Quantcast
  • Gość odsłony: 12032

    Wykrzywiony pędzelek w lakierze- dlaczego?

    Czesc dziewczyny.Kupilam ostatnio lakier brokatowy-taki z cieniutki pedzelkiem.Bylam zadowolona,jednak wczoraj chcialam wykonczyc mi pazurki odkrecam a tu ten pedzelek wygiety(jakby wykrzywiony).Nie dalo sie nim nic zrobic.Mialyscie kiedys takie cos-jaki jest powod-moze wiecie. :)

    Odpowiedzi (12)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-13, 19:41:26
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-10-13 o godz. 19:41
0

ja rozcieńczam brokatowe lakiery rozcieńczaczem Cree i nic z nimi sie nie dzieje, no oprócz tego że są żadsze ;)

Odpowiedz
Gość 2013-10-13 o godz. 17:27
0

lakiery brokatowe rozciencza sie tylko i wylacznie lakierem bezbarwnym ale nie za duzo bo nie bedzie kryl najlepiej potem jeszcze wymieszac go wykalaczka bo na dnie jest pelno brokatu amozna tez wsadzic go do goracej wody a jak pedzelek sie wygnie kiedy lakier jest jeszcze ok to wystarczy nim pozadnie kilka razy wstrzasnac

Odpowiedz
cmoksia 2013-10-13 o godz. 14:50
0

ale przynajmniej nie są drogie, więc wiele na tym jednym nie straciłam

Odpowiedz
daga28 2013-10-13 o godz. 13:37
0

cmoksia napisał(a):ja mialam taki brokatowy do zdobień z wibo i najpierw się podwijał pędzelek, to bawiłam się wykałaczką, a potem lakier poprostu zasechł :x
Te lakiery są do niczego. Miałam z nimi taki sam problem

Odpowiedz
cmoksia 2013-10-12 o godz. 21:48
0

ja mialam taki brokatowy do zdobień z wibo i najpierw się podwijał pędzelek, to bawiłam się wykałaczką, a potem lakier poprostu zasechł :x

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-12 o godz. 21:23
0

misia, tu chodzi o lakiery z cienkimi pędzelkami... w takich zwykłych z grubym pędzelkiem w lakierach brokatowych nigdy tak mi się nie zdarzyło, więc możesz być spokojna :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-12 o godz. 20:50
0

wiecie co a ja mam lakier z avonu z brokatem i z oriflame i nic takiego mi sie nie zrobilo ale dobrze ze macie sposoby na te lakiery przyda sie na przyszlosc
dzieki wam laseczki :)

pozdrawiam fszystkie gadulki :D :D :D :D :D

Odpowiedz
Gość 2013-10-12 o godz. 12:08
0

Dzieki za odpowiedz,faktycznie jak sie zawinal to zakrecilam ,chwile odczekalam i juz jest prosty(pedzelek).Oj rzeczywiscie dziwne sa te niektore lakiery...

Odpowiedz
EfA21 2013-10-11 o godz. 22:01
0

Te brokatowe liniery faktycznie są dziwne!!! Ja też mam takie przypadki z pędzelkiem i do tego one bardzo szybko wysychają. Też kiedyś dolałam lakieru bezbarwnego, ale wtedy brokat słabo krył... Ostatnio nie kupuję tych lakierów wole zwykły i nakładać cieniutkim pędzlem, a do zdobienia brokatem bardzo zadowolona jestem z lakieru Sally Hansen z teflonem tylko nakładać go trzeba wykałaczką. Jest rewalacyjny!!!
_______________
Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-11 o godz. 21:50
0

mi też się tak robi, w szczególności jak pędzelek jest bardzo cienki, ale to nie zawsze... raz chce malować pazurki i widze że jest zawinięty, to zakręcam lakier i czekam z 5 min (nic nie robiąc z pedzelkiem) i sam się prostuje :D

od rozcieńczacza brokat nie robi sie matowy... ale od acetony może ;)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-11 o godz. 21:43
0

tez tak probowalam ale w przypadku lakieru z brokatem,brokat robi sie matowy :( i wszystko do wyrzucenia-ehhh

Odpowiedz
Karola0885 2013-10-11 o godz. 21:25
0

Hey miałam ten sam problem z lakierem i rozcieńczyłam go, a że nie mam rozcieńczalnika to poprostu dolałam tam lakieru bezbarwnego i wykałaczką wymieszałam później było już OK

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie