Quantcast
  • Gość odsłony: 13722

    Szukam modelki na zdobienia

    Szukam modelki do malowania pazurków.
    Jestem w fazie ćwiczenia wzorków na paznokciach a że sama nie posiadam ładnych paznokci (tipsy nie wchodzą w grę z powodów zawodowych) szukam chętnej która udzieliłaby swych dłoni na malownaie wzorków. NAjlepiej by pazurki były naturalne (zmywacz) ale przedłużane sztucznie tez mogą być... :)

    Jestem amatorką póki co więc potrzeba troszkę czasu.... powiedzmy raz w tygodniu na 2 godzinki.
    Osoby tylko z Warszawy....
    Ach no i osoba ta musiałaby przyjechac do mnie gdyż sprzętu fotograficznego nie wynoszę z domu :-( a chciałabym uwieczniać te wzorki
    Zapewniam że nie jestem zbokiem :)
    Czekam na PW.

    Odpowiedzi (13)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:09:33
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
leeloonia 2013-11-12 o godz. 17:09
0

dodaris tez sie moge pokusic kochana 8)

Odpowiedz
soft_toy 2013-11-12 o godz. 17:09
0

dodaris no to ja chcę :) Jeśli tylko będę miała jakąś przerwę w szkole, to będziesz mogła sobie na mnie poszaleć :)

Odpowiedz
dodaris 2013-11-12 o godz. 17:09
0

soft_toy spokojnie,w następnych miesiącach też będą konkursy

Odpowiedz
soft_toy 2013-11-12 o godz. 17:09
0

dodaris kurde gdyby nie to, że mam teraz za dużo zajęć na oddziałach, to byś miała już modelkę :) A tak nie mogę noooo A Ty takie piękne kwiatuchy robisz

Odpowiedz
dodaris 2013-11-12 o godz. 17:09
0

Szukam modelki do stylizacji paznokci(praca konkursowa)-potrzebuję modelkę "ogryzacza" ;):mrgreen: jak również z ładna płytką .Tylko ze Szczecina :)wszelkie info na pw

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-07-29 o godz. 12:06
0

Hehehe maż mnie zabije :)
On nie trawi zapachu lakieru :)
Hehehehehe
Może go na wczasy z córką wyślę :)

Odpowiedz
Gość 2009-07-29 o godz. 10:49
0

to ja tez sie zglaszam z moimi pazurkami :) jakbys jeszcze potrzebowala pazurkowa modelke to daj znac :)

Odpowiedz
Gość 2009-07-29 o godz. 06:01
0

wiem gdzie jest Huta bo tam byłam jak mnie kanar złapał lol hihi

to co jesteś ZA ?? :) bo ja z Oksaną jak najbardziej tak :) a byśmy mogły we dwie przyjechać?.. nie jesteśmy zbokami ;) lol

Odpowiedz
Gość 2009-07-29 o godz. 05:52
0

Sorrki za ciszę...ale nawał w pracy mnie przywalił :(
Zmywacz jest bezacetonowy oczywiscie, ale kiedyś moje tipsiki niestety zmatowiły sie strasznie po takich malowaniach (ok 30 ) a nie chciałabym narażać kogoś na straty :(
Dzielnica- Bielany, koło Warszawa Huta...ale dojazd jest naprawde bardzo dobry np. z pl. Bankowego
BUZIAKI
Ach i dziękuję za wiadomości :)

Odpowiedz
Gość 2009-07-29 o godz. 05:09
0

A z jakiej dzielnicy jesteś? I co oznacza ten zmywacz? Że nie masz bezacetonowego czy co?

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-07-29 o godz. 04:18
0

Oksana napisał(a):*Vitalinea* napisał(a):
Zapewniam że nie jestem zbokiem :)
Czekam na PW.
Ojj jaka szkoda =]

Dolly moze razem pojdziemy ? =]
Ja jetsem ZA :) ale Vitalinea coś się nie odzywa

Odpowiedz
Gość 2009-07-29 o godz. 03:54
0

*Vitalinea* napisał(a):
Zapewniam że nie jestem zbokiem :)
Czekam na PW.
Ojj jaka szkoda =]

A tak serio to ja tez moge robic za modelke,
bo ostatnio cos mnie wena opuscila...
Dolly moze razem pojdziemy ? =]

Odpowiedz
Gość 2009-07-28 o godz. 07:53
0

ja jestem chętna :D

mam żeliki ale to chyba nie szkodzi ;)

Buziaki

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie