Quantcast
  • Gość odsłony: 4456

    Zdejmowanie akrylu- namaczanie czy piłowanie?

    Witam!!Dziewczyny,mysle o zdjeciu akryli...wiem ze manikiurzystka zamoczy mi paznokciew specjalnym plynie i po bólu..ale czytajac wczesniejsze posty dowiedzialam sie ze lepiej spilowac akryl i poczekac az paznokiec sam odrosnie?albo jakos tak...wiec teraz to juz naprawde nie wiem czy maczac w plynie czy powiedziec manikiurzystce zeby spilowala?plizz doradzcie

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-12, 01:42:08
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
kisskiss 2013-09-12 o godz. 01:42
0

Banksja akryl mozesz odmoczyc spokojnie sama, pilowania byloby troche duzo wiec : robisz kompresiki z acetonu czystego nakladasz na pazurki zawijasz w folie aluminiowa, zciagasz po 30min. i akryl powinien zrobic sie jak galaretka, zciagasz i juz!

Odpowiedz
Gość 2013-09-12 o godz. 01:05
0

tak tak wiem ...po prostu najpierw tutaj napisalam,pozniej uznalam ze chyba w zlym temacie,ze pod akrylowymi powinien sie ten post znalezc...w zwiazku z czym sorki za zagracanie miejsca

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 17:39
0

Banksja ile ty tych samych tematow napisalas,juz widze go poraz drugi Wystarczy jak w jednym temacie napiszesz tak jak napisalas w "Metodzie Akrylowe"Pozdrawiam :D

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 04:26
0

ponadto bylabym w siódmymniebie jakbyscie mi podpowiedzialy w ktorym salonie warszawskim najlepiej to zrobic i jak sie ma sytuacja z cenami...

z góry wielkie THX!!

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie