Quantcast
  • Gość odsłony: 21760

    Używacie czasem artykułów pasmanteryjnych?

    Mnie się zdarza przyklejać na paznokcie takie nici, podobne trochę do muliny, ale z jakiegos sztucznego włókna, mają kolorki złoty , platynowy, srebrny i pochodne czyli zlotawy róz itd - bardzo ciekawe. Jest tez coś podobnego do kordonka. różnica polega na tym , ze ta pierwsza nić, o której wspomnialam, rozwarstwia sie na wiele cieńszych, a ta druga nie. Raz zrobiłam eksperyment i starannie wycięłam piękny filigranowy kwiatek z koronki i wkomponowałam do we frencha nawet fajnie wyszlo tylko trzeba było brokatem trochę niedociągnięc zamaskować no i niestety nie bylo to takie trwałe jak bym chciała.
    A wy? Macie jakieś swoje pasmanteryjne patenty?

    Odpowiedzi (119)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:00:31
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Kama 2013-11-12 o godz. 17:00
0

cheyenne, no właśnie...dodatkowo na korzyść tuneliku

Odpowiedz
cheyenne 2013-11-12 o godz. 17:00
0

Kama, szkielecik z przezroczystego zelu bedzie bardziej przejrzysty od naturalnego pazurka :)

Odpowiedz
Kama 2013-11-12 o godz. 17:00
0

Właśnie, doradźcie mi w sprawach koronki. Mam zapuszczone naturalne pazurki i niewiem czy lepiej zrobić na nich koronkowego frencha, czy lepiej skrócić i zrobić na przeźroczystym szkieleciku. Niewiem co lepiej będzie wyglądało.

Odpowiedz
tyreczka 2012-10-13 o godz. 05:03
0

Sylvia.... napisał(a):tyreczka, fajne jak Ty poskromiłaś koronke ja to z nia mam zawsze problem lol
Mam w domu jeden kawałek koronki czarny w króry wplecione są kolorowe nitki (niebieska, zielona,zlota, srebrna) to zwykła koronka ale bardzo cienka i super się ją układa :) wydaje mi se ze wkoronce własnie naważniejsze jest to zeby była cienka bo to nadaje jej elastyczności :) zawsze przed położeniem koronki daje grubsza warstwę żelu aby krona sie w niego tak jak by zatopiła a nie tylko przylegała :):):)

Odpowiedz
Sylvia.... 2012-10-10 o godz. 04:45
0

tyreczka, fajne jak Ty poskromiłaś koronke ja to z nia mam zawsze problem lol

Odpowiedz
Reklama
ana24 2012-10-10 o godz. 00:46
0

tyreczka bardzo fajne

Odpowiedz
tyreczka 2012-10-02 o godz. 23:54
0

dziękuje :)

Odpowiedz
mi_ 2012-10-01 o godz. 18:08
0

tyreczka, zdolniacha z Ciebie :P
zdobienia super, bardzo, bardzo mi sie podobaja

Odpowiedz
Rinka 2012-10-01 o godz. 17:47
0

tyreczka, wow to pierwsze zdobienie super!!

Odpowiedz
dedka 2012-09-29 o godz. 03:06
0

tyreczka, swietne zdobienia

ANAN7, mi jak narazie kazda biala koronka nikła pod zelem nie trafilam jeszcze na taka ktora byloby wyraznie widac

Odpowiedz
Reklama
tyreczka 2012-09-29 o godz. 01:31
0

Witam serdecznie, ja z przyborów pasmanteryjnych urzywam koronkę i czasami nitek takiech metalicznych złotych, srebrnych :) to Dwie moje prace z wykorzystaniem koronki
http://imageshack.us

http://imageshack.us
http://g.imageshack.us/g.php?h=511&i=obraz225bg8.jpg

Odpowiedz
Gość 2012-09-26 o godz. 06:30
0

ANAN7, z koronkami to właśnie jest ten cyrk, że nie wiesz na co trafisz najprościej jest kupić mało, sprawdzić i dokupić... innej metody nie znam
generalnie bawełniane robią się przeźroczyste; z syntetycznymi różnie bywa...

Odpowiedz
ANAN7 2012-09-25 o godz. 23:57
0

Przepraszam a nie dajecie frencha zaraz na zmatowiony tips? I jesli chodzi o koronke to jaką i gdzie kupic ładna białą zeby pod żelem nie zrobiła się przeźroczysta?

Odpowiedz
ville 2012-07-16 o godz. 03:29
0

Tygrysek napisał(a):Szczerze to ja zawsze daje french na zmatowiony żelik czy można go połozyć na niezmatowiony?
mozna...ja tak zawsze robie...tyle że jak żel biały jest mało gesty to mozesz musiec poprawiac linie usmiechu bo lekko straci na ostrosci...

a koronke najlepiej na klej kleic

Odpowiedz
Gość 2012-07-16 o godz. 02:50
0

Dziewczyny mam problem.Jak mam nałozyć koronkę na french.Jeśli robię normalny french to kolejność wyglada tak jednofazowy ,budujacy, matuję budujacy zel, french i nabłyszczacz.Wiem, że część dziewczyn daje french zaraz po pierwszej warstwie.Mam pytanie jeśli jest tak jednofazowy potem french to czy tą pierwszą warstwę matowicie?Szczerze to ja zawsze daje french na zmatowiony żelik czy można go połozyć na niezmatowiony?Bo gdybym dała tą koronkę pod tą ostatnią warstwę tpo pewnie by były nierówności.Wogóle jak tą koronkę najlepiej kłaść??Na klej??Ja wiem ze było to już na forum, ale podpowiedzcie mi.Namieszałam jak nic.Mam nadzieję, że jakoś mnie zrozumiecie.Pa,pa

Odpowiedz
fiołek 2012-07-02 o godz. 14:20
0

No dedka dziekuje za rade. a ja widzisz chcialam opracowywac jak przy koncu roboty... ehh
bloczkiem to smigne szybciunko
jutro lub w sobote bede je robić (zalezy kiedy akryl przyjdzie )
to potem dam znac jak mi poszlo. Pewnie wkleje zdjecie, jezeli wyjdzie (bo zawsze niewyraznie jakies mi wychodza, albo nic nie widac bo lampa zabardzo sie odbija heh )


I tak jak obiecałam wklejam koroneczkę którą wtopiłam w akryl. Pierwszy raz. Paznokcie później miały dodane kwiatki (wklejam w innym wątku) no i są nie zbyt długie na życzenie.

http://img124.imageshack.us/my.php?image=1002198ho8.jpg

Dedka dziekuje za rady bez nich pewnie by nic nie wyszło


no i zamiast nowego posta ktory by podniosl temat to ciagle mi dodaje do starego - i nikt tego nie przeczyta

Odpowiedz
dedka 2012-07-01 o godz. 20:51
0

fiołek napisał(a):Zastanawiam sie tylko o ile wydluzy sie praca bo szkielecik osobno i opilowac trzeba..
wystarczy ze blokiem bo przelecisz :D

fiołek napisał(a):Jakoś od poczatku pokochalam formę
sie wie co dobre

Odpowiedz
fiołek 2012-07-01 o godz. 20:00
0

wiec dziekuje za pomoc i chyba w piatek bede robicz czarna koronke i biale kwiatuszki akrylowe, napisze jak mi poszlo. Zastanawiam sie tylko o ile wydluzy sie praca bo szkielecik osobno i opilowac trzeba..no ale wole tak niz tipsy. Jakoś od poczatku pokochalam formę

Odpowiedz
dedka 2012-07-01 o godz. 15:26
0

fiołek napisał(a):Ale jeżeli pokryje całość klejem i potem koronka a na to znowu clear to nie bedzie mi póżniej sie rozwarstwiać odchodzić lub odpryskiwać? Tego się tylko boje dlatego nie robiłam na kleju?
nie bedzie sie rozwarstwiac

Odpowiedz
fiołek 2012-07-01 o godz. 14:41
0

Ale jeżeli pokryje całość klejem i potem koronka a na to znowu clear to nie bedzie mi póżniej sie rozwarstwiać odchodzić lub odpryskiwać? Tego się tylko boje dlatego nie robiłam na kleju?

Odpowiedz
dedka 2012-07-01 o godz. 02:16
0

fiołek napisał(a):Dziewczyny, a jaka macie technike przy wtapianiu koronki w akryl na formę???
Bo nie chce mi wyjść ładny cienki paznokieć
robisz szkielet clearem, matowisz, smarujesz klejem, naklejasz koronke i pokrywasz akrylem

Odpowiedz
fiołek 2012-07-01 o godz. 02:15
0

Dziewczyny, a jaka macie technike przy wtapianiu koronki w akryl na formę???
Bo nie chce mi wyjść ładny cienki paznokieć

Odpowiedz
Anja 2011-10-07 o godz. 16:02
0

_cZaRnA_ napisał(a):Nie wiem czy cos bedzie dostrzegalne, ale inna fotka jakos nie chciala mi sie zrobic. Po lewej to te nowe naklejki z Top Choice.

http://img525.imageshack.us/img525/1200/sta50152uz4.jpg
Widać widać całkiem fajne :P

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2011-10-07 o godz. 04:38
0

Nie wiem czy cos bedzie dostrzegalne, ale inna fotka jakos nie chciala mi sie zrobic. Po lewej to te nowe naklejki z Top Choice.

http://img525.imageshack.us/img525/1200/sta50152uz4.jpg

Odpowiedz
Anja 2011-10-05 o godz. 02:07
0

_cZaRnA_ napisał(a):dopiero teraz zobaczylam tego posta postaram sie wklic fotki
Trzymam za słowo 8) 8) :P

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2011-10-04 o godz. 20:53
0

dopiero teraz zobaczylam tego posta postaram sie wklic fotki

Odpowiedz
Anja 2011-09-24 o godz. 16:08
0

_cZaRnA_ napisał(a):Dzisiaj w asmaterii kupilam sobie 2 rodzaje czarnej koronki. 3 rodzaje kwiatuchow i zlote kolka z dziurka :P
pokaz pokaz :P

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2011-08-29 o godz. 00:57
0

Dzisiaj w asmaterii kupilam sobie 2 rodzaje czarnej koronki. 3 rodzaje kwiatuchow i zlote kolka z dziurka :P

Odpowiedz
HoOneY 2011-08-09 o godz. 13:41
0

sweet-barbie, ja tez tak kiedys rbobilam z tymi cyrkoniami :D

Odpowiedz
Gość 2011-08-07 o godz. 20:14
0

ja kiedyś doczepiłam kawałek koronki, a w sparwdzonej pasmanteri sa takie male cekinki w wielu kolorach bardzo tanio..czasami warto poszukac ;]

Odpowiedz
KAMi_ns 2011-08-04 o godz. 18:16
0

emalia103, probowalam :)
ale wogole jej nie widac :(
tzn jak sie przypatrzysz to moze cos zczaisz ale srednio...
jakby byl inny kolor to by bylo duzo lepeiej :D
tzn ciemniejszy...
i duzo zabawy :(

Odpowiedz
emalia103 2011-08-03 o godz. 22:26
0

KAMi_ns, i probowalas juz ta siateczke zatopic....

Odpowiedz
Gość 2011-08-01 o godz. 19:15
0

Nie, nie pokaleczylam sie ale wiesz: czego sie nie robi dla efektu :D :D :D

Odpowiedz
sweet-barbie 2011-08-01 o godz. 04:36
0

Ja ostatnio chciałam zaoszczędzić na cyrkoniach i kupiłam w pasmanterii takie do przyprasowywania na materiał. Świetnie mi się trzymały, zdjęłam w całości, w idealnym stanie :D Poza tym fajne są do wtapiania takie połyskujące niteczki kolorowe (są takie też np. w Ladys Nails, ale dużo droższe). Jeśli o cykronie chodzi, to (odbiegne od tematu) świetne są też takie jak w tych naklejkach na ciało (np serduszka z cyrkonii). Są umocowane na folijce, ale z łatwością się odkleją. Fajne bo duże, te z pasmanterii widziałam tylko mniejsze. A jako siateczke do zdobień, też używam zwykłą firankę lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2011-07-31 o godz. 18:35
0

koroneczke to ja bym sobie tez skads wziela :)
ale z kwiatkow ostatnio wzielam sobie taka siateczke
fotka od Slaydi :) bo nie wiem jak mam wam wytlumaczyc :D
mam ta rozowa tylko ze is etak nie mieni :P

Odpowiedz
JoannaP 2011-07-31 o godz. 13:41
0

Dziewczyny czesto w ciuszkach sa nawet na wage jakies tam koszuleczki z koronkami ja ostatnio dostalam od mamy bo robila porzadek w szafie takie delikatne koroneczki a czarna kupilam w pasmanterii , ale powiem Wam jakos tak nie mam podejcia zeby sobie zrobic a zainteresowania koronkami u mnie nie ma.

Odpowiedz
Dzieffczynka 2011-07-31 o godz. 05:07
0

ale cicho sza..wy nic nie wiecie pod warunkiem,że pokażesz efekty :)

Odpowiedz
ville 2011-07-31 o godz. 04:28
0

ja ostatnio cielam swoja koszulke nocna-cala z pieknej czerwonej koronki- ale cicho sza..wy nic nie wiecie :P64

Odpowiedz
Gość 2011-07-31 o godz. 03:13
0

ja ostatnio pocielam mamie firanke lol ladnie wygladala!!

a tak to jeszcze nitki ze zlotym albo srebrnym

Odpowiedz
emalia103 2011-07-31 o godz. 02:12
0

ville, bylam dzis w trzech sklepach z pasmanteryjnymi rzeczami,ale nic nie wypatrzylam.. wszystko albo szerokie bardzo.. albo za grube.. a przeciez koronkowe pazurki nie moga byc grubasne,bo to zepsuje caly efekt...

Odpowiedz
ville 2011-07-31 o godz. 02:09
0

w pasmanteri..

albo w sklepie z bielizna- jakies koronkowe majtasy :P46

Odpowiedz
emalia103 2011-07-31 o godz. 02:04
0

MartynaSOAD, a nie pokaleczylas sie ta bombka przypadkiem...;)
dziewczyny.. a ja potrzebuje pilnie gdzies koronke ladna kupic.. patrzylam u slaydi,ale cos nie widze...
najlepiej mnie czarna albo zlota urzadza.. ale gdzie ja kupic

Odpowiedz
Gość 2011-07-29 o godz. 06:12
0

Ja ostatnio probowalam nawet kawalki startej bombki na choinke 7 bo mi sie stlukla i pozostawilam " w razie czego". Naprawde super wygladalo:: na czarnym lakierze, takie jakby luski. Ale niestety bardzo krotko sie trzymalo :P41 :P41 :P41

Odpowiedz
elena 2011-06-10 o godz. 15:12
0

koroneczki roznej masci :) i pochodne materialy.

Odpowiedz
Gość 2011-05-12 o godz. 23:09
0

cekinki takie do przyszywania

Odpowiedz
Gość 2011-05-02 o godz. 03:06
0

to ja sobie pozwolę pokazać mój eksperyment z koronką od Slaydi -tylo zdjęcie troskę kiepskie, bo robione w nocy, ale pazur mi osobiście się podoba

http://img54.imageshack.us/my.php?image=frkor6aq.jpg

i zapraszam do wyrażania opinii :)
http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=5&smartor_mode=album_showpage&full=&pic_id=7753

Odpowiedz
KAMi_ns 2011-05-01 o godz. 04:30
0

boziu jaki temat stary :)
ale zdobionka niczego sobie :D

Odpowiedz
Gość 2011-05-01 o godz. 01:05
0

ja ostatnio w pasmanterii kupiłam złote kółka z dziurką- identyczne jak w hurtowni, - za 2,80zł

Odpowiedz
Gość 2011-04-30 o godz. 22:12
0

Witam , mnie sie nie zdarza zbyt czesto zdobic paznokci ze wzgledu na charakter pracy ( odiez, obuwie sportowe ) wiec jak juz cos robie to jest zwykle niecodzienne a pomysl z wtapianiem koronki i nici bardzo mi sie podoba . Musze przyznac ze sama bym na to nie wpadla. Ach jak to dobrze zajrzec gdzies i podsluchac albo przeczytac cos co zainspiruje ...pozdrawiam serdzecznie ... :)

Odpowiedz
Gość 2010-02-01 o godz. 04:17
0

Z interku:
Jak wy to przyklejacie???Ostatnio pomalowałam paznokcia przezroczystym lakierem nakleiłam skrawek materiału(firankę ),pokryłam znów przezroczystym lakierem i mi się zsuwało

[ Dodano: 2005-02-14, 12:57 ]
Co pomysłów nie macie To ja wam pomagam (z interku)


Odpowiedz
olaolaola 2010-01-31 o godz. 18:14
0

musze przyznac, ze ladne i dopiero na ostatniej stronie zobaczylam zdiecia gdzie jest ten zalacznik z tymi zdieciami ze strony pierwszej, bo z rozmowy wynika, ze wy go znalazlyscie Tak patrz na te wzory i wymagaja one nie lada precyzji i dokladnosci a to nie sa moje zalety

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-01-31 o godz. 00:28
0

ja mam te z tiulem i ogolnie spoko jest tzn tylko niektore mi sie czepiaja ale wystarczy dobrze pokryc lakierem i jest ok :) :D

[ Dodano: 2005-02-08, 23:15 ]
a ja znalazlam to:

Odpowiedz
cathrine 2010-01-31 o godz. 00:05
0

wydaje mi sie ze takie paznokcie sa troszke nie wygodne w uzyciu chyba ze naprawde rowno sie przytnie koronke i dobrze przyklei bo inaczej o wszystko bedzie sie zaczepiac ale jezeli chodzi o wyglad to sa spoko

Odpowiedz
Gość 2010-01-30 o godz. 05:15
0

pROSZĘ PRZEŚLIJCIE JAKIEŚ FOTKI.Jestem bardzo ciekawa.Najbardziej mnie interesują te wzorki z firanek!!!A czy robiłyście coś ze zwykłymi nitkami?Jeśli tak to co,fajne efekty???

[ Dodano: 2005-02-08, 10:01 ]
Znalazłam coś takiego:

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-01-28 o godz. 02:38
0

jak ty to zrobilas ja probowalam i mi wyskakiwalo ze taka opcja niedostepna... :(

[ Dodano: 2005-02-06, 13:45 ]
a ja sobie dzis zrobilam wzorek z kawelaeczkami tiulu slicznie to wyglada :D szkoda ze niee mam aparatu to bym wam przeslala... :(

Odpowiedz
gosiunia2004 2010-01-28 o godz. 02:35
0

KAMi_ns napisał(a):http://www.libertynaildesign.com/antony.html tutaj jest zdjecie z koronka nr 7 niestety niee wiem jak to sciągnac... :( ale piekne sa te paznokcie
pomagam hi hi

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-01-27 o godz. 19:11
0

http://www.libertynaildesign.com/antony.html tutaj jest zdjecie z koronka nr 7 niestety niee wiem jak to sciągnac... :( ale piekne sa te paznokcie

Odpowiedz
Angusia 2010-01-26 o godz. 04:23
0

Ja też nieraz dodaje rózne rzeczy np: gdzies siedziały w kompie foty i tak nieraz maluje sobie

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-01-25 o godz. 17:11
0

ja nie eprobowalam jeszcze nigdy ale widzialam zdjecia i wyglada to pieknie :P3

Odpowiedz
gosia.o1 2010-01-25 o godz. 05:23
0

Ja do ozdabiania pazurków używam takich gotowych kwiatuszków.Przyklejam je na klej, wyglądaja prześlicznie.Polecam!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-11-02 o godz. 00:34
0

Wow, dziek Karola, to dopiero stronka!

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 19:26
0

kompia napisał(a):Dzasta ja najpierw wycinam odpowiedni ksztalt potem naklejam...no i oczywiscie bezbarwny na to :D
dokladnie tak jak napisala kompia :D

Odpowiedz
Karola0885 2009-10-30 o godz. 00:55
0

kancia napisał(a):Koronke, to ciekawe? a co to EF?
w w w. e u r o f a s h i o n .c o m. p l

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 00:25
0

Koronke, to ciekawe? a co to EF?

Odpowiedz
kompia 2009-10-28 o godz. 21:37
0

Dzasta ja najpierw wycinam odpowiedni ksztalt potem naklejam...no i oczywiscie bezbarwny na to :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 21:11
0

Sylwia*
a jak naklejalas ta koronke to ona byla juz wyrownana czy dobiero rownalas jak wyschlo??

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 20:12
0

Dzasta napisał(a):Sylwia, wierze ci na slowo ze bygladala pieknie...prosze o pomoc, bo neiwiem jak mam sie zabrac do tej koronkowej i nitkowej roboty :(
ja przyklejam nitki albo koronke do swiezo pomalowanego paznokcia, czekam az wyschnie i potem pokrywam to dwiema warstwami lakieru bezbarwnego

Odpowiedz
gosiunia2004 2009-10-28 o godz. 19:57
0

na E-F w galerii
Madzia P ma w swojej galerii pazurki ozdobione koronkami nitkami i piorkami
sliczne sa

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 18:08
0

Delikatne niteczki srebrne lub zlote sa ekstra , mozna niezle kombinowac! A to nie sa takie zwykle nitki.

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 05:33
0

Sylwia, wierze ci na slowo ze bygladala pieknie...prosze o pomoc, bo neiwiem jak mam sie zabrac do tej koronkowej i nitkowej roboty :(

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 01:18
0

MOJA KUZYNKA MIAŁA DO ŚLUBU WŁAŚNIE BIAŁĄ KORONKĘ Z BROKATOWYMI WSTAWKAMI NA PAZNOKCIACH I WYGLĄDAŁA BOSKO!!

Odpowiedz
kompia 2009-10-28 o godz. 01:04
0

koronka to rzeczywiscie czad zwlaszcza do jakiejs koronkowej bluzeczki albo dla panny mlodej

Odpowiedz
motylekasia 2009-10-27 o godz. 23:23
0

ja nie zdobilam tak nigdy paznokci wiec nie umiem Ci poradzic

a koronka to musi byc czad na pazurkach

Odpowiedz
Gość 2009-10-27 o godz. 12:16
0

tylko mam mały problem. wy te niteczki najpierw przycinacie a później naklejacie czy już naklejone obcinacie. jak naklejone to napiszcie czym mam to obciąć bo chciaółabym mieć całe skórki

Odpowiedz
kompia 2009-10-27 o godz. 03:23
0

z koronka juz cudowalam, ale nitki tego jeszcze u mnie nie widzieli hihihi

Odpowiedz
Gość 2009-10-27 o godz. 03:02
0

chyba sama się skuszę na te niteczki, ale może dodam jeszcze koronkę

Odpowiedz
Gość 2009-10-26 o godz. 23:22
0

pewnie fajnie wygladaja takie niteczki ulozone na pazurkach

Odpowiedz
Gość 2009-10-25 o godz. 05:02
0

chyba też sobie zafunduje pazurki z niteczek...ciekawy efekt pewnie wyjdzie =-D

Odpowiedz
Gość 2009-10-22 o godz. 22:28
0

Super efekt dają też nici płaskie, nawet lekko pogniecione. Wiecie, takie ozdobne, srebrne lub złote, najlepiej wyciągnięte z materiału kiecki w którą jesteście ubrane.
W karnawale efekt murowany!
Wypróbowałam to naście lat temu, sama nie pamiętam jak je wtedy przyklejałam, ale do dnia dzisiejszego moja kuzynka wspomina charmonię mioch pazurków z kreacją!
Przyznaję, mile łechce to moje ego

Odpowiedz
Dzieffczynka 2009-10-21 o godz. 05:21
0

Czy wy naprawde mówicie o prawdziwej nitce,bo tak czytam i niedowierzam .W zyciu bym nie powiedziała że w domku mogę bez żadnych praktycznie kosztów ozdobić profesjonalnie paznokcie lol Nio to czekam na nowe pomysły a może ja na cos wpadne.Pozdrawiam

Odpowiedz
motylekasia 2009-09-01 o godz. 16:02
0

wielkie dzieki MarieAnn :D

Odpowiedz
Gość 2009-09-01 o godz. 06:51
0

Pożyczę w przyszłym tygodni od Siostry cyfrówkę, to postaram się coś wykombinować z niteczkami i wrzucić :)

Odpowiedz
motylekasia 2009-09-01 o godz. 05:41
0

dajcie jeszcze jakies zdjecia... jestem ciekawa jak to wyglada :)

Odpowiedz
Tofka 2009-09-01 o godz. 04:06
0

Muszę pokombinować.......z takimi niteczkami...to dopiero jest zabawa :D

Odpowiedz
iwiopole 2009-08-31 o godz. 22:01
0

ja uzywam kolorowych nici,najczesciej srebrne i zlote

Odpowiedz
zabcia 2009-08-31 o godz. 12:34
0

dobry dobry tylko mi by bylo nieporecznie bo by mi sie znajac zycie wszedzie zachaczalo

Odpowiedz
Gość 2009-08-31 o godz. 06:30
0

U mnie nitki złote i przeźroczysta trzymały się (rzecz jasna pod utwardzaczem) 6 dni - więc chyba nieźle :)

Natomiast włoski z włóczki krócej - koło 3 chyba...

Odpowiedz
luna 2009-08-31 o godz. 06:25
0

nie wpadłabym na to :D ale taki wzorek z nitek chyba nie jest trwały?

Odpowiedz
Gość 2009-08-31 o godz. 05:46
0

U mnie w domu od groma różnych pasmanteryjnych rzeczy - bo "robótkuję".
Ze srebrnych/złotych nici - zamiast muliny lepiej kupić takie nawinięte na szpulkę - są cieńsze, nie rozwarstwiają się i są miękksze.
Używałam też swego czasu przeźroczystej nitki - na paznokciach wyglądala jak załamanie światła :)
Kiedyś "oskubałam" (obicięłam) też końcowkę takiej mięciutkiej, "włoskowej" włóczki, jasnoniebieskiej. Paznokcie pomalowałam na granat i posypałam mokry lakier tymi włoskami :)

Odpowiedz
lalunia 2009-07-09 o godz. 21:47
0

Muszę też spróbować z tymi nitkami. Mam ich w domu pełno . Jestem ciekawa efektu :)

Odpowiedz
chwilka 2009-07-09 o godz. 03:03
0

hej niezły pomysł ja mam na tyle szczęścia że pracuję w zakładzie krawieckim i powiem wam że mamy dodatki do modeli cyrkonie różnego rodzaju nitek tak cienkich że ledwo widać a tak błyszczę że hej , ostanio wpadła mi nitka bezbarwna z kolorowym boratową mgiełką kurde muszę poszperać może coś wyszukam a może wam podrzucić

Odpowiedz
Gość 2009-06-11 o godz. 22:42
0

Ja wykorzystuję wszystko co mi wpadnie w ręce. Czasami naprawdę nichcący może wyjść coś ciekawego. W pasmanteri kupuję wiele dodatków do paznokci.

Odpowiedz
Gość 2009-06-07 o godz. 06:33
0

w nowym numerze paznokci sa pokazane wzory z koronkami itd. fajnie wyglada

Odpowiedz
Gość 2009-06-04 o godz. 05:14
0

Ja robię czasami z rozwarstwionej muliny. Łączę różne kolory. Fajna zabawa! Teraz wybieram się, aby kupić koronkę i coś z nią pokombinować.

Odpowiedz
motylekasia 2009-06-03 o godz. 05:02
0

ja wlasnie tez kombinuje z wyrobami pasmanteryjnymi

Odpowiedz
Gość 2009-06-03 o godz. 03:25
0

Dariasugar, thx za radę. Poinformuję jeśli wyjdzie mi coś sensownego :D

Odpowiedz
Anulka 2009-06-02 o godz. 20:50
0

Co ja bym bez was zrobiła.Dajecie mi tyle nowych pomysłów
Dzieki
naprwde jestescie super. lol

Odpowiedz
Gość 2009-05-30 o godz. 03:55
0

nikotynka napisał(a):Sama dałam 3 niteczki na samym końcu paznokcia ... piękny połysk- teraz kombinuję z krateczką - oby wyszła

taka siateczka ze srebra mi się marzy a między nitkami cyrkonie co kilka oczek
Nikotynko ja mam na to sposób - bardzo ładnie wychodzi. Trzeba wziąć koronkę w kosteczkę, taką kratkę wlasnie wyciąć z firanki i pomalować lakierem na srebrno, zostawić do wyschnięcia i przykleić potem na mokry lakier. może sie wydać trochę sztywna, ale daje się formować palcami i jak dobrze dociśniesz brzegi wykałaczką w miarę zasychania lakieru to będzie ok.

Odpowiedz
Gość 2009-05-30 o godz. 01:55
0

Sama dałam 3 niteczki na samym końcu paznokcia ... piękny połysk- teraz kombinuję z krateczką - oby wyszła

taka siateczka ze srebra mi się marzy a między nitkami cyrkonie co kilka oczek

Odpowiedz
Gość 2009-05-29 o godz. 14:32
0

nikotynka napisał(a):Polecam jasny róż na całej płytce, a na końcówki srebrna mulina - troszkę sztywna i trzeba dobrze przykleić, ale wygląda naprawdę super.
To jest własnie ta srebrna nitka, o której pisałam na początku. Wychodzi naprawdę ślicznie.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie