Quantcast
  • pata188 odsłony: 13390

    Co sądzicie o kosmetykach z Oriflame?

    DZIEWCZYNY! NAPISZCIE CO SĄDZICIE O KOSMETYKACH Z ORIFLAME? ALE OGÓLNIE O WSZYSTKICH,O JAKOSCIACH,CZY JE LUBICIE,CZY STOSUJECIE ITD.Z GÓRY DZIĘKI!

    Odpowiedzi (68)
    Ostatnia odpowiedź: 2012-05-25, 18:41:26
    Kategoria: Makijaż
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
mariolcia_1 2012-05-25 o godz. 18:41
0

gosiunia, gosiunia napisał(a):ville napisał/a:
ale lepiej zamawiac chyba za min. 100pp bo inaczej za kazde zamowienie placisz dodatkowo 5zł...
no tak tylko czasami człowiek zamawia dla samej siebie + płaci się za pierwsze katalogi chyba z 2 zł

ja mam to szczęście że na miejscu mam oddział więc nie wiem jak to jest z wysyłka itp
_________________
właśniei już wcale nie jest taniej niż u konsultanta , muszę się dowiedzieć czy blisko mnie nie ma oddziału

Odpowiedz
gosiunia 2012-05-24 o godz. 18:11
0

teraz promocje to co katalog są że jak zbierasz z każdego katalogu (a zawsze są trzy pod rząd podane ) conajmniej 100 pkt - zbierasz hologramki i na koniec możesz sobie wybrać prezent jeśli jest kilka - albo dostajesz konkretny podany - ostatnio był fajniutki kocyk

albo co jakiś czas promocja tego typu że jeśli zbierzesz min ileś tam punktów to za za jakąś kwotę mozna kupić prezent niespodziankę ;) ostatnio za 19,90 miałam torebke, zegarek i kosmetyki (5sztuk do prezetnu należało)

ooo a nie wiedziałam że można brać kolejny kredyt :) dobra wiadomość - bo czasam izdarzają się gapowicze

ville napisał(a):ale lepiej zamawiac chyba za min. 100pp bo inaczej za kazde zamowienie placisz dodatkowo 5zł... no tak tylko czasami człowiek zamawia dla samej siebie + płaci się za pierwsze katalogi chyba z 2 zł

ja mam to szczęście że na miejscu mam oddział więc nie wiem jak to jest z wysyłka itp

Odpowiedz
mariolcia_1 2012-05-24 o godz. 18:10
0

dzięki dziewczynki , wczoraj już ktoś u mnie był ,niestety mnie nie było , to się pewnie dowiem dokładnie co i jak

Odpowiedz
gosieńk4 2012-05-24 o godz. 17:39
0

mariolcia_1, mozesz zamawiac bez limitow,okres olatnosci za fakture wynosi 2 tyg. w tym czasie mozesz wziac kolejny 'kredyt' na zamowienie ( od jakiegos czasu mozna tak robic)
do kazdej faktury masz doliczane ok 4zl ( pisze na niej dokladnie za co )

pozatym
-jezeli zamawiasz poprzez biuro a nie uzyskasz wymaganej liczby punktow to przy odbiorze zamowienia musisz kupic 1 produkt z listy ( do kazdego zamowienia jest dolaczana taka gazetka i w niej sa produkty do wyboru- zwykle ok 8- szminki, dezodoranty kremy itp)
- jezeli zamawiasz przez konsultantke ktora ma swoje prywatne biuro wtedy zwykle placi sie 4zl ( bo ktos musi po to jechac, czekac na miejscu itd)
- w przypadku zmawiania przez internet to z tego co pamietam, gdy robilo sie male zamowienie, wowczas koszt przesylki byl dosc wysoki- nawet 20zl ( ale to bylo pare lat temu- teraz nie wiem jak jest)

jezeli zmawiasz po 100 p przez 3 miesiace to otrzymujesz prezenty z programu 'witamy'

potem okresowo zdarzaja sie promocje kilka razy do roku - np za 80p mozesz otrzymac erfumy czy krem...
jezeli bedziesz zamawiala za ponad 100p tzn 125,150 .......wowczas mozesz liczyc na rabaty 2,5%, 6% itd...

mam nadzieje ze troszke pomoglam

Odpowiedz
zabcia69 2012-05-24 o godz. 14:03
0

mariolcia_1, moja siostra jest z oriflame a oco konkretnie chodzi to zapytam:)

Odpowiedz
Reklama
ville 2012-05-24 o godz. 06:53
0

limitów nie ma...
ale lepiej zamawiac chyba za min. 100pp bo inaczej za kazde zamowienie placisz dodatkowo 5zł...

Odpowiedz
gosiunia 2012-05-23 o godz. 21:31
0

nie ma żadnych limitów - z tego co wiem - tylko jak zamówisz jedno na kredyt to kolejne możesz za gotówkę - więc lepiej zebrać sobie zamówienie i po całości jechać

Odpowiedz
mariolcia_1 2012-05-23 o godz. 18:45
0

gosiunia, córka nie mogła wytrzymać aż znajdę jakiegoś konsultanta i zapisała się on line oczywiście na mnie , a ja teraz za bardzo nie wiem jak to ugryźć bo póki co jestem "nie aktywna"

dzisiaj trochę więcej wyczytałam i wyszło mi że jak chcę skorzystać z opcji 1zł wpisowe to muszę do 5 dni zrobić zamówienie , to zrobiłam i zobaczę co dalej
mam nadzieję że nie ma jakiś limitów zamówień , bo córę zamorduję

Odpowiedz
gosiunia 2012-05-23 o godz. 18:20
0

ja jestem konsultantką

Odpowiedz
mariolcia_1 2012-05-23 o godz. 05:59
0

Miqnia, chyba avonu??? ale pewności nie mam

Odpowiedz
Reklama
Miqnia 2012-05-23 o godz. 05:54
0

mariolcia_1, Żaba jest chyba konsultantką

Odpowiedz
mariolcia_1 2012-05-23 o godz. 04:44
0

dziewczyny kto jest jeszcze konsultantką???
córka nie mogła wytrzymać aż znajdę jakiegoś konsultanta i zapisała się on line oczywiście na mnie , a ja teraz za bardzo nie wiem jak to ugryźć bo póki co jestem "nie aktywna"

Odpowiedz
mi_ 2012-02-07 o godz. 17:33
0

mi chodzi o kolor Pink Punch ( chyba), bo innego różu nie widzę w palecie

niech mi któraś załatwi tę pomadkę, please

Odpowiedz
HoOneY 2012-02-07 o godz. 17:16
0

mi_, dokladnie jest ich malo i szybko sie koncza w adanym katalogu

i niestety nie wiem jaki jest ten kolor o ktorym mowisz na zywo.. bede w Oriflame jutro to zerkne, ale i tak dostac je jest baaardzo ciezko

Odpowiedz
gosieńk4 2012-02-07 o godz. 15:35
0

ekhmmmm ja jestem 'konsultantka' ale teraz to zamawiam rzeczy glowie dla siebie mamy i jej znajomej


mi_, te szminki sa praktycznie nie do dostania- dopiero po 3 zamowieniu przyszly te co zamawialam i na dodatek nie wszystkie- uzyws ich znajoma mojej mamy i jest baaardzo zadowolona


a pomadki na zywo sa o jakis ton dwa ciemniejsze od tego co widac w katalogu

Odpowiedz
katrin.a 2012-02-07 o godz. 06:15
0

mi_, 'na brakach' to pewnie szybko schodza i wykupione

Odpowiedz
Gość 2012-02-07 o godz. 06:13
0

mi_ napisał(a):no właśnie....może któraś z Was jest konsultantką?
chiba Anjadka

Odpowiedz
mi_ 2012-02-07 o godz. 05:51
0

HoOneY napisał(a): teraz sa na brakach
czyli co? jakies nie teges były?

a jak wyglada ta najbardziej różowa?

Odpowiedz
HoOneY 2012-02-07 o godz. 04:53
0

ja jestem :P

pomadki sa fajniutkie, ale fakt roznia sie kolorem w katalogu, a na zywo
i teraz sa na brakach:) wiec trudno je dostac

Odpowiedz
cmoksia 2012-02-07 o godz. 04:35
0

emalia byłam ;) ale to było dawno i nie-prawda i na te pomadki się nie zdążyłam załapać

Odpowiedz
mi_ 2012-02-07 o godz. 04:23
0

no właśnie....może któraś z Was jest konsultantką?
bo ja żadnej nie znam

Odpowiedz
emalia103 2012-02-07 o godz. 04:21
0

cmoksia, a Ty nie jesteś(nie byłaś) przypadkiem konsultantką ORIFLAME

Odpowiedz
cmoksia 2012-02-07 o godz. 02:53
0

to normalne, kolory są inne w gazetach, inne w katalogu, inne na stronie www (i w zależności od ustawień ekranu), a jeszcze inne na żywo jedyne co można zrobić to poprosić konsultantkę o próbkę (o ile są próbki tych pomadek) albo znaleźć kogoś, kto sprzedaje je na allegro i wypytać o taki i taki odcień

Odpowiedz
mi_ 2012-02-07 o godz. 00:47
0

odświeżam temat, choć kosmetyków Oriflame nie używam :P zainteresowała mnie reklamowana pomadka http://www.oriflame.pl/prod/catalog/ProductDetailCategoryCheck.jhtml?PRODID=10681_pl_PL&CATID=mkLipsticksPW_pl_PL&search=false

ma ją któraś z Was?
tylko tak teraz patrze na te paletę kolorów i żaden kolor nie przypomina koloru na ustach modelki w "Twoim stylu" tam jest taki śliczny rózowiutki

Odpowiedz
zabcia69 2010-12-07 o godz. 00:17
0

zamowilam sobie z najnowszego katalogu kredke koloru koralowego!!! lol lol zartuje kredke turkusowa!!! zobaczymy jak bedzie sie sprawowac!! do tego moja siostra zamowila 6 olejkow do wlosow suchych i zniszczonych!! ciekawe czy to dziala

[ Dodano: 2006-04-16, 18:43 ]
no zamowilam sobie jescze z oriflame puder w kulkach bo jest po promocji, krem o zapachu...kurcze zapomnialam nazwy tych perfum ale jak dostane paczke to napisze aha i zel z alg przeciw cellulitowi:):):) hihi moja siostra jest od niedawna konsultantka:P:P)

[ Dodano: 2006-04-19, 17:36 ]
przydzedl puder w kulkachkrem freya( nie wiem czemu zawze czytam feraja;d;d;d;d;) i zel wyszczuplajacy z alg:):P:) hehehe:)
a na kredke musze poczekac do jutra bo to u drugiej konsultantki zamowilam:P:):P)
-----------------------
a mozecie mi dziewczyny powiedziec czy zel do usuwania skorek z oriflame jest dobry??? chcialabym go zamowic bo własnie mam przed soba nowy katalog ale nie wiem czy sie oplaca. jakby ktos mial katalog to strona nr 66:):P:):P:):P:)

Odpowiedz
daga28 2010-10-27 o godz. 02:38
0

Też jestem fanką kosmetyków Oriflame. Jestem konsultantką, ale nie zarabiam na tym. Poprostu mam taniej kosmetyki. I szybciej, bo nie muszę czekac na konsultantkę. Fakt, że są drogie, ale jak piszą dziewczyny, warto korzystać z promocji. No i nie uczulają mnie te kosmetyki.

Odpowiedz
zabcia69 2010-10-05 o godz. 18:50
0

mariolcia_1 napisał(a):
zabcia69, anjadka, przepadło :( :( :( :( już weszło na prawie 50,zł :( :( :(
szkoda! super sa te cienie

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-10-05 o godz. 03:37
0

anjadka, ja ogólnie ostatnio mało się "maluję " ale to forum jakoś tak działa inspirująco i może poszaleję jak mnie nie wyrobią do końca

[ Dodano: 2006-02-05, 22:13 ]
zabcia69, anjadka, przepadło :( :( :( :( już weszło na prawie 50,zł :( :( :(

Odpowiedz
Gość 2010-10-05 o godz. 03:33
0

mariolcia_1, mi sie ta paletka bardzo podoba.... zwlaszcza brazy, i zielenie, bo te roze fiolety... to jakies nie do konca.

Odpowiedz
cmoksia 2010-10-04 o godz. 20:51
0

heh, tez próbowałam, ale wysiadłam przy 17 zł

Odpowiedz
zabcia69 2010-10-04 o godz. 20:45
0

mariolcia_1, tez sie na nie czaje ale narazie jestem spłukana ... moze po walentynkach cos takiego znajde...

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-10-04 o godz. 20:42
0

zabcia69, http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83864586

Odpowiedz
zabcia69 2010-10-04 o godz. 20:39
0

mariolcia_1 napisał(a):właśnie licytuję zestaw cieni oriflame i chyba mam szansę oby były ok. a ktore to?? podaj link...to tylko zobacze nie bede licytowac:)

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-10-04 o godz. 20:36
0

właśnie licytuję zestaw cieni oriflame i chyba mam szansę oby były ok.

Odpowiedz
zabcia69 2010-10-04 o godz. 20:33
0

majunia7 napisał(a):
strasznie mi sie podoba swiateczna seria kosmetykow (limitowana) o takich dziwnych zapachach-smakach. np cynamonowych, czekoladowych, waniliowych itp.
dokladnie ta seria jest swietna złaszcza krem do rak cynamonowy... :P

Odpowiedz
Gość 2010-10-02 o godz. 07:10
0

ja tez jestem konsultantka :) jestem zdowolona z wiekszosci kosmetykow chociaz nie mam ich tak duzo z tej firmy
strasznie mi sie podoba swiateczna seria kosmetykow (limitowana) o takich dziwnych zapachach-smakach. np cynamonowych, czekoladowych, waniliowych itp.

Odpowiedz
zabcia69 2010-09-28 o godz. 16:39
0

anjadka napisał(a): i mam tusz do rzęs, któego neistety nie polecam, hmmm taki w złotym opakowaniu.
dokladnie!!!!
co prawda moja siostra go ubostwia

Odpowiedz
cmoksia 2010-09-28 o godz. 06:54
0

marta81, ja naturalnie też, ale ciii :D

Odpowiedz
marta81 2010-09-28 o godz. 06:43
0

cmoksia, a ja nie pomyslalam ze mozna zwilzyc aplikator , no ale coz, jestem blondynka hihi

Odpowiedz
cmoksia 2010-09-28 o godz. 06:38
0

dzięki marta81 :* :D
nie pomyślałam o allegro

ja jej użyłam raz - na szkoleniu
zwilżyłam aplikator i kolory wyszły suuper, ale żadna konsultantka, która ją ma, nie chce się jej pozbywać

Odpowiedz
Gość 2010-09-28 o godz. 06:35
0

marta81, jasne ;)

Odpowiedz
marta81 2010-09-28 o godz. 06:34
0

anjadka, no ale sa zbyt matowe jak dla mnie, ja wole z polyskiem i drobinkami, bo cieni uzywam jedyne na specjalne okazje (imprezki itp) a na codzien wogole nie uzywam , jedynie czarna kredka lub eyeliner i tusz do rzes:)

[ Dodano: 2006-01-29, 21:51 ]
ale przeciez kazdy ma swoj gust, czyz nie ?? :)

Odpowiedz
Gość 2010-09-28 o godz. 06:27
0

No ja również mam tą palete, i ostatnie dwa makijaże w "MAKIJAŻE" ten zielony i brazowo beżowy są robione tą paletką, mi bardzo ona odpowiada, kolory są "mocniejsze" bo pod spod ArtDecto używam... dla mnie bomba.

Odpowiedz
marta81 2010-09-28 o godz. 06:20
0

cmoksia, wiesz ja bym sie jej chetnie pozbyla ale moja mamusia sie nia teraz maluje, bo ona lubi takie bardzo delikatne kolorki , wiec sama rozumiesz :|
ale popatrz na alegro, duzo ludzi ja wystawia za niskia cene, np:
tyle ze tu sa same licytacje, ale sprobuj, moze sie uda
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81964760
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83211658
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83864586
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84121639

Odpowiedz
cmoksia 2010-09-28 o godz. 06:12
0

ja mam sporo swoich ulubionych kosmetyków tej firmy i choć większość nie lubi ich lakierów, ja je lubię bardzo :D tzn lubiłam, zanim wprowadzili nowe buteleczki - sześciany, teraz pędzelek jest beznadziejny
osobiście wolę ich kolorówkę niż produkty do pielęgnacji, ale i tak dla mnie najlepszy produkt tej firmy to pędzelek do cieni z aplikatorem - w życiu nie miałam tak fantastycznego, miękkiego pędzelka, który nie gubi włosia, za taką cenę :D najbardziej udany produkt :)

marta81, nie masz ochoty pozbyć się tej palety? :> jeśli to jest ta o której myślę, to ona ma 36 cieni i ja na nią od jakiegoś czasu poluję 8)

Odpowiedz
Gość 2010-09-28 o godz. 05:56
0

A ja z Oriflame mam bardzoooo dużo. Względnie rzecz jasna, bo wolę w sklepie kupować, na Avon jestem uczolona jak ic ała moja rodzina, z Oriflame używam antyperspirantu, cieni do powiek, żelu pod prysznić jakiegoś kremika, błyszczyka i kilku innych rzeczy. Najbardziej lubie ich cienie... i mam tusz do rzęs, któego neistety nie polecam, hmmm taki w złotym opakowaniu. To jedyna rzecz z oriflame na której się przejechałam, mam jeszcze z tej samej seri puder brązujący i jest super!

Odpowiedz
marta81 2010-09-28 o godz. 05:47
0

zabcia69, superasne sa, w kazdym razie ja dla mnie, ladnie sie mienia i nie walkuja sie

Odpowiedz
zabcia69 2010-09-28 o godz. 05:43
0

mariolcia_1, własnie o nim mowie ( to balsam uniwersalny czy jakos tak) napewno jest w ofercie:)
marta81, dzieki ze napisalas o tych cieniach bo mialam zamiar je kupic na allegro :)

Odpowiedz
marta81 2010-09-28 o godz. 05:40
0

zabcia69, ten kremik o ktorym mowisz jest jednym z z 2 kosmetykow ktory kupuje z oriflame, to krem uniwersalny, nie wiem jakie on ma skladnieki ale jest swietny na "zimy", "kaciki" jakies zaczerwienienia na twarzy i nawet jak mnie komar ukasi to jak sobie nim posmaruje to miejsce to mnie nie swedzi.
Drugim kosmetykiem jaki kupuje z tej firmy to puder w kuleczkach brazujacy, tez jest fajny, do reszty nie jestem przekonana, mam cienie , ta duza palete chyba z 40 kolorow, ale nie kupilam jej tylko dostalam i musze powiedziec ze nie jestem nimi zachwycona, trzeba dac na powieke okropnir duzo zeby bylo widac kolor, do tego scieraja sie szybko, wiec sie nimi nie maluje, wole takie zwykle z bazarku rubby rose, dla mnie one sa bardzo fajne :)

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-09-28 o godz. 05:29
0

zabcia69, miałam kiedyś taki kremik chyba coś na bazie miodu rzeczywiście dobry na spierzchnięte usta(czy jeszcze go mają w ofercie??)ale na wszystkie inne kremy mam uczulenie : twarz po nich mam jak spierzchnięte usta i znów musiałabym ten malutki kremik może to jakiś chwyt .. lol lol lol

Odpowiedz
zabcia69 2010-09-28 o godz. 03:12
0

powiem tak juz pare razy przejechalam sie na kosmetykach z oriflame!!!
moj ostatni nie wypal to blyszczyk chyba za 12.90 ktory wyglada jak probka i ma chyba tylko 3ml do tego mam go niecaly miesiac a jak zaczelam go uzywac to smierdzi jak niewiem co.nigdy nie zapomne zdziwienia mojej kumpeli ktora kupila uniwersalny kremik : w katalogu zdjecie bylo na cala strone a jak dostala go do reki to nie wiedziala czy to jest probka tego kremiku czy co. biedulka nie sprawdzila pojemnosci. na szczescie chwali go sobie chociaz na pierwszy rzut oka wyglada jak zwykla wazelinka.zaznaczyc nalezy ze ow uniwersalny kremik to stary produkt tej firmy( nie chodzi mi o waznosc) jak mialam 14 lat to moja mama mi go kupila bo strasznie usta mi pekaly a teraz juz mam ostatnie nasice w swoim zyciu:)
musze jednak dodac ze pare rzeczy jest fajnych np. mam dwa lakiery ( sorbety) kolorek fajny ( tylko-kolejny minus- szybko odchodzi), balsamy sa fajne :) i ten kremik ( w opakowaniu czerwonym - zapomnialam z czym on byl)ale pachnie cudownie:):)

Odpowiedz
Asia178 2010-09-21 o godz. 23:02
0

jeszcze nie mialam okazji wyprobowac, nie slyszalam opinii na temat tych kosmetykow wiec poki co nie bede probowac. sporadycznie kupuje 'cos z katalogow' wole kupowac w drogeriach. tam wszystko moge dokladnie obejrzec, dotknac itd. jednak mam swoje ulubione kosmetyki ktore zamawiam poprzez konsultantke.

Odpowiedz
liwka_84 2010-09-21 o godz. 07:25
0

a co myslicie o firmie Faberlic http://www.faberlic.pl ? Dla niewtajemniczonych to dziala na tej samej zasadzie co oriflame .

Odpowiedz
Asia178 2010-09-20 o godz. 23:44
0

fajny jest krem uniwersalny ten z wyciagiem z plastra miodu

Odpowiedz
Gość 2009-08-02 o godz. 01:52
0

drogie sa ale perfumki maja ladne i trwale zapachy.

Odpowiedz
Gość 2009-07-14 o godz. 04:17
0

Ostatnio odkryłam jeszcze super preparat do biustu, naprawdę są efekty.

Odpowiedz
Gość 2009-07-12 o godz. 18:04
0

W firmie Oriflame do szału doprowadza mnie to, że jak coś jest w promocji i nie zamówi się tego od razu, to w połowie danego miesiąca można już o tym zapomnieć...
A kilka razy zdarzyło mi się zrealizować zamówienie osobiście w oddziale - pierwszego dnia ważności nowego katalogu i już były braki I w końcu przestałam być konsultantką Oriflame lol
A w samych kosmetykach nie lubię braku trwałości zapachów. Nawet te najdroższe szybko wietrzeją
Ale żeby nie było że tylko krytykuję - mam też swoje ulubione kosmetyki z tej firmy - np. żel do mycia twarzy dla cery tłustej, Tender Care, Serię Aloe i kilka innych drobiazgów :D

Odpowiedz
Gość 2009-07-12 o godz. 12:21
0

Jakosciowo sa dobre ale troche drogie, lepiej sie do sklepu przejsc i kupic tansze

Odpowiedz
motylekasia 2009-02-13 o godz. 22:42
0

tez jestem konsultantka i tylko w ten sposob mogfe sobie cos dorobic...
jestem zadowolona z tych kosmetykow :) podobaja mi sie zapachy i mialam ich juz 5 rożnych lol
pozatym to uważam ze inne kosmetyki tez sa dobre i swietne i superowe... ale lakiery niestety do bani... :(
choc te tansze z Visions sa o niebo lepsze... szybciej schna ale teraz nie ma takiego kolorku jak ja bym chciala a byl w starej seriii :(

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2009-01-24 o godz. 20:22
0

Chociaż nie używam kosmetyków Oriflame zbyt często, nie mogę narzekać. Niektóre są naprawdę dobre. Jeśli chodzi np. o lakiery, to miałam Visions i był bardzo dobry, nawet na moje słabiutkie paznokcie.
Z zapachów najbardziej lubię Delice. Całkiem niezła jest też maseczka witaminowa. Ani za tłusta, a całkiem dobrze odżywia.
Miałam też kokosową odżywkę do włosów suchych i zniszczonych. którą serdecznie polecam. Naprawdę dobrze się spisała ;)

Odpowiedz
Gość 2009-01-17 o godz. 16:25
0

Dziewczyny, ja tez jestem konsultantką, sprzedaję kosmetyki, ale przede wszystkim kupuję dla siebie. Myślę, że to dobre kosmetyki wcale nie dlatego, że zostałam konsultantką, wcześniej też tak myślałam. Co oczywiście nie przeszkadza mi stosować kosmetyków innych firm.
pozdrawiam Was,

Odpowiedz
Gość 2009-01-06 o godz. 02:14
0

Pata zycze sukcesow w sprzedazy i na studiach. Ja tez jestem studentka i w oriflame sobie dorabiam :)
ps mam nadzieje ze w koncu sie spotkamy na gg :) hih

Odpowiedz
pata188 2009-01-05 o godz. 21:44
0

SZCZERZE MÓWIĄC TO PYTAM WAS O KOSMETYKI Z ORIFLAME BO SAMA JESTEM KONSULTANTKA OD JAKIS 3 LAT I MUSZE PRZYZNAC ZE JEST TO CHYBA JEDYNE ŹRÓDŁO DOCHODÓW,BO JESTEM STUDENTKĄ.MAM DUZO STAŁYCH KLIENTEK KTÓRE SĄ NAPRAWDE ZADOWOLONE Z TYCH KOSMETYKÓW.DO KELLY:PUDER W PEREŁKACH JEST TERAZ W PROMOCJI ZA 44,90.WIEC MOZE SIE SKUSISZ.POZDRO!

Odpowiedz
Gość 2009-01-05 o godz. 20:30
0

ja bardzo lubie puder sypki transparentny w kulkach brazujacy i podklad mat perfect foundation mam tez roz i jestem zadowolona

Odpowiedz
Gość 2009-01-05 o godz. 19:42
0

Slonko przyznam sie ze zostalam konsultantka glownie dlatego aby dla siebie kosmetyki miec taniej, bo juz wczesniej ich uzywalam i bylam zadowolona. Grono moich klientow caly czas sie powieksza- miesiecznie udaje mi sie uzbierac takie zamowienie ze dla siebie cos tam zawsze mam za darmo. Zadna rewelacja. Tak jak piszesz kosmetyki z oriflame sa drogie wiec wart kupowac tylko w promocjach. Bo skoro kosmetyk jest przeceniony np o 30% tzn ze nie jest on wart swojej prawdziwej katalogowej ceny. Pozdrawiam Madzia

Odpowiedz
Gość 2009-01-05 o godz. 18:58
0

Ja tez bylam konsultantka w tej firmie kosmetycznej, ale nie szlo mi za dobrze. Kosmetyki sa ogolnie dobre, jednak troszke za drogie i zawsze czekalam na promocje.
dzikuska napisz jak Ci idzie w roli konsultantki

Odpowiedz
Gość 2009-01-04 o godz. 21:06
0

Ja bardzo lubię z Oriflame "krem uniwersalny",wszystkie produkty "Glacier", "Midsumer"-męski i damski-po prostu pycha.... :D

Odpowiedz
Gość 2009-01-04 o godz. 20:57
0

Na poczatek- od niecalego roku jestem konsultantka Oriflame a kosmetykow uzywam od dobrych paru lat.
Jesli chodzi o jakosc to wiadomo jak w kazdej firmie-sa rzeczy lepsze i gorsze- kosmetyki, ktorych ja uzywam i ktore polecam sa na mojej stronie: http://www.oriflame.pl/homepage/madziaa w dziale "zobacz moje ulubione kosmetyki.
Uwazam, ze kosmetyki sa dobre, do gorszych mozna zaliczyc lakiery do pazurkow, ale w porownaniu z Avonem sa drozsze. :(

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie