Quantcast
  • Gość odsłony: 3827

    Jakie lakiery używacie?

    Ja z jednym malutkim pytaniem....Jakich firm lakiery używacie???Ja jaden głównie na Inglocie i alessandro mam kilka. :)

    Odpowiedzi (95)
    Ostatnia odpowiedź: 2011-03-03, 06:24:37
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2011-03-03 o godz. 06:24
0

ja uzywam glownie inglota i Maybelline

Odpowiedz
Gość 2011-02-17 o godz. 02:16
0

ja zawsze patrze na koorek jakiego szukam albo ktory od razu wpada mi w oko ale najwiecej mam z inglota i maybelline

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2011-02-03 o godz. 01:02
0

Ja bardzo często używam Inglot, Joko i Constance Carroll. Moim zdaniem długo wytrzymują i ładnie pokrywaja płytke paznokcia. :)

Odpowiedz
Gość 2011-02-01 o godz. 02:39
0

ja rowniez uzywam lakierow INGLOTA sa super nie gestnieja i maja ladne kolorki,fajne sa rowniez AVONU ale nie maja juz takiej gamy kolorow.pozdrawiam

Odpowiedz
Nadiya_18 2011-01-26 o godz. 02:31
0

Używam głównie lakierów Inglota najbardziej mi sie podobają i pasuja jeśli chodzi o trwałość. Ale kupuje czasami tez inne, nie wszystkie sa dobre ale czasami trafiaja sie dość dobre.

Odpowiedz
Reklama
cytrynka 2011-01-24 o godz. 06:04
0

constans Carollmilam pare i powiem ze to zalezy od koloru w sumie
trzyma sie spoko ale niektore kolory zostawiaja staszne smugi i nie da sie malowac w ogole

Odpowiedz
olaolaola 2011-01-24 o godz. 03:23
0

dziewczyny a co sadzicie o constans Caroll chyba dobrze napisalam, nie jest najtanszy, ale musze z zalem przyznac, ze jesli chodzi o mnie to gorszego nie mialam :x

Odpowiedz
cytrynka 2011-01-23 o godz. 22:41
0

inglot the best

Odpowiedz
kompia 2011-01-23 o godz. 22:30
0

ostatnio bylam w nowym salonie inglota w Woli Park... i normalnie zakochalam sie w tym sklepiku... juz planuje kolejny nalot na inglota kolorkow full wypas...poza tym super kasetka pro-16 z cieniami...aha inglot ma super nablyszczacz...

Odpowiedz
Gość 2011-01-23 o godz. 22:01
0

a dla mnie firma nie ma najmniejszego znaczenia, wazne by kolor mi odpowiadal :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2011-01-23 o godz. 03:19
0

ja mam najwiecej z inglota ale mam tez duzo z innych firm kupujac lakier nie patrze na firme w wiekszym stopniu decyduje kolor lakieru

Odpowiedz
gosiunia2004 2011-01-23 o godz. 00:38
0

Paloma
mam taki sliczny brokacik drobniuseki w bezbarwnym lakierze tej firmy i jest suuuuuuuuuuper

Odpowiedz
kompia 2011-01-22 o godz. 21:24
0

lakiery są niewiadomego pochodzenia i do tego źle przechowywane - zapewniam!
hmmmm zdaza mi sie kupowac takie lakiery i ich pochodzenie nie koniecznie mnie obchodzi, wazne sa kolorki i wytrzymalosc na pazurku :D a co do przechowywania to tez mnie nie interesuje bo nigdy mi sie zaden lipny lakier jeszcze z bazarku nie trafil

No nie zapeszajmy...

Odpowiedz
Gość 2011-01-22 o godz. 20:44
0

Ja generalnie używam lakiery firm z drogerii,którą mam "pod nosem" :) tj. Inglot,Pierre Rene,Joko,Paloma...kupuję przede wszystkim kolor,który mi przypadnie do gustu. Kupując zawsze w tym samym miejscu,mam przynajmniej pewność,że lakiery są świeże i nie przemarznięte.Z tego co wiem niektóre dziewczyny kupują lakiery na tzw. bazarach co stanowczo odradzam ... lakiery są niewiadomego pochodzenia i do tego źle przechowywane - zapewniam!

Odpowiedz
Dzieffczynka 2011-01-15 o godz. 03:44
0

Ja też używam lakierów z INGLOTA i jestem z nich najbardziej zadowolona Najładniejszy jest numer 9 albo 6:mrgreen: Z WIBO mam jeden taki rażący różowy super kolorek tylko po 3 użyciu zgęstniał mi :( a date ma do 12.2005 A szkoda :( Z LOVELY mam tylko odżywkę która jak narazie nie zgęstniała.Z AVONU nie odpowiadają mi kolorki :( Moim zdanie beznadziejne są z RIMMELA i z ASTORA szybko zgęstniały i bardzo szybko odpryskują Dobre są także z LEMAXA mam z nich lakiery do zdobienia i tylko biały nie zdał egzaminu ale nie miałam jeszcze białego który by długo stał

Odpowiedz
gosiunia2004 2011-01-11 o godz. 06:12
0

a uzywalyscie lakierow ktore mozna kupic w TERRANOVIE (markowane ta samam nazwa)
ja kupilam rozowy ale taki raczej kiepski

Odpowiedz
iwiopole 2011-01-07 o godz. 19:31
0

ja wiekszosc mam z constance carroll,no i pare innych

Odpowiedz
kompia 2010-12-20 o godz. 02:28
0

zaza ja rowniez nie przepadam za Avonem i Oriflame poza tym maja maly wybor...

Odpowiedz
Gość 2010-12-20 o godz. 00:45
0

Ja kupuje lakiery, głównie ze względu na kolor,potem sprawdzam cenę i robię szybką kalkulację- im bardziej szalony kolor tym niższa powinna być jego cena!
Zdarza mi się kupić drogi lakier w "ponadczasowym" kolorze, ale i tak moją ulubioną firmą jest INGLOT i nie wiem dlaczego AVON i ORIFLAME omijam szerokim łukiem

Odpowiedz
Gość 2010-12-02 o godz. 02:55
0

tylko inglot...nie ma lepszych lakierów :) no czasem z avon'u ale to dla kolorów..bo są niepowtarzalne :)

Odpowiedz
Gość 2010-12-02 o godz. 00:00
0

Ja to wariatka jestem :) wczoraj kupilam sobie fajny lakier i dzis juz na uczelnie przyniosłam, aby na kolezance wyprobowac
No coz, taka moja pasja

Odpowiedz
Gość 2010-12-01 o godz. 22:28
0

ja tez czasami uzywam tych tanszych lakierkow, na to jakis dobry utwardzacz i trzymaja sie ok 5-6 dni :P

Odpowiedz
Gość 2010-11-29 o godz. 05:18
0

Sylwia* napisał(a):nic nie odpryskuje. a myje codziennie naczynia, piore, nieoszczedzam ich. tyle sie trzymaja! moze to zalezy od paznokcia.
możliwe. Tylko pozazdrościć takich pazurków :P8

Odpowiedz
Gość 2010-11-28 o godz. 22:54
0

nic nie odpryskuje. a myje codziennie naczynia, piore, nieoszczedzam ich. tyle sie trzymaja! moze to zalezy od paznokcia.

Odpowiedz
Gość 2010-11-28 o godz. 06:07
0

5-8 dni???? Niezle. A nic Ci nie odpryskuje jak to na naturalnym paznokciu? Mi na naturalnym paznokciu lakiery wytrzymywaly tylko do 4 dni...

Odpowiedz
Gość 2010-11-27 o godz. 06:02
0

haszira7 napisał(a):I MASZ RACJE SYLWIO TO JEST JAKIS POMYSŁ...TYLKO CZY ONE SA DOBRE JAK DLUGO CI SIE UTRZYMUJA NA PAZNOKCIACH????POZDRAWIAM :D :) :) :) :)
mam naturalne paznokcie i trzymaja mi sie od 5 do 8 dni. to znaczy tyle najdluzej wytrzymalam z jednym wzorkirm. jeslibym nie zmyla to pewnie bylyby dluzej. a co do tego czy sa dobre to szczerz mowiac jeszcze sie niezawiodlam, tylko niektore maja zle pedzelki

Odpowiedz
Gość 2010-11-25 o godz. 22:52
0

I MASZ RACJE SYLWIO TO JEST JAKIS POMYSŁ...TYLKO CZY ONE SA DOBRE JAK DLUGO CI SIE UTRZYMUJA NA PAZNOKCIACH????POZDRAWIAM :D :) :) :) :)

Odpowiedz
Gość 2010-11-25 o godz. 19:35
0

ja tez nigdy nie zuzylam lakieru do konca, bo niezdazylam . i teraz kupuje lakiery po 3 zl i jak zgestnieje to niezal mi go wyzucic i ide kupic nowy lakier

Odpowiedz
gosiunia2004 2010-11-25 o godz. 02:50
0

ja chyba jeszcze nigdy nie zuzylam lakieru do konca

Odpowiedz
Karola0885 2010-11-24 o godz. 22:25
0

kmoncia napisał(a):A jak długo stoi u was 1 lakier? Wszystko zużywacie? czy trzeba po jakimś czasie wyrzucić do kosza...? :roll:
U mnie zazwyczaj schodzą do końca (ale to głównie od koloru lakieru zależy).

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 22:00
0

JA UZYWAM LAKIEROW Z INGLOTA, LUBIE SZCZEGOLNIE 82 JEST FAJNY MOZE KTOS PROBOWAŁ>??I MA POMYSŁ NA NIEGO????A POZATYM MAM Z FIRMY RUBY ROSA I NAWET NAWET DOSYC DLUGO SIE UTRZYMUJE..........A KOSZTUJE OK.5 ZL :D

Odpowiedz
Gość 2010-11-20 o godz. 01:27
0

Ja jak narazie mam kilka lakierów Professionails i jestem bardzo zadowolona (szkoda, ze kosztują po 23zł :| ) Mam też ze 2 Inglot i mogą być. Ale w sumie, nie wiem dlaczego, nie jestem do nich do końca przekonana.

A jak długo stoi u was 1 lakier? Wszystko zużywacie? czy trzeba po jakimś czasie wyrzucić do kosza...? :roll:

Odpowiedz
Gość 2010-11-19 o godz. 01:58
0

ja równiez używam różnych lakierów ale nie są to jakieś strasznie drogie, choć i pare takich znajduje sie w mojej kolekcji.
Golden Rose najczesciej, wibo ,lowely, alessandro, oczywiscie inglot :P :P :P

Odpowiedz
Gość 2010-11-19 o godz. 00:31
0

wibo (choć w czarnym linerze jest bardzo gruby pędzelek),inglot (jestem zadowolona szczególnie z białego lakieru),rimmel (mam ten nowy czerwony i nie mogę się mu oprzeć-piękny żywy kolor-po prostu suer;) )

Odpowiedz
zabcia 2010-11-18 o godz. 23:54
0

ja uzywam z corala i sa super, no jeszcze golden rose

Odpowiedz
gosiunia2004 2010-11-18 o godz. 19:41
0

polecam również supernails, ładne kolorki dobrze się nimi maluje a cena w miarę o.k.15zł
to te ktore mozna kupic tylko na targach
czy mozna je zadobyc gdzies jeszcze

Odpowiedz
Gość 2010-11-18 o godz. 19:37
0

Zgadzam się co do lakierów alessandro, są super szczególnie te kolory, tylko cenowo :( , polecam również supernails, ładne kolorki dobrze się nimi maluje a cena w miarę o.k.15zł lol

Odpowiedz
the_evil 2010-11-14 o godz. 22:53
0

Jak dotad to głównie alessandro i Inglota linery. Ale zaczne teraz wypróbowawac inne skoro sa chwalone.

Odpowiedz
cmoksia 2010-11-14 o godz. 21:50
0

z Wibo się zgadzam, ale Lovely to ja osobiście nie lubię... Miałam 2 linery (dosyć gruby ten pędzelek jest) i kilka lakierów. Jeden czarny i kilka tych oryginalniejszych, typu rażący zielony, żółty itd, ale bardzo szybko zgęstniały

Odpowiedz
Gość 2010-11-14 o godz. 21:35
0

nie chciałabym namieszć ale swietne są lakiery firmy WIBO/LOVELY bo:
**nie zostawiają smug
**mają extra kolory
***są bardzo tanie-3zł
**łatwo je dostać-sieć sklepow ROOSMANN
**mają dobrej jakości pędzelki i nie wypada włosie i nie jest to taki beznadziejnie gruby pędzelek
**mają też ciekawą oferte linerów

Odpowiedz
Gość 2010-11-10 o godz. 21:51
0

wielkie dzięki

pozdro :P

Odpowiedz
slaydi 2010-11-10 o godz. 10:24
0

dobre są na pewno, ale trzeba trafić z kolorem, żeby:

1) podobał Ci się przez pół roku albo i dłużej
2) naprawdę zmieniał kolor

caly temat o tych lakierach jest tutaj

Odpowiedz
Gość 2010-11-10 o godz. 06:51
0

uzywam glownie inglota :) dobry lakier i niezbyt drogi
poza tym lubie tez sally hansen

dziewczyny mam pytanie - uzywacie moze lakierow zmieniajacych kolor pod wplywem ciepla???? bo mysle o kupnie ktoregos z nich ale nie wiem czy sa dobre

POZDRAWIAM

Odpowiedz
gosiunia2004 2010-11-07 o godz. 20:17
0

ja najbardziej lubie WIBO i ALESSANDRO za piekne kolorki i konsystencje

Odpowiedz
nailart 2010-11-07 o godz. 20:05
0

ja uzywam roznych firm jesli chodzi o lakiery bardziej patrze na kolor ktory mi potrzebny niz na firme, inglota tez posiadam w swojej kolekcji bo ma przepiektne zywe kolorki i jak dla mnie jest ok!!!

Odpowiedz
Gość 2010-11-07 o godz. 07:59
0

inglot

Odpowiedz
Gość 2010-11-02 o godz. 17:42
0

A i co najważniejsze!!!!! Na paznokciach akrylowych lakier Inglota trzyma się nawet 2 tygodnie a na naturalnych około tygodnia i to bez żadnego odpryskiwania!!!!!!!!!!
Po prostu dla mnie są "DE BEST"!!!!!!!!! ;)

Odpowiedz
KA@K 2010-11-02 o godz. 17:16
0

Ja również uzywam Inglota,
ostatnio odkryłam lakiery Maybelline z serii COLORAMA pojemność 7,5 ml więc nie zdążą wyschnąć ani zgęstniec.
Uzywam również Bourjois z seri anti-choc mają podobną konsystęcję co Inglot.

A jeśli chodzi o lakier nawierzchniowy przyspieszający wysychanie to używam Quick Dryer firmy CM --jest naprawdę dobry.

Kaśka

Odpowiedz
Gość 2010-11-02 o godz. 06:26
0

Hello Dziewczyny!
Ja też używam lakierów Inglota i wierzcie mi są chyba najlepsze w porównaniu z innymi! Praktycznie nie gęstnieją ( a mam ich kilkadziesiąt od ponad roku!!!) Schną też w miarę szybko, jeśli oczywiście nie nawali się za grubej warstwy! A już napewno po bezbarwnym fast drying (czyli szybkoschnącym)!!

Pozdrawiam Karolka

Odpowiedz
kindza 2010-10-30 o godz. 05:09
0

Beacina napisał(a):Ja też lubię Ingloty ale szczerze - też uważam że bardzo długo schną - ja zawsze nakładam preparat szybkoschnący i wtedy jest OK.
a jaki to preparat jeśli można wiedziec :) chodzi mi konkretnie o nazwe bo jestem na etapie testowania :) i narazie nie znalazłąm nic co faktycznie by działało

Odpowiedz
cmoksia 2010-10-30 o godz. 03:56
0

WB to poprostu wibo, tanie lakiery do dostania w rossmanie, mam ich sporo, bo czasem zdarzają im się oryginalne kolorki :)
oczywiście mam też lakiery inglota, jakże by inaczej.
maybelline mam kilka w kolorach zbliżonych do cappucino i kilka odcieni bordo, są naprawde super.
lubię też te malutkie lakiery Sephory i tysiące rodzajów najtańszych lakierów z rynku (tylko w połaczeniu z utwardzaczem)

Odpowiedz
Gość 2010-10-30 o godz. 03:52
0

Ja też lubię Ingloty ale szczerze - też uważam że bardzo długo schną - ja zawsze nakładam preparat szybkoschnący i wtedy jest OK.

Odpowiedz
darieczka 2010-10-30 o godz. 03:42
0

ja tez jestem przekonana do inglotów są bardzo dobre kolorki tez ok i długo nadaja sie do uzycia bo nie gęstnieja

Odpowiedz
kindza 2010-10-28 o godz. 21:34
0

marudka napisał(a):Kindza a może to dlatego, że najpierw nakładasz utwardzacz sally a dopiero właściwy lakier... może powinnaś użyć innej bazy pod lakier?
wiesz nie wiem może i masz racje :) ten post pisałam bardzo dawno temu teraz nic nie kłade pod białą koncówkę i sie dobrze trzyma
aluje białą koncówkę na naturalnym paznokciu jak zaschnie maluje odrzywką i potem lakierem i jest jak trzeba :)

Odpowiedz
Gość 2010-10-28 o godz. 09:01
0

matomiast nie polecam mabelline bardzo sie zawiodlam, juz po drugim razie zrobil sie z niego "serek".
Oooo, a to się zdziwiłam... Używam - jak Wy Inglota + czasem Caroll i właśnie Maybelline. Przy czym tylko tę "diamentową" serię - jak na razie mam 2 kolorki, oba już 3 miesiące, co jakiś czas używane i nic się z nimi nie dzieje - jak otwarte pierwszy raz.
Natomiast ostatnio miałam pecha do Isadory - kupiłam sobie taki piękny koral i po 4-5 użyciach już się ciągnął, choć data była ok . Ale mam nadzieję, że to przypadek...

Odpowiedz
marudka 2010-07-02 o godz. 03:13
0

Kindza a może to dlatego, że najpierw nakładasz utwardzacz sally a dopiero właściwy lakier... może powinnaś użyć innej bazy pod lakier?

Odpowiedz
Karola0885 2010-07-01 o godz. 07:58
0

W ramach tego tematu chciałm was ostrzec przed lakierami, które pojawiły się na allegro jako mini linery. Sądząc po opakowaniu bo na aukcji nie ma napisanej nazwy myśle, że są to lakiery jakie kiedyś dostałam. Linery brokatowe nie spełniają swojej funkcji gdyż jest w nich za mało brokatu i w końcowym efekcie wygląda to jak bezbarwny lakier z odrobiną brokatu

Odpowiedz
Gość 2010-07-01 o godz. 04:41
0

dominiczka napisał(a): i jeszcze taki z drobinkami geometrycznymi nadaje niepowtarzalny efekt! polecam :D
Drobinki geometryczne?????

Odpowiedz
kindza 2010-07-01 o godz. 04:38
0

kasiczek napisał(a):Inglot 38 ?
Po 40 minutach jest jeszcze mokry
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że za grubo go nakładasz... w takim przypadku żaden lakier do końca nie wyschnie...
no tego to juz nie wiem wydaje mi sie ze nakladam cienka warstwe ale w sumie jestem zupelnym laikiem wiec moze masz racje :) sprubuje robic to jeszcze cieniej :) dzieki za rade :)

Odpowiedz
Gość 2010-07-01 o godz. 03:44
0

ja tez mam w wiekszosci inglot bo lubie to co sprawdzone, matomiast nie polecam mabelline bardzo sie zawiodlam, juz po drugim razie zrobil sie z niego "serek". Najbardziej lubie malowac pazurki tak: (inglot) biale koncowki na calosc nr.82 i jeszcze taki z drobinkami geometrycznymi nadaje niepowtarzalny efekt! polecam :D

Odpowiedz
Gość 2010-07-01 o godz. 01:30
0

Inglot 38 ?
Po 40 minutach jest jeszcze mokry
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że za grubo go nakładasz... w takim przypadku żaden lakier do końca nie wyschnie...

Odpowiedz
kindza 2010-07-01 o godz. 00:23
0

w takim razie nie wiem moze ja robie cos nie tak :( nakladam diamentowy utwardzacz sally hansen nastepnie maluje koncowke inglotem nr38 i czekam az wyschnie i tu schnie ladnie ale jak pomaluje lakierem (tez inglot) nr9 to lakier tam gdzie jest tylko rozowy wysycha ladnie ale na koncowce schnie bardzo dlugo czasami jeszcze po 40 minutach potrafia sie poodbijac slady jezeli przez nieuwage dotkne sie czegos :( moze cos robie nie tak i dlatego tak dlugo to schnie ?

Odpowiedz
marudka 2010-07-01 o godz. 00:23
0

Dla mnie nie ma znaczenia jakiej lakier jest firmy ...dla mnie podstawą do decyzji o zakupie jest kolor ... stety i niestety... bo potrafie kupić lakier za 6-7 zł ale też i za 70 ... :D no i często nie potrafię się "kontrolować " jak wchodzę gdzieś gdzie są lakiery ...dlatego mam ich taką ilość (ok. 100) chociaż nie zajmuję się profesjonalnie tym zawodem
Co do trwałości to nie mam problemu z żadnym z lakierów co do trwałości ...po prostu odpowiednio o nie dbam :)

Odpowiedz
Gość 2010-06-30 o godz. 19:46
0

Ja tez uzywam Inglota 38 i wysycha bez problemu
Teraz to wogole mam nawalone na pazurkach jak rumunka w tobolku, bo musze zamaskowac zrastajacy akryl..
I klade: 2 warstwy odzywki Gro Max Inglota, potem biala koncowka 38, 2 warstwy rozu 82 i drobny brokacik Inglota XL1 tu juz 1 warstwa heh
I schnie bez probemu

Odpowiedz
Gość 2010-06-30 o godz. 04:52
0

Ja do frencha z Inglota lubię ten biały z numerkiem (chyba) 38. Nigdy nie miałam problemu z jego schnięciem.

Odpowiedz
kindza 2010-06-28 o godz. 07:51
0

magda-r napisał(a):JA TEŻ UŻYWAM INGLOTA. JAK DLA MNIE SĄ SUPER ZWŁASZCZA 166 I KREDOWO BIAŁY DO FRENCHA.
POZDRAWIAM :D
to moze pomozesz mi w moim malym problemie... tez kupilam zestawik z INGLOTA do frencha tylko nie wiem dlaczego bialy lakier nie chcial schnac pod warstwa rozowego :( odczekalam tak zeby byl suchy zanim nalozylam rozowy ale potem i tak bardzo dlugo to wszystko schlo masz moze na to jakis sposob ?

Odpowiedz
Gość 2010-01-03 o godz. 04:34
0

niestety nie stac mnie aby regularnie kupowac lakiery bardzo dobrych firm np.allesandro :( a z tych tanszych to zadowolona jestem z firmy inglot i constance carol,dlugo zachowuja swiezosc i maja duzy wybor kolorow,a lakierow z cieniutkim pedzelkiem uzywam firmy wibo :)

Odpowiedz
Gość 2010-01-01 o godz. 20:18
0

Ja uzywam lakierow LCN ale mialam kilka kolorow firmy Hollywood Nails i sa wiecej niz super. Ale niestety kupilam je w Niemczech.

Odpowiedz
Gość 2009-12-31 o godz. 21:59
0

Ja to uzywam lakierów Inglota, Adosa, Avon, a do frenchu zestawu z Avonu.

Odpowiedz
Karolinka 2009-12-05 o godz. 08:54
0

Oj to nie dobrze, bo z chęcią bym je wypróbowała. :( No nic poszukam w drogeriach, może będę miała szczęście

Odpowiedz
Gość 2009-12-05 o godz. 08:35
0

Trzeba szukać w dobrych drogeriach,w których jest cała szafa kolorowych kosmetyków PRIVI.Sama pracuję w takiej drogerii i z tego co wiem-sprzedaży samych lakierów się nie prowadzi.

Odpowiedz
Karolinka 2009-12-04 o godz. 19:38
0

Hmmm, polemizowałabym z tym traceniem pierwotnych właściwości w Inglocie, ja również do ostatniej kropli wykorzystuję te lakiery i nie mam z nimi żadnego problemu, oprócz tego, że są tak popularne, że czasami nie mogę nr. 82, 38 czy 166 dostać przez kilka dni. Nawet jak stoją kilka miesięcy w pomieszczeniu z wysoką dosyć temperaturą to nic się im nie dzieje z konsystencją ani trwałością. Nie używałam nigdy tych lakierów PRIVI, gdzie można je dostać????

Odpowiedz
Gość 2009-12-04 o godz. 08:27
0

Przez dobry szmat czasu szukałam idealnych lakierów do frenchu i znalazłam świetny różowy z PRIVI-kolorowe kosmetyki firmy ERIS. Gwarantuję-nie robi smugi do ostatniej kropli w butelce.Kosztuje ok 23zl. Na tak dobry biały jeszcze nie trafiłam,narazie pracuję na INGLOCIE,ale już po krótkim czasie traci swoje pierwotne właściwości.Róż z INGLOTA się chowa przy PRIVI.

Odpowiedz
Gość 2009-11-30 o godz. 01:02
0

Trzyma się trzyma - dlatego też między innymi go poleciłam, a także dobrze się rozprowadza. Zresztą jak się pomaluje utwardzaczem to już zupełnie ciężko go zetrzeć.
A kolorek ten dzięki temu, że jest bardzo intensywny, jest idealny jak się ktoś spieszy, bo na biedę można nim nawet pomalować tylko jeden raz ;)

Odpowiedz
Gość 2009-11-29 o godz. 17:44
0

co do tego lakiru pirre rene to czy poza tym pieknym kolorkiem jest fajny tzn.dobrze sie trzyma na paznokciach??
miałam kiedys duzo kosmetyków tej firmy ale nigdy lakieru.może kupie??

Odpowiedz
Gość 2009-11-28 o godz. 18:04
0

Do francuskiego całkiem niezły jest zestaw z Avon'u - tylko nie polecam kupować w okresie letnich upałów - strasznie gęstnieją w transporcie. Ale teraz przy tej zimnicy która jest na dworze to już spokojnie można ;)
Ja używam najczęściej lakierów Joko, ale mam także Inglota, Carrolla i parę innych pojedynczych.
A jeśli ktoś chce jedyny w swoim rodzaju odcień bordo - śliczny, błyszczący (tylko że dość ciemny) - na prawdę powalający - polecam Pierre Rene kolor nr 49 :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-26 o godz. 02:31
0

dobra nie ma sprawy napewno sie odezwe!!!

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 23:51
0

jak widzisz, ja też poszukuję odpowiednich lakierów;P jakbys cos znalazła o tej firmie to daj znać!! :*

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 23:30
0

dzieki za odpowiedz spróbuje ich poszukać-może przypadną mnie do gustu bo jak narazie nie mam szczescia do lakierów do francuskiego i używam lakierów zwykłych z inglota.

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 23:25
0

w zestawie były 2 lakiery-chyba 15-20zł. jako s tak...
nie wiem co to za firma...na opakowaniu jest tylko napis 'French manicure' i nad tym 'WB' a na spodzie nr.69
kupiłam je jak byłam n wakacjach w Kołobrezgu(w Rossmanie), ale nigdzie wiecej juz ich nie widziałam.

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 22:39
0

jaka to firma WB??
jesteś z niej zadowolona??
jest droga??

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 22:31
0

ja jak na razie eksperymentuję: mam jeden MAYBELLINE Water Shine Diamonds(123) i ma sliczny kolorek, 3 lakiery MANHATTAN (słabo się trzymają, ale 2 warstwy już dobrze kryją i na jedną noc są fajne-szczególnie FLUO CLUB :D ), jakiś lakier INGLOTA-ale jeszcze sie nie mogę przekonać do niego...próbowałam tez lakierów AVON i moim zdaniem są beznadziejne-ani konsystencja, ani trwalość i mają zbyt cienki pędzelek .

Do french'a kiedyś używałam właśnie AVON'u ale szybko zgęstniały.Później RIMMEL i jestem nawet zadowolona(biały lakier do końcówek z stej serii nadaje sie tylko raczej na własne paznokcie-wygląda bardzo naturalnie, na tipsach prawie go nie bylo widać)

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 22:07
0

Ja uzywam lakierów firmy"allesandro", klientki są bardzo zadowolone z tej firmy ,ponieważ się świetnie trzymają na pazurkach.Natomiast ja osobiście twierdze że zupełnie nie udały im się lakiery do frenchu i ich nie polecam ,zostawiają smugi i nie ciekawa kolorystyka.Pozdrawiam :D

Odpowiedz
Gość 2009-11-25 o godz. 21:54
0

ja używam głównie inglota ewentualnie maybeline(corona) mam kilka allesandro ale nie wyróżniaja sie szczególnie -nie za ta cenę

Odpowiedz
Gość 2009-11-15 o godz. 05:23
0

Witaj Moniko.
Ja również korzystam z Inglota, ale na próbę możesz kupić Italian Beauty - zdziwisz się niektóre kolory są bardzo fajne, szczególnie brązy, czerwienie i żółcie. Cena jest tak śmieszna, że wstyd pisać.
Wynajmuję pomieszczenie w salonie fryzjerskim i kiedy mam dobry dzień ( a zdarza mi się to bardzo często) maluję klientki przychodzące np.na koloryzację włosów za darmo. Przyznam Ci się, że nie kosztuje mnie to w zasadzie nic, a następnym razem Pani przychodzi już tylko do mnie.
Pozdrowienia Becia

Odpowiedz
Karolinka 2009-11-11 o godz. 06:04
0

Ja najbardziej lubię jedną wartswę 82, drugą 166 i końcóweczka 38, a na to jeszcze XL1 i jestem w niebie (hmmm, ktoś niewtajemniczony pomyślałby, że jestem nienormalna)

Odpowiedz
magda-r 2009-11-11 o godz. 01:43
0

JA TEŻ UŻYWAM INGLOTA. JAK DLA MNIE SĄ SUPER ZWŁASZCZA 166 I KREDOWO BIAŁY DO FRENCHA.
POZDRAWIAM :D

Odpowiedz
Gość 2009-11-07 o godz. 01:47
0

używam INGLOT, ale inne tez mogą być o ile nie odpryskują i trzymają się na paznokciu dość długo

Odpowiedz
Gość 2009-11-06 o godz. 05:56
0

ja uzywanm Inglota ale i revlona sa super, a mam i troche lakierow Constance Carroll i Classics lol lol lol

Odpowiedz
Karolinka 2009-11-04 o godz. 06:20
0

Ojej, nie chcę oceniać tej firmy i nikogo zrażać, ja po prostu mam kiepskie doświadczenia z nimi i moje koleżanki też, jednak w mojej hurtowni często spotykam osoby kupujące je, więc najlepiej zakupić jeden i się przekonać samemu. Ja ich nie lubię, ale to nie znaczy że są złe

Odpowiedz
Gość 2009-11-03 o godz. 15:04
0

O kurcze a ja ostatnio oglądałam ich ulotkę. Stwierdziłam że jak będę zaczynała "biznes" :) to kupie game tej saej firmy. No i o China... pomyślałam bo na papierku mają fajne kolorki i w sklepach ich nie ma :)

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-11-03 o godz. 13:18
0

ooo, to ciekawe........to dobrze ze ich nie kupowalam

Odpowiedz
Karolinka 2009-11-03 o godz. 08:25
0

Bardzo ich nie lubię. Tzn. używałam dotąd czterech kolorów, z których tylko 1 nie był perłowy (przy perłowych nie widać że lakier źle kryje i są smugi). Natomiast ten matowy jest do niczego, nawet trzy warstwy nie pokryją ładnie (umiem malowac paznokcie, bez przesady, to jest chyba podstawa tego zawodu), nie sądzę aby dotyczyło to tylko jednego koloru, a więcej an pewno nie spróbuję, bo cena mnie odstrasza, zwłaszcza za taką jakość.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-11-03 o godz. 08:15
0

Ja uzywam OPI i Creative...ale slyszalam za China Glaze sa dobre....nie lubisz ich Karolinka?
(ja nigdy nie uzywalam China Glaze)

Odpowiedz
Karolinka 2009-11-03 o godz. 06:04
0

Ja też zdecydowanie używam INGLOTA, czasami China Glaze, ale to tylko wybrane kolory, bo generalnie lakiery są beznadziejne, bardzo kiepsko się rozprowadzają (zwłaszcza jasne, zostają smugi), i dlatego nie są warte swojej ceny - 28 zł, ale mają niepowtarzalny jaśniutki róż, dlatego je kupuję czasami.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie