Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
kasiaa23 2009-08-02 o godz. 23:33
0

Maz w delegacji na tydz w Norwegii.. Ja tez wylaczam kompa i sprobuje sie powoli ululac.. Nie lubie spac sama, nie ma sie do kogo przytulic :|


dobranoc :)

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 23:31
0

kasiaa23 napisał(a):a po czesku robertek=wibrator
a gdzie masz meza?
ja tez sobie wkrecam ;)

uciekam do wyrka, poczytam sobie, obejrze cos i mam nadzieje zasne

do jutra! pa

Odpowiedz
kasiaa23 2009-08-02 o godz. 23:28
0

hehe, no mojego tez nie ma i umieram z nudow i wkrecam sobie, ze jestem w ciazy :P


No a mojego "robertka" kupil mi moj maz ;)
(Nazwa robertek wziela sie stad, ze kiedys mieszkalismy z jednym Czechem a po czesku robertek=wibrator)

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 23:26
0

to moze jednak sprobuje
cos trzeba robic jak meza nie ma :P

Odpowiedz
kasiaa23 2009-08-02 o godz. 23:25
0

hehe mnie tez sie wydawalo, ze tamte nic nie daja ale to nieprawda.. :) Nie zdajesz sobie sprawy, co moga same wibracje ;) Znawczyni to moze ze mnie zadna, bo na wyposazeniu mam tylko 1, ale moje kolezanki tez jakies posiadaja i czasem wymieniamy sie wrazeniami ;)

Odpowiedz
Reklama
eternity 2009-08-02 o godz. 23:18
0

kasiaa23 napisał(a):ja Ci powiem, ze najlepiej to kupic sobie wibrator, taki zwykly i z tych malutkich..
wiesz ogladalam takie ale takie zwykle wlasnie mi sie wydaly i zastanawialam sie czy cos daja


kasiaa23 a co Ty taka znawczyni lol


http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=831535#831535

zapraszam

Odpowiedz
kasiaa23 2009-08-02 o godz. 23:11
0

Sweethoney:) wakacje maja to do siebie, ze przelatuja nawet nie wiadomo kiedy..
Eternity ja Ci powiem, ze najlepiej to kupic sobie wibrator, taki zwykly i z tych malutkich.. Sama taki mam hihi Po 1) daje duzo satysfakcji mimo niepozornego wygladu, po 2) Twoj facet nie bedzie sie czul zazenowany i chetniej bedzie sie nim poslugiwal (mimo wszystko big vibrator w ksztalcie penisa po ktorym krzyczysz jak szalona i jest duzo wiekszy od przyrodzenia ukochanego moze go wprawic w kompleksy - tak, tak niestety to prawda :| Facet lubi czuc, ze to on Ci sprawia najwieksza satysfakcje, a nie jakies urzadzonko ;) Zreszta moja kumpela ma taki wielki rozowy i prawie go nie uzywa, bo twierdzi, ze jest "za duzy i trzeba do niego mase lubrykatu".. Mysle, ze to wszystko kwestia gustu, kazdy lubi co innego, ale jesli to Twoj pierwszy wibrator i boisz sie troche reakcji meza to radze zaczac od tych mniejszych rozmiarow.. :)

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 19:29
0

Łukasz juz mi zapowiedzial ze jak wroci ze szkolenia to bedziemy jezdzic na takie krotkie 48-godzinne wycieczki juz sie doczekac nie moge

wiecie co chcialam sobie wibrator zamowic lol ale te tanie to sa takie zwykle :P poza tym nie wiem co Ł. by powiedzial ;)
wiec zamowilam nam na rocznice slubu ta gre planszowa erotyczna gratis kajdanki


i juz nie wiem co robic...

Odpowiedz
sweethoney 2009-08-02 o godz. 18:57
0

eternity, było super!
A byłam w Sudetach. Pogoda była super nie było upałów :) Dużo zwiedzania i wycieczek sobie zrobiliśmy. Jednak 6 dni to trochę mało.

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 18:46
0

sweethoney;), jak bylo? a gdzie w ogole bylas bo ja nie pamietam

oczywiscie fajek nie kupilam :o

Odpowiedz
Reklama
sweethoney 2009-08-02 o godz. 18:37
0

Co tam kobitki ?
Ja po wakacjach :( szkoda ze tak szybko to zleciało :|

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 16:20
0

kasiaa23 napisał(a):Eternity a Ty po Basiku slyszalam, ze na ciezarowki wskakujesz
no ja mam nadzieje :P lol


ja sie zbieram zaraz na zakupy
palic mi sie chce a zapomnialam sobie fajek wczoraj kupic a w lidlu moich chyba nie ma
mam nadzieje ze wieczorem bedzie Was troche wiecej!

do pozniej

Odpowiedz
kasiaa23 2009-08-02 o godz. 16:03
0

Eternity a Ty po Basiku slyszalam, ze na ciezarowki wskakujesz ;)
Ale upaly, nie do wytrzymania po prostu...
Twoj pojechal 4 h temu, a moj wyjezdza za 4 h.. Bedziemy 2 samotne ;)

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 15:55
0

witam znowu
ja jutro chyba z Mloda do cyrku pojde nie wiem... u nas zero atrakcji dla dzieci i nie wiem co z nia robic

Łuki prawie 4 godziny temu pojechal a ja juz nie wiem co robic...

Odpowiedz
*elvira* 2009-08-02 o godz. 11:28
0

hej.
my się gdzieś zbieramy choć sami dokładnie nie wiemy gdzie.
póki co w planach jest dinopark w Rybniku a potem to już nie wiem.
W końcu rano skończyłam pracę więc mamy niedzielę dla siebie :D

eternity napisał(a):jechalam pociagiem i bocian prawie w niego wlecial ;)
a Amelii podobno snila sie mala dzidiza :Pkochana to znak :)

miłej niedzieli :)

Odpowiedz
eternity 2009-08-02 o godz. 11:17
0

hej

Odpowiedz
sweethoney 2009-08-02 o godz. 10:38
0

:)

Odpowiedz
czarnaaj 2009-08-02 o godz. 09:43
0

ja sie witam tylko poki slonko krzystamy z pogody\\

wczoraj bylismy nad rzeka i wito zaszalal na karuzelach :D

Odpowiedz
eternity 2009-08-01 o godz. 12:07
0

hej
no tak jak mowilam, nie zyje
ja nie moglam spac do 3 :/ wlasciwie w ogole mi sie nie chcialo i jeszcze jakies horrory ogladalam
a pozniej mialam dziwne sny
heh snilo mi sie ze robilam u kolezaniki przemeblowanie pozniej ze jechalam pociagiem i bocian prawie w niego wlecial ;)
a Amelii podobno snila sie mala dzidiza :P
ale wkrecam sobie omg...

do pozniej


ej a Wy gdzie?
my juz po grillu ide na kolacyjke mala i na filmik
a jutro Ł. juz jedzie

dobranoc do jutra

Odpowiedz
*elvira* 2009-08-01 o godz. 11:49
0

hehe a ja zaś na przerwie :D znaczy siostrzeńca przywiozłam do domu na internet i uciekam do mamy.
muszę samochód umyć i może jutro gdzieś w końcu pojedziemy... :)
odezwę się wieczorkiem przed albo w czasie pracy :D

Miłego dzionka...

eternity, co z sąsiadem ?? wyspałaś się ??

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 23:02
0

o kurcze :( chyba moj sasiad przed chwila zmarl...
samochod z zakladu pogrzebowego przed domem stoi... :(


uciekam spac... jesli zasne
szok...

dobranoc

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:49
0

eternity, spokojnej nocki :)

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:45
0

*elvira*, milej pracy
papa

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:42
0

eternity napisał(a):dobrze ze owu juz byla oby owocna :D
eternity napisał(a):Mloda zaraz spacja czekam aż Łukasz małą przywiezie i też ją zaraz kłade spać...Może jeszcze męża wytarmoszę,przed wyjściem

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:40
0

*elvira* napisał(a):Odpisała,że Blania zniosła zabieg super,że w ogóle nie płakała i jest wszystko OK i że jest z niej bardzo dumna
to super

ja uciekam bo Mloda zaraz spac idzie a ja głodna jestem :P Ł. dzis ma nocke :( dobrze ze owu juz byla

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:34
0

a czujesz juz cos w srodku? jeszcze nie...ale ginka powiedziałą mi,że u wieloródek ruchy można wyczuć już w około 15 tygodniu.

ciekawe co u malutkiej i Blani pisałam do niej dzisiaj,
Odpisała,że Blania zniosła zabieg super,że w ogóle nie płakała i jest wszystko OK i że jest z niej bardzo dumna :)

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:29
0

lece zobaczyc


śliczny brzusio
a czujesz juz cos w srodku?


ciekawe co u malutkiej i Blani

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:26
0

eternity, kochana specjalnie dla Ciebie :D http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=831361#831361

eternity napisał(a):pisałam do Kasi i mi odpisala, chyba sie nie obrazi jak napisze ze jest na luteinie czekaja na wyniki M. i zaczynaja stymul;acje teraz nic tylko trzymać kciuki !!!!!!

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:25
0

pisałam do Kasi i mi odpisala, chyba sie nie obrazi jak napisze ze jest na luteinie czekaja na wyniki M. i zaczynaja stymul;acje

elvirka czekam

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:23
0

eternity napisał(a):odstawilam bromergon a po nim mialam takie skutki uboczne ze mi sie jesc nie chcialojakbym nie była w ciązy to dla mnie wcale to by nie był skutek uboczny lol

Zaraz pokaże brzusia :D

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:19
0

*elvira* napisał(a):no ja mam nadzieję,że popiłaś duuuużą ilością wody żeby zakiełkowało
jak rosnie to sie pochwal, moze jak sie napatrze to tez cos da ;) lol

ja sie zastanawiam czy moge jutro piwko wypic... bo jestesmy zaproszeni na grilla
w ogole na sama mysl juz mi slinka cieknie lol przez ta moja kuzynke znowu zaczelam wiecej jesc ona bez przerwy cos wpieprza :o
poza tym odstawilam bromergon a po nim mialam takie skutki uboczne ze mi sie jesc nie chcialo

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:13
0

eternity napisał(a):
połknełam no ja mam nadzieję,że popiłaś duuuużą ilością wody żeby zakiełkowało :)

eternity napisał(a):a brzuszek rośnie? ojjjjj taaaaaaaaakkkkkkkkkkkk

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 19:11
0

*elvira* napisał(a):Boże jak mój ciązowy suwaczek zapierdziela
a brzuszek rośnie?


*elvira* napisał(a):zaciskam kciukasy &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& i przesyłam ciążowe fluidki !!!!!!!!!!!!!!!!!!@#$^#%&%*^&*%^&(^#!@#@$^*%^*%%@$#%@^%
połknełam

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 19:01
0

ja znów w domku :)

eternity napisał(a):wiec mam nadzieje ze cos zakielkuje zaciskam kciukasy &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& i przesyłam ciążowe fluidki !!!!!!!!!!!!!!!!!!@#$^#%&%*^&*%^&(^#!@#@$^*%^*%%@$#%@^%


Boże jak mój ciązowy suwaczek zapierdziela :D

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 17:43
0

rybka dawno Cie nie bylo :)
my tu zawsze pamietamy
gratulacje dla dzieci

ja juz po wizycie, leki chyba cos pomogly bo ginka powiedziala ze owu byla :) troche wczesnie ale wazne ze byla a ostatnio nie odpuscilismy ani dnia lol wiec mam nadzieje ze cos zakielkuje


gdzieeee Wyyy?????
nuuuuuuudzi mi sie

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 16:57
0

Zdrówka życzę bo przyda się na pewno.oj przyda się przyda...właśnie czytając to kichnęłam lol

No nic...czas się zbierać do pracki...
Musze pranko tam powiesić i babciom kolacyjkę naszykować i położyć je spać...
Po 19 wpadnę do domku uśpić Zuzię i pójdę dopiero ok 21...także może się jeszcze dzisiaj odezwę do Was.
Jeśli nie to miłego wieczorku życzę i kolorowych snów.
papa


Rybeczko gratuluję postępów dzieci :) teraz to już tylko z górki :D

Odpowiedz
rybka1508 2009-07-31 o godz. 16:49
0

Odpieluchowałam Amelię, Ignacy postawił pierwszy krok, ma 7 zębów i wogóle dwa łobuzy, ale jakie kochane.Teraz się urlopuję u mamy.


Zdrówka życzę bo przyda się na pewno.

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 16:46
0

rybka1508, dziękuję serdecznie :) co tam u ciebie ciekawego ?? jak dzieciaki ??

Odpowiedz
rybka1508 2009-07-31 o godz. 16:30
0

*elvira*, no wiem i cieszę sie a p[rzede wszystkim bardzo gorąco ci gratuluję.

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-31 o godz. 16:26
0

Witam laseczki.
Wpadłam w przerwie do domku bo się za Wami stęskniłam :)

rybka1508, jak możesz pisać,że nikt o Tobie nie pamięta

Ja chora jestem Znaczy z kichawy leci mi i leci i przestać nie może od wczoraj rana Masakra jakaś !!! Oczy zapuchnięta,kichawa czerwona-wyglądam jak ufo
Wkurzyłam się na sis...
Dzisiejszą nockę była w pracy sama,bo fakt faktem nie miała gdzie Michała zostawić,to już spałam u mamy z dzieciakami(mimo iż Zuzia miała spać z Łukaszem),bo tam wczoraj goście do późna byli.
I dzisiaj wróciła dopiero ok 11 i z wyrzutami do mnie,że ona tam sama spała więc ja tez mam dzisiaj spać...Mi to tam wisi,bo mi to nie przeszkadza,że w "obcym" miejscu śpię i powiedziałam jej ok.Po czym ona pojechała wydać babciom obiad i zaś wróciła...A w między czasie wymyśliłam,że ja dziś idę wydać kolację i idę tam spać i jutro wydam śniadanie i się zmywam,po czym ona musi zrobić obiad i posprzątać...i ja dopiero zaś na kolację idę jutro,na noc i na niedziele na śniadanie...
Fakt będę sama i może więcej będę musiała zrobić...Ale nikt mi nie będzie dyspozycji udzielał...
Zastanawiam się też nad wzięciem całego sierpnia...Znaczy co drugą dobę...Ale zobaczymy jak to będzie...Na pewno nie będę tego ciągła z Anką !!!

A ogólnie to wszystko Ok :D

Odpowiedz
rybka1508 2009-07-31 o godz. 15:41
0

Witajcie, podczytuje was co jakiś czas, ale nigdy nie mam czasu na pisanie, bo zawsze coś mnie odrywa. Pozdrowienia z Zakopanego dla wszystkich. Ale pewnie i tak nikt mnie już nie pamięta.

Odpowiedz
Ewo 2009-07-31 o godz. 14:23
0

witam, ale tu dzisiaj cicho....
Czarnaaj mam nadzieję że podły nastrój już sobie poszedł i wszystko jest ok. A jak nie to pisz co się dzieje to jakoś zaradzimy

Odpowiedz
Nelly 2009-07-31 o godz. 11:13
0

komu kawy??

Odpowiedz
eternity 2009-07-31 o godz. 10:06
0

hej hej
wczoraj chyba mialam owu wiec musielismy wykorzystac to a dzis mam gina a zawsze po leci ze mnie z pol dnia
do pozniej!


ale dalam posta na poczatek dnia o kutwa... hehe

Odpowiedz
Nelly 2009-07-30 o godz. 21:18
0

alez pustki dzisiaj

Odpowiedz
eternity 2009-07-30 o godz. 18:24
0

a jaki bys chciala wynik testu?


ja uciekam
zajrze potem

Odpowiedz
marta1985 2009-07-30 o godz. 18:19
0

eternity, nie ma ale chyba przyjdzie
jutro robie dopiero test

Odpowiedz
eternity 2009-07-30 o godz. 18:17
0

tuska1985, hej
jak @?

Odpowiedz
marta1985 2009-07-30 o godz. 18:02
0

eternity, czesc

Odpowiedz
eternity 2009-07-30 o godz. 17:22
0

*elvira*, jak to sie pracuje

gdzie Wy?
ja sie okroooopnie nudze

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-30 o godz. 12:44
0

siemanko....

nie ma jak praca :D


Malutka daj mi znać jak tam po zabiegu z małą...

Odpowiedz
eternity 2009-07-30 o godz. 10:53
0

witam


czarnaaj napisał(a):a ja mma fatalny nastroj
moj tez dziis taki sobie...

Odpowiedz
Nelly 2009-07-30 o godz. 10:33
0

czarnaaj, czemu fatalny??

musze sobie zrobic kawe bo ledwo funkcjonuje

Odpowiedz
karolinka7947 2009-07-30 o godz. 10:27
0

czarnaaj, co sie stalo? wiesz moze co u Kasiuleczki?

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-30 o godz. 10:23
0

a ja mma fatalny nastroj

Odpowiedz
Nelly 2009-07-29 o godz. 20:58
0

pustki dzis

jestem padnieta brzuch mnie boli dziecko meczy chce spac..
elvirka zeby 4 dni szybciutko zlecialy
malutka311, bede trzymac kciuki

Odpowiedz
eternity 2009-07-29 o godz. 20:34
0

malutka311, mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze
swoja droga dawno Cie tu nie bylo


karolinka napisał(a):czesc ma ktos wiesci od Kasiuleczka jka po ginku?
nikt nic nie wie
pisalam do niej ale sie nie odzywa

Odpowiedz
karolinka7947 2009-07-29 o godz. 20:31
0

czesc ma ktos wiesci od Kasiuleczka jka po ginku?

Odpowiedz
malutka311 2009-07-29 o godz. 19:53
0

Elwirka pisalam kiedys beda jej wycinac ta krostke na szyi co sie z nia urodzila ale bedzie to pod narkoza i sie martwie bardzo ze cos bedzie nie tak i ze sie nie obudzi :( glupie mysli mnie nachodza :(

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-29 o godz. 19:46
0

eternity napisał(a):*elvira*, dobrze ze napisalas ;)
malutka311, idę na 4 dni z siostrą i z Zuzką i z Michałem więc będzie wesoło i lajtowo :D Zawsze to 200 zł w kieszeni i odłożone na nowy wózek dla maluszka :D
A do pracy mam dosłownie 20 kroków,bo mam ją za zakrętem :D
A co to za zabieg masz jutro z Blanią ?? Bo ja nie w temacie

Odpowiedz
malutka311 2009-07-29 o godz. 19:36
0

hejka

Czarnaj olej mame!!!!!

Elwirka milej pracy i uwazaj na siebie :*:*:*:*

my jutro jedziemy na zabieg z Blanka mam nerwa okropnego,dobrze ze mala nie wie o co chodzi uffff mowilam jej ale ona jeszcze nie kuma czaczy jutro bedzie gorzej :(
teraz sobie zmywa swoje kubeczki :D to jej ulubiona zabawa teraz :)

Odpowiedz
eternity 2009-07-29 o godz. 19:32
0

*elvira*, dobrze ze napisalas ;)
milej pracy :P

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-29 o godz. 18:02
0

hejka

wpadłam się pożegnać na 4 dni
idę dziś na 20 do pracy do tych babć i wrócę dopiero w niedzielę wieczorkiem
także nie martwcie się o mnie :)
buziaczki

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-29 o godz. 15:15
0

ael puchy
my juz spacer zaliczony pierogi paozarte i palc zabaw tez odwiedzony i zdążyłam sie na mame wkurzyć ubrala bilae nowe spodnie i poszla z nami na plac zabaw i jakies dziecko anwet nie wiem czy witek--bo wokol niej kilka dzieci sok pilo-- prysnelo jej soczkieem i ona ma pretensje do mnie o to ech szkoda gadac

Odpowiedz
Nelly 2009-07-29 o godz. 10:57
0

u nAS NA slonce nie ma szans jak narazie razaz sie zabieram za sprzatanie a potem z mloda ide na spacer

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-29 o godz. 10:48
0

nelyy nie wiem kurna w umowie maja palcic 26 a daleje nie ma opóźnienie do 4 dni jest przwidzine jakos jak pytalam kurde fiks a ja wydlaalma na fryzjerkę i chche zeby mis ie wróciło a atu lipka

slonko wychodzi :P

Odpowiedz
Nelly 2009-07-29 o godz. 10:37
0

witam sie z kawusia
balam sie ze w nocy mloda zagoraczkuje ale caly czas stan podgoraczkowy faszeruje ja syropkami zeby jej nie rozlozylo


czarnaaj, eternity, to ciekawe slyszalam ze u nas tez sa jakies opoznienia czyzby kasy nie mieli

Odpowiedz
eternity 2009-07-29 o godz. 10:34
0

dzien dobry


czarnaaj napisał(a):czekam na rodzinne od 3 dni i jeszcze skubance nie wplacili porazka
mi wczoraj wplacili w koncu a czekalam od piatku bo bym nie miala na gina na piatek

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-29 o godz. 10:30
0

hejjj

ale sie nam pogoda skiepsila porazka

nie wiem czy wyprawa na palc zabaw sie uda zobaczymy

czekam na rodzinne od 3 dni i jeszcze skubance nie wplacili porazka

mloda wstala o 6.10 i terz sie budzi z drzemki takze zle nie ejst

wito sie bawi

Odpowiedz
Misia24 2009-07-29 o godz. 09:08
0

dzien dobry :)

Odpowiedz
eternity 2009-07-28 o godz. 21:12
0

ja sie zadowolilam kakaem
i ide do wyrka

do jutra!
jutro chce tu widziec tlumy!! :P
paa

Odpowiedz
Nelly 2009-07-28 o godz. 18:35
0

ja czuje ze przed 23 spac nie pojdzie mialysmy pojsc na spacer ale zachmurzylo sie wiec jak sie obudzi to pojedziemy do sklepu i tyle ma jeszcze dzis padac

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 18:27
0

Nelly napisał(a):Misia24, nie wiem czy dam rade wypic
zawsze warto sprobowac....

Nelly napisał(a):mloda zasnela po 4 i dalej spi ciekawe co bedzie robic w nocy ale nie mialam saerca jej meczyc juz mi ziewala w osrodku
ja tez nie raz sie zastanawialam co maly bedzie robic w nocy jak spal dluzej w dzien ale nigdy nie mialam z tym problemu .... kiedys np spal mi od 18-21 i myslalam ze zalicze nocke a maly padl o 22.30 i spal do rana ...

Odpowiedz
Nelly 2009-07-28 o godz. 18:20
0

Misia24, nie wiem czy dam rade wypic
mloda zasnela po 4 i dalej spi ciekawe co bedzie robic w nocy ale nie mialam saerca jej meczyc juz mi ziewala w osrodku

Odpowiedz
eternity 2009-07-28 o godz. 18:19
0

ja tez bym sie napila ale pijam tylko mieszanke z cappuccino a tez zapomnialam kupic :|

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 18:17
0

Nelly, to bez mleka :D

Odpowiedz
Nelly 2009-07-28 o godz. 18:16
0

napilabym sie kawusi ale zapomnialam mleka kupic skleroza :P

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 18:15
0

czarnaaj, to masz rozplanowany dzien i noc :D a moj juz nie tylko na butelce ale i juz sloiczki i soczki...

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-28 o godz. 18:03
0

nelyy porazka to sie oczekalyscie choelrcvia

misia --moja wstje rano kolo 6.15 lub 6.30 ---czaem o 5 rano bawi sie pol godz a le potem jeszcze zasypia =--potem spi okolo 9 rano no maks godzinke --potem chyba kolo 12 lub 12.30 tez do godziny maks ale nawet i krocej niestety ---potem kolo 15.30 lub po 16 ---dzis padla po 17 ---i spi juz na na ocke o 19 ---maksymalnie o 20 jelsi am pozna ostatania drzemkę i potem cycya pije o 12 w nocy potem kolo 3 lub 4 rano i na pobudke ---ale ona tylko jest na cycu nic innego nie zna jeszcze lol lol lol lol lol

Odpowiedz
Nelly 2009-07-28 o godz. 17:46
0

nienawidze naszej przychodni dzis tkwilam tam 3,5 godz.
poszlam z mloda na zalegly bilans myslalam ze ja tez zaszczepie ale okaxalo sie rano ze ma stan podgoraczkowy w poczekalni oczywiscie przedstawiciele firm farmaceutycznych pani dr ich przyjela my bylysmy ostatnie w poczekalni dla chorych dzieli ale stwierdzila ze juz musi isc do zdrowych dzieci i je zaszczepic nie moga czekac i tak czekalysmy ponad 3 h zeby dokonczyla bilans( trwalo to 5 minut) oczywiscie zanim nas na koncu przyjela musiala sobie pogadac z kolejnym przedstawicielem medycznym
Aga nie wiem czy bedziemy to zalezy jak W bedzie pracoweal dam ci znac


napilabym sie kawusi ale zapomnialam mleka kupic skleroza :P

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 17:41
0

czarnaaj, hmm juz dawno tak dlugo nie spal... srednio ma 15-min drzemki albo gora dwa razy po 1.5-2 godzin do poludnia i po poludniu a jak noce przesypia ci juz ?? bo moj potrafi isc spac o 19 i wstac o 8 rano, ale srednio zasypia ok 22 i do 7-8 pospi

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-28 o godz. 17:35
0

moja nigdy ty;e nie spi ale cifajnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 17:33
0

czarnaaj, moj wlasnie wstal po 4-godzinnej drzemce.... juz dawno tak dlugo nie spal.... ciekawe jaka bedzie noc....

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-28 o godz. 17:28
0

misia no walsnie teraz wyje jaks zalona bo marudna a nis panka ani nic ale ona codzien od 17 do 19 marudzi a potem juz spi


i potem juz spokoj zapanuje

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 17:19
0

czarnaaj, hejka :) jak tam Milenka ?? daje popalic ??

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-28 o godz. 17:15
0

ja mam numer do leczki jak sie do jutra nie odezwi e zadzwonie

Odpowiedz
Misia24 2009-07-28 o godz. 17:07
0

hej kochane....

potowarzyszy mi ktorach przy kawce ??

Odpowiedz
eternity 2009-07-28 o godz. 16:54
0

monika_22 napisał(a):wiecie może co u Kasiuleczki??
ja nie wiem
ma ktos do niej nr?

Odpowiedz
monika_22 2009-07-28 o godz. 13:25
0

wiecie może co u Kasiuleczki??

Odpowiedz
eternity 2009-07-28 o godz. 09:57
0

witam z kawka
Mloda obudzila mnie o 6 rano :/
teraz spi krocej niz jak byla mniejsza i bez przerwy pelno energii...
mogla by troche pozyczyc ;)


ja z Amelia tez 19 przytylam

Odpowiedz
czarnaaj 2009-07-28 o godz. 09:44
0

herj wam

ja przytylam teraz w ciazy 12 i jak rodzilam to amilam okolo 80 che che a teraz waze 67,5 ale nie moge do 65 schudnac porazka za choelrcie

jakmala zasnie to akwe wstawiam

nelly bedziecie ww ekeknd w myselnciach?

a leczka gdzie?


aaz witem 19 przybralam lol

Odpowiedz
Nelly 2009-07-28 o godz. 07:56
0

hej
zapraszam na kawusie

glowa mnie boli

Odpowiedz
eternity 2009-07-27 o godz. 22:54
0

*elvira* napisał(a):69
chciala bym tyle
ja tez uciekam bo cos mnie glowa rozbolala

do jutra!
papa

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-27 o godz. 22:46
0

oki ja uciekam spać...
jutro po urzędach musze polatać z tym wnioskiem o mieszkanie to musze się wyspac i psychicznie nastawić :)
dousłyszenia :)

acha...rodzina nam się powiększyła :D
Mamy w domu chomika :D
Stefana :D
Zuzka chciała to jej kupiłam...a co :D
Bo w ogóle pod blokiem mamy takiego przesłodkiego pieska bezdomnego-chyba ktoś go wyrzucił bo zadbany...
Normalnie boski...\Wygląda jak troszke wyższy jamnik długowłosy---boski jest i milusi ale Ł nie pozwolił mi go adoptować-powiedział,że mam se chomika kupić więc se kupiłam :D Znaczy-Zuzi :D


teraz niby sie ograniczam z jedzeniem ale w planach mam porzadne odchudzanie jesli urodza ja się własnie nie ograniczam,ale w ogóle na słodkie mnie nie ciągnie-czasami tylko ale to zjem dwa kawałki czekolady i mam dośc...bardziej mnie na piwo ciągnie i musze co wieczór se kilka łyków od Łukasza wziąć bo zwariuję
Ogólnie ciąże zaczęłam od 69 kg,na ostatniej wizycie miałam 69,5 a dziś znów 69...także praktycznie przez 3 miesiące nic nie przytyłam,bo tyle ważyłam zawsze... :)więc mam nadzieję,że w 80 się zamknę !!! Daj panie boże bo i tak i tak po porodzie ostra dieta i kurde ćwiczenia obowiązkowe !!! chce wrócić do przynajmniej 60 kg a jak się da to i mniej !!!

Odpowiedz
eternity 2009-07-27 o godz. 22:43
0

ja tez mam nadzieje ze za duzo nie przytyje
teraz niby sie ograniczam z jedzeniem ale w planach mam porzadne odchudzanie jesli urodz

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-27 o godz. 22:39
0

eternity, hi hi...my na dłużej niż dobe nie rozstawaliśmy się od 7 lat :P ale dłużej niż weekend nie dajemy rady :D

Odpowiedz
eternity 2009-07-27 o godz. 22:36
0

*elvira* napisał(a):eternity, jakoś ci zleci ten czas bez Ł...
może odpoczniecie od siebie
mysle ze to dobrze nam zrobi
od 2 lat nie rozstawalismy sie dluzej nic na dobe

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-27 o godz. 22:33
0

eternity, jakoś ci zleci ten czas bez Ł...
może odpoczniecie od siebie :D i jak już nie zasialiście ziarenka to po jego powrocie łatwiej wam będzie :)


wiecei co mnie cieszy-ze jeszcze nic nie przytyłam od pocxzątku ciązy...
ginka mówiła,że na tym etapie to jeszcze jest ok...
ale ja mam nadzieję,że tak do końca ciązy uwa mi się przytyc tylko z 10-12 kg...bo nigdy tego nie zrzuce potem...

Odpowiedz
eternity 2009-07-27 o godz. 22:31
0

jestem
poczatek tygodnia a tu dalej takie pustki...

mi teraz czas tak szybko leci Ł. juz w niedziele jedzie a te 3 tygodnie to pewine bedzie koszmar

Odpowiedz
*elvira* 2009-07-27 o godz. 22:17
0

eternity, no ja nie wiem czy możesz :P

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie