Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
PoCaHoNtAz 2013-06-13 o godz. 10:43
0

@ferdzio: za reklame bedzie ban nastepnym razem, bo edytowalam mnostwo Twoich postow juz i nadal to samo jest.

Odpowiedz
GOCHA 2013-06-13 o godz. 10:41
0

ferdzio napisał(a):
new nails

coz za nowosc, przeciez Ty nie uzywasz nic innego tylko new nails

Odpowiedz
ferdzio 2013-06-13 o godz. 10:39
0

Temat stary jak świat, ale po co kolejny? Jakie kleje do tipsów polecacie? Korzystam z bardzo taniego kleju do tipsów new nails. Całe 4 zeta ;) Czy za podobne sumy można znaleźć dobre kleje?

Odpowiedz
Gość 2013-06-13 o godz. 10:37
0

beatika10 napisał(a):
NIE ZNALAZŁAM TEJ STRONY,ALE JAK SOBIE PRZYPOMINAM TO BYŁA TAM TAKA LEKKA OBROBKA JAK PRZY FIBERGLAS :( :( SZKODA BO TO BYŁA DOŚĆ INTERESUJĄCA STRONA :(
jak cos znajdziesz to daj znac!!
pozdrawiam!! :D

Odpowiedz
beatika10 2013-06-11 o godz. 09:44
0


NIE ZNALAZŁAM TEJ STRONY,ALE JAK SOBIE PRZYPOMINAM TO BYŁA TAM TAKA LEKKA OBROBKA JAK PRZY FIBERGLAS :( :( SZKODA BO TO BYŁA DOŚĆ INTERESUJĄCA STRONA :(

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-06-11 o godz. 08:30
0

Delia ma taki lakier - Coral klej do naturalnych paznokci. Ale wyglada jak zwykly bezbarwny lakier - zadnych paseczkow proszkow itp.. Wiec nie wiem na ile sie to sprawdza, w kazdym razie widzialam i niedrogie Moze ktoras sie skusi i opisze, chociaz ja nie bardzo wierze w to cudo lol

Odpowiedz
beatika10 2013-06-10 o godz. 22:12
0


WIDZIAŁAM TEZ NA JAKIEJS STRONCE CAŁY ZESTAW DO NAPRAWY T.J. KLEJ I PASECZKI JEDWABJU JAK ZNAJDE TO SIE JESZCZE ODEZWE.BYŁ TAM CAŁY OPIS JAK TO ROBIĆ.....

Odpowiedz
Gość 2013-06-10 o godz. 19:23
0

kindza napisał(a):z Sally Hansen jest klej do naturalnych paznokci (SUPERHOLD) i jest też zestaw do reperacji ubytków i pęknięć paznokci (NAIL REPAIR KIT) a gdzie można to kupic - ja często widuje produkty SH np. w SEPHORA
no wlansie widzialam te kleje i tak sie zastanawialam jakie inne firmy maja cos podobnego

Odpowiedz
kindza 2013-06-10 o godz. 13:43
0

z Sally Hansen jest klej do naturalnych paznokci (SUPERHOLD) i jest też zestaw do reperacji ubytków i pęknięć paznokci (NAIL REPAIR KIT) a gdzie można to kupic - ja często widuje produkty SH np. w SEPHORA

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie