Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
HollyGolightly 2013-10-25 o godz. 01:59
0

Moje dziecko równiez brało singulair przez 3 lata w kuracjach po 3 miesiące. Skutków ubocznych nie było w moim przypadku, ale pozytywna reakcja na ten lek tylko w pierwszym roku stosowania. :( . Jak dla mnie przepisywany był na wyrost, albo z przyzwyczajenia. W końcu przestałam go kupowac.

Odpowiedz
mefisto.ona 2013-10-25 o godz. 01:56
0

mój chrześniak też nienajlepiej znosił singulair, w sumie identyczne objawy jak tu piszecie. lekarz zmienił mu na odpowiednik monkastę. maluch ma ten lek od roku i na razie siostra nie narzeka, ale ma nadzieję, że nic się nie zmieni.

Odpowiedz
justalka 2013-10-25 o godz. 01:53
0

miu miu a może to nie wynik singularu tylko poprostu alergii tak jak pisze barbarosa , tylko ze u nas teraz po singularze duża poprawa, bo na zapalenie oskrzeli Adaś ostatni raz chorował w marcu :) Nie ryzygnujemy z singulairu.

Odpowiedz
miu miu 2013-10-25 o godz. 01:51
0

przeczytałam ten link Justalka no i niestety dokładnie tak jest
ja juz singulair-u dziecku mojemu nie dam,brała i g.... dał
z lekami czesto tak jest ze jest opinia ze taki dobry,najlepszy,lekarze polecają a potem zrobią jakies badania i okazuje ze to trucizna i powstaje panika
nie chce zeby sie kiedys okazało ze moje dziecko było królikiem doswiadczalnym
gdyby rzeczywiscie dawał jakies super efekty to spoko,zastanawiałabym sie ale u nas on nic nie daje absolutnie
podobnie jest z innymi lekami typu Claritin,Zyrtec-totalne pudło
jedyne co troche pomaga to Albuterol w inhalatorze

nie wiem czy takie zachowania sa skutkiem leków,byc moze leki je potegują ale po odstawieniu leków nadal są,znikają dopiero po ustapieniu objawów alergii
zauwazyłam ze jest tak: jak tylko pojawią sie objawy alergii tzn. katar,kaszel i śluz zaczyna sie złe zachowanie
wrzaski o byle co,histerie,budzenie sie w srodku nocy z płaczem,nadpobudliwosc,nawet agresja i złosliwosc wobec innych dzieci :o
naprawde ręce mi opadają
panie w przedszkolu sie skarżą ze z nia cos nie tak,a ja wiem ze to nie adhd bo znam ja i wiem ze potrafi siedziec godzine w miejscu i bawic sie i rysowac,a te zachowania sa okresowo
jak ustapia objawy alergii moje dziecko staje sie grzeczne i wszyscy sa w szoku co sie nagle stało...az do nastepnego razu
u nas od kwietnia do czerwca pyliły jakies drzewa i mielismy niezły meksyk,kaszlała 3 miesiące,pobudki w nocy,krzyczała jakby miała jakies koszmary ,nie sposób było nad nia zapanowac
pózniej drzewa przestały pylić,kaszel minał i całe wakacje dziecko do rany przyłóz
we wrzesniu znów sie zaczeło,bo znów jakies pyłki czy cos,dzisiaj znów była pobudka o 5 rano,płacze o niewiadomo co...
nie daje leków-d....a,daje-jeszcze gorzej...
sama nie wiem co robic :(

dobrze ze rodzice o tym mówią bo jezeli tylu rodziców jest tego samego zdania i obserwuje podobne objawy to cos w tym musi byc
lekarz rzadko cos powie,tylko ogólnikami

Odpowiedz
justalka 2013-10-24 o godz. 18:16
0

Ja też nie wiem, ale przeraziły mnie opinie innych rodziców, U nas się to potwierdza niestety:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=578&w=77183337&a=77183337

Odpowiedz
Reklama
miu miu 2013-10-24 o godz. 14:05
0

Justalka,po tych wszystkich lekach na alergie mogą być takie zachowania u dzieci.Ja juz to przerabiałam.Wrzaski przez sen,napady złosci z byle czego,juz sama nie wiem czy to skutek samej alergii czy tych leków.Przykład:moja córcia dostała dwa leki:jeden syrop przeciwhistaminowy po którym moze wystapić sennosć a drugi lek w inhalatorze po którym moze wystapić nerwowosć podawać jednocześnie czadowo

Odpowiedz
justalka 2013-10-22 o godz. 20:26
0

Ponownie wróciliśmy do singulairu4, jest poprawa bo oprócz niego były wziewy, ale zachowanie Adasia dosyć się zmieniło. Piszę o tym bo synek był naprawdę bardzo spokojnym chłopcem. Od jakiegoś czasu zrobił sie nerwowy oraz w nocy budzi sie z dziwnymi omamami krzycząc ze coś chce np: nożyczki, ze teraz chce isć do złobka, abo wiżga nóżkami itp.....
Teraz zgłupiałam.....nie wiem czy to skutki uboczne singulairu czy tylko zwyczajny bunt :(

Odpowiedz
gocha* 2013-07-02 o godz. 04:27
0

Grześ brał 3 miesiące i była poprawa ale nie było naprawdę dobrze. Teraz mamy wziewne i jest o wiele lepiej.
Grześ gdy brał SINGULAIR był nadmiernie pobudzony i nerwowy.

Odpowiedz
miu miu 2013-06-07 o godz. 00:43
0

Hala napisał(a):Wojtek też brał w stanach zaostrzonej niewydolności oddechowej. U nas była po nich poprawa.

To lek najnowszej generacji, nie znamy jeszcze jesgo skutków długofalowych.
Jakieś pól roku temu podawali w FAKTACH, że w USA już toczy sie sprawa w sądzie, bo ponoć lek ten może wywołać stany depresyjne i jakiś nastolatek popełnił samobójstwo. No ale wiecie jak w Stanach jest z sądzeniem się o wszystko
no własnie miedzy innymi ta depresja mnie zszokowala bo jest to wymienione w ulotce

a co do tego sadzenia to tez prawda


slyszalam tez ze dzieci skarżą sie na bóle brzucha

Odpowiedz
Hala 2013-06-06 o godz. 15:26
0

Wojtek też brał w stanach zaostrzonej niewydolności oddechowej. U nas była po nich poprawa.

To lek najnowszej generacji, nie znamy jeszcze jesgo skutków długofalowych.
Jakieś pól roku temu podawali w FAKTACH, że w USA już toczy sie sprawa w sądzie, bo ponoć lek ten może wywołać stany depresyjne i jakiś nastolatek popełnił samobójstwo. No ale wiecie jak w Stanach jest z sądzeniem się o wszystko

Odpowiedz
Reklama
miu miu 2013-06-06 o godz. 08:15
0

justalka napisał(a):My też braliiśmy ponad 3 miesiące, skutków ubocznych brak, ale pozytywnych też niestety nie zauważyłam :(
no wlasnie
ja tez nie zauwazylam zadnych efektów

a o skutki uboczne pytam dlatego ze jak dostalam w aptece ulotke i przeczytalam ich calą liste to mi sie wlos zjeżył na głowie ale moze oni tak piszą na zapas...

póki co czekamy na wizyte u alergologa

moja córa bierze ten lek w granulkach które sie rozpuszcza w łyzeczce płynu

Odpowiedz
p.a 2013-06-06 o godz. 00:02
0

ja czasem sama biorę nic złego nie zauwazyłam

Odpowiedz
justalka 2013-06-05 o godz. 22:53
0

My też braliiśmy ponad 3 miesiące, skutków ubocznych brak, ale pozytywnych też niestety nie zauważyłam :(

Odpowiedz
Amberka 2013-06-05 o godz. 22:31
0

barbarosa, my mamy ten lek w postaci takich slodkich tabletek do zucia dajemy malej raz dziennie przed kolacja co do skutkow ubocznych nic na razie nie zaobserwowalam ale bierzemy dopiero dwa miesiace lekarz mowil nam ze sa bardzo skuteczne

Odpowiedz
niebieskaa22 2013-06-06 o godz. 15:40
-1

witam moja starsza córka (11 lat) bierze go już od ponad dwuch lat a młodsza(2,5 roku) od ponad roku , jak narazie nie widzę skutków ubocznych i mam nadzieję ze takich nie bedzie, a co do skuteczności to cięzko powiedzieć bo razem z tym lekiem biorą jeszcze inne

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie