Quantcast
  • Gość odsłony: 14925

    Jak zrobić uzupełnienie by nie było widać różnicy?

    Siemanko!!! Mam mały problem z robieniem uzupełnień! A konkretnie chodzi mi o to ze w momencie kiedy robie uzupełnienie to widać różnice między akrylem tym sprzed 3 tyg a tym nowo założonym, jeśli macie jakies pomysły to bardzo bym was prosiła o rade co zrobić żeby nie byla widoczna ta różnica!! W sumie pod kolorowym lakierem to nie ma różnicy czy widac czy nie ale jak juz chce zrobic np. przezroczysty french! Z góry dzieki za jakakolwiek pomoc!!

    Odpowiedzi (33)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-20, 04:55:10
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-10-20 o godz. 04:55
0

Wracając do kursów to radze wszystkim najpierw dobrze zorientowac sie w tym temacie bo kiepsko można trzfic tak było w moim przypadku. ciesze sie, że tu zajżałam bo dowiedziałam sie o tym płynie a bardzo mi sie przyda bo też czasem mam problemy z uzupełnieniem :( POZDROWIONKA

Odpowiedz
Gość 2013-10-18 o godz. 07:25
0

tip blender mozna tez zamowic w firmie perfect lady (http://www.perfect-lady.pl)

Odpowiedz
Aguś 2013-10-18 o godz. 06:46
0

Bynajmniej nie chciałam byc odebrana w ten sposób. Pozdrówka cieplutkie. :P2

Odpowiedz
Gość 2013-10-18 o godz. 03:44
0

Dzięki za szybka odpowiedź!
Jestem zielona w temacie akrylków jak narazie ponieważ jestem świeżo po szkoleniu i wielu rzeczy jeszcze nie kleję, dlatego proszę o wyrozumiałość, a Twoje "jak sama nazwa mówi" odebrałam za uszczypliwość. Ale myślę, że już się dogadałyśmy.

Odpowiedz
Aguś 2013-10-17 o godz. 12:23
0

Oj napij to nie było złosliwe...chodziło mi o to ze sugeruje to słowo tip(od tipsów) w nazwie tip blender.
Preparat line out ma firma nsi , natomisat tip blender ma ibd i EZ Flow. Mozesz je zamówic u dystryybutorów tych firm. Najwiekszym dystrybutorem wszystkich firm ktore wymieniłam w Polsce jest Euro Fashion.
w w w . e u r o f a s h ion.com.pl (usun spacje)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-17 o godz. 11:26
0

Witam
Bardzo się cieszę,że pociągnęłyścieten temat tak daleko,ponieważ również myślałam,że top blender to to samo co line out. teraz widzę,że przecież nawet nazwa mówi sama za siebie.
pozdrawiam :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-17 o godz. 06:27
0

No cóż przyznam szczerze że nie doczytałam do końca tego tematu i faktycznie trochę dziwnie zabrzmiało moje pytanie. A co do tego "sama nazwa o tym mówi" to ta nazwa bez słownika bynajmniej mi nic nie mówi, ale dzięki za sprostowanie. Gdybyś mogla podać jeszcze jakiej firmy jest ten prep. line out, albo gdie można go zamówić.

Odpowiedz
Aguś 2013-10-17 o godz. 03:57
0

Napij wyzej napisałam zew line out to nie to samo co tip blender. Line out słuzy do wyrównywania linnie miedzy starą masa a paznokicem natomiast tip blender(jak sama nazwa mówi) słuzy do rozpuszczania progu tipsa.

Odpowiedz
Gość 2013-10-16 o godz. 17:29
0

A ten płyn line out to to samo co

preparat wyrównujący różnicę między tipsem a naturalną płytką paznokcia ( np.NSI D-Zolve (15ml) - Tip Blender )???? ja jestem świeżo po kursie i wyglaał on tak jak u mojej przemówczyni , czyli ja robiłam wszystko sama a pani podchodziła co jakiś czas, dlatego jestem zielona i wiem że o wielu przydatnych rzeczach nie słyszałam i wiele jeszcze nie wiem.

Odpowiedz
Aguś 2013-09-12 o godz. 08:17
0

Akryl przy uzupełnianiu trzeba dosc mocno sopiłowac. Praktycznie jest to odnowa a nie uzupełnienie. Takze miejce przejscia mdz akrylem i paznokciem nie powuinno byc widoczne jesli dobrze je obrobicie. Line out jest napewno pomocne przy dopełnianiu. Wg sp[osobu uzycia nakłada sie go po przygotowaniu paznokici i po nałozeniu primera.
Natomiast przy tipsach jesli macie problem z przejsciem to do rozpuszcenia tego miejsca słuzy preparat Tip Blender. Nakłada sie go jednak na próg tipsa przed jego opracopwaniem.
Preparaty te nie musza byc tej samej firmy co akryl czy zel.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-05 o godz. 07:42
0

hmmmm.....choroba wogóle zapomniałam że zaczęłam ten temat o uzupełnianiu!!!
Dzieki za rady.

Co do radzenia sobie z odrastającymi pazurkami pod tipsem to z przykrością musze stwierdzic ze nic z nimi nie robie, po prostu jak któraś klientka chce zeby nie było widać jej naturalnej płytki to zwyczajnie zakładam tipsy od nowa :( Teraz jednak zebrałam troche kaski i chyba w koncu zakupie sobie frezareczke!

Jeśli chodzi o ten preparat to tez pierwszy raz o nim słysze! Ale zdecydowanie sobie go kupie i wypróbuje! A mogłybyście poradzić w jakiej firmie mozna to kupic i gdzie?

A wracając do tematu kursów to faktycznie nie mozna wrzucac wszystkiego do jednego worka, ja tez od dawna próbowałam robić (co prawda tylko sobie) pazurki ale dla większego rozeznania poszłam na kurs. Zreszta uważam ze kazda z nas chcąc zapewnić sobie i swoim klientka dostateczne zebezpieczenie przed chorobami itp. to jak najbardziej musi wybrać sie na taki kurs. Ale oczywiście myśle o kursach profesjonalnych a nie takich gdzie jakas pani w swoim domu uczy zakładać tipsy bez odpowiednich materiałów i przyżądów, sama trafiłam na taka pania i czym prędzej zrezygnowałam z nauki u niej! :)
Mówie wam dziewczyny naprawde warto zebrać fundusze i iść na kurs, wiele mogą tam nauczyc!!
Pozdrowionka dla wszystkich!

Odpowiedz
Gość 2013-09-04 o godz. 15:15
0

powiedzcie czy firma Sanny Line ma już taki preparat bo chciłąbym zakupić ale nie wiem czy ma ten "line out"

Odpowiedz
Gość 2013-08-16 o godz. 04:22
0

BZDURA,BZDURA,BZDURA!!! DZIEWCZYNY,KTO WAM TAKICH GLUPOT NAOPOWIADAL,ZE LINE OUT UZYWA SIE PRZED PRIMEREM?!?! UZYWAM LINE OUT JUZ BARDZO DLUGO PRZY KAZDYM UZUPELNIENIU I JESTEM ZADOWOLONA.UZYWAM GO PO PRIMERZE.
ZACYTUJE CO PISZE NA TEN TEMAT DYSTRYBUTOR PREPARATU ,EF:

"(...)
3.NALOZ JAK ZWYKLE ODTLUSZCZACZ I PREPARAT ANTYBAKTERYJNY,POCZEKAJ AZ WYSCHNA,A NASTEPNIE NANIES PRIMER BY PRZYGOTOWAC NATURALNA PLYTKE PAZNOKCIA.BADZ OSTROZNY,NIE DOTYKAJ SKORY ANI SKOREK.POCZEKAJ AZ PRIMER CALKOWICIE WYSCHNIE.
4.UZYWAJAC APLIKATORA W PEDZELKU OSZCZEDNIE NALOZ LINE OUT NA LINIE POLACZENIA AKRYLU Z NATURALNA PLYTKA PAZNOKCIA.BEDZIE ON PRZECIEKAC POD POLACZENIE I LACZYC Z NATURALNA PLYTKA PAZNOKCIA.ISTOTNE JEST,ABY NALOZYC LINE OUT DOKLADNIE NA LINIE LACZENIA.
(...)"

TERAZ JUZ CHYBA NIE MA WATPLIWOSCI.

Odpowiedz
Gość 2013-08-15 o godz. 14:15
0

WITAM

LINE OUT NAKŁADAMY PRZED PRIMEREM

Odpowiedz
Gość 2013-08-10 o godz. 04:19
0

Dobra laski ,powiedzcie czy nakłada sie go przed primerem czy po nim,bo jedni pisza tak a drudzy inaczej,

Odpowiedz
Albertyna 2013-08-01 o godz. 10:56
0

Gumcia! Wydaje mi się, ze nie line out nie przyda Ci się do tipsów, bo on rozpuszca trochę akryl, tak, że on bardziej przylega do paznokcia ( no, tak mniej-więcej), ale czy poradzi sobie z tipsem... nie sądzę.

Odpowiedz
Anulka 2013-08-01 o godz. 06:50
0

Plyn, plynem. Naj wazniejsze dobrze spilowac. Powodzenia

Odpowiedz
Gość 2013-08-01 o godz. 06:43
0

Mam pytanko czy ten preparcaik musi być tej samej firmy co akryl???

Odpowiedz
elena 2013-07-31 o godz. 00:39
0

Olga nie opowiadaj takich glupot o kursach .....no to wogole nie uznawajmy zadnych aytorytetow...nie uczmy sie....itd...nie mozna brac wszystkiego do jednego worka.Wiadomo ze podstawa jest dobrze zainwestowac w sprawdzony kurs i osobe ktora prowadzi.Papierek nie papierek ale potrzebny rowniez zwlaszcza do pracy.Zresztą nie od razu Krakow zbudowano...
Zmiana tematu....ten preparat mozna uzywać, ale podstawa jest dobrze opracowac pazurka.Line out ma wady i zalety nie nalezy go naduzywac to takie nasze wyjscie awaryjne.

Odpowiedz
Gość 2013-07-30 o godz. 04:09
0

robiłam kurs za granicą.....
więc było ok... ale to i tak tylko papierek..

Odpowiedz
Gość 2013-07-30 o godz. 03:41
0

Dokładnie tak jak mówisz. Mój kurs wyglądał w ten sposób,że babeczka pokazała mi co z czym sie je i troche przy mnie posiedziała i póżniej sama musiałam robic-normalne-ale ona przychodziła jak ja zawołałam a tak to ja nic nie obchodziła.Totalna zlewka.Ale jeżeli chodzi o wykład:choroby, problemy z paznokciami itd..to ok nie mogę nażekać.Wiadomo,że do wszyskiego trzeba wprawy i ćwiczyć.......ale bez przesady.
A JAK BYŁO U WAS NA KURSIE?

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 13:08
0

....A KTO POWIEDZIAŁ, ŻE NA SZKOLENIU DOWIESZ SIE ....MĄDRYCH RZECZY....TAM GENERALNIE NICZEGO NIE UCZĄ...!!!!TO JEDEN WIELKI KIT..JA ROBIE PAZURKI 2 LATA A OD PONAD PÓŁ ROKU MAM PAPIEREK I G... ZAL MI WYDANEJ KASY NA SZKOLENIE..

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 12:55
0

super ja tez chyba zakupie, mam ten sam problem, i tez nie powiedziano mi o tym na szkoleniu

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 09:54
0

....wystarcza na 260 razy tzn użyć

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 09:26
0

Już kiedyś słyszałam o takim cudeńku i też napewno się w niego zaopatrze po tak dobrych opiniach

Szkoda tylko że dość drogi, ale mam nadzieje że i wydajny.
Napewno pomoże mi lepiej pracować. ::kw01

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 07:07
0

Tez chyba zainwestuje w line out bo nie chce mi sie siedziec i godzinami pracowac nad paznokciem. I mam pytanie- do samego tipsa nie mozna go chyba uzywac?
A co do grubosci to ja wszystkim moim dotychczasowym klientkom mowie aby przychodzily do mnie tak co 1,5 tygodnia i wtedy juz opilowuje im paznokietki-odrost i biala koncowke-przy uzupelnianiu nie mam juz tyle pracy. Jesli nie maja ochoty mnie tak czesto widywac to pokazuje im jak same musza dbac o pazurki. Jak dotad po pierwszych probach samodzielnego dbania o pazurki tylko 1 klientka nie przychodzi do mnie tak czesto- reszte widuje raz na tydzien na opilowanie i malowanie :)

Odpowiedz
Albertyna 2013-07-29 o godz. 06:54
0

Zgadzam się w pełni z Olgą! Line Out jest świetny, jestem w nim absolutnie zakochana. Tylko stusuj mało i cierpliwie poczekaj aż wyschnie- zrobi sie błyszcący, bo inaczej nici ze wszystkiego! Nakładasz go na w pełni przygotowane paznokcie- wypiłowane, odtłuszczone i po primerze (primer też musi wyschnąć, ale to chwila). Line Out wysycha ok minuty.
Powodzenia!

Odpowiedz
beatika10 2013-07-29 o godz. 05:52
0

HEJ BARDZO DAWNO MNIE TU NIE BYŁO .TAK DUZO SIE ZMIENILO PRZEZ TEN CZAS .PIERWSZE SŁYSZE O TYM PŁYNIE DO UZUPEŁNIEŃ ZARAZ IDE DO MOJEJ INSTRUKTORKI -DLACZEGO MI O NIM NIE POWIEDZIAŁA :P37

Odpowiedz
Gość 2013-07-29 o godz. 02:44
0

....witam was PROFESJONALISTKI..
\

jUZ KIEDYŚ GDZIEŚ PISAŁAM O PŁYNIE KTÓRY SIĘ NAZYWA '' LINE OUT'' I UZYWA SIE GO STRIKTE PRZY ROBIENIU UZUPEŁNIEN ....SPIŁOWUJE SIE AKRYL DO GRANICY KIEDY ODRÓSŁ I TAK ABY PEWNA CZĘŚĆ MIEJSCA ODROSTU DELIKATNIE ODSTAWAŁA....I SPARUJE SIE PŁYNEM LINE OUT....WTEDY STARY AKRYL SIE ZLEWA Z PAZNOKIETKIEM I ROBIĄC UZUPEŁNIENIE NIE WIDAĆ STARSZEJ WARSTWY TYLKO PIĘKNIE ODNOWIONY PAZNOKIETEK. płyn stosujemy przed primerem ...smarujemy tylko miejsce połączenia paznokcia z akrylem i nalezy doprowadzić aby cześc płynu wpłyneła pod starą część akrylu.......JEŚLI CHODZI O ODNOWE FRENCHU TO FAKTYCZNIE DOSYĆ SPORO NALEZY SPIŁOWAC ABY PO NAŁOZENIU NOWEJ WARSTWY NIE BYŁ PAZNOKIEC ZA GRUBY..........................mam nadzieje ze poradzicie sobie z problemem i bedziecie zadowolone a w szczególności wasze klientki.....

koszt tego płynu to 55 zł za 7ml.. ale jest .rewelacyjny !!!! sama go uzywam i to naprawdę praca bez zstrsu , że coś wyjdzie nie tak...

Odpowiedz
kisskiss 2013-07-28 o godz. 03:15
0

Magga musisz sporo spilowac, niestety nie ma innego sposobu :|

Odpowiedz
Gość 2013-07-26 o godz. 09:32
0

:P85 radzę zakupić frezarkę , a jak radzisz sobie z paznokciem od spodu?????? nie mając frezarki..... :(

Odpowiedz
Gość 2013-07-26 o godz. 09:12
0

Dzieki za rade postaram sie spróbować zrobić jak mowisz, tylko niestety bede misiala zrobic to pilnikiem bo jak na razie jeszcze nie zakupilam frezarki! :(

Odpowiedz
Gość 2013-07-26 o godz. 07:24
0

Na początku miałam podobny problem, po uzupełnieniu było widac (prześwitywał) stary uśmiech lub akryl był szarawy na końcówce - więc:
1. dobrze zmalowić paznokieć aby zetrzeć ten zszarzały akryl (na całści paznokcie)
2. robiąc dziurkę frezarka zwrócić uwagę czy dobrze wypiłowałaś starą linię uśmiechu - chodzi mi czy wystarczająco głęboko w tym miejscu, bo jeśli nie to będzie potem prześwitywać...

Teraz jest ok po każdym uzupełnieniu :)

Powodzeniaaaa

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie