26 o godz. 02:32 0

dzieki holly

Odpowiedz
Gość 2009-06-26 o godz. 14:09 0

holly8 napisał(a):INGLOT ok 11-12 zł
SALLY HANSEN ok 30-35 zł
AVON 22 a w pormocji ok 14

Musze też spróbować INGLOTA-szczególnie cena jest zachęcająca, a na dodatek jest juz sprawdzony przez was dziewczyny :P3

Odpowiedz
Gość 2009-06-26 o godz. 18:24 0

utwardzacz z E-F kosztuje 10zł. a jest naprawde rewelacyjny i o niebo lepszy od inglota polecam

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-26 o godz. 20:11 0

madziaraska22 napisał(a):utwardzacz z E-F kosztuje 10zł. a jest naprawde rewelacyjny i o niebo lepszy od inglota polecam
a jak moglabym go zdobyc

Odpowiedz
Gość 2009-06-26 o godz. 20:20 0

zamowic w E-F;)

Odpowiedz
cmoksia 2009-06-26 o godz. 20:28 0

mi ten Sally Hansen 2w1 też rozmazuje wzorki, głównie te robione lakierami inglota z igiełką, a na dodatek drogi jest (ok 33zł), ale na naturalnych pazurkach długo mi się wszystko trzyma 4-6 dni (jak na mnie baardzi długo, bo ja bez tego codziennie lub najwyżej co drugi dzień musialam zmywać resztki które zostały na pazurkach)

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-27 o godz. 18:54 0

madziaraska22 napisał(a):zamowic w E-F;)
fakt
ale glupek ze mnie

Odpowiedz
the_evil 2009-06-30 o godz. 19:15 0

Inglota jeszcze nie próbowałam (trzeba badzie wypróbować).
Sally Hansen jest dobry, choć lekko rozmazuje wzorki.
Najbardziej mi odpowiada alessandro ale jest dość drogi ok. 40 zł.
Kylly's i Avon jak dla mnie podejscie obojętne, nie są złe ale są od nich lepsze.
Taka jest moja opinia ale chyba za krótko się bawię pazórami by moje opinie były znaczące. Wyrazaja one tylko moje preferencje tylko co do mojej osoby.

Odpowiedz
kindza 2009-06-30 o godz. 19:31 0

no i mogę powiedzieć z ręką na sercu ze ten utwardzacz ze Star Nails to dla mnie porostu cud, paznokcie wytrzymały mi 7 dni bez ani jednego odprysku i gdyby nie fakt że złamałam pazurka to kto wie ile jeszcze by wytrzymał :) a musze powiedzieć ze łapki przez 3 dni moczyłam prawie bez przerwy w wodzie z powodu przygotowywania przeróżnych potraw na przyjęcie urodzinowe :)

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-06-30 o godz. 20:13 0

Najbardziej mi odpowiada alessandro ale jest dość drogi ok. 40 zł.
a czy alessandro przyspiesza wysychanie lakieru

Odpowiedz
Gość 2009-06-30 o godz. 21:24 0

kindza napisał(a):no i mogę powiedzieć z ręką na sercu ze ten utwardzacz ze Star Nails to dla mnie porostu cud, paznokcie wytrzymały mi 7 dni bez ani jednego odprysku i gdyby nie fakt że złamałam pazurka to kto wie ile jeszcze by wytrzymał :) a musze powiedzieć ze łapki przez 3 dni moczyłam prawie bez przerwy w wodzie z powodu przygotowywania przeróżnych potraw na przyjęcie urodzinowe :)
co to za utwardzacz??gdzie go można kupić i le kosztuje??

Odpowiedz
kindza 2009-07-01 o godz. 03:59 0

no właśnie sama zastanawiam sie skąd ja go wezmę jak mi sie skończy, bo kupiłam go na targach w Katowicach a kosztował mnie 18zl
na opakowaniu pisze jedynie Star Nalis utwardzacz szybkoschnący 15ml

Odpowiedz
the_evil 2009-07-01 o godz. 12:27 0

a czy alessandro przyspiesza wysychanie lakieru
Ja uzywam takiego kombo:
moze być jako podkład, ale głownie to utwardzacz, wysuszacz (naprawde szybcitko wysusza) i nabłyszczacz z ozywianiem kolorow. Czysta rewelacja. Jak bede dziś w domu to dokładnie napisze jak się nazywa.

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-07-01 o godz. 15:41 0

Ja uzywam takiego kombo:
moze być jako podkład, ale głownie to utwardzacz, wysuszacz (naprawde szybcitko wysusza) i nabłyszczacz z ozywianiem kolorow. Czysta rewelacja. Jak bede dziś w domu to dokładnie napisze jak się nazywa.

to super
dziekuje

Odpowiedz
Gość 2009-07-01 o godz. 17:33 0

kindza napisał(a):no właśnie sama zastanawiam sie skąd ja go wezmę jak mi sie skończy, bo kupiłam go na targach w Katowicach a kosztował mnie 18zl
na opakowaniu pisze jedynie Star Nalis utwardzacz szybkoschnący 15ml

Może któraś z WAs wie?
Kindza, a Ty masz naturalne paznokcie?

Odpowiedz
kindza 2009-07-01 o godz. 18:06 0

tak naturalne :)

Odpowiedz
the_evil 2009-07-02 o godz. 15:35 0

Wpisuję co to jest.
Firma: alessandro
Nazwa: NO LITE GEL 10in1
Opakowanie: takie bladozielone z białym lub blado srebrnym napisem.

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-07-03 o godz. 02:15 0

the_evil napisał(a):Wpisuję co to jest.
Firma: alessandro
Nazwa: NO LITE GEL 10in1
Opakowanie: takie bladozielone z białym lub blado srebrnym napisem.

dziekuje skorzystam

Odpowiedz
Gość 2009-07-08 o godz. 18:30 0

suuper właśnie zamówiłam ten utwardzacz AVON - tez nie mialam pojęcia czy zadziala...

Odpowiedz
cytrynka 2009-07-09 o godz. 04:23 0

ja uzywam utwardzacza firmy euro fashion i jestem bardzo zadowolona pazurki lsnia dlugo lakier sie dobrze i dlugo trzyma i sam utrardzacz kosztuje tylko 10 zl!!!! 8

Odpowiedz
the_evil 2009-07-12 o godz. 18:22 0

ela007 napisał(a):suuper właśnie zamówiłam ten utwardzacz AVON - tez nie mialam pojęcia czy zadziala...
Jak dla mnie ten avonu za szybko gęstnieje i poźniej przy malowaniu (czyt. pokrywaniu paznokci) zaczynają sie robic babelki. Zdecydowanie bardziej wolę alessandro czy sally hansen, jedyna ich wada to wysoka cena.

Odpowiedz
enya83 2009-07-14 o godz. 23:41 0

a ja uzywam utwardzacza z ACTIV (15zl) :) tyle tylko ze jest to utwardzacz UV ale na prawde warto. Pieknie sie roprowadza, mocno trzyma ozdobki no i lakier potrafi sie trzymac ponad 2 tyg (na tipsie) i ok 5-7 dni na naturalnym pazurku (oczywiscie wszystko zalezy w jakim stanie jest pazurek)
wczesniej uzywalam tez utwardzacza z Lovely (ok 3zl) i tez byl super. Wysycha w 60s i pieknie trzyma lakier
co do rozmazywania wzorkow to ja zauwazylam dziwna przypadlosc-jesli uzywam ciemnego lakieru prawie zawsze cos tam sie rozmarze, wiec moim zdaniem to raczej nie wina utwardzacza....

Odpowiedz
the_evil 2009-07-15 o godz. 13:53 0

Nie mam lampy UV, wiec dalej bede bankrutowac na utwardzaczu alessandro, dobre jest chociaz to ze jest bardzo wygajny i na długo starcza.

Odpowiedz
Gość 2009-07-15 o godz. 20:40 0

ile kosztuje ten utwardzacz STAR NAILS????

Odpowiedz
Gość 2009-07-15 o godz. 23:02 0

czy ktos zna może "in a snap" firmy Orly??

Odpowiedz
kindza 2009-07-16 o godz. 03:40 0

o ile sie orientuje to ten utwardzacz (ACTIV) wysycha tez tak jak zwykły lakier tyle że i pod lampą można go suszyć wtedy jest szybciej :) zreszta sama przeczytaj :)
http://www.activeshop.com.pl/sklep/product_info.php?products_id=68

Odpowiedz
enya83 2009-07-16 o godz. 03:59 0

hm.... zdrozal czy ja sie pomylilam? w kazdym badz razie jest na prawde dobry wiec polecam :)

Odpowiedz
Gość 2009-07-31 o godz. 19:14 0

Ja nie uzywam utwardzacza bo nie wiem na ile jest potrzebny.

Odpowiedz
kompia 2009-07-31 o godz. 20:25 0

Nie uzywam utwardzaczy... zawsze na wierzch daje bezbarwny hmmmmm moze trzeba sprobowac

Odpowiedz
Gość 2009-08-01 o godz. 00:19 0

ja daje utwardzacz, bo szybciej schna paznokietki - ok 5 min, a bez utwardzacz nawet i 45min!!

Odpowiedz
kompia 2009-08-01 o godz. 14:32 0

Wiecie co zauwazylam, za kazdym razem jak pomaluje paznokcie jakims kolorem i nie przeciagne bezbarwnym to strasznie dlugo mi schna...naloze najzwyklejszy bezbarwny i czas sie diametralnie skraca hmmmmmmmm

Odpowiedz
Gość 2009-08-02 o godz. 01:40 0

Ja zauwazylam ze bezbarwny bardzo szybko wysycha, i to z kazdej firmmy.

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-08-02 o godz. 07:33 0

ja wlasnie dzis zamowilam na EF wysuszacz CHINA GLAZE
ciekawe jaki bedzie

Odpowiedz
Gość 2009-08-05 o godz. 04:38 0

Podziel się swoimi wrazeniami

Odpowiedz
madziarka84 2009-08-05 o godz. 07:37 0

hmm inglot bardzo dobry a Rimmel podobno tez oki moja siostra uzywa i zadowolona :)

Odpowiedz
Gość 2009-08-06 o godz. 20:40 0

Poleca wsztstkim kosmetyk inglota, warto zaplacic tą cene!

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-08-07 o godz. 05:10 0

dostalam juz ten wysuszacz china glaze z zakraplaczem i faktycznie bardzo szybciutko wysusza lakier
ale jak sie okazuje jestem glupkiem strasznym
bo uwaga uwaga
nie pomyslalam ze wysuszacz z zakraplaczem jest z zakraplaczem
i teraz na wzorek musze lakier+wzorek musze nakladac bezbarwny i dopiero wysuszacz
szkoda ze jakos wczesniej mi to do glowy nie przyszlo hi hi

Odpowiedz
enya83 2009-08-07 o godz. 05:35 0

jesli chodzi o wysuszacz to polecam z firmy CREE (w spray'u) jest super i dziala blyskawicznie :)

Odpowiedz
Anja 2009-08-09 o godz. 00:19 0

Tak ten w sprayu jest swietny. A ja mam utwardzacz z constance caroll i jestem zadowolona nawet bardzo :)
Kosztuje cos koło 5 zetów ( ), nie rozmazuje mi lakierków, ładnie błyszczy i przyspiesza wysychanie :)

Odpowiedz
Gość 2009-08-09 o godz. 01:14 0

Taniej pomalowac bezbarwnym sobie!

Odpowiedz
kompia 2009-08-09 o godz. 01:44 0

rowniez jestem za bezbarwnym...ale jesli chodzi o wlasny uzytek

Odpowiedz
Gość 2009-08-09 o godz. 20:15 0

A Inglota jest chyba jakiś nowy utwardzacz w innej butelce, widziałam reklamę

Odpowiedz
Sylwia* 2009-08-10 o godz. 01:29 0

ja tez jestem za bezbarwnym

Odpowiedz
Gość 2009-08-10 o godz. 01:29 0

a ja jestem bardzo zadowolona z odżywki z klejem z firmy Dax Cosmetics "Corral" która jest jak utwardzacz
Wypróbujcie!!!

Odpowiedz
the_evil 2009-08-10 o godz. 16:55 0

Wolę moj utwardzacz.
Bo stosowac go mozna jako podkład i nabłyszczacz i ma jeszcze wiele innych funkcji, takie kombo zamiast kilku tylko 1 buteleczka.

Odpowiedz
Gość 2009-08-11 o godz. 01:06 0

Zauwazylam ze wysuszacze w spay-u powaduja bardzo czesto matowienie lakieru. Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane.Chodzi mi tez o to jak szybko po pomalowaniu paznokci mozna je spryskac wysuszaczem?

Odpowiedz
Marti20 2009-08-11 o godz. 23:11 0

Ja używam najzwyklejszego lakieru bezbarwnego z firmy "simple beauty" jest tani, bo kosztuje z 3 zł a jest dobry... nakładam zawsze 2 warstwy i pazurek sie slicznie błyszczy!!!!

A Wy jakich bezbarwnych używacie i ile kosztuja?????


POZDRAWIAM!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-08-12 o godz. 01:06 0

Skoro mowa o reklamach to przeciez tak niewiele jest reklam lakierow, trzeba szukac w sklepie nie wiedzac za wiele...

Odpowiedz
Anja 2009-08-12 o godz. 01:46 0

A Wy jakich bezbarwnych używacie i ile kosztuja?????
Ja równiez i SB, ale chwale sobie bezbarwny z Joko - świetnie sie błuszczą pazurki (kosztuje ok 8 zł) no i z Constans Carol utwardzacz za 6 zł

Odpowiedz
Marti20 2009-08-12 o godz. 03:21 0

Anja też miałam ten z Constans Carol ale szybko mi się zaczął ciągnąć.... ale był dobry
Chyba taki przezroczysto-fioletowy...

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Anja 2009-08-12 o godz. 03:39 0

Chyba taki przezroczysto-fioletowy...
Nie mój jest przezroczysty i nie ciągnie mi się hihi no może troszke jak sie już kończy :D

Odpowiedz
kompia 2009-08-12 o godz. 13:47 0

A Wy jakich bezbarwnych używacie i ile kosztuja?????
Ja najczesciej Wibo i Constals Carol...najgorsze w bezbarwnych jest to...w moim przypadku...ze szybko sie zuzywaja...tzn ja je zuzywam :|

Odpowiedz
Marti20 2009-08-12 o godz. 16:48 0

Anja napisał(a):
Nie mój jest przezroczysty i nie ciągnie mi się hihi no może troszke jak sie już kończy :D

Anja mój też jest całkowicie przezroczysty, chyba buteleczka ma lekki odcien fioletu...
Mam takie czerwone serduszko na nim i napis "PIELĘGNACJA PAZNKOCI"

Pozdrawiam!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Anja 2009-08-13 o godz. 06:08 0

Marti20 napisał(a):Anja napisał(a):
Nie mój jest przezroczysty i nie ciągnie mi się hihi no może troszke jak sie już kończy :D

Anja mój też jest całkowicie przezroczysty, chyba buteleczka ma lekki odcien fioletu...
Mam takie czerwone serduszko na nim i napis "PIELĘGNACJA PAZNKOCI"

Ty no Marti ja tez mam ten ale buteleczka jest zupełnie white :o
i zero odcienia fioletu
Moze siakis inny wykukałas ;)

Odpowiedz
Gość 2009-08-13 o godz. 20:42 0

A jak sie ciagnie lakier to mozna to fajnie wykorzystac i tak ,ulozyc, ciekawie lakier.

Odpowiedz
enya83 2009-08-13 o godz. 21:24 0

albo dolac rozcienczalnik :)

Odpowiedz
Marti20 2009-08-14 o godz. 02:34 0

Kancia ja jak miałam kiedys stary lakier (koloru bordowego), ciągnął mi się niesamowicie, ale za to wychodziły super wzorki!!!!
Można było go wyginać na każde strony, ja robiłam nim fajne fale i linie krzywe...

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-08-14 o godz. 03:14 0

Marti, wlasnie o to mi chodzi, ja takie koleczka zakrecam!!!

Odpowiedz
Marti20 2009-08-14 o godz. 03:34 0

Tylko tamten już mi się skończył
Teraz muszę czekać 2 lata zanim mi się tak bedzie ciągnąl następny... bhuuuuuu

POZDRAWIAM!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-08-14 o godz. 16:37 0

Bez przesady, 3 miesiace spokojnie wystarcza jak go bedzie malo na dnie!

Odpowiedz
Marti20 2009-08-14 o godz. 17:07 0

Nie no Kancia ten poprzedni leżał gdzieś u mnie w szufaladzie i totalnie o nim zapomniałam...
Niektóre lakiery mam już 6 m-cy i nadal sie nie ciągną
Nie wiem jak długo bede czekać, zależy od firmy lakieru

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2009-08-14 o godz. 17:11 0

Wiecie co, to chyba niemożliwe ale miałam jeden lakier constance caroll - żółty - miałam go ponad rok i słowo daję dopiero niedawno zaczął mi gęstnieć - wyrzucilam go, bo pewnie był już przeterminowany ale trzymał swą konsystencję naprawdę rewelacyjnie długo - i nic do niego nie dolewałam.

Odpowiedz
Marti20 2009-08-14 o godz. 20:45 0

_Agnieszka_ napisał(a):miałam jeden lakier constance caroll - żółty - miałam go ponad rok i słowo daję dopiero niedawno zaczął mi gęstnieć
Ja też tak mam z lakieram z L'OREAL mam już go ponad rok i nic.... wcale się nie ciągnie, jest nadal ładny i lejący a data ważności kończy sie za 2 m-ce :)

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-08-15 o godz. 00:52 0

Nie wiedzialam, ze lakiery maja date waznosci lol

Odpowiedz
girljusta 2009-08-15 o godz. 00:58 0

No ja ostatnio używałam przeterminowanego INGLOTA, ale nie zauważyłam żeby się coś działo. Wszystko było normalne.

Odpowiedz
Gość 2009-08-15 o godz. 04:33 0

Nie tylko od firmu ale od tegoo czy dobrze dokrecamy po uzyciu go!

Odpowiedz
Gość 2009-08-16 o godz. 21:27 0

a ja od 1/2 roku mam utwardzacz firmy Joko. Jest rewelacyjny, szybko schnie, i trzyma lakier do 6 dni. Poza tym butla jest duża i ekonowmiczna, a kosztował tylko 12 zeta!

Odpowiedz
Gość 2009-08-16 o godz. 22:13 0

Nie wiedzialam ze firma joko ma takie produkty...

Odpowiedz
Gość 2009-08-17 o godz. 18:45 0

no własnie też się zdziwiłam. poza tym jak sobie zrobiłam frencza z utwardzaczem to nic się nie dzieje nawet jak sprzątam i uzyma różnych detergentów.

Odpowiedz
Gość 2009-08-17 o godz. 21:17 0

Ja pamieetam jak fugowalam sobie parapet, paznokcie byly straszne a po lakierze nie zostalo prawie nic...

Odpowiedz
Gość 2009-08-21 o godz. 05:32 0

joko? oO nie pomkyslałabym ze ta firma robi takie rzeczy dobre;)

Odpowiedz
Gość 2009-08-21 o godz. 14:22 0

trzeba szukac...

Odpowiedz
Gość 2009-08-21 o godz. 23:52 0

Witam!

O utwardzaczu tej firmy nie wiedziałam,ale polecam biały lakier tej firmy,jest naprawdę bardzo biały,właściwie identyczny jak inglota,za to cena dużo niższa.Do tego świetny pędzelek - idealny frencz :)

pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2009-08-21 o godz. 23:58 0

wiele drozszych mozna zastapiac tanszymi! :D :D

Odpowiedz
Gość 2009-08-22 o godz. 01:24 0

dostalam dzis wreszcie ten utwardzacz z Avonu, zobaczymy jak bedzie sie sprawowac... zaraz polece pomalowac sobie pazurki

Odpowiedz
KAMi_ns 2009-08-25 o godz. 04:11 0

a ja uzywam utwardzacza wzbogaconego wapniem z firmy sensique nawet spoko... :P

Odpowiedz
Gość 2009-08-25 o godz. 16:17 0

Edyta 78 - mogłabyś wskazać, który to utwardzacz Joko stosujesz.
oto link do odżywek joko, czy to ten pierwszy?
http://www.joko.pl/pl/?f=b30888f9ca3ae316b128870bbc9806d4

Odpowiedz
the_evil 2009-08-25 o godz. 17:26 0

kmoncia napisał(a):dostalam dzis wreszcie ten utwardzacz z Avonu, zobaczymy jak bedzie sie sprawowac... zaraz polece pomalowac sobie pazurki
Używałam tego utwardzacza (jesli tobie chodzi o taki nabłyszczająco utwardzajacy) i dla mnie byl całkowicie przeciętny. Rewelacyjny nie był ale i nie był zły. Na poczatku uzywa sie go dobrze ale za szybo gestnieje i robia sie przy malowaniu pecherzyki z powietrzem. Moze pomógłby na to rozcieczalnik? Nie wiem jak go miałam to nie wiedziałam jeszcze nic o rozcienczalnikach.
Miłego testowania.

Odpowiedz
Gość 2009-08-28 o godz. 05:18 0

ja tez zakupilam i jak narazie odpowiada,...

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie
  • Strona z