Quantcast
  • olivcia22 odsłony: 5277

    Zaczęłam brać tabletki a boję się że jestem w ciąży- poradzcie

    Mam jedno pytanko...zaczelam brac tabletki od marca tego roku 20.03 pojawilo mi sie plamienie w tym tyg przerwy po pierwszym opakowaniu...plamienie bylo skromne i pozne...zaczelam drugie opakowanie jednak z narzeczonym postanowilismy starac sie o dziecko...drugie opakowanie zaczelam 24.03 tabletki odstawilam 3.04.jak szybko mozna zajsc w ciaze po odstawieniu...ostatnia tabletjke wzielam 2.04 i nastepnego dnia zabralismy sie do pracy:)od tamtej pory nie biore tabletek...jeden test wyszedl pozytywnie...dzis bylam u ginekologa ale niestety nic mi nie powiedzialyle ze ja zaczelam krwawic...nie wiem czy to z odstawienia tabletek czy tez z czegos innego.brzuch boli jak na okres jednak bol nie jest ciagly tylko przerywany...raz boli potem przestaje...czuje sie troche inaczej niz podczas okresu...krew jest dziwna i tez nie jest ten okres obfity.zrobilam tez dzisaj test i wyszedl negatywny:(nie wiem co sie dzieje....lekarz tez sie zmieszal jednak do mojej karty wpisal "wczesna ciaza".czy to jest mozliwe ze moge byc w ciazy?

    Odpowiedzi (14)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-12, 12:20:22
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
sweety 2013-09-12 o godz. 12:20
0

Monii, czasem w ciąży zdarza sie miesiaczka. Więc może jest ok
Ale widac tylko pusty pęcherzyk-może to byc puste jajo płodowe chociaz może tez być tak, że zarodek sie dopiero 'ujawni' na kolejnej wizycie.
Na Twoim miejscu zrobiłabym jeszcze raz bete, żeby sprawdzic czy przyrasta.
Trzymam kciuki, żeby poszło po Twojej myśli!!!

Odpowiedz
Gość 2013-09-12 o godz. 11:54
0

Witam wszystkich :) jestem tutaj nowa i potrzebuje rady. 13.08 odwiedzilam gin. po tym jak na teście zobaczyłam dwie kreseczki. 24.06 miałam pierwszy dzień ostatniej miesiączki dlatego gin.stwierdził że to może być 6 tydzień życia mojej fasolki. 18.06 zrobiłam beta - HCG i wynik wyszedł: 19.1. według tabeli poglądowej to trzeci tydzien czy się mylę?? dodam że 13.08 zaczęłam krwawić, z dnia na dzień krwawienie było bardziej obfite ( jakbym miała okres) teraz są to tylko brązowe plamienia więc lekarz przepisał mi duphaston i powiedział że pęcherzyk płodowy jest ale w środku widac ledwo ciałko żółte i nic więcej. 21.08 mam wizytę u gin. ale już sama nie wiem co o tym myśleć :( według obliczeń moich i mojego narzeczonego teraz fasolka miałaby 6 tygodni, ponieważ do zapłodnienia doszlo kolo 4.07. Jesteśmy tego pewni :)

Odpowiedz
Pliszka 2013-05-03 o godz. 20:57
0

olivcia22, będzie dobrze! cieszę się, że już przestałaś plamić

Odpowiedz
olivcia22 2013-05-02 o godz. 05:08
0

dalej krwawie...ehhh zamecze sie z tym:(

Odpowiedz
Pliszka 2013-05-01 o godz. 17:54
0

olivcia22, Kochanie, wiem co czujesz... ja straciłam dwie Kruszynki. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze! trzymam za ciebie kciuki, jak chcesz, pisz na pw

Odpowiedz
Reklama
sweety 2013-05-01 o godz. 17:48
0

olivcia22, trzyma kciuki, żeby jednak wszystko dobrze sie skończyło

Odpowiedz
olivcia22 2013-05-01 o godz. 16:57
0

Jak sie teraz czuje?psycha mi siadła po tym wszystkim:(ale krwawienie ustaje i ból brzusia tez...najsmieszniejsze jest to ze dzis dwiedził mnie brat z przyszła zona ktora jest w 5mcu ciazy;(nie mogłam na to patrzec;(oczy mam spuchniete...juz jedno dzieciatko stracilam:(wiem jak wyglada poronienie...ja swoja fasolke widziałam na własne oczy:(:(:(gdzies we mnie jest iskierka nadziei ze jednak moze cos z tego byc...

Odpowiedz
sweety 2013-05-01 o godz. 14:59
0

tzn powiem tak - nie wydaje mi sie, żeby jakkolwiek udało sie teraz potwierdzic ciążę, skoro ewentualne zapłodnienie mogło odbyć sie w ciągu ostatnich 5 dni
skapy i krótszy okres- to normalne przy braniu tabsów
jeszcze teraz plamienia...wg mnie to rozchwianie hormonalne organizmu poza tym, jesli nawet jest kilkugodzinna ciąża, a zaczynaja sie plamienia (tfu tfu - wczesne poronienie), to i tak nie da sie nic ratować, bo to póki co jest kilkanaście/kilkadziesiąt komórek. Wiem, że to, co napisałam jest brutalne, ale sama to przeszłam, a byłam juz kilka dni po spodziewanym okresie i wiedziałam, że i tak nie ma juz czego ratować......
olivciu22, musisz po prostu uzbroić sie w cierpliwość i czekać.
A jak sie teraz czujesz?

Odpowiedz
Pliszka 2013-05-01 o godz. 12:45
0

popieram sweety, ale daje do myślenia ten pozytywny wynik testu... może idź prywatnie do innego gna na konsultacje? jeżeli powiesz co się stało, może przyjmie cię bez kolejki

Odpowiedz
sweety 2013-05-01 o godz. 11:49
0

olivcia22, możesz miec rozregulowane hormony przez te tabletki. chyba nie pozostaje Ci nic innego jak poczekać.

Odpowiedz
Reklama
olivcia22 2013-05-01 o godz. 11:37
0

Kochana robiłam...zapłaciłam 23zł bez skierowania prywatnie w laboratorium...ale nic nie wykryło...nawet na wynikach mam napisane od 3-4 tyg.:(czytałam w necie ze od odstawienia tabletek do zaplodniania moze dojsc juz od 24 godzin...ja mialam od odstawienia tabletki do wspołzycia 33 godziny.nie wiem, nie mam pojecia co robic;( nie wiem co myslec, pogubilam sie;(tabletki brałam nieregularnie nie wiem skad to krawienie;(;(

Odpowiedz
marta23 2013-05-01 o godz. 11:06
0

olivcia22, betę HCG możesz zrobić nawet 10 dni po zapłodnieniu


ja też robiłam w laboratorium bez żadnego skierowania,a płaciłam 35 zł

Odpowiedz
olivcia22 2013-05-01 o godz. 10:15
0

Sweety beta hcg robia dopiero od 3 tygodnia;(;(

Odpowiedz
sweety 2013-05-01 o godz. 10:12
0

olivcia22, jedynym rozwiązaniem jest zrobienie badania bHcg z krwi - wynik pokaże, czy jestes w ciąży. Badanie robia chyba w każdym laboratorium, niepotrzebne jest skierowanie, ja płaciłam ostatnio za nie 25zł.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie