Quantcast
  • 180380 odsłony: 6908

    Czy to prawda że słabsze tabletki anty są mniej skuteczne?

    Czy to prawda ze : "słabsze tabletki są mniej skuteczne. To są tabletki dla bardzo młodych dziewczyn, albo odwrotnie - kobiet po 40-tce. W obu przypadkach wydzielanie hormonów jest po prostu mniejsze"? troche mnie to dziwi? Bo lekarz przepisal mi tabletki o bardzo malej dawce hormonow (yasminelle) i dobrze wie ze nie jestem ani mloda ani po 40 stce.wiec zastanawia mnie to czy to moze byc prawda?

    Odpowiedzi (24)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-04-16, 14:58:50
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
anqa 2013-04-16 o godz. 14:58
0

Pepper, lol lol lol lol lol lol do dziś nie mogę wyjść z szoku lol lol :P

Odpowiedz
Pepper 2013-04-16 o godz. 12:54
0

ann_caroline27 napisał(a):wmawiał mi, że jestem bezpłodna
o ja cie kręcę :o
wyobrażam sobie, jak się zdziwiłaś lol

Odpowiedz
anqa 2013-04-16 o godz. 09:28
0

Ja też jestem wyjątkiem od reguły - od 15 roku życia świetny ginekolog mojej rodziny (tytuł profesora) wmawiał mi, że jestem bezpłodna a tu proszę - jest Nikodem lol lol 8)

Odpowiedz
bombelek 2013-04-15 o godz. 17:09
0

Pepper, no to dobrze :D
w tym przypadku

owulacji sie nie ma, ale moze sie wydawac w polowie cyklu, ze cos tam sie odczuwa, jakby byla...ja tak mam, pytalam lekarza,wszystko ok, to juz natura organizmu i jego naturalne zachowanie +psychika, i czasmi moze cos zakluc, uszczypnac jak podczas owulacji..(i w tym czasie)

Odpowiedz
Pepper 2013-04-15 o godz. 15:08
0

Nie ma widać metody, która daje 100% pewności.
Moja córcia urodziła się z "antykoncepcji", która daje 99,9% procent skuteczności. Stosowałam evrę, nie chorowałam, nie brałam lekarstw, plasterek mi się nie odkleił, nie zapomniałam o przyklejeniu nowego i co? Mam dziecko:)

Odpowiedz
Reklama
Ptysiok 2013-04-15 o godz. 14:11
0

Tosia_, to tez fakt. Moja kolezanka zaszła w ciąże o podwiązaniu jajników :o podwiązane miała po 2 ciąży, poniważ obaj synowie urodzlili sie jako wcześniacy i milei powazne problemy...po podwiązaniu urodziła 3 -ciego syna który nie słyszy i ma ta rurkę w kratni (nie wiem na czym to polega), ale nawet głosu z siebie nie wydaje i ma aparaty słuchowe do dziś nkt nie potrafi jej odpowiedziec na pytanie jak zaszła w ciąże....od lekarza usłyszała że to przypadek jeden na milion......świetnie po prostu

Odpowiedz
Tosia_ 2013-04-15 o godz. 08:46
0

zadajesz tendencyjne pytanie

istnieją kobiety które zaszły w ciąze przy zażywaniu tabletek,nie majac biegunek,nie biorąc atybiotyków.stanowi to ok0,01% kobiet stosujących doustną antykoncepcje.
dotychczas nie wynaleziono(niestety) żadnego srodka dajacego 100% pewności

Odpowiedz
180380 2013-04-14 o godz. 13:59
0

dzieki, nie biore lekow, nie mialam biegunek, wymiotow! Tak sie chcialam spytac bo szukam po roznych forach i gdzies wyczytalam taka glupote:) dzieki Kobitki za wszystkie odpowiedzi

Odpowiedz
Ptysiok 2013-04-14 o godz. 13:22
0

ann_caroline27 napisał(a):180380, NIE !!!!!!!

jak nie bierzesz antybiotyków itp to nie.....

Odpowiedz
anqa 2013-04-14 o godz. 08:47
0

180380, NIE !!!!!!!

Odpowiedz
Reklama
180380 2013-04-13 o godz. 10:12
0

jeszcze jedno mam pytanko, czy biorac o stalej porze tabletki bez biegunek, wymiotow, innych lekow moze dojsc do owulacji?

Odpowiedz
anqa 2013-04-12 o godz. 12:51
0

180380, nie ma za co obyś sobie dobrze dobrała tabsy i się więcej nie męczyła

Odpowiedz
180380 2013-04-12 o godz. 10:19
0

dziekuje Wam kobitki zobacze jak bedzie po 3 opakowaniu i ewentualnie wtedy zmienie:))
jeszcze raz dzieki

Odpowiedz
bombelek 2013-04-11 o godz. 18:58
0

ja mialam przepisane zbyt slabe tabletki-no i wlasnie mialam plamienia i bole glowy.ale na skutecznosc to chyba nie wplywa (?).moje nazywaly sie othro-tri costam low,nie wiem jaki jest polski odpowiednik tych akurat tabletek, ale jesli chodzi o yasminelle to nawet nie tak dawno byla tu "prasowa afera" na temat tych tabletek, ze maja tam cos szkodliwego...nie doczytalam dokladnie o co chodzilo,nawet dostawalam maile na ten temat... ale nie chce straszyc swoim postem :x
ale faktem jest, ze kazda z nas "odbiera"inaczej hormony w tabletkach. to co dla jednej ok nie jest dobre dla drugiej. przeczekaj jeszcze trzecie opakowanie, jak nie przejdzie radze zmienic.

Odpowiedz
Pepper 2013-04-11 o godz. 14:16
0

Co kobieta, to opinia.
U mnie yasminelle sprawdzały się rewelacyjnie.

Odpowiedz
Tosia_ 2013-04-11 o godz. 13:03
0

Tosia_ napisał/a:
yasminelle wpływały fatalnie
kiedys natrafilam na wiele skarg na yasminele.....dziewczyny skrżyły m.in na ciągłe plamienia itp....
_________________
ja dretwiałam :x
załozyłam o tym osobny watek:/

180380, ja też bym poczekała do trzeciego blistra i jak te skutki uboczne nie miną poszłabym do lekarza i zmieniła na inne słyszałam że Novyenette sa bardzo dobre
_________________
na każda z nas wszytsko działa inaczej.trzeba porobić badania i tyle

Odpowiedz
anqa 2013-04-11 o godz. 08:20
0

180380, ja też bym poczekała do trzeciego blistra i jak te skutki uboczne nie miną poszłabym do lekarza i zmieniła na inne słyszałam że Novyenette sa bardzo dobre

Odpowiedz
180380 2013-04-10 o godz. 11:40
0

ooo ja tez mam uplawy,plamienia ale to moje drugie opakowanie wiec zobacze jak bedzie przy kolejnym jak zero poprawy to zmienie na inne, wczesniej bralam diane i uplawow brak ale za to inne skutki uboczne:depresja, zmiana nastrojow, bole piersi, syfy na buzi itp.:/

Odpowiedz
Ptysiok 2013-04-10 o godz. 10:01
0

Tosia_ napisał(a):yasminelle wpływały fatalnie kiedys natrafilam na wiele skarg na yasminele.....dziewczyny skrżyły m.in na ciągłe plamienia itp....

Odpowiedz
Tosia_ 2013-04-10 o godz. 09:50
0

180380, na mnie yasminelle wpływały fatalnie włąsnie przez to że miały za mało hormonów;)

nie wiem skad wziełas powyższy cytacik ale pewnie z internetu;)
kazda z nas jest inna i na każda wszytsko inaczej działa

życze zeby niemiłe objawy szybko si euspoiły:)

Odpowiedz
anqa 2013-04-10 o godz. 08:05
0

180380, z tego co mi wiadomo to takie odchyły od normy przy pierwszych trzech miesiącach to norma

Odpowiedz
180380 2013-04-10 o godz. 03:51
0

Nie, wczesniej stosowalam inne ale nie sluzyly mi, mialam straszna deresje, bole piersi itp. dlatego gin zmienil mi na mniejsza ilosc hormonow(yasminelle)


Yasminelle stosuje juz 2 miesiac i mialam przy tym opakowaniu uplawy,plamienia teraz jak koncze juz 2 opakowanie to sie uspokoilo z tymi uplawami, zobaczymy jak bedzie przy 3 blistrze:)

Odpowiedz
Ptysiok 2013-04-09 o godz. 12:06
0

180380, czy to twoje pierwsze tabletki?

Odpowiedz
anqa 2013-04-09 o godz. 06:31
0

180380, sądzę, że skoro lekarz przepisał Ci te tabletki to chyba wiedział co robi a jeżeli masz wątpliwości to skonsultuj to z innym lekarzem i tyle

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie