Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
*elvira* 2013-11-22 o godz. 19:31
0

Zapraszam na nowy wątek http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=586931#586931

Odpowiedz
malutka311 2013-11-22 o godz. 16:56
0

camillee napisał(a):malutka, jak sie czujesz?
kopie???
czuje sie dobrze...choc w czwartek bylo fatalnie ...dzidzia jeszcze niestety nie kopie...za rada Evi pije cos slodkiego i sie klade na pleckach ale wciaz nic...ech mam nadzieje ze to dzis juz sie zacznie ;)

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-22 o godz. 14:13
0

camillee napisał(a):elvira, jak sie zakoczyla kolacja ;) nicyzm...robolaa mnie gowa i posyam spac





Odpowiedz
matitka 2013-11-22 o godz. 09:48
0

Camille jak dobrze widze to juz 10 tydzien, a dopiero co oglaszalas II kreseczki :D :D

Odpowiedz
camillee 2013-11-21 o godz. 23:03
0

malutka, bedzie zdjecie za zdjeciem!
za tydzien usg w pl
a za dwa w uk :)
wszystko wam pokaze ;)

malutka, jak sie czujesz?
kopie???

Odpowiedz
Reklama
malutka311 2013-11-21 o godz. 22:50
0

camillee napisał(a):
malutka w szkocji cieplej????
gorąco...jest sliczna pogoda ;)
Camille juz nie moge sie doczekac foteczki z usg ;) slodkiego bobaska zobaczymy ;)

Odpowiedz
camillee 2013-11-21 o godz. 21:51
0

elvira, jak sie zakoczyla kolacja ;)

w przyszlym tygodniu, robie badania i mam pierwsze usg :D

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-21 o godz. 19:50
0

camillee, o dziwo dziś nic mnie nie piecze i w ogóle...troszke jestem jeszcze czerwona,ale wydaje mi się,że skóra mi nie zejdzie (mam taką cichą nadzieje

Po południu sprzedałam Zuzke szwagierce i przed chwilą wróciliśmy z nią od teściowej,bo poszliśmy se po nią,żeby nie marudzili,że muszą ją odprowadzać... lol jak wychodziłam przyjechał Łukasz i poszliśmy z buta po małą.Przed chwilą przyszliśmy,mała przed domem zasnęła...ale jak ją przełożyłam do łóżeczka to wstała...i dobrze,bo zjadła,przebrałam jej pampka i ubrałam piżamkę i już śpi
Ja ide doszurować nożyszka,bo szłam w japonkach i chyba wszystki brudy miasta mam na stopach-czarne jak u murzyna Mam w planach dzisiaj jakąś "romantyczną" kolacyjke,winki i nyny więc nie wiem czy jeszcze u Was zawitam.


A jak się czują Nasze ciężaróweczki

Odpowiedz
camillee 2013-11-21 o godz. 18:18
0

elvira, jak twoje poparzenie?????
przechozi??

i gdzie reszta???

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-20 o godz. 20:39
0

my poszliśmy na sapcerek przed 13 i zabłądziliśmy u teściów
siedziałam przez ponad 4 h na słońcu i grałam z Łukim i jego sis w remika...i tak mnie spiekło że :cry ramiona,dekold,ręce,plecy :cry jestem jak rak dobrze,że zciągnęłam ramiączka ze stanika i bluzkę zsunęłam so stanika,bo bym miała niezłe plamy...
ide się smarować i spać,bo czuję iż gorączka poopaleniowa będzie w nocy :cry :cry :cry

do jutra babolki :cry39

Odpowiedz
Reklama
camillee 2013-11-20 o godz. 13:38
0

w centrum pl tez nie za cieplo.....

malutka w szkocji cieplej????

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-20 o godz. 08:27
0

matitko wszystkiego naj z okazji kolejnej wiosenki na koncie

Odpowiedz
asiek86 2013-11-20 o godz. 00:24
0

Matitka wszytskiego naj naj naj

Wszystko co było Twoim marzeniem co jest i będzie w przyszłości, niech nie uleci z cichym westchnieniem, lecz niech się spełni w całości! Niech Ci słonko ciepło gra, niech Twój uśmiech długo trwa, nie trać swej wesołej minki, dziś są Twoje urodzininki!

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-19 o godz. 23:31
0

u mnie pogoda taka sobie...bardziej zimno niz ciepło

Odpowiedz
eternity 2013-11-19 o godz. 22:55
0

jakies gnoje pare dni temu przejechali mojego kochanego kotka :(
jeszcze na dodatek miala miec male niedlugo bo juz gruba byla

a ja mam nadzieje ze u nas sie pogoda w koncu poprawi
dzis juz w miare cieplo bylo

Odpowiedz
malutka311 2013-11-19 o godz. 21:56
0

jaka pogoda i samopoczucie u Was drogie mamusie???
u mnie tak goraco dzis bylo ze myslalam ze nie wytrzymam w pracy...juz zaczynam obawiac sie lata...

Odpowiedz
camillee 2013-11-19 o godz. 18:43
0

matitka, nie widzialam nic o remoncie, ale chyba nieuwaznie przeczytalam....

tosia informuj na bierzaco co z praca ;)

do gina ide za tydzien :)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-18 o godz. 21:01
0

ja dopiero posprzatam w sobote bo juz teraz nie mam sily po pracy ze sciereczka biegac...
Camille dzidzia w porzadku jeszcze nie kopie...wydaje mi sie ze cos tam czuje ale sama nie wiem :) a kiedy wybierasz sie do ginka??juz nie moge sie doczekac zeby fotki Waszej dzidzi zobaczyc ;)
u nas pogoda sliczna ;)

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-18 o godz. 13:01
0

Skończyłam w końcu sprzątać Zaraz wrócą moje dwa łobuziaki Ale się stęskniłam za moja Ziuchną ( a nie ma jej od 10 )
Dom błyszczy Jestem z siebie dumna

Odpowiedz
Tosia_ 2013-11-18 o godz. 11:28
0

witajcie
cammile oczywiscie prace kończe,ale skończyć nie moge,na uczelni taki syf ze jak mam tam jechac to już na wstępie szlak mnie trafia.

Ja dzis polezałam w wannie,i ogranełam mieszkanie.musze poszerzyc wnioski w pracy.

pozdrwaim

Odpowiedz
matitka 2013-11-18 o godz. 10:48
0

Camille wyzej napisałam co z remontem.

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-18 o godz. 10:03
0

camillee, zuzka własnie pojechała z tatusiem do teściów sutko naprawić...a mamusia szaleje w domu ze szmatą i żelazkiem...słucha muzy na fuuuuuuuuuuullllllllllllllllll i w ogóle jest cool

Odpowiedz
camillee 2013-11-18 o godz. 09:56
0

czesc :)
melduje sie z pl :)
pogoda umiarkowana.
wczoraj bylo sloneczko, a pozniej troche popadalo.
dzisiaj troche chlodniej :/

malutka, jak twoj maluch?
tosia, co z praca? konczysz?
matitka, jak remont mieszkania?
evi :) z chlopami to zawsze jest problem ;)
pozbadz sie kolegi
elvira, co u zuzki?

pozdrawiam was z pl, chociaz dla was to zadna nowosc ;)

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-17 o godz. 18:55
0

widze,że tutaj tez pustki :o

Odpowiedz
malutka311 2013-11-17 o godz. 16:54
0

matitka buziaczki dla Kacperka...niech szybko wraca do zdrówka ;)
ja w 16 tyg raz poczulam taka plywajaca rybke i dlatego tak czekam na te kopniaki ;)

Odpowiedz
Path_24 2013-11-17 o godz. 14:54
0

matitka napisał(a):w nocy tak maly pozadnie kopal, ze pierwszy raz sie wystraszylam co to, a byl to dopiero 16 tydzien.
ja w 16 tygodniu to poczułam bulgotanie w brzuszku, ale napewno nie kopniaki, dopiero w 19-20 tc

Odpowiedz
matitka 2013-11-17 o godz. 09:18
0

malutka ja pamietam swoje pierwsze kopniaki, to takie gilgotanie bylo, a w nocy tak maly pozadnie kopal, ze pierwszy raz sie wystraszylam co to, a byl to dopiero 16 tydzien. A ja do szczupłych nie naleze i nigdy nie nalezałam.

Młody ma katar od tygodnia i bierzemy leki, a raz jest lepiej raz gorzej. Mam nadzieje, ze za 2 dni sie skonczy, bo ciagle mu z nosa leci, ale w nocy przynajmniej moze oddychac i spi.

No i tez go tydzien temu obcielam i od tygodnia sam podaza na dwoch nozkach, juz nie chce raczkowac, tylko podaje reke i idzie albo sam.

A ja o wspolnym mieszkaniu moge zapomiec przynajmniej a 2 miesiace, bo babka jest strasznie nie odpowiedzialna i rezygnujemy. Od jutra mielismy z Krzyskiem zamieszkac razem, ale babka sobie jaja zaczela robic. Od lutego ciagnie sie aby podpisala zasrana umowe o wynajem, zreszta na pierwszym spotkaniu gadala, ze jej zalezy na zrobieniu mieszkania i ona odejmnie nam to za wynajem i przez iles miesiecy bysmy jej nie placili, a teraz zaczela robic wielkie pretensje, ze za duzo to wszystko bedzie kosztowac, a i tak na farby do pokoju, kuchni, lazienki i przedpooju wydalismy 100 zlotych, tylko ze robocizna bedzie kosztowac 1000 zlotych, bo tam chcielismy zrobic aneks kuchenny. Wogole miala do nas dzwonic z parenascie razy a ani razy nie dzwonila i teraz jak my do niej zadzwonimy to rezygujemy i mamy cos na oku ale to sie okaze za 2 miesiace czy cos wyjdzie z tego.
________________

Odpowiedz
malutka311 2013-11-16 o godz. 19:28
0

ja mam nadzieje ze juz w tym tygodniu beda kopniaczki...tzn ja czulam cos np wczoraj wieczorem ale nie wiem czy to dzidzia czy nie...strasznie ciezko mi rozroznic...
i dzis znowu nie wytrzymalam zakupilam sliczne rozowe buciki ;D ach nie moge sie na nie napatrzec ;)
Camille jak tam pogoda w Polsce??

Odpowiedz
EVI_ 2013-11-16 o godz. 18:51
0

hej! u nas tez sliczna pogoda, caly czas spedzamy na dworzu, M zrobil piaskownice przed domem, hustawke i niedlugo kuzynka pozyczy nam zjezdzalnie, wiec pol dnia jak moge to siedze na sloncu z malym

u mnie nic ciekawego, od niedawna mamy goscia, tzn moj M ma kolege na pare dni, wiec wieczorami okupuja jeden kompa drugi laptopa i graja do nocy z przerwami..
czekam az to sie skonczy i na dobre znowqu zasiade do bb i szm
bo juz mi Was brakuje :(
a tu ciagle cos...

jak tam nasze ciezaroweczki sie czuja? :) mam nadzieje ze ok

buzka


ja pierwsze kpniaki poczulam dopiero w 22 tygodniu, ale za to takie porzadne i nie bylo hyz watpliwosci ;)

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-15 o godz. 19:38
0

malutka311, ja pierwsze kopniaki poczułam chyba ok 20 tygodnia :D

Odpowiedz
malutka311 2013-11-15 o godz. 16:56
0

U nas takze przesliczna pogoda...wlasnie wrocilam z pracy i jestem zmeczona ale wyciagne miska na spacerek zaraz ;)ogolnie to czuje sie super...tylko to zmeczenie...jutro zaczynamy 19 tydz...i kiedy te kopniaki...bo ja juz doczekac sie nie moge ;D

Odpowiedz
cypruska 2013-11-15 o godz. 15:45
0

Czesc, U nie tez sliczna pogoda i Tosiu, pociesze Cie, ja tez musze przed kompem siedziec

A jak wasze dzisiejsze samopoczucie?

Odpowiedz
Tosia_ 2013-11-15 o godz. 14:07
0

WITAJCIE

u mnie piękna pogoda,25 stopni..a ja musze przed kompem siedziec i pisac

pozdrwiam

Odpowiedz
Path_24 2013-11-15 o godz. 08:46
0

u mnie ciepło ale na krótki rękaw to nie da rady :|


ja jade własnie do wawy, odwiedze kumpla i moze machne sobie jakiś tatuaż .... szkoda tylko ze henną ... ehhh

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-15 o godz. 08:00
0

camillee napisał(a):sa am zobacze jakie warunki atmosferyczmne panuja w pl :)u nas cieplutko
Wczoraj nawet Zuzka chodziła w krótkim rękawku po dworze i w chusteczce na głowie :D
Dzisiaj pewnie będzie podobnie

Wczoraj mała poszła spać już po 19 i dzisiaj wstała przed 6...no ale albo wóz albo przewóz (czyt.albo wieczór tylko z mężem,albo dłuższe spanko rano)...no ale to i tak było nieuniknione,bo mała w dzień spała tylko 2 razy i ostatni właśnie spała do 14,30 i potem cały czas na dworze do 19-to się dziewucha wybawiła i dotleniła

Czekam aż wstanie(bo przed chwilą zasnęła) i idziemy na zakupy...mam w planach kupić,jej jakieś ciemne skarpetki do biegania po domu,bo te wszystkie jasne co ma to mi szkoda,bo tego potem doprać nie idzie,bo i jakiś kapelusik,bo teraz śmiga w chusteczce,ale po wczorajszym chyba jej troszke buźke spiekło...


Skończyliśmy 10 miesięcy

Zuzka wstała-lecimy na zakupki

Odpowiedz
camillee 2013-11-14 o godz. 20:16
0

elvira, gratuluje 4 zeba malemu szczerbolkowi :)

cypruka, u nas cieplustko, bez szalenstw, ale
mozna chodzi z krotkim rekawkiem :)

jutro jedziemy do pl :)
sa am zobacze jakie warunki atmosferyczmne panuja w pl :)

Odpowiedz
*elvira* 2013-11-14 o godz. 19:33
0

Zuzka ma 4 zęby
Dzisiaj przebiła się druga górna jedyneczka

Odpowiedz
cypruska 2013-11-14 o godz. 16:41
0

Czesc dziewczyny, jezu jaka ja jestem zmeczona, to nawet sobie nie wyobrazacie. A na dodatek zbliza sie poczatek maja, wiec remont trzeba wstrzymac
Jak juz mowilam na listopadowkach, w poniedzialek mam ostatni dzien w pracy, wiec przez jakis czas moge miec problemy, aby was odwiedzac. Nie mam jeszcze neta w domu, wiec bedzie problem :(

I macie racje, pustki jak nie wiem co...Moze to ta pogoda tak wplywa? Bo podobno w Polsce slicznie jest... A jaka pogoda w UK?

Odpowiedz
camillee 2013-11-14 o godz. 13:53
0

ale pustki....

Odpowiedz
Path_24 2013-11-14 o godz. 08:56
0

Hej, co słychać?? U was tez tak gorąco?

Odpowiedz
camillee 2013-11-13 o godz. 17:43
0

malutka, wlasnie mnie to zmeczenie zlapalo :(
a jest tyle do zrobienia...
chyba zaczne sie dzisiaj pakowac...
nie lubie tego nigdy nie wiem co powinnam wziac!!

Odpowiedz
malutka311 2013-11-13 o godz. 16:45
0

Camille ciążowe zmęczenie Cię łapie ;) tak mi sie wydawalo ze jedziecie w spobote i sie martwiłam że Cie nie ma

Odpowiedz
camillee 2013-11-12 o godz. 22:49
0

jestem,
nie zginelam malutka :)
wczoraj nie czulam sie najlepiej,
i szybko wyladowalam w lozku :)
dzisiaj tez bardzo zmeczona jestem....

do pl jedziemy w sobote :)
juz nie moge sie doczekac ;)

Odpowiedz
Tosia_ 2013-11-12 o godz. 21:20
0

witajcie

Odpowiedz
malutka311 2013-11-12 o godz. 21:01
0

Anulka na pewno wszystko jest w porzasiu ja już nie moge się doczekać fotek Twojego brzucholka ;D
ja za 2 tyg ruszam na usg ;) mógłby ten czas płynąć szybciej :D


Camille gdzie się podziewasz???zaczynam sie martwić...a może juz do Polski pojechaliście???

Odpowiedz
Anulka1984 2013-11-12 o godz. 09:31
0

sensikue, dzieki ma nadzieje ze reszta tez dobra bo ciezko je odczytac. Jutro pokaze ginkowi to Wam powiem

Odpowiedz
sensikue 2013-11-12 o godz. 09:29
0

anulka nielicznie bakterie w moczu to nic takiego ja zawsze mam , nie wiem czy ktos ma kompletny brak bakterii , ale to nic niepokojacego masz dobre wyniki

Odpowiedz
Anulka1984 2013-11-12 o godz. 08:48
0

Hej Dizewczynki!!! Co u Was??U mnie dzis samopoczucie OKI.Glowa mnie prawie nie boli.Wczoraj to moze tez pogoda bo wszyscy cos narzekali tyle tylko ze jak walneli se kawke to im przeszło, a ja nawet kawki nie pije zeby malenstwa nie faszerowac kofeina, tymbardziej ze od codzienni musze wypic ze dwa lyki pepsi bo normalnie musze. Wyniki badan chyba mam dobre tylko cos pisze ze nieliczne bakterie w moczu :/ Nie wiem od czego to??Moze dlatego ze kiedys kiedys mialam zapalenie pecherza.Jutro jak wroce od ginka to bede wszystko wiedziec i najwazniejsze zobacze swoje cudo... Wczoraj dziewczyny zamowilismy z G. pizze o 20 a przywizeli nam o 21.40 bo nie mogli trafic i zjedlismy.Potem mialam wyrzuty sumienia ze jem tak pozno i to pizze, ale....
Nie wiem malutka czy chłopczyk//Moze..Najwazniejsze zeby bylo zdrowe, ale marzy mi sie corunia :D
W przyszlym tygodniu juz napewno wkleje Wam fotki brzuszka i moze jak zorbie jakis zakup to tez Wam wkleje to zobaczycie jaka ja mam pileczke.Heh kurde spodnie w biodrach dobre a brzuszek zaczyna ugniatac wiec musze cos kupic zeby nie gniesc malenstwa. Buzki. Trzymajcie sie cieplo.PA

Odpowiedz
Tosia_ 2013-11-11 o godz. 22:02
0

pozdrwiam

Odpowiedz
malutka311 2013-11-11 o godz. 21:21
0

caradura napisał(a):witam wszystkie ciężarówki - jak samopoczucie?


malutka311, widziałam brzuszek, bardzo ładny i już spory
samopoczucie dobre ;) a brzusio naprawde już mam spory ;)
wkleilam tez fotki dzis z usg ;D


nikogo nie ma :( więc mykam spać...dobranoc

Odpowiedz
eternity 2013-11-11 o godz. 21:20
0

no ladnie
ja myslalam ze tu cisza a do mnie powiadomienia nie przychodzily

Odpowiedz
caradura 2013-11-11 o godz. 17:51
0

witam wszystkie ciężarówki - jak samopoczucie?


malutka311, widziałam brzuszek, bardzo ładny i już spory

Odpowiedz
cypruska 2013-11-11 o godz. 17:50
0

Witam, malutka, sliczne te ciuszki, naprawde...

Ja zaczne kupowac dopiero za jakis czas ale to nie z przesadow. Narazie remontuje pokoik dla maluszka, wiec boje sie, ze wszystko upackam w farbie :D

Odpowiedz
malutka311 2013-11-11 o godz. 17:02
0

juz jest ...:)

Odpowiedz
sensikue 2013-11-11 o godz. 17:01
0

malutka311, to czekam


super

Odpowiedz
malutka311 2013-11-11 o godz. 16:57
0

nio już już tylko zgram tą fotke (bo to jedna) na komputer :)


aj nie mogę się napatrzec na ten pierwszy zakup :P

Odpowiedz
sensikue 2013-11-11 o godz. 16:53
0

malutka311, pokaz fotki ciuszkow

Odpowiedz
malutka311 2013-11-11 o godz. 16:49
0

Aniu bóle głowy ja także miałam...to jest często normalne w ciązy...hm...skoro tak ładnie wyglądasz w ciąży to czyżby to był chłopiec lol

Odpowiedz
camillee 2013-11-11 o godz. 13:32
0

anulka, dobrze ze samopoczujecie juz lepiej ;)
niech lekarz sprawdzi wyniki i sie wiecej nie denerwuj ;)

Odpowiedz
Anulka1984 2013-11-11 o godz. 07:33
0

dzieki Dziewczyny :* Naprawde jestescie podpora, a te mysli to sama nie wiem skad??Moze dlatego ze podobnie bylo w przypadku mojej siostry....Wczoraj tez przyjechala ciotka i stwierdzila ze ona poronila w 3 miesiacu bo miala psa :o nie wiem co ma jedno z drugim ale takie ciotki to mam gdzies....ciagle walcze z tymi glupimi myslami.Wczoraj z tego wszystkiego poszlam do fryzjera i oczywiscie wszystkie kolezanki: "jaki masz piekny brzuszek" "jak ladnie wygladzasz w ciazy" i to tez mnie tak troche podnioslo. Dzis znow wsytalam z bolem glowy mimo ze sie nie zrywalam, bo glowa zaczela mnie bolec juz w nocy bo bol mnie obudzil.Musze powiedziec ginkowi w czwartek.Dzis tez odbieram wyniki badan i tez mnie ciekawi co i jak bo wszyscy mi mowia ze ładnie wygladam tylko, ze jestem strasznie blada, a mama im mowi ze ciezko zebym bvyla rumiana jak jestem w ciazy lol zobaczymy.A Wam dzieki wielki za słowa otuchy Buzka,.PA

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 22:17
0

też mnie to dziwi ale spróbuje w pierwszym miesiącu...
dobranoc Camille

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 22:16
0

kilka dni po urodzeniu?
najpierw niech dziecko zacznie dobrze widziec swiat :)
i sie z nim oswajac ;)
moze wyprobuje, ale troche pozniej :)
ale jak tobie sie uda to daj znac :)
zreszta nie musze miec dziecka geniusza ;)

koniecznie pokaz zdjecia!!!!!!
ja tez padam!

dobranoc!!

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 22:12
0

camillee napisał(a):ciekawy sposob :)
ale to chyba bardziej jak dziecko ma juz ok roku??
właśnie czytałam że można zaczac parę dni po urodzeniu :P


stało się ;) kupiłam pierwszy ciuszek ;) śpioszki,body śliniaczek i czapeczkę ;) śliczne ;) jutro wstawię fotki bo dzisiaj już nie dam rady lecę pod prysznic i lulu ;D

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 21:31
0

tosiu, jak zwykle w biegu ;)

Odpowiedz
Tosia_ 2013-11-10 o godz. 21:20
0

witam,spadam,pozdrwiam

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 20:30
0

ciekawy sposob :)
ale to chyba bardziej jak dziecko ma juz ok roku??

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 17:54
0

zaraz po urodzeniu mozesz zaczac pokazywac karty z wyrazami np.mama napisanym czerwonym lub czarnym flamastrem...karty takie pokazuje sie pare razy dziennie dosc szybko aby dziecko sie nie znudzilo...pokazujesz i czytasz słowo głośno i wyraźnie bez sylabizowania lol chyba spróbuje tego jak dzidzia sie urodzi ;P

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 17:44
0

ania, przestan sie denerwowac!!!
kiedy masz wizyte u gina?
jestem pewna ze wszystko jest dobrze!!
z tym gwaltownym wstawaniem to normalne!
no i jak glowa jest opuszczona w dol tez!!
u akzdego tak sie moze zdarzyc! a tym bardziej
wrazliwe sa kobiety w ciazy!!

malutka, o co chodzi z nauka czytania??
masz zaczac czytac dobranocki dziecku?
ale co z nauka???

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 15:44
0

Ania uspokój sie natychmiast zaszkodzisz tylko dla dzidzi...wszystko jest na pewno w porzadku...chcesz aby dzidzia juz w brzuszku przezywala tyle nerwow???musisz sie zrelaksowac bo jak dalej bedziesz tak panikowac to do konca ciazy zwariujesz...na pewno jest wszystko w porzadku kochana ;******* a bole glowy to normalne szczegolnie jak szybko wstaniesz z łóżka→unikaj więc tego...mnie takze meczyly migreny przez cale dni ale juz jest lepiej...sciskam Cie mocno i wysylam cieplutkie fluidy dla uspokojenia nerwow


Camille ja wiem ze muzyka klasyczna jest dobra dla dzidzi dlatego slucham ;)
a dzis czytalam w tych polskich broszurkach ze nauke czytania mozna juz rozpoczac zaraz po urodzeniu :o ciekawe czy to naprawde dziala ;)

Odpowiedz
Anulka1984 2013-11-10 o godz. 14:32
0

Boże dziewczyny ale mnie cos dopadło od zeszłego piątku albo czwartku KOszmar normalnie.Ciagle mam wrazenie ze jak pojde do ginka w czwartek to usłysze ze nie widzi akcji bicia serca dziecka :( Jezu chyab bym umarła.NIe wiem co mnie tak opętało.Nie mogę sie uwolnic od tego.W nocy mi sie to sni.Dramat jakiś.Przez to wzystko odechciewa mi sie zyc. Tak sie boje.Ale jak powie mi ze wszystko OK to wreszcie cos kupie dla MAlenstwa.Ja chyba nie wytrzymam jeszcze tyle czasu do rozwiazania a ja juz bym chciala dzidzie przy sobie.JAk widze kobitki z wozkami na polu to stoje i gapie sie jak jakas stuknieta jakas hipnoza.
ALe te glupie mysli co mnie opetaly nie dobija.A ostatnio jeszcze meczy mnie dosc czesto bol glowy :| Jak za gwaltownie np. wstane z lozka to od razu mnie boli albo jak mam glowe schylona bardzo w dol to tez.Nie wiem juz o co biega. Pozdrowionka

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 13:57
0

malutka, smiejesz sie
a muzyka klasyczna i orzechy wloskie poprawiaj u dzieci rozwoj kory mozgowej


mykam do pracy zanim kolejna blokada sie wlaczy
do wieczora :)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 13:53
0

alez mam lenia ;) nie chce mi sie sprzatac...sciagam muzyke powazna i slucham razem z dzidzia ;)

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 13:49
0

zablokowala mi sie strona bb !!!
tez bede wieczorem :)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 12:23
0

pewnie że damy rade...dla naszych dzieciaczkow ;)
ja mykam sprzatac bo juz 12 a ja wciaz w szlafroczku czas ogarnac pokoik po 2 tyg.nieobecnosci ;)
bede wieczorkiem ;*

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 12:14
0

mi tez to nie jest na reke.
myslalam ze ostati miesiac bede na zwolnieniu ale jak to ma byc macierzynski to ja nie chce.
najwyzej sie z nimi umowie ze jak sie bede zle czula to przyjde z 2 godz pozniej.
tym bardziej ze bardziej jestem im potrzebna po poludniu niz razno ;)
damy rade malutka :)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 12:07
0

właśnie i to jest bez sensu jak ja np.sprzatam to co ja bede mogla robic w 33 tyg (akurat w tym tyg.bede jak wroce z Polski)???a szwendac sie 8 godz...to bez sensu ;(

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 12:05
0

tak, to prawda, jesli idziesz na zwolnienie przed terminem to liczy ci sie do macierzynskiego.
chyba ze lekarz napisze ci na zwolnieniu ze to grypa lub cos nie zwiazanego z ciaza to wtedy jest to normalne zwolnienie.
ale jesli z powodu ciazy to jako maciezynski....
niestety tutaj w ciazy pracuje sie do samego konca

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 12:00
0

bedzie widac na pewno...nie stresuj sie tym tak kochana...
wiesz wczoraj ta dziewczyna co ja poznalam powiedziala mi ze jesli idziesz miesiac lub dwa przed porodem na zwolnienie to juz liczy sie do urlopu macierzynskiego nie wiesz przypadkiem jak to jest...bo ja planowalam nie isc do pracy juz po naszym powrocie ze ślubu tzn jakos od 7 sierpnia...poltorej miesiaca przed rozwiazaniem....

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 11:49
0

mam nadzieje :)
jak wroce z pl to juz moze bedzie cos widac
i bede musiala powiedziac w pracy...

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 11:30
0

Camille nie przejmuj sie u mnie nie bylo widac nic w 8 tyg...sama zobaczysz juz niedlugo wyskoczy pileczka ;)

Odpowiedz
camillee 2013-11-10 o godz. 11:23
0

evi nie zastanawiaj sie co pisac tylko wklajaj zdjecia z urodzin :)

brzuch moze za 2 tyugodnie sie pokaze :)
mam nadzieje :D
dzisiaj maz powiedzial ze moze i wyskoczyla jakas mala kuleczka
ale to tak na sile szukanie brzucha ;)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-10 o godz. 11:04
0

Evi ogolnie za cala wizyte zaplaciłam 160 zl...sama plytka kosztowala 30 zl...
Evi wracaj szybciutko do nas bo bardzo tesknimy za Toba ;*****

Odpowiedz
sroza 2013-11-10 o godz. 10:48
0

EVI_, co u ciebie. a ja dziś Cie wspominałam na sm i miałam już smska pisać bo nie wiedziałam co sie dzieje

Odpowiedz
EVI_ 2013-11-10 o godz. 08:21
0

malutka to b malo zaplacilas za wizyte z nagraniem
ja placilam 120 :|
a za zwykla wizyte prywatnie 60 zl z usg

Camille pokaz brzuszek ocenimy czy nie urosl ;)

wlasnie polozylam malego i tesciowa dzwonila ze przyjdzie wiec zaraz lece sprzatac dom lol

poza tym czekam na wiesci od mojej szwagierki, moze jest wkoncu w ciazy, bo juz dosyc dlugo sie leczy a te zastrzyki ostatnio dosyc kosztowne byly, bo z usg wyszlo jej 600 zl
a ma juz 1 corke...

Michelle ja tez sie dziwne czuje, bo ostatnio na nic czasu nie mam :(, jak tu zajrze to nie jestem na biezaco i nie wiem o czym pisac nawet....

Odpowiedz
malutka311 2013-11-09 o godz. 22:44
0

z tym urlopem to na 100% u nas kucharz mial i u Darcia w pracy tez wykorzystywal 2 tyg ;)
Dobranoc Camille

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:39
0

sensikue, patrzac na suwaczek z usg to zostalo tylko 8 tygodni :)

trzymaj sie!

ja uciekam spac :)


nie jest powiedziane ze musi byc jak u mamy, ale czesto sie sprawdza :)
ale moja szefowa 3 urodzila naturalnie a 4 juz cesarka

z tym urlopem to trzeba sie lepiej dowiedziec bo narazie tylko raz slyszalam ;)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-09 o godz. 22:38
0

więc u mnie bedzie poród norma;ny bo mama moja rodziła naturalnie ;)
strasznie mi sie podoba te 2 tyg wolnego zaraz po urodzeniu dla tatusia ;)

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:32
0

jaki twoja mama miala porod?
chyba czesto corki maja podobne....?

mnie prawdopodobnie cesarka czeka,
z jednej strony sie ciesze z drugiej nie :(

Odpowiedz
sensikue 2013-11-09 o godz. 22:29
0

camillee, nie chce cesarki , w wodzie u mnie w szpitalu nie ma mozliwosci a znieczulenia sie boje

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:28
0

sensikue, bedziesz rodzial naturalnie?
moze prez cesarke, albo w wodzie??

w koncu bedziecie razem, po 40 tygodniach oczekiwan :)

Odpowiedz
sensikue 2013-11-09 o godz. 22:26
0

camillee, ten baby-gaga to z usg a ten na dole to z OM , no super ze juz za 9 tyg bedzie maly z nami a drugiej jak pomysle jak ja mam mala a wlasciwie zerowa odpornosc na bol to juz tak wesoło nie jest lol

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:23
0

tylko 9 tygodni :)
super!!!!!!!!

juz to pisalam, ale ciebie zawsze tak bede kojarzyla,
jak weszlam na ten watek to wtedy pisalas
o pierwszej wizycie i ze dopiero powiesz rodzicom :)

czemu suwaczki pokazuja rozne terminy??

Odpowiedz
sensikue 2013-11-09 o godz. 22:20
0

o kurcze jeszcze 9 tyg :o

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:19
0

w koncu baby jestesmy i mamy instynkt macierzynski ;)

Odpowiedz
sensikue 2013-11-09 o godz. 22:17
0

camillee, no pewnie jakos sobie poradzimy , podobno jak sie juz dziecko urodzi to sie wie co robic

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:15
0

wasnie dlatego sie obawiam :)
zreszta tutaj podobno jak kobieta urodzi to facetowi/mezowi
przysluguja 2 tygodnie urlopu!!!
wec moze dopiero po tych 2 tygodniach mama wpadnie :)
albo jeszcze pozniej :)
maz niech pomag przez 2 tygodnie przy dziecku i polozna moze przyjsc czasem ;)
przy takim wsparcu powinno byc ok ;)

Odpowiedz
sensikue 2013-11-09 o godz. 22:13
0

camillee, mi tez bedzie mama pomagala ale ja to bym chciała wszytsko sama od poczatku wiedziec co i jak poza tym mama troche dawno zajmowala sie takim malenstwem i napewno bedzie miala inne podejscie

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:11
0

ja lubie sobie wlasnie poczytac.
a jelsi bym miala problemy na poczatku to polozna musi przychodzic
i omagac tak dlugo az jej nie powiem dziekuje!
no i mama powiedziala ze moze przyjechac i mi pomoc jak
ja tego chce ;)
musze sie zastanowic zeby pozniej nie zalowac ;)


200funtow????
w pl zaplacilas 30zl za plytke ale za wizyte zaplacilas wiecej wiec 30 zl i tak im sie oplacalo :)
a w uk wizyte masz za darmo wiec chociaz za materialy i reszte sobie licza ;)

Odpowiedz
malutka311 2013-11-09 o godz. 22:10
0

Sensikue wlasnie o to badanie mi chodzilo...nio ale nie martwie sie bo na pewno wszystko jest w porzasiu...
Camille ja nic nie placilam za fotke ale gdzies czytalam ze trzeba placic zobaczymy jak teraz na drugim usg...gdzies tez slyszlama ze plytka z usg kosztuje tu 200 funtow :o :o :o a w Polsce zaplacilam 30 zl...

Odpowiedz
camillee 2013-11-09 o godz. 22:09
0

chyba tak jest...
a my robaczki nie mamy na to wplywu ;)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie