Quantcast
  • p.a odsłony: 4314

    Zbyt wczesne krwawienie-yasmin

    Yasmin biore od kilku miesięcy,zawsze było ok
    w piatek po południu jednak zaczęłam krawić do końca opakowania zostało 5 tabletek,
    do gina nie moge się dodzwonic i nie wiem czy jak się porządnie krwawi to trzeba odstawić,czy nie
    bede u lekarza dopiero jutro i nie wiem czy mam brać do końca opakowanie(żeby np. nie rozwalac cyklu,jesli gin zleci inne tabletki) czy nie
    może któraś miała podobny problem

    Odpowiedzi (8)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-04-14, 12:12:51
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
p.a 2010-04-14 o godz. 12:12
0

no i jestem po konsultacji
mam brac dalej,nie przerywac
ogólnie dobrze znosze te tabletki,więc mam brac
ale jesli krwawienie sie przedłuzy mam się znów zgłosic
hm

Odpowiedz
czarnaaj 2010-04-14 o godz. 05:37
0

mnie akurat sie lad ieto wyrownalo i bylam z nich zadowolona ale za to przx yinnych tabsach byl dramat

Odpowiedz
p.a 2010-04-13 o godz. 19:02
0

lekarze nigdy nie wiedza czy za mało czy za duzo hormonów :x nigdy nie robią podstawowych badań,wszystko na chybił-trafił

Odpowiedz
Sabciaaa:) 2010-04-13 o godz. 18:42
0

ja tez tak miałam przy harmonet i odstawiłąm sama bo zdazyło sie to pare razy a potem zaszłam i mówiłam ginowi czemu odstawiłam to powiedział ze miałam widocznie zle dobrane tabletki i ze była za niska ilosc hormonów w tych tabletkach czy cos jak dla mnie :|

Odpowiedz
p.a 2010-04-13 o godz. 18:26
0

właśnie intuicyjnie biorę dalej,w pon. powiem co i jak
dzięki

Odpowiedz
Reklama
czarnaaj 2010-04-13 o godz. 18:11
0

ja bralam do konca tablety wtedy a krwawienie dalej bylo jak okres

Odpowiedz
Tosia_ 2010-04-13 o godz. 18:09
0

p.a, moim zdaniem nie powinnaś przerywać..
ja tak miałam przy harmonet,gin określił to zdarzenie jako "skutek uboczny"

potem krwawienie przerodziło się w plamienie i trawało do końca cyklu

Odpowiedz
czarnaaj 2010-04-13 o godz. 18:02
0

hej ja tak mailam ze dwa razy a yasmin brallam dwa lata bite--tez mi zostało z 5 tablet i krwawienie--raz to zapomniałam jedna tablee lyknac a drugi raz to samo sie stalo --przy wizycie powiedz ginkowi

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie